Kussie; wat een super nieuws! Zo fijn dat alles goed was en Stan helemaal gezond is ! Daar mag je wel een taartje voor nemen hoor hahaha.. Linda; welkom terug! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Hmm moeten je mannen misschien aan het weer thuis zijn wennen? Hopelijk slapen ze vannacht weer goed. Buikliggen en niet terug kunnen; ow ik ben blij dat Taleah die fase uit is van het buikliggen en niet terug kunnen, was echt erg. Vooral als ze het dan ook nog in bed doen. Verschrikkelijk ! Succes voor jullie hihi.. SuperB; pff wat een nachten! Weet hoe je je voelt hihi. En wauw wat een knappe kids heb je, je ziet wel dat ze zus en broer zijn . Heb je trouwens ook hyves? Setti; jeeetje wat een bak zeg! Hahaha, heb nog nooit zoiets gezien om in te trouwen. Wel gaaf hoor, vooral als je het geld hebt ! Ik zou het er echt niet voor over hebben haha.. Marye; ze aten toch eerst heel goed groente? Maar nu niet meer dan? Hoe gaat het op t kdv, Florine een beetje gewend aan de kindjes? Joehoei, je hebt vakantie. Hier hebben de scholen pas volgende week vakantie. Chips Lays; heeft hier al iemand de frietje Joppie chips op? Wij hebben de andere smaken wel op, babi panghang en die met mango/chili maar joppie is elke keer uitverkocht haha. Zo maar even nieuwsgierig. Hier; crematie was wel zielig. Moest natuurlijk weer huilen, pff ben voortaan zo emo hihi. Zag mn zusje huilen en daar begon ik, toen las haar kleine zusje een gedichtje voor over sterretjes (meisje is 5 jaar) en ja hoor ging ik weer. En toen nog met een zielig liedje. Pfff.. Ben echt blij dat ze vannacht zo goed heeft geslapen. Werd om 7uur wakker en keek op mn wekker hoelaat het was, zag ik 7uur staan. Ik dacht echt dat het 3 uur ofzo was. Maar ben helemaal nit uitgerust ofzo hoor, juist meer moe van het meer slapen haha. Net heeft Taleah de fles op, alleen was papa vergeten om de rijstebloem erin te doen. Kwam er pas achter toen ze m op had, beetje balen! Hopelijk slaapt ze nu wel door. Hmmm! Nou ja en anders maar weer een flesje vannacht. Nu lekker alleen thuis, dus dat word tv kijken en naar bed! Of tv kijken in bed en dan gelijk in slaap vallen haha.
@ Gwen: niet allemaal bevatten ze stukjes hoor . Heb er een aantal zonder stukjes en die eet ie prima. @ Kussie: JEEEJ Goed nieuws!!!! Alles goed!!! haha nee ast niet nodig is, moet je het niet doen, die zetpillen. Bedoel alleen dat je je niet onzeker moet voelen als je er een keer 1 moet geven want dan is het alleen maar goed dat je die 1 geeft . @ Eliesah: ja ik zou denken dat jesse het wel eens een keer leert maar hij doetn iet eens een poging om terug te draaien. Zet hem nu dus maar wat meer in zn stoeltje, kan ie niet draaien haha. @ hier: Kids zijn lekker in slaap gevallen na de fles . Doorslapen ging op vakantie ook wel goed dus ben ik niet zo bang voor dat dat nu niet goed gaat. (hihi, afkloppen..)
@ Eliesah, hahaha, zo een chipsvraag tussendoor!! Geweldig Ik haal geen chips meer in huis, want dan blijf ik eten, dus kan je helaas niet vertellen of het te pruimen is! Ik zou lekker OP bed TV gaan kijken!! Das toppunt van luxe!! @ Setti, ik vind zo jammer dat het waarschijnlijk niet gaat lukken om een foto van jurken te maken die jou smaak zijn!! Wel balen, hihi, nu moeten we wachten tot je getrouwd bent!! Duurt lang!! @ Gwen, hoe gaat het met Jorgen? En met jou meis, ben je lekker helemaal opgeladen na dat weekje vakantie? @ hier, Stan heeft al een paar huilbuien gehad.. En is wel uit zijn doen.. Dat had ik al verwacht dus ik heb hem na de fles gewoon lekker een poos bij me gehouden!! En nu ligt hij op bedje.. Ben benieuwd hoe het zal gaan!! Kleine mannetje maakt al zoveel mee in zijn jonge leventje.. We zijn al in zoveel praktijken etc geweest... Hopelijk is het nu gebeurd!
