Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Super hoor boomer. Nog wat extra erbij verdienen is helemaal super natuurlijk. :)

Zo nog wat opruimen in huis en het gebak ophalen en het feest voor Alisha kan beginnen. :)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    #382 Gwenolyn, 16 okt 2010
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
    Whahahaha, dat is echt dom, is er toch iets fout gegaan met knippen en plakken.:D
    Wat gaaf dat je nu een baan hebt die helemaal naar je zin is!!!! Klinkt heerlijk. Zal inderdaad wel wennen worden na aan jaar thuis te hebben gezeten.

@ Alies: Gefeliciteerd met Alisha

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Alies; gefeliciteerd met je dochter! Have fun vandaag ;)

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

alies; gefeliciteerd met je dochter! een hele fijne dag! ze zal wel goed verwend worden.

boomer; gefeliciteerd met je nieuwe baan. zal indd even wennen worden, en dan helemaal 4 dagen. hoe heb je de opvang van fenna geregeld?

hier; gewoon een nacht met 2x wakker worden en dan van half 4 tot 5uur wakker zijn. maar ja of dat nou lag aan dat ze geen papfles op had. ach ja, zijn het gewend! ;)
    we hopen gewoon verder haha.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Alies: Gefeliciteerd met de 5e verjaardag van Alisha!

Boomer: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel spannend hoor, maar gaat vast goed komen. Wel fijn dat je ook wat meer krijgt dan je had gevraagd, best lekker toch!

Eliesah: Taleah weer zo'n goede nacht gemaakt?
    Pepijn en florine eten heel goed vast voedsel hoor, alleen nu ze ziek zijn dus even wat minder, dat bedoelde ik eigenlijk.

Gwenolyn: Heerlijk een nieuwe look, voel je je gelijk een stuk lekkerder toch?

Kussie: Super dat Stan helemaal gezond is en hij alle onderzoeken zo goed heeft doorstaan.

Hier: Pepijn en Florine lijken aardig opgeknapt, nog wel een beetje verkouden, maar Pepijn is iig niet meer schor en ze hebben super geslapen. Dus dat scheelt.
    Vanmiddag ga ik maar even met ze wandelen, Don is ergens laminaat leggen. Beetje saai voor mij...

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey dames,

Na een beroerde nacht En een kater pfff voel ik me weer ffies wat beter. Straks naar huis en de GROTE schoonmaak beginnen. Ruimte in je huis ruimte in je hoofd!!!!
    was wel een leuke avond samen met me moeder.

@Boomer :( niet best. Ik heb de besluit genomen dat ik niet verder wil met hem. Ik zit nu het weekend lekker bij me moeder. Maar vanmiddag ff in huis puinruimen... Me vader komt me helpen :D fijn

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Gwenolyn
    Hoe kort??? zag nog geen fotoop hyves :p
    Beterschap voor Turbo. Ik heb wel eens een hond gezien die een operatie gehad en die een soort ropmpertje aan had. Zag er mega grappig uit :D

@Linda
    Ohh herkenbaar die frustraties van de huilende baby. Daar kan je zo geprikkeld van raken :( Ik heb er een en jij 2 hoop dat ze snel weer in hun hum zijn. Knuffel voor jou.

Ohh moet weer ffies wat doen :(

8. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @alies, gefeliciteerd met je dochter!!

@boomer, jij gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

@setti, gave auto!!!!!!!!!

@lynette, hoop dat je eindelijk nu beetje tot rust komt meid! vanmiddag lekker los gaan met ruimen ;) blijven de katten wel bij jou?

@eliesah, wat vervelend dat taleah weer een beroerde nacht had.. had zo gehoopt dat ze het doorslapen ging doorzetten :(

@kussie, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!! wat een opluchting zeg!!

@hier, ook het 2e tandje komt er ineens aan.. ik zag vd wk al een soort sneetje in zn tandvlees maar nog gn tandje maar sinds gister ook een puntje en sinds vandaag kun je ze zelfs allebei erg goed zien!! :D :D :D

nu ga ik ff verder teruglezen ;)

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant

Hihi leuke foto :D vind de foto's op hyves met de mutsjes ook helemaal geweldig!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha dankje meiden :)

@ liset: haha ja zijn gewoon die mutjes van rainbowbaby's met hun naam erop, en dan gewoon niet omgevouwen want dan zijn ze te klein :p hahah.
    Had nog geen mutsjes en vond het wel schattig zo ;). Dus hebben we lekker gebruikt op vakantie haha.

