Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

haha, ow vond die oude lama's helemaal geweldig. is echt mijn humor! heerlijk een huismus zijn hihi. lig al lekker in bed en mn ogen worden erg klein!

die film heb ik van de week gekocht, snel even kijken. heb t boek voor de helft gelezen. vond m best heftig dus ben benieuwd naar de film ;)!

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, hmm hij eet zijn groente en fruithapjes nog niet altijd goed op, dus ik wacht denk ik nog even met een fles minderen. Maandag komt de wijkverpleegkundige weer. Zal haar dan es vragen!

Toch bedankt dat je meedenkt hoor! Harstikke lief!

@ Alies, zat je man er toch naast ;) Hij zei toch, als ze na moet denken word het nie wat?

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alies fijn dat julie over de koop van de shetlander eens zijn en dat je er een goed gevoel bij hebt.

lynette hoe ist nu met je?

linda hoe is de nacht gegaan?

kleintje leuk zeg weer een fotoshoot.

eliesah oohh de lama's die waren echt geweldig wij keken er ook altijd naar.

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boomer; Hoe was de gelukkige huisvrouw. Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik vind alleen Heleen van Rooyen zo irritant.

@ Eliesah; Hoe is het vannacht gegaan. Heeft Taleah jullie lekker laten slapen?

@ Kleintje; Leuk zo’n fotoshoot. Even een nieuwsgierige vraag; Je schrijft dat je vroeger vaker alleen op de foto ging. Heb je dan modellenwerk gedaan?

@ Alies; Wat fijn dat jullie Shetlander verkocht is en ook nog aan iemand in wie je vertrouwen hebt.

@ Kussie; Denk niet dat het gek is dat Stan zijn flessen niet helemaal leeg drinkt nu hij meer bijvoeding krijgt. Maar goed, ik weet natuurlijk niets van de nederlandse normen. Verstandig om het even aan de wijkverpleegkundige te vragen.

@ Linda; Hebben de jongens lekker geslapen ondanks het nieuwe schema?

@ Hier: De nacht ging redelijk. Ik ben er wel een keer of vijf uitgeweest voor zijn speentje, maar gelukkig ging hij daarna wel weer snel slapen. Alleen tussen 6 en half 7 heeft hij even lopen brullen, maar daarna toch nog een uurtje geslapen. Ik ben dus ook redelijk uitgerust. Het is nu snertweer hier. Het regent en het is koud. Echt weer om met een kop thee en een boek op de bank te kruipen. Mijn vriend is met Jasmijn naar het circus en Morris slaapt. Heerlijk wat een rust!

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb nu hetzelfde als jou, 's middags laat ze van haar flessen (2x) zo'n 50 tot 70 cc staan. Daarbij krijgt ze dus 100 gram fruit en 100 gram avondeten. 2x BV en 2x FV

Ik hoop het ja. Ik denk het wel. Schoonmoeder en moeder hebben de afgelopen week om en om opgepast omdat ik zo vaak moest solliciteren. Was telkens maar 3 uur, maar ze deed het prima. Dus ik verwacht verder geen problemen.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een nacht zeg!! pff ik mag echt afkloppen met zo'n goed doorslapend kind

ben je nou niet gebroken? hier is t weer echt mooi ts wel koud maar mooi weer.

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik vond hem wel mooi hoor de film. Moest wel effe slikken bij de bevalling, je eigen bevalling komt opeens weer naar boven! Ik was het alweer bijna vergeten! Ik had een schaaltje chips, maar die heb ik maar effe opzij gezet :p

Zo zielig als je dat kleine babytje ziet huilen. Ik zal verder niks verklappen, maar ik had het er wel lastig mee.Ik ging meteen na de film naar fenna kijken en kussen in bed

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomer: Wat heerlijk zoals je het met de opvang van Fenna hebt geregeld!! Heb je al een beetje zin om te beginnen?

@ Lindavnr: Hoe is het met 3 flessen gegaan? Hebben ze vannacht gewoon geslapen?

@ Kussie: Je merkt dat er vanzelf een fles afvalt. Volgens mijn CB hoeft er pas een fles af te gaan als ze lekker een boterham eten (en dat is volgens hun pas ergens tussen de 7,5 en 8 maanden. Kan vroeger, kan ook later). Ik merk ook dat als ze goed brood eet, ze inderdaad een fles laat staan. Wel bied ik hem nog gewoon aan.
    Ik zou de 4 flessen gewoon blijven aanbieden. Drinkt Stan, prima, drinkt hij niet ook goed. Zolang hij maar aan de 500 cc op een dag komt.

@ Alies: Fijn dat jullie Shet verkocht is. Gelukkig ook met een goed gevoel.

@ Kleintje: Leuk dat jullie foto's zijn wezen maken! Esmay lijkt veel op je vriend wat ik zo hyves zie.

@ SuperB: Geniet van je rust:D

@ Olvarit vis potjes: Ze vind ze heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Als ze de geur ruikt zit ze al te springen in haar stoel.

