kussie dat ik 4 elementen mis dat betekent dat ik 4 volwassen kiezen mis . lisanne houd dr adem niet in dus ik kan je neit helpen meid hier de napijn valt reuze mee ik heb eigenlijk geen napijn ik heb geloof ik meer last gehad van de verdoving zelf als van de pijn toen die uit gewerkt was marye wat leuk zeg dat pepijn al mama zegt. en florine wilt staan let maar op straks doen ze heel veel dingen die ze in een maand hebben geleerd en dan willen ze alles tegelijk hihi lisetje jammer dat twan zo ziek was maar daar kun je helaas niets aandoen gelukkig maar dat t nu weer beter gaat. flessen hier krijgt lisanne vaak maar 2 flessen op een dag en vandaag en gister geven we bijna alleen maar flessen omdat ze dr fruit en brood en groente niet moet dus tja wat geef je dan anders hihi. gwendolyn wat een super leuke foto van joenna zeg hier net wezen boodschappen doen met zn 3tjes en ik heb nog ff pampers ingeslagen want ik had nog ergens van die versleten bonnen liggen die met 10 euro korting voor 3 pakken pampers en ff vlees gehaald voor 2e kerstdag voor op de plaat want straks is alles uitverkocht nu moet ik van de week nog ff salades en toe halen. verder ben ik niet online vandaag want we gaan naar mn ouders.
gwen; wat een leuke foto! daar heb ik ook blokjes en een auto rups van, kreeg je toen bij luiers geloof ik. hier speelt ze daar ook erg graag mee! hier krijgt ze nog 3 flessen, 2 papflessen van 180 en die gaan altijd op. na de bhm krijgt ze 150 maar drinkt ze niet elke keer leeg. cb zei ook, als ze 2 bhm eet hoef ze nog maar 90 te drinken dus ja. zitten; voedingskussen is een heel goed idee zeg . gelukkig niet meer nodig hier haha. maar toch een goed idee voor andere... lisetje; ja weet ook niet hoe ik er bij kom eigenlijk. wel balen dan zeg van twan. maar goed dat t toch nog wel gezellig was. en een bad etc is altijd lekker! gewoon heerlijk niks doen! ano; indd filmpje. had je nou niet moeten zeggen haha want nou willen we het zeker zien hahaha. setti; fijn dat je bijna geen pijn hebt! haha indd slim om al vlees in te slaan. ik ga donderdag avond boodschappen doen, moet vrijdags tot half 7 werken...
hier; net even t dorp ingeweest. jeetje wat een drukte! hebben een super leuke lieve beren kerstmuts gekocht voor taleah, vanaaf even foto maken! het staat zo lief . nu is het nichtje van marc op visite, ze is aan t wii-en samen met marc en hebben de grootste lol. morgen heeft marc een belangrijk optreden voor een wedstrijd. nou is er alleen een probleem. de zangeres is 5 weken zwanger en is sinds gister bloed aan t verliezen, ze weet nog niet of t een miskraam is. nou weet ze nog niet of ze morgen kan en wil zingen. kei zielig voor dr en natuurlijk ook wel een beetje balen voor de band. kan ze niks an doen natuurlijk en gezondheid gaat uiteraard voor maar ze hadden zo hard gewerkt ervoor. wel sneu...
Net ff een wandeling gemaakt. Mel vond het niet veel bijzonders. Keek alleen maar serieus. 8) Bekijk bijlage 115706
@ flessen: hier is het normaal gesproken brood, 3 flessen en een hapje. En die flessen gaan helemaal op. (200cc) vandaag zitten ze op 4 flessen en geen brood (was op haha) en dan gaan ook die flessen op. sochtends krijgen ze hier ook gewoon een fles hoor.
En laatste...haha anders blijf ik bezig.. 2010 8) Hihi helaas foot's zonder kado's onder de kerstboom..die liggen d'r nu net pas, haha. Kwamen mn vader en vriendin mee aan haha
hahah ja, zei net tegen Arno; je moet steeds beter kijken als ze er precies hetzelfrde uit zien qua kleding..wie wie is. hahah Trouwenss.....jesse zit in de box op handjes en knietjes!!!! Hoe leuk!! Op de foammat niet..daar draait ie gewoon om zn as.. maar in de box, zit ie gewoon in kruipstand!! gaaaaf!