Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier ook geen sneeuw te zien!!

Germini; waah wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd..
    Indd heel onverwachts maar wat leuk.. :)
    En het gaat zeker allemaal goed komen! Hoe gaat het met Kai?
    Wie had dat gedacht dat jij de eerste maart mama zou zijn die weer zwanger is hihi. ;)

Linda; fijn dat het goed was afgelopen vanmiddag!

Forum; haha en nu???

Boomer; ow wat zielig zeg naar de ok! Gelukkig is het er nu uit. Hopelijk krijgt ze geen last van bijwerkingen...

Ano; wauw wat een mooie ringen!
    Raar zeg dat spugen, dan paar dagen niet en dan ineens weer wel.. Hmmmm

Ikea-stoel; had er ook al meer goede verhalen over gehoord!

Linda; jij hebt toch van die andere kussens in die Yasmine stoel? Met zo'n kroontje ofzo? Waar had je die gekocht en passen die goed. Wij hebben alleen die witte, maar is toch handig om er 1 extra te hebben ivm in de was doen ;).

Gwen; aahh die Joenna ook al zo zielig vandaag. Bloedprikken in dat kleine armpje en dan ook nog waar die lekkere duim zit, hoe durven ze hihi..

Kussie; lekker vroeg onder de wol hoor! Op zich wel fijn dan dat ze zelf afbelde ;). En oow dacht echt dat friesland en drenthe hetzelfde was hoor. Hahaha.. Het spijt me zo! :p
    Maar we hebben ook drenthe op de tv volgens mij, zal zo eens kijken en luisteren ;).

Kdv a'dam; jeetje wat heftig allemaal zeg! Hoe kan zoiets toch gebeuren. Pff en heletijd die enge kop overal zien; tv internet etc. Hoef dat hoofd niet te zien van hem! Bah engerd!!!

Hier; alles nog steeds goed haha.. Gelukkig!!
    Druk dagje gehad op t werk, dus weer lekker vroeg het bed in. Morgen weer vrij en woensdag ook, joehoei! HEERLIJK....

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah: haha volgens mij vindt iedereen dit forum veel te handig ;) is ook zo fijn in gebruik. Mgoed, niet ideaal omdat het niet prive is. jammer dat je geen prive topics aan mag maken he.

Ik heb idd een kroontje-kussen erin, van de babydump.
    Hij past niet precies, maar wel goed genoeg hoor :) haha
    Maar hij is eigenlijk net te groot dus hij zit aan de zijkanten niet heelmaal perfect.
    Ik weet niet of er nog kleinere kussentjes waren bij de babydump. Maar wij gebruiken ze dus wel áltijd, want ze zitten er erg fijn in. Lekker zacht ook hihi.
    Jammer dat je niet kan passen in die winkel omdat ze de stoel niet hebben. Maar je kan ze natuurlijk ook terugbrengen als ze niet goed zijn.. er zijn vast wel kleinere kussentjes hoor...maar wij wilde deze :p hihi.
    Tis ook plastic; ideaal; doe je zo af met een doekje ipv in de was. die stoffen kussentjes gebruik ik nooit meer trouwens

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    :D@ Lindavnr: Dat blad vind ik inderdaad erg handig. Bij de stoel die ik nu heb zit het blad zo achterlijk hoog. Koppie steekt er net boven uit als het blad erop zit. Ziet er niet uit:D:D

@ Kussie: Bedankt voor de info over de kussentjes. Ik gebruik nu inderdaad ook een deken, of een klein kussentje in haar rug. Zit ze ook prima.
    Stuur eens een paar cm sneeuw deze kant op:p

Ze heeft niks van de neusspray gezegt, dus blijven we vrolijk doorgaan. Ik spoel haar neus 2x per dag met otrivin mondose en dan nog 1 of 2x sprayen.

@ Eliesah: Hahahahaha, inderdaad de boefjes, hoe durven ze zomaar in haar duim armpje te prikken:D

@ Ikea stoel: Bij ons op het KDV hebben ze een paar van die antilop stoelen en een paar houten meegroei stoelen.

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Ik heb zelf ook eczeem. Toen ik klein was, was het veel erger maar nu speelt het ook af en toe op. Verder heb ik vrij heftige hooikoorts en heb ik soms een allerligische reactie op voedsel. Maar waarvoor dat is daar zijn we nooit achter gekomen. De vader van mijn vriend heeft astma. Dus allergien zitten wel in de familie.

