@ Kussie: dankje voor je lieve reactie op zn liedje . Misschien even cb bellen over dat adem inhouden?? Die kunnen je vast gerust stellen!! @ kerst: whaha ik heb nog niet eens kerstkleertjes eigenlijk. Ik had 2 hele geweldige blousjes besteld bij h&m..maar die zaten uiteindelijk niet bij de bestelling omdat die uitverkocht waren.. En nu...naja, heb ik eigenlijk dus een beetje niks, zeg maar. hihi. Achja.. @ marye: Leuk dat je er bij kan zijn de 16ee!!!! @ eliesah: whahahah dat mmutjse!!! @ Eliesah: hahah uhh..Daan hadden we al heel lang bedacht, al voor we zwanger waren. En Jesse, dat gokte een collega van mij, dat er 1 zo zou heten hahah. En toen dacht ik heuj... da's wel een heeele gave naam. Want Arno en ik kwamen echtn iet uit de 2e naam.. hij vond het een leuk wat ik niks vond, en andersom. Dan kende hij weer 1 of ander rot jong met de naam die ik leuk vond, en andersom hahah. Maar naja, mijn collega heeft ons dus aan die naam geholpen! En Taleah? Volgens mij heb je het eens verteld maar weet t niet meer. Wel erg leuk dat jou naam ook op -ah eindigd. @ Kussie: Lees dat je al geprobeerd hebt te bellen. Ik moet ook het 0900 nummer bellen als ik het cb wil hebben hoor.. @ hier: pfoe... wat een nacht. Dit was níet leuk!! Vanaf half 12 begon het feest, toen wij ongeveer net naar bed gingen (ahah ja, lekker laat) Jesse wakker en bleef met huilen en jengelen. Kwam niet in slaap. Dus wat chamodent-druppels gegeven en cd-tje aan. Maar helaas, bleef huilen. Dus eruit, ff bij ons in bed. Klaar wakker lag ie daar. En huilen...En snotteren want hij is echt super verkouden. Zn neusje zit zo dicht. Dus bij ons in bed wat zoutoplossing gebruikt..maar volgens mij doet dat geen zak? Dat gaat erin, en naja, dat was het. Ook maar wat luuf gesmeerd en uiteindelijk ook nog maar eens dentinox erop gedaan. Naja, mocht allemaal niet baten dus maar een fles gegeven...200 cc, dronk ie in 5 minuten leeg. Uiteindelijk lag meneer om 2 uur in zn bed te slapen. 10 over 2.....Daan wakker. Hoesten, huilen. OOk maar uit bed, hoestbui eindelijk over na een kwartier ofzo.. Ook maar dentinox gesmeerd maar helaas nogmaals een klaarwakker kind. Dus sja, ook maar een fles en ook die ging in 5 minuten leeg. Meneertje om kwart over 3 weer terug in zn bedje. 6 uur...pfff...Jesse wakker..Speentje gegeven en nog zoet kunnen houden tot kwart voor 7 ofzo en toen fles gegeven. Daarna hebben ze nog wel ff geslapen gelukkig, maar arno moest gewoon naar zn werk dus die is helemaal gebroken. Nu liggen ze na de boterham in bed en gelukkig slapen ze beide..zal wel van korte duur zijn mgoed... ff rust. Blehggg...ik wil niet nog zo'n nacht
Oke, dat was kort slaapje nummer 1... daan is alweer wakker en aan het huilen. zucht.. was maar liefst weer 30 minuten slaap.
ow vind die verhalen zo leuk hoe je op de naam bent gekomen ! Taleah hebben we van t programma miami ink (tattoo) daar was t Talea en dan op zn amerikaans. wij zeggen t gewoon in t nederlands en dan een h op t eind omdat dat ook in mijn naam is. vandaar dus bij allebei de ah . linda; waaah wat een rotnacht. hier ook een rotnacht achter de rug maar ben t min of meer gewend, maar jullie totaal niet. vervelend zeg, hopelijk is t eenmalig. taleah is ook zoo verkouden, vieze prut uit dr oogjes. zo zielig ons meisje! gelukkig komt papa zo eerder thuis om ons te verzorgen haha.. !
hoestdrankje; tijmsiroop, neusspray alleen voordat ze gaat slapen vanaaf, het loopt er zo uit dus zit het goed los, luuf smeren en dr oogjes maak ik nu elke keer goed schoon met gekookt water.. en een zetpilletje heb ik vanochtend gegeven! en gister voor t slapen. ze heeft vanochtend lekker 2 uurtjes geslapen en gaat er over een uurtje zoiets weer in. zijn je 2 mannen al weer klaar wakker?
Ik had wat namen van internet gehaald en die opgeschreven. En af en toe keken we er naar en noemden we de namen hardop. En wat ons niet aanstond streepten we af. De avond voor de bevalling twijfelden we nog tussen 2 namen. Uiteindelijk voor Alisha gekozen. Bij Melanie had ik weer wat namen opgeschreven. Bij Melanie bleven we toch elke keer hangen. Toen ik de betekenis opzocht toen waren we er uit. Melanie betekent donker. En zo is de achternaam van mijn man ook. Alleen sommige mensen spreken haar naam als Mé Lanie uit. In plaats van Mè Lanie. En bij Alisha zeggen ze vaak A lie sia ipv Ali sja.
