Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat een mooie meid

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Waaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwie wat een gave limo! :)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja t zou eerst een oldtimer worden maar voor t zelfde geld kunnen we dit huren dus dan is de keus gauw gemaakt he

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Setti, MIsschien mijn jurk dan aanpassen op de auto? ;) :D LOL Mijn tante is in de auto van mijn vader getrouwd en dat is ook gelukt.. Moet goed komen denk ik ;)

@ Marye, Ik hoop het toch wel hoor ;) Hij heeft al vaak aangegeven dat als we wat meer geld hadden gehad we allang getrouwd waren.. Dus er is nog hoop voor mij :p

@ Kussiexx, sterkte vandaag meid! Ik moest overigens super lachen om je opmerking voor Setti. Dat is een blixemse auto ;) :D geniaal!

@ Eliesah, Wat goed van Taleah!!!!! SUper!!! Sterkte vanmiddag met de crematie.

@ Superb, balen dat Morris niet goed heeft geslapen.. Hopelijk vannacht iets beter??

@ Alies, fijn dat Melanie weer helemaal de oude is....

@ Lynette, jij ook sterkte vandaag meid!! * knuffel van mij *

@ Vandaag lekker een dagje vrij.. Mama dag met Milan. .We gaan lekker ons gemakje houden vandaag.. Een beetje poetsen enz.
    Ik heb van de week voor hem een activity center voor aan de box gekocht want anders was de mobile binnen nu en 3 weken aan diggelen.. Hij was er de hele tijd aan het trekken..
    Vanavond weer streetdancen!! joehoe! Ik heb er zin in..

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie succes vandaag bij het UMCG met Stan.

@Eliesah super zeg dat Taleah zo goed doorgeslapen heeft.

@lynette sterkte vandaag.

Zo hier druk bezig met het huishouden. Morgen is Alisha jarig en dan moet de boel wel netjes aan kant zijn natuurlijk. 5 jaar wordt ze al weer.
    Vanavond verjaardag van mijn zusje. Wordt 30 vindt ze niet zo leuk. :)

6. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Kussie, Die arts is idd wel een vreemde vogel ja!
    Beetje te laat, maar veel succes in Groningen! Hopelijk laat Stan het rustig over zich heen komen!

Lynette, heb geloof ik wat gemist, maar begrijp uit je berichtje dat het een heftige tijd is voor je. Heel veel sterkte!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja idd dat kan je ook doen!! er zijn zoveel mogelijkheden met die jurken!! leuk zo'n activity center.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alweer 5 jaar zeg. alvast gefeliciteerd

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Thanks. :)

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Superb: Super knappe kindjes heb je zeg!

Boomer: Fijn dat het gesprek zo goed ging. Hopelijk kom je er met dit bedrijf wel uit!

Chantal: Oh toch ook ooit trouwen. Geld is idd hier ook een probleem. Moeten de komende 2 jaar echt hard gaan sparen om het zo te krijgen als ik wil :)

Kussie: Hopelijk is alles goed met het hartje van Stan, zal heus wel goedkomen hoop ik!

Lynette: Jeetje meid wel heftig allemaal, komt hopelijk allemaal goed. Iig een hele dikke knuffel voor jou!!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: whahaha setti WAT een bak!!! hoe gaaf, die limo!!!! 8)8)

@ Boomer: nee tis gewoon een 6 maanden potje maar friso heeft sommige potjes dus met stukjes (staat er ook duidelijk op, maar wilde het eens proberen :))\

@ oorbellen: Vind het persoonlijk erg snel, nu al oorbelletjes. Al heb ik 'n keer een baby gezien die ook 2 knopjes had en twas wel heel schattig. Maar zou het zelf niet doen, zeker niet ivm de veiligheid ivm frunniken.

@ kleintje: Esmay doet het hartstikke goed zeg! :D Fijn!

@ kussie: pfoe, zwaar nachtje dus...
    Je hoeft echt niet zo huiverig te zijn voor die zetpillen hoor.. t stelt t otaal niets voor en het kan je ventje zo goed helpen!

@ superb: Leuke foto's van je kids!!

@ lynette: Ik heb gemist wat er aan de hand is, maar ik ben bang dat ik goed heb als ik begrijp dat jij en je vriend/man een time out in lassen? Wat onwijs klote dat het niet goed loopt. Hopelijk kunnen jullie er aan werken samen en komen jullie er uiteindelijk sterker uit. Een hele dikke knuffel meis.
    Waar blijft Rowan nu?

