Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwenolyn: Super dat je de trein en het dorp via Marktplaats hebt kunnen kopen. Scheelt toch weer veel geld. Hoe is het vannacht gegaan?

@ Kussie: Balen dat je migraine weer terug is. Het zou toch echt fijn zijn als je eens een dagje echt goed kon uitzieken. Zo schiet het helemaal niet op.

Wat een leuk kerstpakket en ik vind dat je nog best wel veel kon kopen voor die 35 euro.

Je haar is mooi geworden hoor!

@ Kleintje: Supermooie foto's weer van Esmay! Fijn dat je je weer beter voelt.

@ Setti: Grappig is dat als ze zo ontzettend hun best aan het doen zijn om te poepen. Morris kan dan ook helemaal rood aanlopen en begint dan vaak ook hardop te kreunen. Moet je toch niet aan denken dat wij dat ook zo in het openbaar zouden doen. Jammer dat je pumps te groot zijn.

@ Linda: Fijn dat de koorts gezakt is. Is het tandje ook al door? knap hoor dat je nog de moed op kunt brengen om zo laat te gaan sporten. Ik lig meestal om negen uur uitgeteld op de bank.

2. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Het lijkt nu toch echt de goede kant op te gaan met Morris. Geen koorts meer, niet meer zo verkouden en hij huilt ook niet meer als ik op zijn oortje druk. Verder ben ik druk aan het wassen en strijken om alles op tijd klaar te hebben. Echt mijn hobby;).

Verder vraag ik me af wat jullie wel niet van mij moeten denken als ik de reacties lees op de post van Marije. Jasmijn gaat vanaf dat ze een jaar is iedere ochtend van 09.00 tot 13.00 naar het KDV en ik werk ook niet:). Nou ja, zij vindt het in ieder geval heel leuk en ik merk dat ze er veel leert. Het scheelt misschien ook wel dat ik hier verder weinig mensen ken met kinderen van haar leeftijd en dat ik graag wil dat ze italiaans leert.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie leuk dat je je kerstpakket zelf mocht uitkiezen. en balen dat je weer met hoofdpijn op stond

kleintje leuke kerst foto van esmay

superb fijn dat t beter gaat met morris en dat jasmijn naar t kdv gaat is idd ook met een reden toch ivm italiaans? maar je brengt haar dan daar naast toch niet extra weg? en zo heb je ook tijd alleen met morris

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Ik wil inderdaad dat ze italiaans leert maar een andere reden is dat ik wil dat ze ook leert met andere kinderen te spelen en dat ze weet dat ik er niet 24/7 ben en dat ze dus ook andere mensen moet leren vertrouwen. Maar goed, het is natuurlijk niet noodzakelijk dat ze naar het KDV gaat. Ik voel me niet aangevallen ofzo. Wij staan volledig achter onze keuze maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een andere keuze zouden maken. Het is natuurlijk wel zo dat als ik merk dat ze het daar niet meer naar haar zin heeft ik haar onmiddellijk thuis zou houden.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ superb: hmm ik snap je redenen wel, al zou ik dan niet voor iedere ochtend kiezen. Maar da's persoonlijk natuurlijk. Als jullie het zo graag willen doen, prima! :)

@ Kleintje: vindt het suuuuper leuke foto's!!! Mooi!!!

@ kussie: wat leuk dat je zelf hebt mogen uitkiezen!! Dat is maar het beste! Wij hebben ook 1jaar een bon gehad waar je iets mocht uitzoeken maar helaas doe nze dan niet meer.

@ Setti: whaha geweldig dat lisanne lekkker dr bij gaat staan als ze poept :p

@ hier: Daan had vanmorge ntoch weer 38,5 graden koorts. Pcm gegeven en even kijken hoe het vanavond is.
    Nu heeft daan vandaag geen rode wang meer, maar jesse wel. haha. die zal dus ook wel koortsig worden gok ik.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tuurlijk dat is t voornaamste wat ze daar leren: met anderen omgaan en spelen en delen enz.

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

woow, jullie hebben helemaal niet veel gekletst vandaag haha..
    ik heb helaas ook geen tijd, word zo opgehaald door een collega om naar de kerstborrel te gaan en t kerstpakket te halen uiteraard. ben erg benieuwd! we konden uit 2 pakketten kiezen, traditioneel of modern. dus heb voor modern gekozen, die 1ste zal wel eten etc zijn. ;)

morgen weer werken en dan kom ik 's avonds weer voice-en hahaha.. :D

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey, inderdaad wat rustig zeg vandaag :)

Leuke lieve foto's kleintje.

Veel plezier vandaag Eliesah!

@Kussie; beterschap dan maar weer :(

9. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Even ego heb wel bijgelezen, maar te duf om te reageren, sorry!

Toon heeft vandaag echt gekropen. Voorheen kwam hij ook wel overal, maar dan, zoals wij het noemen, rupste hij meer. Vandaag echt met twee knietjes op de grond!

Morgen nog even kerstontbijt met mijn mentorklas, dan kerstlunch en dan VAKANTIE!!! Nou, ik ben er ook zwaar aan toe, was vandaag voortdurend van alles kwijt, gewoon omdat ik zo moe ben!

Ga zo lekker in bad en dan naar bed, welterusten!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo, ben weer een béétje bij :) Wat heb ik onthouden van de laatste pagina's...

Kussie, leuk haar zo - vind die gloed juist wel mooi, hoor!
    Beterschap weer, wat ellendig lijkt het me...

Kleintje, wat een heerlijk koppie heeft die kleine, goeie foto's!