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik begin vandaag met een boterham te geven aan Fenna. Heb halvarine en smeerkaas gekocht. Ik neem aan dat gewoon volkorenbrood mag? Hoeft toch geen witbrood te zijn he? Ze zal het wel niet lusten, maar goed. Gewoon proberen.

@Superb; heb je daar ook vriendinnen of kennissen waarmee je kan afspreken? Je zit toch hele dagen thuis? Hoe is dat voor je?

@gwen; hoe vindt Jorgen je nieuwe haarcoupe?
    Ik mag mijn haar niet afknippen van mijn man, dan heb ik hele erge ruzie denk ik haha. Ik wil het trouwens ook niet hoor. Ik heb trouwens geeen zin om te beginnen haha. Op zich best leuk om weer te werken, maar bij Fenna zijn, winkelen met mijn moeder, wandelen iedere dag, heerlijk! Dat zal ik gaan missen! Het is ook best een pittige functie. Er zit ook een stukje leidinggeven bij en daar heb ik weinig ervaring mee.

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boomer; Ik heb hier niet echt vriendinnen met wie ik wat afspreek. Er is wel een groep engels sprekende moeders die twee ochtenden in de week bij elkaar komen. En er is ook 1 keer per week een bijeenkomst van Italiaanse moeders. Het jammere alleen is dat dat net op het tijdstip is dat Morris (goed) slaapt. Jasmijn gaat iedere ochtend naar het KDV dus dan ben ik ook vaak druk om allerlei dingen te regelen. 's Middags als ze alle twee thuis zijn kom ik daar niet aan toe. Omdat je in een vreemd land woont en niet precies alle procedures kent kosten veel dingen toch heel veel tijd, daarnaast is Italie nogal een bureaucratie. (Zo betaal je een acceptgiro hier op het postkantoor waar je al snel een half uur aan het wachten bent)

's Middags ga ik vaak naar de speeltuin/ park toe en omdat we midden in de stad wonen en weinig mensen een tuin hebben zie en spreek ik daar vaak dezelfde mensen. Het is daar altijd wel gezellig en als ik vragen heb dan is er altijd wel iemand die me kan helpen.

In het weekend krijgen we regelmatig bezoek vanuit Nederland. Dus ik verveel me eigenlijk nooit. Soms als het allemaal niet zo lekker loopt voel ik me wel eens een beetje eenzaam omdat je hier toch niet je familie en je echte vriendinnen hebt zoals in Nederland.

Ik geniet ook wel erg van mijn vrijheid. Want ik heb dus ook weinig verplichtingen. Toen we in NL woonden werkte in fulltime en ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel erg tegenop zie om dat weer te gaan doen.

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou inderdaad druk genoeg ja als ik het zo lees. wel leuk dat je afspreekt met engelssprekende moeders. Zo blijf je een beetje sociaal daar he. En dat je vaak visite vanuit NL krijgt is natuurlijk ook heerlijk.

Als je thuis kunt blijven, financieel gezien, zou ik het zeker doen. Tis gewoon heerlijk als je altijd bij je kleintjes kan zijn.

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

hier weer een drama nacht :(! ze begon al om half 2, en sliep pas weer goed tegen half 5. maar ja ben het zo gewend dat ik nu nog geen eens gebroken ben haha!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hier: hmmmm matige nacht. Half 7 hadden ze de fles gehad, en om 5 uur was Jesse wakker. Volop babbelen in bed. 2 keer een speen gegeven en toen was het 6 uur. Zucht. Dus bij ons in bed en om half 8 was ook Daan wakker dus gevoed.
    Daarna teruggelegd..heeft Daan een uur of anderhalf geslapen en toen was ie wakker, en helemaal overstuur. Arno heeft hem mee naar beneden genomen en na even was het goed. ik verwacht dat het de verkoudheid is want hij zit vol slijm..en hij rochelt al zo door zijn slokdarm :(

Jesse werd rond 10 uur wakker. die heb ik bij mij in bed gelegd en...'tis niet te geloven...om 12(!!!) uur werd ik wakker, whahah, met een slapende jesse naast mij. En diepe slaap ook! moest hem echt wakker maken! haha.

Verder zelf niet zo fit vandaag, last van mijn keel, die is wat opgezet.. ook verkouden enzo..blehg.
    Hopelijk steek ik de kids niet extra aan nu :(

@ Kussie: Slim om het na te vragen idd aan de wijk vk. Waarom komt die eigenlijk nog altijd langs?

@ Eliesah: pfff meid...wat een rot nacht :( Zucht...

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    even foto spammen van jan op zijn fietsje die hij van opa heeft gekregen!(opa kon het niet afwachten tot sinterklaas;))
    Uhm let niet op de troep :$

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    en nog 1tje

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    pfff zo te horen had iedereen een drama nacht........ *knuf*

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wowiee hoe krijgt die jan dat toch voor elkaar joh! :D Goed zeg! :)
    Lieve foto's!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    balen van de slechte nachten :(

superb ik heb idd weleens wat modellenwerk gedaan als special model...

hier even wat fotootjes

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nog een...

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362