@ Linda, OEIII, das de goden verzoeken, Maar ik hoop ook voor je dat ze lekker doorslapen!! Ze zullen ook vast wel moe zijn van het huilen
Welke hebben geen stukjes? Niet de goden verzoeken met slapen @ Kussie: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH super meid dat alles goed is met Stan. OOOOOOOOOOOOOOOhhhhhh wat zul jij, ondanks de files, een fijne terugweg hebben gehad!! Voor mijn gevoel ben ik moeier terug gekomen van vakantie als dat ik heen ging. Ondanks dat Jorgen zoveel mogelijk met Joënna deed, komt bijna wel alles op mij neer. Jorgen heeft nu 2 á 3 keer per week fysio. Ze verwachten dat hij over 1 á 2 weken weer aan het werk kan. Voordat hij weer volledig kan sporten is hij ruim 3 maanden verder. Turbo heeft 2 van zijn hechtingen kapot gelikt. Zag in 1x bloed op de vloer liggen. Meteen de DA gebeld, en hij moet er echt vanaf blijven. Een lampenkap om vind hij dood eng (we hebben hem niet om zitten, daar hij het dood eng vind). Nu heeft hij een broekje aan die loopse teven ook hebben. Hij is pislink, en is zijn bench niet meer uitgekomen. Zijn probleem niet de mijne. Als het nog verder gaat kan hij weer onder narcose om te hechten. Het zal nu waarschijnlijk iets minder mooi helen, maar ja, het is toch geen show hond. Ben vandaag naar de kapper geweest, en heb een pittig kort kapsel aan laten meten. Staat met de nieuwe kleur helemaal geweldig. Nu mijn lichaam weer terug. Maandag ga ik starten met afvallen. Ben het helemaal zat al die kilo's die er nog aan zitten.
Uhhhh hihi nu ga ik twijfelen door je Want had er ook 2 nieuwe bij zitten van de AH, misschien haal ik die door de war, haha .
Hahahahaha, twijfelde ook aan mezelf, dus ben even de kast in gedoken. Durf het bijna niet te zeggen, maar heb volgens mij het complete friso assortiment in de kast staan, en die bevatten stukjes.
whahah khad ook even gekeken (had er nog 2 staan en die hebben idd stukjes hahah) Hahah Jesse is idd rechts Vond het echt een super handige box!
En als laatste, een bubbelbad foto Moest hem ff bewerken, whahah, want ik show mezelf niet in badkleding! hahah
@ Linda, wat een geweldige foto's!!! Ik vind ze allemaal zo mooi.. Ennuh, als ik het nu dus goed heb begrepen is de kleine ondeugd met de mooie bolle wangen Daan? Dan lijkt hij heel veel op zijn papa!! @ Gwen, ships, dat is natuurlijk ook zo.. Dat eigenlijk alsnog alles op jou neerkomt.. Heavy!! Wat was het ook een @#Q$% timing dat dit gebeurde... Had er even niet bij nagedacht dat Jorgen nu natuurlijk eigenlijk nog vrij weinig kan, ookal is hij dan thuis... @ Lin en Gwen, ik geloof dat ik iets heb gemist, friso met stukjes? Wat bedoelen jullie dan toch? @ hier, ik ben echt kapot.. En Stan slaapt al een poosje rustig... Dus ik hoop dat hij lekker door blijft slapen en niet naar droomt van de spannende dag vandaag!! En dan ga ik nu ook op bed.. Krijg al weer hoofdpijn!! Wat is dat toch machtig irritant!! Soms wou ik dat ik een nieuwe kop kon bestellen bij de wehkamp ofzo!! Liefs
@ kussie: whahhaha ik was al benieuwd of je het zou zien, wie het is... Maar nee...Tis JESSE!! hahaha Op die zwembadfoto, da's Daan, die vol in beeld is, hiih
@ Kussie: whahah friso groentenhapjes, gewoon in een potje. Die hebben vanaf 6 maanden allemaal stukjes erin.. En die wil Jesse niet eten. Bij elk hapje verslikt ie zich, tranen in zijn ogen, kuchen en vervolgens duwt ie alle stukjes er 1 voor 1 uit, hahah. Gaat nog niet helemaal zoals t hoort dus Dus ik ben weer terug op de hapjes zonder stukjes
Hoera voor Stan!!! Wat fijn dat alles goed is! Leuke foto's, Linda! Gwen: krijgen we nog een foto van je nieuwe kapsel ?