Die hebben meer meiden hier toch, die gratis mutsjes met naam?

@ hier: woehoee heerlijke nacht!! :D
    Ze hebben prima doorgeslapen, zelfs lang! Om 7 uur in bed gelegd en om kwart voor 9 waren ze wakker voor de fles. dus die gegeven en rond kwart over 9 lagen ze er weer in..en toen hoorde ik ze om half 11 volop babbelen samen! hahah kei lief. Dus lekker laten doen, en toen om 10 over 11 maar eens gaan kijken. Lagen ze daar blij te wezen hahaha. Scheetjes!! :D

11. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Alies: gefeliciteerd met je dochter!

Boomer: wat goed dus dat je de eerste baan hebt afgewezen, deze klinkt veel beter, gefeliciteerd! Wat voor een opvang heb je voor Fenna geregeld?

Linda: goed dat je het zegt van het mutsje, was ik echt helemaal vergeten. Ik heb alleen geen idee waar ik het gelaten heb...

Hier: nou, weer een hoera nacht: om 1 uur, om 3 uur en om 5 uur. Toen vond Toon ook dat hij wel genoeg geslapen had. Hij was niet aan het huilen of zo, maar lag tussen ons in te kletsen. Maar ja, echt veel slapen doe ik dan niet meer. "Dadadad" is nu zijn favoriete woordje. Ja, wij maartmama's hebben allemaal wonderkinderen, maar die van mij is nog tweetalig ook :p. Het was dus op zich wel gezellig, maar ik had het graag een paar uurtjes later gehad!

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Linda; wuhahaha die foto's van Daan & Jesse. Wat zijn het boefjes zeg hihi, maar wel ontzettende knapperds!! :D

Nijnja; jij ook al zo'n leuke nacht. Hier lag Taleah ook tussen ons in en was allemaal heel gezellig aan het kletsen. Moest soms echt lachen, al wilde ik liever slapen haha. :p

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Alies; Gefeliciteerd met de verjaardag van Alisha!

@ Iedereen; Bedankt voor de complimentjes over de kids. Ik wist natuurlijk wel dat ze de mooiste en liefste op de wereld waren :D maar het is altijd leuk om dat bevestigd te krijgen.

@ Lindavnr; Welkom terug. Superleuke foto’s van de kinderen. Dat gezicht van Jesse op de tweede foto! Superstoer. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat het goed is gegaan met je schoonouders. Nu nog lekker twee weken thuis genieten.

Die box waar ze inliggen is heeft die van dat gaas aan de zijkant? Die hebben ze hier ook in Italie. Een box wordt hier echt bijna niet gebruikt. Als mensen bij ons op visite komen en ze zien onze houten box dan denken ze allemaal dat dat het bedje van Morris is.

Super dat ze vannacht ook goed geslapen hebben. Hopelijk zijn ze vandaag wat beter in hun hum dan gisteren.

@ Spugen en kruipen; Morris spuugt bijna nooit. Kruipen doet hij nog niet dus ik kan niet zeggen of hij dan meer gaat spugen.

@ Kussie; Wat een opluchting dat alles goed was met Stan! Je hebt je stuk taart wel verdiend. Hoe gaat het vandaag met hem? Heeft hij nog last van alle drukte van gisteren?

@ Eliesah; Ik heb wel hyves, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel mee. Balen dat het de afgelopen nacht niet zo goed ging. Hopelijk was het eenmalig en heeft ze nu door dat het toch veel lekkerder is om door te slapen. Hier ging het vannacht wel iets beter dan de nacht ervoor, maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven.

@ Chips; Oh, wat mis ik de nederlandse chips. Hier hebben ze lang niet zo veel soorten en wat ze wel hebben is lang niet zo lekker als in NL. Als ik in NL ben laat ik mijn moeder ook altijd een extra voorraadje halen zodat ik lekker los kan gaan. Ik zou nu een moord doen voor een zak paprika ribbel of bolognese chips.

@ Boomer: GEFELICITEERD! Echt super en precies wat je wilde, mooier kan bijna niet.

@ Nijnja; Bij jou was het dus ook feest vannacht. Soms lijkt het wel alsof zij minder slaap nodig hebben dan wij.

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; We zijn vanochtend naar een outlet centrum geweest. Op een uurtje rijden hiervandaan. Ik had helemaal zin om lekker te shoppen. Helaas viel het erg tegen en hebben we alleen maar een broek voor mijn vriend gekocht. Beetje zonde van de tijd. Misschien vanmiddag hier nog maar even de stad in.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Van harte, Boomer!

