Hey allemaal, He Linda, ik dacht, ik meld het even luchtig, maar je vraagt door!! Verdorie!! We hadden gesmst ja.. Hij smst me nog bijna dagelijks hoe het gaat enzo... Dus tjah.. Ik heb hem uitgelegd dat ik hem echt wel "Gewoon" wil zien, maar verder nix... Dus ik had nog nie gezegd dat ik naar de kerstmarkt ging (alleen) en hij zat geloof ik ook al startklaar!! Whaha! En hij smste later dat hij ook geen relatie wil, maar alleen een goede vriendin zocht.. Nouw jah.. Dat is toch geen probleem? Mooi op afstand houden!! Trouwens, dat ik het hier had gemeld dat we een soort van relatie hadden, is de familie al weer doorgeweest... Heerlijk, meelezers, hahaha! Maar ik heb gelijk duidelijk gemaakt dat het wat mij betreft toch achteraf gezien echt niet een relatie is geweest, wat stelt 4 dagen nou voor, whaha, toch ook geen fluit, maar het was voor mij prima genoeg om me te doen beseffen dat ik daar niet aan toe ben, in iedergeval, niet met hem!! @ Gwen, nouw als ze zo gezweet heeft dan zou het mij niet raar lijken dat ze het al haast heeft uitgezweet! K hoop het voor haar en jou meid!! En die poepluier.. Hmm dussss, toch ook een tandje weer in aantocht.. @ Linda, heh, wat jammer dat Arno dan niet even wat laat weten... Maar dus niet naar de kerstmarkt geweest? Hahahaha, wel lekker dat jullie nu tot de conclusie komen dat het eigenlijk niet past!! Moest daar wel om lachen hoor!! Geweldig! En die foto's!! Gewoon TE lief!!! Wat hebben jullie toch 2 schatjes!! Ben helemaal in love hoor, als ik die foto's elke keer weer zie!! @ Marye, wat leuk dat jij kunstschaatsles gaf!! En jeetje, ik wou dat Stan es 1 dag zo lang sliep, hihi, wat zou ik dan uitrusten!! Jullie hebben idd wel 2 slaapkopjes!! En wat goed dat ze dat dan ook allebei doen!! Lijkt me soms wel relaxed, al is het met Stan altijd wel erg gezellig hoor, maar heb dan niet veel de handen vrij! Mijn huishouden was nooit al wat, maar tis nu helemaal nie meer wat het geweest is... @ hier, hmm, Ano, ben blij dat bij jou Neomi niet meer spuugt, maar hier lijkt het nu te beginnen. Stan spuugde nooit, maar nu.. Al 3 of 4 x in 2 dagen tijd, en vanmiddag ook nog nie weinig ook! Misschien toch krampjes door ook het wennen aan het nieuwe voedsel? Ik bedoel LASAGNE? Hoe nieuw is dat... Ik dik alles nu ook weer extra in hoor.. Wat nou nieuwe bereiding.. IK kan nie minderen met dat spul, want alles komt weer bij hem naar boven... Arme ventje.. De infacol zet ik nu wel door met afbouwen! Hij heeft hier bij mijn ouders gegeten... (mijn moeder gaf hem zijn groente) en ligt nu op bed... Daarna gaan we naar huis. Krijgt hij daar de papfles nog ff lekker opd e bank en dan naar bedje. En dan ga ik Ik hou van Holland lekker languit op de buik kijken! Vanavond dus geen PC meer aan!! Tot morgen meiden!!
Wat fijnnn! Jeej!! Hier heeft Stan vandaag voor het eerst echt diksap gedronken!! Zo lief! Uit een klein difrax flesje, hihi! Liefff!!
Het was wel gezellig. Eten was goed. We waren rond 1.00 uur thuis. Rond 1.30 uur sliep ik. Om 8 uur werden we wakker gemaakt doordat de honden aansloegen, omdat een buurman zijn hond uit ging laten. Toen nog ingedommeld. Om 8.45 uur opgestaan en om 9.45 uur waren we bij mijn ouders om de kids op te halen. Voor de rest sterkte voor de mama's met zieke kindjes en ik zag nog een paar mooie trouwschoenen van Setti voorbij komen en nog leuke foto's van Daan en Jesse. Ik ben ff een avondje weg en gelijk is er enorm veel geschreven.