@Kussie; sorry, ik lees je verhaal van gisterochtend nu pas. Helaas was ik niet op tijd om je gerust te stellen over het onderzoek. Ik hoop dat alles goed is gegaan? @Superb; leuke foto's hoor volgens mij lijken ze best in het gezicht op elkaar. @Lynette; Hoe is de therapie gegaan meid? @Nijnja, haha nee dat pakken in eigen spuug hebben we hier gelukkig niet! Wel leuk dat tie begint te 'kruipen'! @Linda dat is inderdaad erg vermoeiend ja. Dat is schijnbaar toch eenkennigheid dat ze je continu bij je willen hebben effe. Hoort bij de leeftijd toch? Die potjes van 6 maanden met pasta heb ik nog nergens gezien. Toch maar een op zoek dan, vind ik wel leuk. @Gwen; haha, ik las mijn naam, maar er staat niets achter de : @Kussie; Joehoe! Alles goed met Stan!!! Super toch? Die plakkers zien er inderdaad sneu uit. Een stuk of 8 ofoz haha. Fenna vond de vrouw die het deed ook zo interessant. @Eliesah; hopelijk hebben jullie wer zo'n goede nacht en rust je wél uit. Hier was ze wakker om 5 uur en bleef maar bezig. In bed nemen lukte ook niet. Toen maar om half 6 eten gegeven. Weer terug bij ons. Toen viel ze in slaap uiteindelijk ik ook, maar dan slaap je net een kwartier en wordt ze wéér wakker. Joppie chips en babi pangang chips, nee, het lijkt me helemaal niks! Ik blijf bij mijn bolognesechips @Gwen; sterkte met Turbo... klinkt niet best. Wel heerlijk dat je naar de kapper bent geweest. Ik ben ook niet meer geweest sinds halverwege mijn zwangerschap. @Linda; haha dat gezichtje ja Jammer dat ze geen speldjes in kunnen , ze hebben zulk mooi haar.
@ Nijnja: Ja, jullie krijgen vandaag foto's te zien van mijn nieuwe kapsel. Nu ben ik er helemaal tevreden over. @ Kuzzie; Geeft niks, ondanks dat ik vermoeider terug ben gekomen heb ik het wel ontzettend naar mijn zin gehad. Heerlijk er uit met zijn drieën. Zie dat Linda het al uitgelegd heeft over de 6-12 maanden potjes van Friso. Ik vind de potjes van Friso wel heel veel smaak aan zitten. @ Lindavnr: Hier at ze het eerst ook niet. Net zoals jij het zegt, paar hapjes, vreselijk kokken, tranen in haar ogen en niet meer willen eten. Sinds een week schat ik, eet ze het in 1x wel. Ben begonnen met een potje bruinen bonen van olvarite. Ze hadden alleen nog maar de 8 maanden potje, dus die meegenomen (zitten ook stukjes in), en ze vind het zo vreselijk lekker, dat ze daarmee heeft "leren" kauwen. Nu kauwt ze alles, ongeacht of er stukjes of niet in zitten. Toch blijft het lastig. Je hebt een gladde structuur, en daar zitten in 1x stukjes in. De ene lepel meer als de andere keer. Kan me voorstellen dat het voor een baby reuze ingewikkeld is. @ Eliesah: Hoe is je nacht gegaan? @ Boomer: Hoe is je sollicitatie gegaan?
Ik was gisteren niet meer online gekomen. Had zoveel adrenaline in me. En moest nog boodschappen halen en savonds lekker op bed the voice gekeken. Want ik heb gisteren na het gesprek meteen een arbeidscontract mee naar huis gekregen! Echt super! In alle opzichten beter dan het vorige voorstel wat ik bij die andere baan heb afgewezen! Ze boden met een aantal tientjes meer dan ik zelf gevraagd had haha, helemaal goed toch? Alleen jammer dat ik woensdag en vrijdag al moet beginnen i.v.m. overdracht. En daarna werk ik ma,di,do en vr. Dus woensdag vrij. Precies wat ik wilde. Zal wel wennen worden hoor. pfff... ik heb al 15 maanden niet gewerkt. Nu lekker rustig aan doen van het weekend