Hier ook een babbeltante. Meg kletst echt tegen alles, maar haar voeten en de hond zijn favoriet.

Ga teruglezen zo...

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal!!

Wat een chaotische dag vandaag!! Pfff!!
    Mijn broer is weer helemaal van de kaart omdat alles hem zwaar tegen zit! Ben dus maar voor hem naar de winkel gegaan, om wat dingetjes te regelen. In die tijd heeft mijn moeder op Stan gepassen! Ze was zo blij dat ik dat voor m'n broer wilde doen, dat ze spontaan aanbood om op te passen!! :D

Ik heb nu (weer) opkomende migraine, maar dat moet ik maar op de koop toe nemen. Strax optijd weer mijn mandje in!!

@ Gwen, ja ik ben ook mega benieuwd naar een foto!! Die foto op je hyves is van zo ver weg, met die hond, dat ik nog steeds niet echt een heel goed beeld van je heb! Gezien de rest van je album uit foto's van Joenna bestaat :p:p

@ Linda, ow, dus in de groentehapjes van 6 mnd zitten wel stukjes. Stan heeft namelijk vanmorgen voor het eerst een half 6 mnd. potje fruit gehad, maar dat was ook gewoon zonder stukjes..
    Ik dacht al, de structuur zou toch anders zijn! :( Maar das dus met de groenten wel zo? Ow jee.. Ik bereid me dan maar vast voor!! ;)
    In ieder geval bedankt voor jullie uitleg!!

@ Gwen, fijn dat de vakantie wel helemaal super was!!

@ Superb, ja joh, kijken ze daar "raar" tegen een box aan? Toch wel grappig om te lezen hoe alles zo anders is!

K moet eten tot vanavond!!

Maar nog ff snel;

Alies gefeliciteerd met je dochter meid!!

Ennuh Boomer, ik heb er denk ik overheen gelezen, maar zie het wel aan de andere posts; je hebt de baan gekregen!! En nog de leukste ook!!
    Van harte gefeliciteerd meid!! Superrr!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda nou is het dus toch de tandjes geweest bij beide!!! haha gewoon een uur op de bank zitten lekker filmpje op hihi. wat een super foto's zeg echt een stel binkies hoor

gwendolyn haha geeft niets ieder zn smaak toch!

kussie fijn dat stan kerngezond is dan valt er weer een last van je af he

eliesah t valt wel mee hoor de prijs van de huur van de limo je bent ongeveer 500 kwijt en voor een oldtimer ongeveer 450 dus scheelt niet veel. fijn dat ze weer zo goed als doorgeslapen heeft. wat mooi zeg dat t meisje van 5 een gedichtje voor las

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    super gefeliciteerd meid

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Sorry hoor maar ik hou het hier echt niet meer bij!!!!

Heb ook gewoon geen zin om 20 pagina s terug te lezen dus ligt misschien ook wel aan mezelf.....

Hopelijk gaat alles goed met jullie en jullie kindjes en groeien ze goed!!!!

Heb Jan maar opnieuw op babyplein gezet dus wie nog niet gestemd heeft kan stemmen..... degene die al wel gestemd hadden kunnen dus helaas niet meer. Maar wel bedankt voor de stemmen die jullie hadden gegeven!!!(K)
    Het schijnt morgen geweldig weer te worden dus ik wens iedereen een super ZOndag!

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zow weet niet of er nog visite komt voor Alisha. Mijn man's middelste zusje is nog niet geweest, maar die komt vaker wel wat later. Mijn man's jongste zusje komt zowieso niet vandaag met de kleine.

Maar Alisha is flink verwend. Tjonge jonge zeg. :)

Vandaag zijn we de prijs overeengekomen voor onze shetlander. Dus ze is verkocht. Ik heb wel een goed gevoel over degene die haar wil kopen. Zij kan er in ieder geval meer tijd aan besteden dan ons. En Trijntje kan toch beter bij wat oudere kinderen die weten hoe ze met een afwachtende pony om moeten gaan. Voor een 5 jarige is ze niet geschikt.

Degene die haar zal kopen is tegen de 40 en gaat met haar mennen. Dus dat is alleen maar leuk. Er komen weleens kinderen, maar die zullen zich denk ik niet zoveel met haar hoeven te bemoeien. Ze komt bij nog 3 andere shetlanders te staan.

Deel Deze Pagina