Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hehe, eindelijk na 10 keer proberen heb ik ook eindelijk de juiste code ingetypt. Wat een gedoe zeg, die code is echt heel slecht te lezen.

@Boomer; Hoe is het gegaan in het ziekenhuis. Ik heb wel medelijden met je arme meisje. Hopelijk is het leed snel geleden.

@ Lisetje; Soms gaat het inderdaad wel erg snel hier. Maar we vinden het wel gewoon leuk als je ons op de hoogte blijft houden!

@ Kussie; Heb je de HA nog kunnen bereiken? Heb je hem nodig omdat Stan zo slecht drinkt of vanwege je migraine?

Heb je trouwens ooit nog iets van de vader gehoord?

@ Linda: Succes vandaag met je gesprek. Het gaat vast goed komen.

@ Setti: Mooie schoenen en ringen. Heb je al iets gehoord over de prijs. Het lijkt me wel moeilijk om een set te vinden die je allebei mooi vindt.

@ Eliesah; Fijn dat Taleah weer zo goed heeft geslapen. Werk ze vandaag!

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Pff, ik heb er al bijna een hele dag opzitten. Mijn vriend had vanochtend om 7.00 uur een vlucht naar Nederland dit betekende dat zijn wekker om kwart voor vijf afging. Echt een onmenselijke tijd. Ik kon natuurlijk wel blijven liggen maar het is dan toch onrustig. Morris werd om half zes wakker en het duurde tot kwart over zes totdat hij weer sliep. Vervolgens begon Jasmijn lekker hardop te praten in haar droom.

Om zeven uur moest ik weer opstaan om iedereen eten te geven, te wassen en aan te kleden. Uiteindelijk was Jasmijn om negen uur op het KDV en daarna heb ik met Morris nog even boodschappen gedaan.

Heb besloten dat ik nu wel even een rustmomentje met een kopje thee heb verdiend;) De was wacht wel even.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn forum is niet goed ? Moet ik het veranderen ?
    Of wat doen we nou ?

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ok, heb me op beide fora aangemeld. Nu alleen nog even besluiten welke we gaan gebruiken. Mij maakt het niet zoveel uit. Misschien is het het eerlijkst als we die van Kleintje gebruiken omdat zij hem als eerste had aangemaakt?

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weet iemand zo waar de laatste lijst staat met gewichten etc ?

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Op het forum van Kleintje ben jij al geregistreerd. :D

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik had me op jouw forum al aangemeld. Daar zijn al 7 leden. Dus ik blijf bij de jouwe. Ga me niet nog een keer registreren. ;)

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Trouwens je schijnt op het forum ook een eigen keus te kunnen maken uit achtergronden etc ?
    Ik heb er een aantal toegevoegd, die je eventueel kan wijzigen bij gebruikersprofiel en dan forum stijl!
    Standaard staat hij bij iedereen op mijn forum nu op Aqua brown maar je kan dus ook kiezen uit wat meer fellere kleuren...

Nou ja ik hoor het straks wel wat het gaat worden... Ik had Chantal al gemaild voordat ik haar berichtje zag of ze een banner wilde maken voor het forum wat een beetje bij allerlei kleuren etc kan...

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dan kan Chantal dan beter op jouw forum samen het forum in stijl bewerken. Jij had als 1e een forum opgestart. Je kunt meerdere administrators toewijzen.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja dat klopt!

Chantal was al moderator, maar volgens mij kan ik haar idd ook mede site admin maken, moet ik even kijken!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomer hoe is het nu met fenna?

kussie heerlijk meid je hebt dus lekker kunnen uitslapen

lisetje dat geeft toch niet ik plaats ook voornamelijk de berichten vanaf t werk hoor in mn pauzes want thuis in de avond heb ik er ook niet veeel tijd voor

chantal het opzetje van de nieuwe site is wel leuk

superb thnx nee voor de prijs wordt ik woensdag gebeld. nou je zal wel moe zijn en idd wat en onmenselijke tijden zeg

nieuwe forum ik wacht t ff af met welke t wordt voor ik me ga registreren hoor!!!

hier ik heb de ha gebeld vanmorgen en morgen moet ik er om 16.40 zijn met lisanne

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
  13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomer: Succes vandaag met Fenna.

Vanochtend bij de HA geweest, en het hele verhaal voorgelegt. Inderdaad omdat ze Pepti heeft gehad, en daar goed op reageerden, durft ze een voedselallergie/intolerantie, en dan met name KMA, niet uit te sluiten. Ook hebben we 2 honden in huis rond lopen, waar ze misschien ook gevoel voor kan zijn.

Ik wil voorlopig niet aan de medicatie, omdat dit naar mijn idee niet nodig is. Dit vond de HA ook.

