Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    ja, je moet toch iets. groot gelijk hoor. Anders youghurt mengen met vanille vla of fruithapje met yoghurt?

succes vandaag

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goh ze lijkt wel op jou zeg :)

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Hier; brrr.. mijn andere oog is nu ontstoken ook.... Ik vrees dat mijn lenzen de veroorzaker zijn. Doet verdomde pijn. Heb nu de zalf van Fenna erop gesmeerd.

En ik wordt soms helemaal gek van Fenna. Ze heeft het staan en kruipen helemaal ontdekt. Ik kan geen 5 minuten op mijn stoel zitten. Ze trekt zich overal aan omhoog, zelfs aan Boomer. Kruipt overal naar toe, pakt de kerstboom vast, stopt alles in dr mond, gaat staan en valt weer, janken natuurlijk.... pffff.... wat vermoeiend kan dat zijn :) wel leuk hoor, maar soms heb ik er genoeg van en zet ik haar in de box!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomer: vind het leuk om te lezen dat Fenna zo actief is, en in 1x alles heeft ontdekt. Lijkt me inderdaad ook druk, maar wel super gezellig!
    Heb je deze lenzen pas?

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nou de trein is ook een groot succes!!
    Foto's niet mooi ivm het licht, maar geeft wel een indruk:

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Helaas bewogen, maar zoveel plezier heeft ze:

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Gwen; leuk he die trein! Ben je het geluidje nog niet beu dan? haha.

Ik heb maandlenzen, en nog een hele voorraad, dus kieper heel het lenzendoosje weg en pak gewoon nieuwe. Geen probleem dus. Ik heb maar iboprofen genomen, want ik voel me gehandicapt nu, door die zalf zie ik bijna niks meer, knipperen doet pijn en ik haaat mijn bril!

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

boomer; haha leuk he een bewegend kind :p! lekker even op de bank zitten is er niet meer bij... zit hier ook altijd op de grond. succes met je ogen... ;)

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Boomer, misschien een spoelmiddeltje halen via de huisarts morgen? Au, beterschap hoor!

Ga even mijn kater laten rusten, heb een avondje drinken in Amsterdam met vriendinnen achter de rug :D

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: whahahha, net alsof ze je weet wel. hahahah :D:D:D

@ Kussie: Ik denk dat het misschien anders was als die zangeres vrijgezel was. Maar ze is zwanger, dus ik denk niet dat ze interesse in een ander heeft ;)

Arno heeft ook altijd gezongen in een band. Meer voor mijn tijd maar als ik hoor dat ie bijv met een zangeres een tijd samen gezongen heeft.. nouuu, dat zou ik niet leuk gevonden hebben hoor!! hahah. Mgoed, ik ben ook zon jaloers mens.

Maarre, die taferelen met blote tieten hebben ze nooit gehad hoor, whahaha. Ze maakte nederlandse muziek vooral, dus da's toc heen ander genre publiek dan ;)

@ boomer: Ja kruidvat idd! Was idd maat 62/68 maar khad hem er ff uitgehaald en die leek groot genoeg. En idd, hij past nu prima. Hij is een ietsie pietsie aan de kleine kant, maar zit nog prima hoor! Het broekje zou van mij ietsie langer mogen zijn, mgoed, als pyjama maakt dat natuurlijk weinig uit..liggen toch in een slaapzak :).
    En nu hebben ze ze ook nog aan en heb ik gewoon de sokjes er over heen, lekker warm haha.

Yaiks...als ik jou verhaal lees over fenna, geen 5 minuten kunnen zitten...dan houd ik mn hart vast voor die 2 hier.....

@eliesah: haha serieus, zit jij gewoon bijna de hele dag op de grond? pfff..met laptop dan of wa? hahaha.
    Ik hou van mijn bank.. hihi.. grond is veel te koud om de hele tijd op te zitten.
    hebben jullie vloerverwarming?

@ Boomer:Succes met je ogen meis..

@ hier: Hmm, kids slapen onrustig afgelopen dagen. Zullen de aankomende tandjes wel zijn. Maar fijn is 't niet.. pff.

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden,

Ben ik nog even weer, gewoon TE verslaafd!!

@ Linda, mijn ex speelde drums in een boerenrockband! ;) Word vaak vergeleken met Normaal, dus al die wijven interesseert het nix, die zijn volslagen idioot zeg maar, zuipen en opvallen.. En dat vond ik dus echt helemaal nix! Ben d'r ook veelste serieus voor! :) Poeh, wat was ik onzeker in die tijd!!