@ Boomer; Wat hebben jullie een heftige dag achter de rug. Het lijkt me ook heel naar om je meisje onder narcose te zien gaan. Gelukkig is het nu voorbij. Lekker slapen en bijkomen van vandaag.

@ Forum; Ik zou wel graag op een prive forum willen kletsen, maar Linda heeft ook wel gelijk dat dit forum zo lekker handig is. Is er geen andere site waar je een wat makkelijker forum kunt openen? Anders misschien een lijstje maken met wie op een ander forum willen kletsen en wie op dit forum wil blijven. De meeste stemmen winnen dan?

@ Hier; Ik ben kapot. Kids waren allebei niet in hun hum vanmiddag. Veel gehuil en gezeur. Morris had ook nog verhoging (38,8). Ik heb hem maar een paracetemolletje gegeven. Hopelijk slapen ze vannacht wel lekker. Mijn vriend komt morgenavond pas weer terug uit NL, dus ik heb helemaal geen zin in spokende kinderen vannacht. Kruip zelf zo ook maar onder de wol.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Germini: GEFELICITEERD! Wat fantastisch mooi om weer zwanger te zijn. Hopelijk gaat alles goed. Houid je ons op de hoogte?:)

Lindavnr en Kussie: Lekker shoppen!!

Lindavnr: Fijn dat het gesprek goed is gegaan, hopelijk gaat er dan nu ook een hoop verbeterd worden.

Forum: Zie niet in waarom een ander forum nodig is?:S Of ben ik nu een zeikerd. Ik vind het fijner hier dan dat ik nog weer een site extra moet gaan bij houden eigenlijk....

Hier: Florine krijgt haar eerste kies, Pepijn zijn 8e tand. Ze waren vandaag helaas flink uit hun doen en hebben overdag in totaal slechts 1,5 uur geslapen, zoals jullie weten niks voor hen. En verder was het alleen maar huilen. Hopelijk gaat de nacht wel goed, denk het wel...

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Fijn dat het eruit is gehaald en het nu weer goed lijkt te gaan. Hopelijk heeft ze niet teveel last van die narcose deze dagen...

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gwenolyn: Fijn dat je meteen terecht kon. Ik vind het wel sneu voor Joënna hoor. Hopelijk komt er uit die testjes wat voor allergie ze nu heeft...

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    :$:$Kanonne:$:$, wil Florine voor haar eerste verjaardag haar hele gebit al compleet hebben? Wat gaat ze snel!!
    Pepijn volgt haar in de kielzoog.........:D:D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @Marye: sommige hebben hier meelezers waaronder familie enzo...en dan is het niet echt prettig dat je hier dingen verteld die eigenlijk hun niet hoeven te weten.
    Ik zou echt niet hier vanalles vertellen als ik weet dat er meelezers zijn.. Dus vandaar dat we het over een prive forum hadden...

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  11. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ eliesah: Jens komt nog steeds niet van z’n plek af, dus dat vind ik nu wel makkelijk met de kerstboom inderdaad!
    @ Setti: zielig als ze zo hoesten. Wij hebben onze trouwringen trouwens in Antwerpen gehaald. Scheelt ook superveel en veel keus!
    @ Kussie: Jens heeft toen ook even een tijdje gehad dat de flessen niet meer zo soepel liepen. En dat was ook net toen er wat verandering rondom de flessen was. Nu gaat het weer super. Gelukkig dat Stan helemaal ‘goedgekeurd’ is door de HA. En wat zei je?! 11 virussen, hoeveel heeft Jens er al gehad dan? Je moet een mens niet bang maken hè!
    @germini: Gefeliciteerd hoor! Het zal vast even druk worden, maar het komt vast allemaal goed. Het heeft zo moeten zijn: Wat een wondertje!
    @ kleintje: leuk dat Esmay zich van haar beste kant heeft laten zien bij het CB. Jij was vast een trotse mama.
    @ Gwenolyn: erg hè dat bloedprikken. Jens hebben ze een paar keer geprikt in de eerst paar daagjes van z’n leven. Sow dat was echt niet tof. Vooral niet op de 4e kraamdag….
    @ boomer: bloedprikken is erg, maar als ze je kleintje zo onder zeil brengen en als je ze achter moet laten, poeheeeeee
    Verder weet ik het allemaal niet meer……..