Ze gaf aan om bloed te laten prikken op allergieën (zowel voedsel, als huisdieren), maar wel vermeld dat dit niet betrouwbaar is vanwegen haar leeftijd. Verder nog de vraag wat ik zelf wilden, en hoe ik eroverdacht.

Dit was ook het gene wat ik graag wil (ook gezien KMA in de familie zit, en ik ook veel allergieën, voedselallergieën, astma, en hooikoorst heb).

Meteen naar het ZKH om bloed te prikken. Volgende week maandag de uitslag. Mocht hier niks uitkomen, adviseerden zij ook om langs een dieëtiste te gaan.

Nutriton mocht ik onbeperkt gebruiken. Zit geen maximum aan, gewoon naar mijn dochter kijken.

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    kleintje,

Je bent me net voor:D
    Inderdaad..............ik ben weer zwanger!! Het is nog maar heel pril, dus ik moet er nog aan wennen;)
    Zomaar spontaan! Wie had dat gedacht! Mijn eerste zwangerschap is ontstaan na 3 jaar medische molen. Ik zou amper zwanger kunnen worden, dus toen ik na de bevalling van Kai weer aan de pil ging en vreselijke hoofdpijn kreeg, dachten we......ach ik wordt toch niet zwanger, dus ik stop gewoon met de pil!! Haha nou mooi in vergist dus!!
    Het is een wonder! En we zijn superblij, maar ook wel beetje paniekerig, van oh jee, wat gaat het druk worden!!
    Nou ja, ik moet er gewoon even aan wennen. :)

Hoe is het met jullie allemaal??
    Ik weet het........ik kom hier amper.......heb tijdje geleden weer een poging gewaagd, maar jullie gaan zo snel! KAn het niet bijhouden! zit ook niet zoveel meer op de pc. Maar ben jullie zeker niet vergeten hoor en lees ook nog af en toe mee!!

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Germini GEFELICITEERD! Dat is zeker een hele verrassing. :)

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Germini, had net gereageerd op de link die Kleintje gaf, en nu zie ik dat je hier zelf hebt gepost!!
    Wat leuk dat je het met ons deelt!
    Vind het super voor jullie!!
    Tuurlijk is het een grote verassing, maar zooo mooi!!
    Van harte gefeliciteerd en weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!!

@ Kleintje, heb je de link nog van jou forum?
    Want ik heb me daar inderdaad al aangemeld (klopt Alies ;)) Maar heb de link zo 123 niet bij de hand! :)
    En dan kan je het vast wel met Chantal regelen!! :)

@ all, ben met Stan bij de dokter geweest omdat hij nu toch al 4 weken verkouden is. Tenminste, de eerste week was het best wel erg.. Hoesten, neusje dicht, fles niet kunnen drinken daardoor etc.
    Nu is het minder, maar nog elke morgen word hij wakker met zijn neusje verstopt...
    Arts heeft even naar zijn longetjes geluisterd en alles is schoon.. *oeff opluchting* Hij zei dat ik door (zachtjes) iets aan de oorlelletjes van Stan te trekken kon zien of hij oorpijn heeft... (daar dan de druk word verhoogd op het trommelvlies) Maar hij heeft gelukkig daar geen last van! De huisarts zei dan ook dat hij er goed en gezond uit ziet!! *glimm*
    Verder vertelde hij dat baby's in hun 1e jaar vaak wel 11 virussen te verwerken krijgen.. Nou en Stan is het eerste half jaar nie ziek geweest, dus, kan best zijn dat het daarom nu zo lang duurt...
    Ik mag gewoon weer zoutoplossing gebruiken, om wel te voorkomen dat Stan niet alsnog oorpijn zal krijgen!

Liefs

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, meid, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

@ Linda, hoe ging het gesprek?

@ hier, Stan heeft net weer een rijstwafel gehad. Nu ging het wel goed, maar kreeg hij NA tijd weer zo'n huilbui... Ik snap het niet hoor, wat dat nou is... Apart heh!
    Ik wilde hem diksap geven, huilde hij nog harder.. Misschien had hij melk verwacht?

@ hier, het sneeuwt weer! Alles is weer bedekt met een poederlaagje! :)

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Ik wil ook sneeuw!!!

Vanochtend bij de HA ook even naar de longen laten luisteren, en ze rochelde erg goed. Ook bij haar linker oortje had ze wat vocht zitten, maar nog geen ontsteking.

Van de week ook mijn baby barb setje van een mutsje, wanten en sjaal binnen gekregen: Zo vreselijk gaaf!!!!! Dan helemaal met haar name-it jasje: WOUW

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Uit deze serie komen komt haar sjaal, muts en wantjes:
    Je hebt deze serie ook maar dan is het zwart roze. Ze hebben nu ook weer hele gave setjes, nieuwe colletie. Hmmmmm, maar eens even nadenken:D

Deel Deze Pagina