Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Alies:
    Gelukkig heb je er een goed gevoel bij! Hopelijk heeft ze het daar naar der zin maar dat zal vast wel goedkomen...! Wat is mennen eigenlijk?

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heftig meis, pfoehee. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Er breekt een nieuw hoofdstuk in je leven aan. Een nieuw begin met je lieve mannetje. Ik hoop dat je vanavond goed slaapt in een opgeruimd huis en een nieuw verschoond bed! Alvast truste.

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Brrr wat een griezelnacht brrr... em nachtmerries van te krijgen als je zou kunnen slapen :p

Opvang is: ma: schoonmoeder thuis, di: moeder thuis, wo: ikke thuis, do: papa thuis, vrij: schoonmoeder bij haar.

En ik wil Fenna wel opgeven voor het KDV voor over een halfjaar voor 1 dagje per week.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha Nou, die stukjes zitten alleen in de FRISO potjes. En op potjes waar het op staat.
    In olvarit potjes van 6 mnd zitten geen stukjes. In de van de appie staat het erop.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boomer: goed geregeld dus, de opvang! :)
    Spannend zeg dat je gewoon al begint volgende week! zal flink wennen zijn ja, maar wel fijn denk ik ook!

@ hier: vandaag 3 flessen en 2 hapjes. Ben benieuwd hoe dat gaat verder vannacht enzo.
    Daan is nu flink aan het huilen in ieder geval, maar dat doet ie elke dag wel ff s avonds.
    om 5 uur hebben ze groenten gehad maar daan heeft maar een half 4 maanden potje op. Rond half 7-kwart voor 7 de laatste fles, en dan gaan we het beleven. haha.

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bedankt voor jullie felicitaties, hartverwarmend :) Mag ook wel, tis berekoud buiten brrr...!!!

Zojuist met ma en dochter over de kermis gewandeld, wat een wind, bah. En ben ook weer omgekeerd, wat een oplichting is toch soms he, met die grijparmen, niemand die er een knuffel uit haalt hoor.

@Kussie; knuffel voor jou met je migraine en je broer!

@Alies; gefeliciteerd met de verkoop.

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Linda; succes vanavond. Hier nog 4 melkvoedingen en dan 's ochtends 100 gram fruit en 's avonds 100 gram olvarit maaltijd o.i.d.

Bij het kruidvat vanmiddag 10 potjes voor de prijs van 7 gekocht. En het zijn 10 verschillende smaken voor 6+. Zelfs een vispannetje met tonijn en risotto.Hoe krijgen ze het verzonnen. :(

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mennen is dat ze voor een klein karretje komt te lopen. :)

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb ik ook gekocht boomer! al was dr een hoop op.
    die vis was hier wel een succes maar t stinkt wel wat hihi. (
    niet als de bloemkool hoor ;))

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier ook de Olvarit in de aanbieding gekocht.:)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

Is dr toevalllig iemand hier die het beurs boekje van de jong gezinnenbeurs gekregen heeft? En niet naar de beurs gaat en het boekje nog heeft?
    Zat volgens mij bij een aantal ouders van nu-tijdschriften maar helaas bij mij niet en ik ga dr wel heen :)

:D

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

als ik m krijg linda hoor je het van me haha. wil dr ook wel naar toe maar gaan niet!

hier ook potjes geshopt bij de kruidvat ;)!

boomer; goed geregeld de opvang voor fenna!

hier; net op visite geweest bij vrienden en ook blijven eten. taleah het super goed, heeft bijna een 6 mnd potje op. doet ze thuis niet haha. om half 8 naar huis gegaan, was ze in de auto in slaap gevallen. snel pyama aangedaan, papfles gegeven en nu slaapt ze lekker in bed. en nu weer hopen op een heerlijk nachtje ;)! nu rtl4 avondje hihi, mn vriend is even naar een verjaardag om de hoek en is over een uurtje ook weer thuis en dan slapen :)! morgen krijgen wij visite, leuk een visite weekend. maar niet te vaak! haha, fijne avond allemaal!