Yes! Box is nu wat opgeschoven (bijna tegen de bank aan haah) met d eboom ernaast. @ Kussie: hehhh?? Leest jou familie hier gewoon mee wat jij schrijft? wat super irritant joh! Zou ik dus écht niet willen. Veel te prive allemaal, haha. Als je liever wilt kunnen we ook best een prive forum maken hoor! Want kan me voorstellen dat je daar niet blij va nwordt. Ik had allang mn nickname veranderd en verder ook alles anoniem (dus geen namen in mn handtekening haha) haha ja we zijn nog ff naar een tuincentrum geweest waar ze een kerstshow hebben> was wel leuk maar allemaal veel te duuur spul. Huh heb ik even gemist dat ano al lasagna had gegeven aan neomi? hihi ! lustte ze dat??
kerstdorpje? hihi, geen kerststalletje? Bedoel je van die huisjes enzo? Oh ik zag vandaag bij dat tuincentrum ook zo'n leuk ding..allemaal huisjes, poppetjes, sneeuwdingen, naja, een hele stad haha. Erg leuk gemaakt...allemaal niks voor mij, want vind dat allemaal veel te veel gepriegel hihi, maar t zag er erg leuk uit. Vooral een poppetje van 2 cm lang ofzo wat kon bewegen en gewoon in die poedersneeuw een sneeuwengeltje maakte! zo lief ihih
Linda; hier vind Taleah klitteband ook helemaal geweldig!! Ik ga zo de kerstboom zetten, hopelijk blijft Taleah er van af haha.. Prive-forum; ik zou dat ook wel fijn vinden, denk dat ik ook meelezers heb haha! Maar kan ik nog meer dingen kwijt die ik eigenlijk wel kwijt zou willen.... Kussie; lekker zo'n avondje. Die houden wij hier ook! Ik hou van holland is altijd leuk.. Hier; alles goed! Het hoesten is al een stuk minder. Alleen nu ligt ze weer flink te hoesten, net dr flesje op en dat geeft natuurlijk weer slijm. Vooral als ze ligt! Vandaag is Taleahtje alweer 8 mnd, gewoon over 4 mnd is ze al jarig. Jeetje wat gaat dat snel! Ben dr ook hiep hiep hoera aan het leren, en het gaat al redelijk. Ook kan ze kusjes geven, is zooo lief! En kusgeluidjes kan ze ook maken, haha.. Ben helemaal verliefd op dr! Fijne avond allemaal....
setti: mooie schoenen hoor!!! En veel plezier morgen met de ringen...!!! Linda: leuke foto's!! Ninja en boomer: heb soms wel spijt dat ik er mee gestopt ben met de bv maarja ik had het op dat moment echt gehad....vind het knap van jullie dat jullie het zo lang volhouden...
Ik ben ergens halverwege begonnen met teruglezen, het was echt weer too much geklets hoor ladies! @ setti: Leuk! Trouwringen kijken! Hoe lopen de verdere voorbereidingen? Geniet ook vooral van de voorpret. Trouwen vond ik ook zo leuk!! @ Gwenolyn: Beterschap met Joënna, zielig als ze zo ziek zijn hè! @ Kussie: Zo Stan heeft je lekker een beetje uit laten slapen dan. @ Linda: wat een mooie mannen heb je toch! Leuk hè (en makkelijk) dat ze de fles zelf vasthouden. Jens kan het alleen nog niet in de kinderstoel, das dan toch TE hoog optillen. @ Eliesah: Wat knap dat Taleah dat allemaal al kan. Ik doe ook verwoede pogingen tot zwaaien en zo, maar niks hoor! Ach ja, alles op zn tijd @ hier: Gelukkig (even afkloppen) iedereen opgeknapt hier. Vanmiddag naar een feestje van de kleine van een vriendin geweest, ze werd 2 jaar. Jens heeft zich voorbeeldig gedragen, superlief naar iedereen gelachen, in alle drukte ook nog gegeten. Dus alle mensen zeiden, ah wat een lief en tevreden mannetje. Kortom een supertrotse mama natuurlijk!
