Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, dat Esmay geniet, dat straalt duidelijk van de foto's af!!! :) Wat ontzettend lieve plaatjes!!
    Vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk komt dat indd gauw weer goed!

@ Alies, nouww, dat doe ik dus ook al sindskort. Voor Stan in bad gaat smeer ik zijn hoofdje in met babyolie van natusan wat ook gebruikt kan worden tegen berg... Dat helpt ook wel eventjes, maar tegen de tijd dat hij weer in bad gaat (2 of 3 dagen later is het weer net zo droog :( En soms krabt hij er ook aan..)

@ Gwen, binnen een week :$ Dan kan het dus heel snel gaan.. Hihi, hier ga ik mij mentaal even op voorbereiden dan alvast!! Maar dat je met volle teugen geniet van haar geklets geloof ik gelijk!! Hier precies hetzelfde..

@ Eliesah, hihi, wees maar blij! Wat doet hij ook weer? Je hebt het vast al eens verteld, maar weet het even nie meer, is hij bassist? Of zanger?

@ Linda, joh, Arno ook in een band gespeeld, wat leukkk!! :)

@ Naambordje, hihi, ik wil er ook een van mij en Stan, d'r komt voorlopig toch niet iemand bij op :( ;) En ik wil zo graag zo'n houten naambordje!! Zal es op zoek gaan! :D

@ Adem inhouden, ships, waarom herkend (Bijna) niemand het.. Stan doet het echt bijna constant.. En heel lang....
    Ik vind het helemaal nie leuk dat ie dat doet.. Niet alleen als hij iets pakt, nee ook gewoon als hij in de box ligt, of als hij zit en "nix" doet...
    Waarom nou toch?

@ Setti, owww dat zijn dus elementen, dank je voor je uitleg!! Ik hoop dat je nog steeds geen napijn hebt!! Dan zal het je achteraf misschien toch nog zijn meegevallen? Want tis vervelend genoeg dat die verdoving zo naar was, en ook nog extra moest!

@ hier, had nix ontdooid voor het eten, dus ik ben aan de Chinese tomatensoep met taugé en wortels, jeezz, niet te pruimen!! Er lijkt wel een compleete groentetuin in te gedijen!! Jek!
    Wat een tegenvaller!
    Maar heb ook nog kroepoek dus dat moet er dan maar bij...
    Karige maaltijd hier dus, hahaha!

Liefssss

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: whahah over karige maaltijd gesproken; mijn ontbijt en lunch stonden in totaal vandaag uit 4 chocolade-dingetjes die in de boom horen en een bakje chips.. hahaha. Meer heb ik nog niet gegeten vandaag. hadden geen brood in huis en naja, dan moet je wat :p Arno is nu boodschappen doen.

Arno is zanger, heeft ook zn hele leven in allerlei bands gezongen. Nu heeft ie nog met een aantal mensne van het werk een band waarmee ze op personeelsfeesten optreden.
    Hij heeft een heerlijke stem :) Vind ik hahah.
    Zal eens kijken of ik een keer ergens een liedje kan vinden van zn optreden op het personeelsfeest vorig jaar.
    Hij speelt overigens ook nog gitaar en piano :) haha.
    Hij heeft voor mij eens het liejde wees maar niet bang van guus meeuwis gezongen. Ons liedje.. :) Heel erg mooi. Zal die ook eens zoeken! haha

@ kleintje: wauwie, heeel leuke foto's!!! Wat zit ze stoer op der troon!! :D

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hijer: whahah de kids zijn echt letterlijk over elkaar heen aan het rollen en duwen in de box. Daan draait over jesse zn benen heen en jesse weer tegen daan aan. hahaha geweldig. En een lol dat ze hebben. De box is echt vort te klein met hun twee same nerin :p maar ach, ze vinden het leuk haha
    Helaas gaat het ook gepaard met voetjes in het gezicht van de ander en nu hangt daan met zn hoofd op jesse's kont hahah

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm helaas meiden, ik maar opscheppen maar kheb geen idee waar ik ergens muziek kan uploaden op internet?? Want youtube is alleen filmpjes toch..?

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Op youtube kun je ook alleen muziek uploaden volgens mij. Alleen dan kun je op het scherm gewoon een simpel plaatje er neerzetten, om het zwarte scherm wat op te vullen.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ah, eens kijken dan :)

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Alies is ook van alle markten thuis...
    Ik weet er nix van hoe dat werkt.. Ik kan helaas zelf het filmpje niet weer vinden.... Mijn broer heeft hem nie meer, op mijn vaders telefoon staat hij ook niet, dus dan is ie wijlen! :(

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm via youtube lukt niet, dan werkt ie niet... en kan niet vinden waar ik een plaatje ronder kan zetten.
    Doe het nu via windows movie maker... haha als het goed is lukt dat wel, komen er wat foto's van de kids voorbij :p

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou ja alle markten thuis... Ik heb weleens filmpjes gezien zonder videobeelden en je hoorde dus alleen de muziek. Vandaar mijn gedachte dat het kan. :)

Ahhh jammer nou. Geen Voice of Kussie. :)

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ook al een muzikale man hihi. leuk hoor ben benieuwd of je nog iets kan vinden ben wel erg nieuwsgierig

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Da's via windows media plater gedaan dan :) ... want via youtube kan het niet. Maarrr t lijkt te lukken.. hij is aan het laden

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo t eten zit er ook weer in we hadden kip siam vandaag lekker makkelijk en erg lekker

nu ga ik mn kerstpakket uit proberen ik heb nu de wafel ijzer aan staan met boter zodat ff de nieuwigheid lucht weg kan trekken.

ben benieuwd.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: hahahah weet nu wat je bedoeld hoor! :D Met dat...op de knietjes zitte n en dan lijkt het net alsof..........

Jesse doet het nu ook in de box!! hahahaha

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mmmmm de wafels zijn warm echt super lekker met kaneelsuiker mmmm

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Sorry meiden, laatste 2 foto's:)
    Zelf doperwtjes met worteltjes en vis eten:

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Lekker en leuk dat ze het vind:D

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwendolyn heerlijk zoals ze zit te eten maar wordt t niet een mega bende op de grond rondom de stoel heen? lisanne is echt zo'n kind dat alles van dr blad af gaat vegen dat doet ze nu ook als ik iets knoei dan gaat ze met dr handje erop drukken en uitsmeren hihi

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0

Hahaha ja dat doet Esmay ook :p

Leuke foto's Gwen!

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    haha inderdaad, ik heb er ook niet zo'n zin in eigenlijk... Maar we hebben wel een hond die alles opstofzuigt. Je moet van die Ikea-schorten kopen met mouwen, die zijn ideaal

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hahaha we hebben echt een boef!!
    Had ik haar op de grond gelegd om te spelen maar zonder de Foam mat, die had ik in delen onder de box geschoven...
    Op een gegeven moment hoor ik van alles schuiven dus ik kijk zie ik dat Esmay die foam mat onder de box vandaan haalt dus ik blij kijken en laat haar even heen doen maar ze haalt niet 1 stuk nee gewoon alles dan schoof ze wat ze het eerste had gepakt weg en pakte het volgende stuk en toen alles er onder uit was ging ze de stukken uit elkaar halen... hahaha dat zag er opzich best grappig uit :p

En nu ga ik haar maar bij de t.v vandaan halen, ze zit in haar loopstoeltje bij de t.v en gaat op de knopjes drukken...

Edit: hahaha loop ik naar haar toe en ze hoort me gaat ze al wat ze kan ervandoor en is ze kei hard aan het lachen :D Heerlijk die kinderen!!

Deel Deze Pagina