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou ik vond de stank reuze meevallen eigenlijk! Was hier ook een succes toen straks. Volgens mij had ze het hele potje wel in 1 x op kunnen eten. Bloemkool komt hier niet meer binnen :)

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah; rtl4-avondje? hihi, ik vond het zulke vréselijke programma's haha. Echt weer iets voor jou huismus :p:p:p

Ik ga nu de film 'de gelukkig huisvrouw' opzetten. Schijnt wel heftig te zijn. Ik durfde hem eerst niet te zien na de bevalling vanwege de hormonen, maar nu durf ik wel weer :)

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik weet niet alles meer hoor dus even vluchtig...

Kussie: FIjn dat alles goed was :) Super!

Eliesah: Jammer dat de nacht vannacht niet zo super is verlopen :(

Linda: Mooie foto's :) ondeugende koppies hihi!

Boomer: gefeliciteerd met je nieuwe baan, zal wel even wennen zijn zeg! Maar veel succes en natuurlijk veel plezier :)

Alies: gefeliciteerd met Alisha!

Hier: Vandaag een gezinsfotoshoot gehad bij mijn favo fotograaf, het was weer erg leuk :)
    Ik smolt op een gegeven moment echt toen Esmay met dr papa op de foto ging zij keek hem aan, hij haar en toen zei ze ineens: "Papa" heeft ze al vaker gezegd maar nog nooit zo duidelijk en ook echt gericht tegen hem! En gewoon hoe ze er samen uit zagen ik smolt :p
    Verder ben ik ook nog alleen op de foto geweest (aangezien ik dat vroeger ook vaak deed ) was lang geleden maar wel weer leuk om te doen :)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0

Ik heb hem gezien maar vond hem niet zo spectaculair eigenlijk... Moet eerlijk zeggen dat ik er meer van had verwacht!

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, reken maar dat ik blij ben!! Er valt inderdaad een flinke last van je af!!
    Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet eens zo zeer bang was voor de uitslag... Gek genoeg "wist" ik dat het oké was.. Ik vond alleen de onderzoeken zo naar.. Daar zag ik zo tegen op!! Wat Stan allemaal te wachten stond. En zoals ik al verwachtte was het echt niet leuk om al die plakkers op hem te zien en al die draden aan hem vast.. Maar hij vond het zelf erg interessant! :D
    En dat maakte het een stuk draaglijker!

@ potjes, ik had ook al van die aanbieding gebruik gemaakt.
    Vanmorgen met fruit al begonnen met de 6 mnd potjes
    En morgen krijgt hij voor het eerst een groente hapje van de 6 mnd potjes... Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan!

Stan krijg nu dan 4 flessen van 180+6 en 2x hapje +/- 100 gr.
    De flessen drinkt hij nu niet meer helemaal leeg. Maar das logisch denk ik of nie?

@ Alies, dus ze heeft toch de knoop doorgehakt en "Trijntje" gekocht!! :) Of is dit een andere koper?

@ Boomer, door dat Setti quot-te, heb ik het nu wel gelezen dat je de baan hebt gekregen en gelijk al het contract mee kreeg!! Woow! Dat gaat opeens wel heel snel!! Gaaf hoor!!
    Fijn dat je het qua opvang zo goed voor elkaar hebt!
    Kan Fenna dat allemaal wel verwerken, elke dag andere gezichten om haar heen? Wel fijn dat ze zelf de meeste dagen thuis kan zijn!

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nee het is dezelfde vrouw die woensdagmiddag was geweest om Trijntje te bekijken. :)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: nee da's niet gek hoor dat ie znflessen niet leeg krijgt. Als je maar in de gaten houdt dat ie 500cc melk op drinkt, want da's volgens mij het minimale wat ze moeten krijgen..?

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: Als hij de flessen niet meer goed leeg drinkt misschien dan 1 fles minderen en misschien dat hij op een gegeven moment hem zelf laat vallen?
    Op een gegeven moment dronk Esmay de fles ook niet meer zo goed leeg en toen heb ik er 1 laten vallen...
    Nu krijgt ze 3 flessen van 180 + 6 dat was volgens het CB voldoende...

Oh vandaag heeft ze trouwens 4 flessen gehad maar dat kwam omdat ze geen fruit en groente heeft gehad, kreeg het allemaal even niet goed ingepland :O (slecht he! ) maar ze genoot er wel van volgens mij weer even lekker 4 flessen leeg tutten! Ze heeft wel een boterhammetje op!

Deel Deze Pagina