@ eliesah hahah leuk he, die kusgeluidjes. Doen ze hier ook.. super lief . Hier hiep hoera oefenen we soms. Klap eens in de handjes kan jesse dus al, nu oefenen we het volgende zinnetje "op het boze bolletje, allebei" haha...maar die snapt ie nog niet. Hij klapt nu wel zo op allerlei momenten op een dag. Vandaag ook weer tijdens het brood eten, op het verschoningskussen en nog een paar keer in de wipstoel. Gewoon zo spontaan! hahah zo leuk . Daan snapt het nog steeds niet zo, haha, die lacht alleen maar wat.. @Setti: veel plezier morgen!!! @ hier: kerstboom is gezet Wilde eigenlijk donkerblauwe kerstballen kopen maar kwam er allemaal niet meer van vandaag, dus maar die van vorig jaar er in gehangen (rood). vorig jaar zat er goud bij maar daar had ik geen zin in dit jaar, hhaha. hihi alleen zit er nu wel een gouden piek op, want een andere kleur hebben we niet hahah. @ forum: ik zal eens vragen bij een ander meisje hier op het forum, die praten ook ergens prive; ff kijken of dat een handig forum is? Want da's hier wel weer het voordeel van: tis een érg fijn forum hier!! Handig, overzichtelijk enzo.. Vind ik bij die ene die ooit is aangemaakt door ... ehh... kleintje?? volgens mij? ietsie minder..
@ Linda, Ik weet niet of Ano het ook heeft geprobeerd, maar ik heb wel lasagne geprobeerd (is een 8 maanden potje, en hij vond het echt heel lekker) maar nou ja, de laatste dagen spuugt hij ook opeens.. en ik reageerde daarmee naar Ano, omdat Neomi nu niet meer spuugt, dat Stan het wel kon hebben overgenomen!! Baal ook wel, want die JBPM is nu nieuw ofzo, en er moet dan minder in.. Nou ik weet niet of het daar aan ligt, maar feit is dat het bij Stan nu vaker weer naar boven komt als ooit te voren, en eerder slikte hij het weer door maar nu spuugt hij ook echt.. Zo zielig!! @ Franny, och wat heerlijk dat iedereen weer wat beter is, en oww ik geloof je helemaal dat je superrr trots bent!! @ Linda, hmm, ja ik vind het ook niet zo heel leuk.. Maar jah, hihi, wat kan ik er aan doen, tis een gewoon openbaar forum.. Moet eerlijk bekennen dat ik zelf nooit bij anderen kijk wat ze schrijven, ook nie bij jullie!! Druk zat om het hier bij te houden, haha!! Maar als jullie voor zijn, en ik lees dat Eliesah het ook prettig vind, dan ben ik helemaal voor. Als het tenminste niet te ingewikkeld is! Want ook ik vertel hier lang nie alles... (kun je nagaan, mijn hele soap ligt hier al op tafel) Zal mijn familie dus ook wel van mee smullen, whahaha!! -bij deze doe ik jullie de groetjes! - @ Gwen, hoe gaat het nu met Joenna? @ Eliesah, wat fijn dat het beter gaat met Taleah, moet ook wel, ze zou d'r wat aan over houden, dat gehoest!! @ Linda, fotooo van jullie boom!!?? Nu ben ik nieuwsgierig hoor!! Ik wil wel een beetje kerstsfeer proeven hiero!! Hihi! @ hier, pfoeh, we waren laat thuis vandaag... Vanmiddag bij mijn tante geweest. Was leuk!! Stan deed het echt WEER harstikke goed (waren geen kleine kindjes) Voor volwassenen is hij op het moment dus niet meer bang!! Kanjerrr!! Mooie foto's gemaakt ook. Maar die staan dus bij mijn ouders op de comp. Kan ze dus nu nog nie plaatsen, haha! En nouw jah, toen bij mijn ouders gegeten, en daarna was Stan zo moe dat hij nog heeft geslapen.. Ik krijg het niet voor elkaar hoor dat hij voor het eten slaapt, dan is hij juist wakker.. Ze kunnen bij het CB nog zo graag die schema's willen, maar Stan (en ik denk maar weinig kindjes) trekt zich nix van een schema aan hoor! ) Dus pas om kwart voor 8 thuis en om kwart over 8 de papfles, wilde wel even "ons ritueel" doen, om hem even tot rust te laten komen. Hij heeft tot bijna 9 uur bij me gelegen, en toen op bed. Daarna nog de flessen en alles uitgekookt en de was alvast in de machien! En nu doe ik nix meer. Ff nog op hyves kijken en dan ga ik mijn nestje in!! Liefsss
Haha, 1 in Zeeland, een in Groningen! Overal zit wat, en dan allemaal met de telefoon op 't forum, whaha!! Tijd om spijkers met koppen te slaan dus!! K heb er zin innnn!!!