@ Eliesah en Boomer, hihi, gelukkig zit ik wel graag op de grond, maar als ik jullie verhalen zo lees, hangt ons nog heel wat boven het hoofd! :D

@ Boomer, meid, wat vervelend dat nu ook je andere oog onstoken is! Lijkt me indd verrekte pijnlijk! Een vriendin van mij heeft het ook wel eens (heeft ook lenzen) helemaal een rood oog enzo... Maar zij is gewaarschuwd om een bril te gaan dragen omdat ze een vrij hoge lensniveau heeft en dat is gewoon een aanslag op de ogen ofzo? Qua droogte, maar jah; ze heeft "geen geld" voor een bril.. Nou als ze je dat aanraadden dan wist ik het wel, je hebt maar 2 ogen, en je moet er wel je hele leven mee doen heh! Dus verstandig dat je de hele boel weg doet en een nieuw setje pakt, misschien was de samenstelling van dat vocht niet goed??

@ Gwen, wat een super foto's en wat is jou meisje al groot, als je ziet hoe ze met dingen speelt, hoe ze ligt enzo. Dat kan Stan allemaal nog niet!! Vind het er echt uitzien alsof ze al een dreumes is zo! :)

@ hier, wij gaan nu naar huis, doe ik Stan strax lekker in badje! Hij heeft weer zo'n droog hoofdhuidje, werkelijk nie normaal, allemaal schilvers... Tot laterrr!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zooo net de kids lekker gebadderd en nu liggen ze weer knock-out in bed :) hihi. Vallen ze altijd als een blok van in slaap. Zeker als we net een flesje erna nog geven :).

Verder een lam dagje vandaag; we hebben tot nu toe nog niets uitgevoerd :p

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Melanie had haar hoofdhuidje ook heel droog. Heb toen babyolie van het merk Kruidvat gekocht. Dat smeer je even voor het badderen in het haar, zodat het even in kan trekken. En daarna was je de haartjes met babyshampoo. Melanie haar hoofdhuid heeft bijna geen droge schilfertjes meer.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahahaha, nee nog niet. Nog geen 1 geluidje eigenlijk, terwijl ik ze allemaal uit mijn hoofd weet.

Vreselijk:(. Hopelijk is dit een 1 malig setje wat slechter was. Toch zou ik je ogen even rust gunnen om te kunnen genezen. Dan maar je bril op, maar je hebt maar 1 paar ogen;)

@ Kussie: Haar ontwikkeling gaat in 1x met sprongen vooruit! Zoals ze nu speelt, deed ze voor een week geleden nog echt niet.
    Vooral blokjes, of iets grotere harde dingen die ze kan vastpakken vind ze helemaal geweldig! Het lijkt wel alsof haar reflexen daardoor ook steeds beter worden.

@ Linda: Klinkt als een heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dagje:D

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

haha hier ook nog geen bal uitgevoerd. net alleen een sneeuwbal gevecht met de buren haha. te grappig gewoon!
    hier ligt taleah ook helemaal nock hihi.

kussie; nou zo erg is t allemaal niet bij mn vriend hoor. zou er niet aan moeten denken!
    jaa, er staat je nog heeeel wat te wachten hahaha!

linda; zit echt vaak op de grond ja. en dan ben ik vooral dingen aan t bewaken waar ze niet aan mag komen. heb dr van de week zelfs voor 'straf' in de box gezet hahaha, een baby van 8 mnd nu al straf :p! ze bleef maar de plant toe gaan een echte boef is ze.

haha en jij krijgt het straks dubbel zo erg! :D

gwen; leuk he dat ze zo lekker kunnen spelen. taleah kan ook zo goed spelen, zeiden ze op t kdv ook. tis dat ze nog niet kan praten anders kwamen er al veel fantasie verhalen bij denk ik hihi..

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik vind het hartstikke leuk!! Haar rettel staat bijna geen minuut stil. Ze blijft maar kletsen op haar manier. Hele verhalen houd ze op.

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sorry ben weer even niet geweest (2 dagen ofzo :p had even weinig zin :$ )
    Ben op pagina 454 begonnen met terug lezen:

Alleereerst wat ik nog wel heb gelezen Germini: Heeell veel sterkte meid!!!

Kussie: Esmay stopt soms ook even met ademen als ze b.v iets heel interessants ziet dan doet ze op de een of andere manier een grote hap lucht nemen en gaat dan zonder te ademen heel interessant kijken (ja ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen!) maar ze doet het niet heel vaak....