Superb, ik heb geen oordelen over hoe andere mensen hun kinderen laten opvangen. Iedereen doet het anders én om andere redenen. Als je kindje het fijn heeft, voelt het voor jou ook goed.
    Ik zou, zélfs als ik thuis zou blijven bij de kinderen, niet 7 dagen per week de kinderen willen, hoor. Ze zijn me dierbaar, maar even aan mezelf toekomen buiten de mama-rol is ook broodnodig en heel normaal :)

Nijnja, hier tot 01:30 uur zitten werken aan een Christmas quiz, ik zat er helemaal in - en gelukkig vonden mijn klassen het ook leuk vandaag! Morgen bij ons kerstmusical en dan naar huis... slapen... en hopelijk morgennacht de bus in, voor een weekendje Londen met 5HAVO en 5VWO!

@meeting 16 januari: ik kan vooralsnog weer niet komen... maar áls het lukt, dan laat ik het weten!

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Deze foto heb ik gisteren gemaakt. Het was echt heel lastig om een mooie foto te krijgen. Kreeg telkens geen mooi scherp beeld en lachen wilde ze ook bijna niet. Dit is de enige die gelukt is. Ik ga deze versturen als kerstkaarten

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie je nieuwe kleur haar staat je goed. :) Wel balen zeg dat je weer migraine hebt. Tis altijd leuk dat je zelf je kerstpakket kunt samenstellen. :)

@kleintje leuke foto's van Esmay.

@boomer leuke foto van Fenna.

@nijnja leuk dat Toon nu echt kan kruipen. Hier rolt Melanie alleen nog door de woonkamer.

Tjonge wat is er vandaag veel sneeuw gevallen vandaag. Vanochtend begon het al en het heeft zo'n beetje de hele dag aangehouden.

Volgens mij duurt het niet lang voordat Mel haar boventandje doorkomt. Gisteravond werd ze rond 21 uur wakker, rond 23.15 uur en 23.45 uur. Normaal gebeurt dit nooit. Alleen de vorige keer toen haar ondertandjes doorkwamen. Maar poeh wat kun je dan gaar zijn. Want je zit eigenlijk net in de REM slaap. Als je al een paar uurtjes slaapt en je wordt dan wakker is het lang niet zo vermoeiend.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja, vind het echt niet normaal wat je ervoor moet betalen. Alleen al de stad tussen de 60 en 90 euries:$.
    Vind Fenna de trein leuk?
    Hoe is het met haar oog?

Wat een super lieve foto! Lieve lach heeft Fenna.

@ Kussie: Gaaf je haar!! Ik hou daar wel van;)
    Leuk kerstpakket. Tja..... biofood is inderdaad erg duur. Sommige dingen proef ik wel dat het bio is, en vind het inderdaad net iets lekkerder. Alleen ga er echt niet zoveel geld aan uitgeven.

Helaas is het rete duur. Alleen de stad betaal je al tussen de 60 en 90 euro voor. Dan komt de trein nog erbij.

@ Kleintje: wat een super leuke foto's weer van Lisanne!!

@ superb: Hoe is het met Morris? Nog AB gekregen vandaag? Bijna naar NL!! Hoop dat het zaterdag wel een beetje fatsoenlijk weer is als je gaat vliegen. * edit * lees al dat het goed gaat met Morris.

Ik vind het in jouw geval dat het weer educatief is. Dan gaat ze niet met een eventuele taal achterstand naar school en bouwt zij zo ook een sociale krijg op. Daarbij is het maar een halve dag, en geen hele dag.

@ Mijn nacht: heb toch zeker een uurtje langer mogen slapen:D. van 01.00 tot 03.00 niet gehoord, en daarna begon ze weer vrolijk:D. Op het KDV zeiden ze ook al dat ze niet lekker in haar velletje zit. Veel slapen, en wat sneller huilen.

Morgen kerstborrel op mijn werk en meteen kerstpakket. Ben benieuwd wat we krijgen.

Ga mijn bedje opzoeken. kijken wat de nacht nu weer gaat brengen:D

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boomer: ahh lief :D Hier was het ook moeilijk een goede foto te maken :p

Gwenolyn: je bedoeld Esmay ? ;)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

en was t nog gezellig gister en hoe was je pakket?

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed van toon zeg!!! oowww lekker vakantie heerlijk geniet ervan

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat een mooie foto zeg!!!!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow das wel vervelend zeg laat m maar gauw doorkomen dan dan kunnen jullie beide weer lekker doorslapen

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Gwen; hoe was je nacht? JA, dat om het uur wakker worden had ik vorige week en is echt slopend!! Ik was om 4 uur echt ten einde raad en stond gewoon te janken, ik was radeloos van het telkens net weer 10 minuten slapen en dan wakker worden..... martelmethode, dat is het :)

Die trein, die vind Fenna inderdaad leuk, alleen snapt ze nog niet dat ze die blokjes erop kan zetten en ermee kan rijden. Het deuntje ken ik ondertussen wel uit mijn hoofd....

@Hier; echt, we kunnen Fenna niet meer alleen op de grond laten spelen... ze trekt zich nu continue op aan de tafel en valt dan weer op de grond. janken natuurlijk. Ik vind het doodeng!!! Ze trekt de lades open, ik heb al geprobeerd te beveiligen, maar die Ikea-dingen werken niet bij ons. Iemand nog tips? En ze kruipt heel het huis rond, dan kruipt ze opeens naar de keuken en zit ze aan de brokken van Boomer :$

Rust voorbij dus, nu zit ze lekker in de box, veilig en wel.

20. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    meiden, wil even zeggen dat mijn zwangerschap helaas niet zo heeft mogen zijn. Heb gisteren een miskraam gehad. Het was ook te mooi om waar te zijn, spontaan zwanger zijn.

Deel Deze Pagina