JA vind ik ook wel erg grappig..alleen hebben we 1 woezel en pip loopwagen en wilde eigenlijk een nijntje loopwagen erbij Das dezelfde namelijk maar dan met nijntje erop. hahah. Ik vind die badjasjes ook wel erg leuk en die hebben we ook nog geen...ofja, die ze nu hebben worden wat klein...dus hebben we ook nodig... Dus ik ben in twijfel..haha, had die 2 dingen open staan, mag arno kiezen
Nee, je weet het niet zeker. Het kan heel goed als er niks uitkomt, dat er wel wat aan de hand is. Vandaar dan de doorverwijzing naar de diëtiste. Voor het rochelen niks meegekregen. Ze mag lekker vrolijk door rochelen.. Gebruik nu bisolvon hoestdrank en nog steeds neusspray.
@Germini; ik had al ook net in je topic gereageerd, hartstikke tof natuurlijk dat je weer zwanger bent en dat zomaar plotseling! Wel schrikken kan ik me voorstellen, maar het komt allemaal wel weer goed. @Kussie; fijn dat alles goed is met Stan!! Ik lees wel vaker hier dat het zo lang kan duren allemaal! Stan is echt niet de enige.
Is dat die van 12 euro? Mijn moeder heeft die ook en ik vind die ook erg fijn. Wij hebben een dure stoel van 110 euro, maar ik koop er denk ik zo'n ikea ding bij, voor de makkelijkheid
@Hier; nou wat een dag zeg!! Pfff, ben doodop. We waren om half 9 bij de oogpoli. Bleek de arts waar we een afspraak mee hadden een vrije dag te hebben Maar konden toch bij een andere arts terecht. Die probeerde nog om het er zo uit te halen, maar dat lukte natuurlijk niet. Toen mochten we ons bij de afdeling voor de operaties melden. Allemaal vragenlijsten e.d. Kinderarts moest nog langskomen. Ze moest echt het hele proces door, want ze moest dus toch naar de OK. Zo zielig, ze moest nuchter blijven. En alles liep vreselijk uit, uieindelijk waren we pas om half 2 aan de beurt. Ik mocht mee. kapje om en jas. En Fenna in zo'n bedje. Toch kwamen we in de OK met 4 dokters en Fenna kreeg zo'n kapje om met gas. Ze moest huilen, maar was al snel onder zeil. Ik vond het toen heel erg om weg te moeten gaan. Zo'n klein meisje.. maar gelukkig hoefde ik maar 5 minuten te wachten. De oogarts kwam weer en liet zien wat ze eraf geschraapt hadden. Iets van plastic ofzo... En na een halfuurtje was Fenna goed wakker en gingen we weer terug naar de kinderkamer. Fruithapje op en om 16 uur mochten we naar huis. Eindelijk... pffff wat een dag. Maar gelukkig is het nu weg en ze speelt al heel de avond. Dus al met al goed afgelopen! Nu ga ik haar een flesje geven.
Ah gossie, toch de ok dus ja..had het wel verwacht. Vervelend is dat he hoe ze dan je kleintje meenemen. Gelukkig was ze weer heel snel terug!! Hmm waarschijnlijk een stukje plastic dus, arm meisje Maar tis er nu wel mooi uit, gelukkig maar!!! Lekker vroeg naar bed vandaag meid...!
Ja, die zijn het, en inclusief tafelblad 15,- euro. Hoewel ze nog helemaal niet goed zelfstandig kan zitten, zit ze hier verbasend wekkend goed in. @ Linda: hebben die kussentjes nog een toegevoegde waarde?
@ Boomer: Meid wat een dag...... Ook raar dat ze je bij een arts in plannen die net die dag vrij heeft. Aaahhh, arm meisje, stukje plastic. Soms vraag je je toch al af hoe ze ergens aan komen. Gelukkig verder niks aan overgehouden. Lijkt me vreselijk om dan weg te lopen en je kindje achter te laten. Lekker flesje en naar bed. Is een indrukwekkende dag geweest voor jullie beiden.
Bij ons zate nze er juist nog niet zo goed in dus dacht dat dat kussentje misschien wat zou helpen.. want ze kunnen op zich best een tijd zelf zitten. Jesse vooral, Daan nog matigjes. Dus daarom dacht ik dat zon kussentje wel handig was. Eetblad heb ik er idd ook bij ja
@ Boomer, knap gedaan meid!! Je hebt je goed gehouden!! Pfoeh, lijkt me zoo moeilijk om dat te moeten zien, je kleine meiske in zo'n bedje, de OK in!! Gelukkig hebben ze het uit haar oogje kunnen halen!! En fijn dat ze nu lekker aan het spelen was!! Heeft de narcose dus niet te veel nawerkingen! @ Linda en Gwen, die kussentje er in, das nix hoor!! Tenminste, ik heb hem ook, maar Stan krijgt dan haast zijn beentjes nie meer door de stoel heen... Het zit dan allemaal zo krap... Ik heb hem er uit gehaald en stop er nu twee opgerolde thee of handdoeken tussen. (heb die stoel bij mijn ouders) @ hier, ligt ondertussen toch wel een paar cm sneeuw, mijn dinnetje durft dan niet te rijden, dus heeft gesmst of we een ander keertje konden afspreken. Nou kan ik me wel voorstellen, er is hier geloof ik nog steeds niet gestrooid, Dus ik ga nu mijn bed in, mijn kop bonkt, en ik ben harstikke verkouden. Keel pijn, neus dicht, bah! Nix an!! Hopelijk morgen weer beter te pas!! Liefssss
Ja inderdaad, ik had het hier ook al gelezen, maar nouwjah, ook voor mijn eigen gemoedsrust.. Hij "loopt" er al 4 weken mee. Heb dus ook al 4x de huisarts gebeld (elke week wel, en elke keer zeiden ze dat ik de week er op maar weer moest bellen als het niet over was, wilde nu gewoon even laten luisteren... Ben nu weer gerust! Denk alleen dat ik daar zelf een verkoudheid heb opgelopen!
Neusspray? Dat mag toch maar een week? Of heb je zelf een zoutoplossing gemaakt, dat mag wel onbeperkt heh, ik moet morgen maar es op zoek naar iets met een pipetje, zodat ik het zelf kan maken.. Het elke keer kopen is zo duur!! Iemand tips wat de verhoudingen zijn? hoe je het maakt? De huisarts had het over een theekopje met 1 theelepel zout, maar jah, ik heb alleen maar enorme theemokken! En wil hem geen overdosis geven!!!
Apart heh, en dat terwijl ze zeiden dat het in het zuidoosten enzo zou gaan sneeuwen, en nou ligt het hier, haha, ietsss uit richting dus, die Piet ook altijd met zijn geklets!
Ik denk dat ik voor zo'n loopwagentje ga!! Hihi!! heerlijk heej, zomaar even 50 euries besteden!! LIKE it!!
@kussie; haha ja, teveel zout is ook zo zielig!! Heb ik zelf ook wel eens bij mezelf geprobeerd en ik ging echt over mijn nek! Ik kan je verder niet helpen, effe googlen misschien? Succes
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/237399-2e-meeting-maart-mamas-2010-a-8.html#post8710215 KOm meiden, afspreken!!