germini wat een verschrikkelijk nieuws meid!Vind het heel erg voor jullie, en de klap is nu groot, maar probeer toch het positieve ervan in te zien!jullie zijn uit jullie zelf zwanger geworden, dat kan dus wel!!!! En dat het nu is misgegaan is verschrikkelijk, weet er helaas alles van, maar daar kun je niks aan doen, dat gebeurd nu eenmaal als er iets niet goed is met het kindje. Wens jullie heel veel stertke toe, en hoop dat jullie wens alsnog snel in vervulling mag gaan! Dikke knuffel van mij en Neomi
Ik heb net even wat sneeuwfoto's gemaakt vanaf ons huis. Heerlijk zo'n witte wereld. Vanaf het oprit Bekijk bijlage 115388
Dankjewel meiden. Ano, Zo bekijk ik het ook. We kunnen dus TOCH zelf zwanger worden. Andere kant ben ik ook bang dat het een eenmalig iets was Nou ja, de tijd zal het leren. Ik ben blij dat het nu gebeurd nu het nog zo pril was en niet later. Jij was al verder zwanger, dat lijkt me nog moeilijker. En ik heb mijn kleine man..........dat scheelt ook een hoop!! Gekke is dat ik eigenlijk in paniek was dat ik zwanger was en nu ik niet meer zwanger ben baal ik als een stekker. Maar goed, heeft zo moeten zijn. Heb ook niet zoveel last van de mk. Had verwacht veel krampen te hebben maar dat heb ik juist helemaal niet. Zelfs minder dan bij een gewone menstruatie. Ben alleen heel moe en wat duizelig. Had jij dat ook?? Hoop dat dat weggaat vandaag want moet morgen werken. Wat ik wel naar vind is dat mijn vriendin een week langer zwanger is als mij. We waren zo blij dat we alles samen konden gaan doen.....Lijkt me wel lastig als ik haar zie groeien. Hoe blij ik ook voor haar ben.
wat een prachtige foto's alies!! hier is het ook megawit en het blijft sneeuwen!! Vind de wereld prachtig zo, maar ben blij dat ik de deur niet uit hoef
Hoeveel weekjes was je dan Germini? Collega van mij heeft hetzelfde. Er zat 18 dagen tussen hun beiden. Helaas heeft 1 de zwangerschap af moeten breken. Lijkt me voor haar dus ook zuur, nu ze mijn collega's buik ook ziet groeien.
alies wat een geweldig super mooie foto's boomer ach god die arme fenna ik heb geen idee wat je dan anders kan gebruiken als die ikea dingen niet werken
Prachtige foto's Alies!!! Het sneeuwt hier ook alweer flink.. maar zulke mooie foto's zal ik niet kunnen maken Germini, wat verschrikkelijk zeg! Veel sterkte de komende tijd! Hier ook nog even een complimentje voor kussie dr haren Zal zo even verder lezen... de laatste pagina's! Verder alles goed hier.. Sem gaat in de box en in zn bedje zelf staan sinds vd wk, dus das weer een trots momentje! Hij heeft een derde tand door en de vierde zit er dicht aan te komen.. hij is alleen de laatste tijd zo vreselijk aan het gillen.. denk dat ie zn stem en t geluid heeft gevonden
Thnx Alies zijn er ook zo blij mee! De rest staat op hyves Deze 2 vonden we het mooiste & hebben we dus op canvas laten afdrukken.. ons kerstcadeautje voor elkaar hihi Heb nog hele leuke kerstfoto's voorbij zien komen van Fenna & Esmay, heel schattig!!! Voor diegene die vakantie hebben.. geniet ervan dames!!
Germini: heel veel sterkte. Ik weet helaas ook hoe het is... Als je je niet goed voelt (al is het alleen psychisch), dan moet je je gewoon ziek melden, hoor. Een mk lijkt me een zeer goede reden voor een ziekmelding.
@ Germini: Heel erg veel sterkte... wat ontzettend rot dat het mis gegaan is ... @ Lisetje: Staat gaaf zeg!! Mooie foto's uitgekozen! @ Alies: wauuw...hoe mooi. Vooral die laatste van dat straatje...t zou zo een schilderij kunnen zijn @ hier: Komen er zeker tandjes aan, kan niet anders. Bij alle symptonen die ze al hadden is nu nog de dunne poep erbij gekomen, dus da's duidelijk. Hopelijk wordt het bij jesse niet weer zo'n poepdrama als de vorige keer, haha, al ben ik er bang voor want het is alweer aardig aan de dunne kant. Mgoed...het loopt nog niet op en neer in zn luier zeg maar, haha, dus hopelijk blijft het gewoon lekker zo Verder...hebben we onze box vorige week verzet voor de kerstbooom en nu staat ie voor de raam van de achrertuin. De kids vinden het geweldig! Onze hond loopt buiten rond en ze kunnen echt 10-20 minuten naar de hond gaan kijken en helemaal volgen. Nu ligt jesse dat dus ook te doen en lekker naar de sneeuw te kijken Zo lief Mgoed...ik moet door die sneeuw dadelijk wel de kids naar het kdv brengen en werken.. da's iets minder leuk.
wat goed zeg daar mag je zeker trots op zijn!!!! hihi gillen als een keukenmeid hihi goed voor oud en nieuw
haha ik las je poepberichtje net toen ik een hap van mn panini broodje nam hihi. leuk he dat ze t zo leuk vinden om naar buiten te kijken bij lisanne is dat ook altijd zo leuk en alles wat beweegt ook echt volgen. nu maar hopen dat ze snel door zijn de tandjes