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Franny: daan is ook lek geprikt de eerste maand :( Zo sneu, ze konden elke keer geen goede aders vinden en hij had zo ongeveer in elke vinger een gaatje van het bloedprikken. En in zn voetje en uiteindelijk in zn hoofdje :(
    Zo sneu....:(

Hier trouwens wel bewegende kids maar nog niet echt verder dan 3 meter ofzo... dus de kerstboom komen ze nog niet bij :p
    Wel elke keer bij de eettafel, piano en de bank. Mgoed..dat mag best :p

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Even spammen:

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwendolyn fijn dat je zo snel langs kon komen voor t bloedprikken en maandag al de uitslag das lekker snel ben benieuwd of er iets uitkomt. ik zou ook mee gaan huilen hoor hihi. leuk setje hoor van baby barb voor joenna

kussie gelukkig maar dat stan verder gezond is en de verkoudheid zelf weer weg moet gaan maar idd t duurt wel lang ja. ik heb neusspray voor baby's en kinderen en geen idee wat daar de verhoudingen van zijn en t was niet heel duur en als je t een keer koopt en je maakt t erna zelf dan heb je wel zo'n verstuiver. en wij gebruiken t niet iedere dag bij lisanne maar alleen als t verstopt zit en ze is al 2 maanden verkouden en aant hoesten en dergelijke dus daarom gaan we morgen ook naar de ha

kleintje zo esmay is flink gegroeid een lang meisje al

linda wat fijn om te horen dat t gesprek meeviel en ben benieuwd wat zo'n team coach kan betekenen voor jullie

boomer een stukje plastic??? een soort van vershoudfolie ofzo? echt maf maar erg fijn voor fenna en jullie dat t er binnen 5 min al uit was

marye jeetje zeg jou kinders gaan wel erg hard met de tandjes en kiezen zeg!!!! geen wonder dat ze uit hun doen zijn hopelijk zijn ze snel door

hier vanaaf ff de kerstboom op gezet!!! ben benieuwd hoe lisanne morgen reageerd als we de kamer in lopen en ik heb ook zo'n springende kerstman die zal ze wel geweldig vinden

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat een mooie meid zeg en wat een haar al ik kan niet wachten tot ik dr eerste klipje in kan doen

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja, het is een Elvis-haarlok, hahaha :D Clipjes lukken al wel, maar ik ga komend weekend in Londen (met mijn leerlingen) een paar leuke haarfrutsels kopen. Lijkt me wel erg cool 8)

Wat is een springende kerstman :( Wil ik ook wel :D

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb zo'n staande kerstman en als je op zn hand drukt dan gaat tie een liedje zingen en gaat hij springen maar hij komt maar 0.5cm van de grond af hoor t gaat om t idee en deze heb ik echt al 9 jaar ofzo hihi maar hij doet t nog steeds

leuk zeg met je leerlingen naar londen wat luxe ook

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.388
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Dan heb jij een mooie deal gesloten.. en thanks voor de uitleg omtrent een ander forum...:)

Darcy: Wat een knappe meid is Megan!

19. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Germini, gefeliciteerd meid!

@ Forum, laten we gewoon die van kleintje gebruiken.. Eventueel kunnen we daar altijd brainstormen over de lay out en dergelijke. Kleintje had mij nog gevraagd om een nieuwe header te maken. Die zal ik woensdag gaan maken.. Die van mij had ik puur gemaakt om met de instelling te prutsen en te kijken wat er mogelijk was qua het zelf instellen van kleuren e.d. Daarom gaf ik aan dat ik, mochten jullie de kleuren en font instelling leuk vinden deze door kan mailen naar kleintje... Nogmaals, Kleintje: Ik wilde je niet hiermee voor het hoofd stoten dat is bezig was met een eigen forum en hoop ook niet dat dit zo is overgekomen want dat was absoluut niet mijn bedoeling..

@ De rest, sorry dat ik ff niet reageer maar ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt van 8-16.30 uur en toen weer van 19.30-22.30 dus wil ff achter computer vandaan... Lekker slapen ;)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden, ik heb gelezen maar hou het kort...zo kindjes eten geven en dan richting mijn tante die oppast... heb vergadering tot 4 uur.
    Tot vanmiddag weer!

Deel Deze Pagina