@ hier: Weer thuis!vakantie wwas super! Wel vermoeiend allemaal, maar wel erg gaaf :D
    Zwemmen was ook erg leuk elke keer, kids vonden het super. Lagen beide al te trappelen enzo, erg leuk.

Nu de eerste was aan staan en lekker op de bank hangen en uitrusten, haha :).

Nu nog heerlijk 2 weken samen vakantie :D

12. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
  13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo dames, ik heb jullie wel schandalig verwaarloosd!
    Setti: wat een gave bak, haha, daar moet wel een super jurk in passen!

Superb: mooie foto's. hoor en wat een lieve krulletjes heeft je meid!

Bommer: weet je al meer over deze baan? Ik kan me voorstellen dat je die andere niet genomen hebt, ook voor het idee dat ze je niet meer waard vinden.

Ongesteld: hier nog niet ongesteld geweest...

Vraagje: Toon is nu een beetje aan het kruipen, niet gericht of zo, maar hij legt wel hele afstanden af. Hij spuugt alleen veel meer nu. En dat vind hij dan super interessant, zo'n wit plasje, dus hij gaat er meteen met zijn handjes doorheen. Goor ;)! Hebben jullie dat ook? Het heeft trouwens geen zin hem op zijn rug te leggen, want dan draait hij zich meteen op zijn buik, en het maakt ook niet uit hoelang daarvoor hij gegeten heeft...

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lynette goedzo meid ik ben ape trots op je!!!! dikke knuffel meid

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nijnja: wel fijn dát ie kruipt en niet gefrustreerd raakt! Hier ligt Jesse nog altijd binnen 5 seconden op de buik en na een paar minuten is ie dat beu. En hij kan nog altijd niet terug. Of hij doet het niet, in ieder geval, hij blijft liggen en gaat huilen. Kruipen doet ie ook nog niet..

Wel drama hier met spugen..Op de buik, na de voeding, is gegarandeerd spugen. Hij woelt er niet bewust in maar zit als ik er niet snel genoeg bij in wel gelijk onder. Lastig! ik laat altijd een slabber om maar ja ook dat is niet altijd voldoende helaas.

@ woordjes: Hadden jullie het over gehad las ik. Whahah hier echt geen woordjes hoor. Ja, ik kan er wel ooit eens een papa uit halen of een weet ik 't..maar da's niet als woordje bedoeld.
    Volgens mij is het daar ook nog wel erg vroeg voor en ik denk dat het meer toeval is in plaats van een echt woordje wat zo bedoeld is. Maar goed :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hier: Aaaarghghhh ik wordt zoooooo moe van de kids vandaag. Ze huilen de complete dag om de beurt en niks is goed. Liggen niet, zitten niet, op schoot niet. Wordt er echt zooooooooooooo geirriteerd door. Pfff.

Hopelijk is dit morgen weer klaar want anders boek ik een weekendje voor mezelf weg ;) hahaha.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha een weekje alleen weg is ook leuk hihi

waarschijnlijk zijn t de tandjes die doorkomen want dat dacht je al toch? ik hoop dat t snel over is

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jah daan heeft ondertussen 1 tand door en jesse 2. Ik heb daan net druppels van vsm gegeven, eens kijken of dat werkt.
    Dentinox ook 2 keer gebruikt en leek ook te werken al weet je dat toch niet.. of ze nu daarom stoppen met huilen of ergens anders om. mgoed, het kan geen kwaad dus ik smeer maar als ik denk dat het nodig is.

Het frustrerende is: ze zijn even stil, als ik niet beweeg dus als ik op de bank zit of als ik niet in beeld ben. Maar als ik opsta, of langsloop, is het direct huilen. Allebei...zo vermoeiend.
    Maar 5 minuten lang op de bank zitten werkt ook weer niet want dan beginnen ze ook weer te huilen. Anders bleef ik het komende uur wel stil zitten op de bank ,geen probleem ;) haha.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hoe is het vandaag gegaan in het ziekenhuis met Stan? Heb je al meteen de uitslag gekregen?
    De eerste paar keer was mijn menstruatie buitensporig abnormaal hoeveel. Nu is het weer gewoon, alleen ik heb amper meer pijn in mijn buik.