hihi, moet zo lachen om Daan die alles wel goed lijkt te vinden!! Geweldig!! Maar vind ook heel leuk dat Jesse wel heel actief dingen doet! Prachtig toch dat een tweeling zo lekker verschillend is!! Ik hou d'r van! Hihi, je wilde geen goud, maar wel een gouden piek, tjah je moet wat!! Maar donkerblauw? Das weer es wat anders! Lijkt me best wel heel mooi eigenlijk! Ik zet geen boom hoor! Zoals jullie weten heb ik nu die schaal, die indd veel sfeer geeft, dus thanks Linda, dat je me hebt overgehaald! Had altijd Rood en Zilver, ik ben dus totaal niet van het goud Ennuh, van mij mag je d'r vragen hoor!! @ Setti, is dat morgen? die trouwringen? Op zondag? HUH! Waar is het koopzondag dan! Hier in omgeving is dat altijd maar weinig! Maar bij jullie daar onderin het land veel vaker heh!??? Nou dan wens ik je alsnog heel veel plezier voor morgen, hihi! Ik was ff iets te vroeg dus! Woeps!
@ kussie: aahh ik snap hem. Klinkt we llekker, potje lasagna! haha. Ik heb vandaag pasta gegeven van kruidvat; vonden ze ook heerlijk! Blehg, ik zou echt niet willen dat mensen die ik ken hierm eelezen. Als dr een vriendin ofzo van me op zou komen hier, dan zou ik mn naam echt gelijk veranderen om maar niet herkend te worden. Veel te privé!! Mensen die me niet kennen mogen het best allemaal lezen maar wil niet dat iedereen die dicht bij me staat weet wat ik hier elke dag typ! ahah Ik heb gevraagd waar die jan. mama nu kletst...dus even afwachten tot ze reageerd. Foto van de boom..sja, de lampjes doen het nog niet want arno moet ff een contactdoos regelen morgen.. haha. En kindjes slapen beetje onrustig dus wil nu boven neit gaan rommelen om er 1 te zoeken. Whaha, Fijn dat de schaal sfeer maakt! Gelukkig Idd donkerblauw ja. Zag ik van de week bij de Action en die waren echt heeeel mooi. Super chique!!
Daan is idd echt heel anders als jesse. Daan vind het allemaal wel welletjes. en zo kijkt ie ook uit zn ogen, haha. lekker droog, beetje mufjes. hahah. Jesse kijkt veel meer met pit. We zeggen wel eens dat Daan heel droopy kijkt..kennen jullie droopy? haha hier is ie: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.rescuemarketing.com/blog/images/droopy.jpg
1 vriendin van mij leest geloof ik hier ook wel es mee, maar dat vind ik nie erg, ze weet toch al zo'n beetje alles van me en ze is een lieve schat die me het forum ook aanraadde, en nou jah, ook familie dus!! Hihi!! Tjah... Komt er dan binnenkort alsnog een foto! PULEAAASSHHHEE Vin ik zoo leuk! Stan is niet zo blij geloof ik, hij murmelt wat, jengelt wat, k ga ff kijken en dan op bed!! Want ik blijf weer es hangen! En dat is nu es NIET de bedoeling! Ben veelste verslaafd aan m'n laptoppie.. Pfff!! En dan vooral hiero! Knuf voor jullie allemaal, en wens jullie een fijne nacht toe!!