hmm oke.. haha.. ik kan eens kijken. Ik gaf hem van vsm kindicol alleen die is op en naja.. weet ook niet of dat slim is om maar te blijven geven.
Linad, Ik ga voor Daan! (maar dat zie ik door de slab ) tandje, Ivar werd eergisternacht wel wakker, en dat is heel bijzonder hihi. Na een knuffel ging hij wel weer lekker slapen. Gister was er nog niets te zien/voelen en vanochtend zag ik het tandje ineens hihi zo schattig. Setti, ik hoop dat dat iss klopt dat dat sterke gebitten worden, Sven had ook pas met 10 maanden zn eerste tandje. Ach zolang ze ze niet hebben kan er ook niks mee gebeuren he
kleintje en hoe voel je je nu dan?? gek hoor dat t maar bij 1 persoon is waar bij ze krijst heeft ze esmay iets aangedaan ofzo of boos gekeken een keer ?? kussie haha steef is een afkorting van stephen!! en idd ik ben ook erg blij met hem dat hij t zo voor me opneemt en ik heb t idd met mn vriendin besproken en die zei gelijk al van ik ga een super feest regelen!!!!! en alles wat er was geregeld is afgezegd.
@ Floor: hah de foto's zijn niet alle 3 vandaag gemaakt Die laatste wel maar die van die soepstengels zijn van eerder deze week @ Foto: hahah, sorry dames, jullie winnen niets want jullie zitten allemaal fout hahaha. Tis gewoon Jesse! hahaha. Maar...schaam je niet; ik ben bang dat ik ook Daan zou zeggen als ik deze foto zou zien zonder dat ik weet wie het is. Blijkbaar hebben ze heeel erg hetzelfde gezichtje als je wat inzoomt. Mijn nichtje had deze foto gemaakt toen ze straks hier was en vond het wel erg leuk toen ik hem op de computer zag dat hij echt gewoon lijkt op beide kids! Ben benieuwd wat arno dadelijk zegt . Kijken of papa wel zn eigen kids uit elkaar kan houden hahah.
Lidavnr: Ben ook benieuwd wat Arno gaat zeggen Setti: Ohh super van je vriendin hopelijk blijft nu al het gedoe achterwege! Kussie: Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen ze hadden met don gebelt om te kijken welk weekend ik geen wedstrijd ofzo had. Meeting stond alleen in de agenda van mijn werk, dus dat heeft Don niet gezien vandaar...
haha nou...zelfs arno dacht Daan! Hij twijfelde nog even en zei toen Jesse...maar verandere toch weer naar Daan whahah.
Whahaha lachuh! Zo net Melanie haar haartjes in de nek ff weggeknipt. Was een dun matje, dus dat even recht geknipt. Nu kan het weer gelijkmatig groeien. Ben nu op een site naar snoep aan het kijken wat ik met nieuwjaar uit kan delen. Op 1 januari gaan de kinderen hier altijd langs de deuren om je gelukkig nieuwjaar te wensen. En dan moet je ze wat lekkers geven. Alisha loopt nu voor de 3e keer mee. Ze komt dan met een hele rugtas vol met snoep thuis. Vorig jaar had ze zelfs nog 4 euro aan geld gekregen.
alies t klinkt echt als een mega gezellige dag die je gehad hebt met die spelletjes linda is de koorts al gezakt? die schattige jesse met soepstengel hihi hij is echt om op te eten ech een schatje. en daan is ook echt een cutie. en dat lachje erbij achter die soepstengel gewoon om weg te smelten. zie ik nou goed dat jesse een iets smaller gezichtje heeft?? dan kan ik ze daaraan herkennen hihi want ben vaak al blij dat je de namen er bij schrijft. en volgens mij is die foto jesse??? ik had dat dus getypt en schrol verder om te reageren en zie idd dat t jesse is dat heb ik herlijd aan de ruimte naast de ogen omdat ik denk dat jesse een smaller hoofdje heeft. superb fijn dat de oorontsteking niet verder gaat gelukkig en de koorts ook weer gezakt is. haha ze zeggen dat kindjes die laat tandjes krijgen een sterk gebit krijgen. of t waar is weet ik niet maar dit heb ik al meerdere malen gehoord. (
zo mn bruidspumps zijn binnen en heb altijd maat 39 maar ze zijn te groot dus ze gaan morgen terug en dan moet ik 10 dagen wachten ofzo voor ik een andere maat bestel anders kan ik mn kortingskode van 10% niet gebruiken die moet dan eerst weer geactiveerd worden op mijn account.
Hier gaat het nu weer ineens beter... Eruuggg vreemd dat je het ene moment ontzettend ziek bent en vervolgens je weer beter voelt! Morgen ben ik in ieder geval nog een dagje thuis en vrijdag hoop ik weer te werken... Mijn vriend heeft trouwens na zondag nergens last meer van gehad... Ik heb het op KDV nog even nagevraagd of ze overdag ook zo huilt bij die leidster maar de andere leidster zei dat dat helemaal niet zo is, dat ze het dan prima vind om op schoot te zitten etc! Nou ja misschien dan toch wat opstartproblemen bij haar ofzo!
Setti: kan je ze niet gewoon omruilen voor een andere maat in plaats van dat je een nieuwe bestelling moet plaatsen ? Wel balen dat ze te groot zijn! Lindavnr: ik twijfelde eerst ook ik zat eerst met Jesse in mijn hoofd maar toen dacht ik; nee volgens mij is het Daan! haha
nee bij zalando moet je als je iets wilt ruilen t via de site opnieuw bestellen en aangezien ik korting wil wacht ik wel ff
ha meiden, even snel door gtst heen Koorts bij daan is weer gezakt naar 37.7. Hopelijk een goede nacht nu. Dadelijk gaan volleyen! Doeg!