@ Boomer:

@ Setti: Waarschijnlijk ben ik de enigste, maar ik vind hem niet mooi:). Ik hou er niet van, en zou persoonlijk voor een oldtimer zijn gegaan.
    Fijn dat de auto al uitgezocht is!!

@ Lynette: Wat een ontzettende moedige en moeilijke beslissing. Heel veel sterkte!!

@ Lindavnr: Leuk dat jullie het park ook zo ontzettend goed bevallen is!

@ Alies: 5 jaar, waar blijft de tijd........ Al vast van harte gefeliciteerd!!
    Wat vreselijk schrikken van Melanie:$. Gelukkig is alles goed.

@ Kleintje: Gefeliciteerd met de kleine van jullie vrienden.

@ Eliesah: Ik had zo gehoopt dat dit de oplossing zou zijn!! Hopelijk slaapt ze vannacht beter.
    Prachtige meid hebben jullie.

@ Chantal: Ik heb het bord van de Vtech babywalker opgehangen. Vind ze ook helemaal geweldig.

@ SuperB: Wat een ontzettende prachtige krullen heeft Jasmijn. Om jaloers op de worden.
    Echt vreselijk balen van je nachten. Mijn hemel, hoe hou je het vol.......

@ Potjes met stukjes: Die van Friso zijn inderdaad van 6 t/m 12 maanden en bevatten stukjes. De eerste paar keer zat ze vreselijk te kokken. Daarna maakten het haar niks meer uit.
    Ze eet nu van olvarit de 6 en 8 maanden potjes door elkaar heen. Alle happen worden goed gekauwd :D:D

@ Spugen met "kruipen": Hier ook. Hele sporen laat ze na ondanks dat we ongeveer 1 á anderhalf pakje nutriton per week gebruiken.

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ all, hoeraaaaa mijn kleine ventje is kerngezond :D:D
    Pffff wat een dag, om half 1 weg en om half 7 (!!!) weer thuis....
    Er is een hartfilmpje gemaakt (jeetje, al die plakkers.... :$ Wel sneu om te zien, maar Stan vond het zooo interessant.... :D Hij keek zich de ogen zowat uit zijn hoofd....:D Zo grappig!!
    Daarna naar de arts en die heeft geluisterd naar zijn hartje en concludeerde hetzelfde als de arts in hardenberg; waarschijnlijk onschuldig. En het hartfilmpje was goed. Toen doorgestuurd naar boven waar een ECHO werd gemaakt van het hartje.
    Vond hij wederom erg interessant!! :) Zooo lief!
    Daarna echt onwijs lang wachten.. En toen uitslag.. Alles was PRIMA!! GOD wat waren mijn ma en ik blij zeg!!! Poeh!! Daar hebben we een dik stuk taart opgegeten!! Ik rammelde (was al op van de zenuwen en hebben daar ook nog dik 2 uur gezeten:$)
    Hihi, daar gaat mijn dieet!! ;) Maar het was het waard!!
    Ben zooo blij!!!
    Daarna op de terugweg ging het wat minder (logisch ook, al die prikkels) en natuurlijk kwamen we in een dikke file. We hadden eerst al een dik half uur vast gestaan in Groningen zelf, en later waren we net de A28 op was er een heftig ongeluk gebeurd (4 politieauto's, ambulance, traumaheli, brandweer)
    Dus die terugreis duurde zooo lang! Poeh.. Heb nu mijn moeder weer thuis afgezet en hier even gegeten. Gaan nu gauw naar huis toe! Maar wilde het jullie even melden...

@ Superb, wat een machtig mooie foto's!! Je hebt 2 prachtige kids, vind persoonlijk die krullen bij Jasmijn zooo mooi!!

@ Boomer, hoe ist gegaan? Ik dacht dat je maandag 2e gesprek had, maar ik begrijp van de anderen dat die vandaag was?

@ Linda, hihi, okeej, ik ben indd wat huiverig voor het geven van zetpil, das waar, maar het feit dat hij niet boven de 39 gr. kwam qua koorts was voor mij ook een reden om rustig aan te doen met die zetpillen, ze zeggen dat je ze niet te snel moet geven. Vond het heel moeilijk dus!!
    Maar tjah, toen ik de keus had gemaakt viel hij in slaap :)

@ de rest, ik ga nu naar huis, Stan is schoon op!!! Sorry dat ik verder niet reageer...

Liefs

Deel Deze Pagina