Wat betreft het ontbijt: Ze krijgt hier alleen een papje als ik moet werken, ik vind het namelijk in het weekend b.v veel te lekker om haar gewoon lekker bij ons in bed te nemen en dan een fles te geven :p maar op een gegeven moment moet er toch een moment zijn dat er een echt goed ontbijt komt....

Lisetje: balen zeg dat hij zo ziek was!

Flessen: Hier s'ochtend een fles of pap uit een bordje 180 + 6, s'middags bij het brood 120 + 4 (soms 150 + 5 ) en s'avonds voor het slapen gaan 180 + 6, ik merk alleen dat ze het allemaal niet meer altijd wilt, maar goed dat accepteren we dan maar gewoon!

Gwen: leuke foto :)

Alies: leuke winterse plaatjes :D

Lindavnr: Leuke foto's :)

Eliesah: balen van de ketel zeg :(
    Gelukkig dat het uiteindelijk is opgelost!

Gwen: ahh wat schattig zo met die boontjes :)

Setti: balen zeg dat ze zo slecht eet hopelijk komt het snel goed!

Ano: kruipt Neomi nog steeds ? Lieve foto!

Lindavnr: leuk naambordje! WIj hebben er laatst ook een laten gemaakt met dezelfde letters geloof ik...
    Alleen hebben wij een rode achtergrond en een vlinder erbij staan (min of meer het "symbool" van de eerste zwangerschap die toen mis is gegaan )

Kussie: jammer dat je niks gewonnen hebt!

Boomer: balen van je oog!! En het huis onveilig maken haha herkenbaar ;) Esmay gaat nog wel niet staan en kruipt ook niet echt (wel buikschuiven, rupsen en rollen ) maar ze weet overal bij te komen en pakt van alles wat niet mag!
    En het is zo'n draakje dat als je b.v ziet dat ze iets heeft en je zegt Esmay nee dat ze het gauw weggooit, haar eigen speelgoed pakt en net doet alsof ze niks deed :p

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier gaat alles goed alleen erg moe! Maar ja komt wel goed ;)
    Verder heeft Esmay de laatste dagen de grootste lol om niks :p Dan zit ze in de box en hoor je haar ineens super hard lachen dan kijk je is er gewoon niks te zien... Of in haar kinderstoel nou dan lacht ze zich soms helemaal rot dan denk ik :( waarom lach je nou toch! Maar schijnbaar zien kinderen andere dingen dan wij haha ;)

Verder is hier ook niks meer veilig, ze komt overal ze pakt van alles en als je haar "betrapt" dan geeft ze soms een reactie als "ooo" alsof ze wil zeggen; Betrapt! :D Soms best vermoeiend maar ook wel grappig :p

Ook heeft ze het blazen tegen haar vlinder lamp ontdekt, ze heeft een lamp en daar hangen vlinders aan, mijn vriend blaast er dan altijd tegen en dan gaan ze bewegen, Esmay doet dat nu voortaan ook, ze blies al regelmatig met het eten maar nu heeft ze ontdekt dat als ze blaast die vlinders dan gaan bewegen (al weet ze niet dat het dan met een beetje hulp van ons is haha ) als ze dat ziet is ze dol enthousiast! Zo lief!

Verder heeft dr papa vandaag een "troon" voor haar gemaakt op de sneeuw berg, ze vond het geweldig in de sneeuw!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En nog 1

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    debiel filmpie haha mn collega's sturen dit soort fimpjes altijd door hihi

boomer hahaha idd ts om gek van te worden ja ik heb er hier ook een die zo is hihi. maar als ze iets doet wat niet mag zeggen we boos: lisanne nee

en dan gaat ze weer verder

balen dat je andere ook nu ontstoken is heb je andere lenzen dan dat je er nu last van hebt.

gwendolyn leuk hoe ze met de trein aant spelen is

darcy hihi dat wordt vroeg naar bed om de kater weg te slapen hihi zolang t maar gezellig was toch?

kleintje leuke foto's van esmay in de sneeuw en leuk hoe ze blaast tegen dr lamp dat heeft ze dus overgenomen van dr vader./ hihi onze kinders zijn slimmer dan dat we soms denken hoor

hier mn schoonmoeder is morgen jarig en we wilden dus vandaag daar naartoe omdat ik t doordeweeks niet zie zitten en steef is een uur bezig geweest om de auto uit te graven en sneeuw vrij te maken en t pad naar de auto ook hihi.

Deel Deze Pagina