Hm oke.. ik heb bisolvon voor de hoest maar daar heeft jesse geen last van. Neusspray heb ik niet.. Jesse slaapt gelukkig nog! Wie gebruikt wel 'ns zoutoplossing voor het neusje?? want ik merk er niets van dat dat helpt??
hihi ik had blijkbaar 2 bijbelse namen uitgekozen vroeg me ook af toen ik zwanger was wat de namen betekende. De betekenis van de naam Jesse is "God's genadig geschenk" en van Daan "Mijn rechter is God" Ach.. ook mooi haha. Ben niet zo'n kerkelijk typje, maar goed, vond het wel mooi achteraf. Mn moeder was wel erg gelovig, dus dat vind ik wel weer erg mooi
tss, arno heeft gewoon 2 uur en 15 minuten erover gedaan om op het werk te komen, in plaats van normaal 40 minuten... Stom weer!
Herkenbaar.... Mijn vriend had afgelopen vrijdag onderweg naar een klant 4 uur in de file gestaan op een stuk waar hij normaal 30 minnuten over doet En vanmorgen heeft hij ook weer een tijdje in de file gestaan... Lekker hoor dat weer :S Ik zou vanavond een kerst avond hebben met collega's maar moet daar ook zo'n 30 minuten voor rijden, heb net toch maar gebeld dat ik niet kom, ik blijf nu liever thuis met die chaos!
Esmay staat op verschillende sites beschreven als "Geliefde" (franse naam ) Maar er zijn ook sites die zeggen dat het een Griekse naam is afgeleid van Esmeralda wat "smaragd" betekend.... Maar wij zijn van de eerste uitgegaan
wij gebruiken dat soms en binnen een minuut loopt t snot uit dr neusje best ideaal maar je blijft vegen met een doek
@ Setti: hmm hier liep er niks uit @ hier: godver. zit te janken hier. Net een of andere kutvent van het hoofdbureau van het kdv gesproken, over mijn geld wat teveel betaald is. Wij hebben flexibele opvang en ik moest in het begin een gemiddeld aantal uren opgeven. Dat gemiddelde blijkt nu veel te hoog te zijn en dus heb ik berekend dat ik nog ongeveer 1500 euro terug moet krijgen wat teveel betaald is. Zegt die kutvent dat ik dat geld niet krijg want hun betalen neit terug en in feite is dat geld gewoon weg. Dus ik boos, van dat hij toch niet zomaar mijn geld kan houden waar geen recht op is, omdat ik die uren helemaal neit afgenoomen heb en ik flexibele opvang heb en niet vaste dagen,. Nee hij blijft bij zijn punt dat ik dat geld niet meer terug krijg. Dus ik zeg, nou dan betaal ik de komende maanden toch een minimaal bedrag zodat die uren recht getrokken wordne. Nou dat kon ook niet. Ik zeg ja tis mooi, als ik uren te weinig betaal moet ik ze toch ook bij betalen!! Dan zou ik ze ook terug moeten krijgen als i kteveel betaal! Nee nou hij vond van niet en daar kan ik het mee doen. Godver, achterlijke KLOTEvent. Dus ik arno opgebeld wat we nu moeten doen en die gaat een mail sturen naar de leidinggevende van het kdv om te proberen of zij via mail bevestigd dat de afspraak was dat ik dat geld terug krijg wat teveel betaald is. Maja, als zij dat niet bevestigd, heb ik niks geen bewijs ofzo. Wat moet ik daar gdv nu mee Klote zooi.
Jezus Linda, ik ziet hier half met je mee te janken!! Wat een KLOTUH zooi!! Je zit gewoon kats in een machteloze positie zo!! Maar ik zou de rechtsbijstand inschakelen. Je hebt vast wel afschriften van wat je betaald heb, en de KDV heeft vast wel gegevens wanneer de kids zijn geweest, en dan zou ik die vent!! Wat een klootzak! Wat denkt ie wel niet, het gaat verdorie om een beste som geld zeg!! Wat een lul!!!! Ik ben hier echt zooo kwaad om!! Heb hier zelf ook een k*tdag! Stan wil nog steeds niet drinken.. Hij dronk vanmiddag maar 60cc en zat huilend met hem op schoot! Ik voel me dan ook zo machteloos, en ben zo kwaad op Willem dat hij ons zo laat zitten. Ik zit er verdomme altijd overal alleen mee, financieel, en gewoon met opvoeding, ik voel me zo verantwoordelijk voor Stan en dan wil hij niet.. Hij slaapt al een dikke maand nie door.. Of een hoestbui, of gewoon huilen, of wat ook.. Ik ben echt gebroken hier... Ik ben zoo kwaad op die lul!! En Stan toen heel lief zijn handje heel zacht op mijn wang leggen, en toen zei hij bijna "mama" (het was bama) en toen rolden de tranen helemaal over mijn wangen.. Heb echt het gevoel dat ik nix meer kan hebben. Heb Stan dus net een flesje aangeboden van 120/4 en hij dronk er 100 van op!! Goddank! Dus ik geef hem vanavond ook minder groente en hoop dan dat hij de fles goed leeg drinkt! Want net wat Setti al zegt, ze moeten toch hun zuivel hebben!!! Ow en trouwens, wat balen dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad. Ik heb nu weer zoutoplossing gehaald voor Stan. En misschien zie je niet zo op het oog dat het helpt, maar het zorgt wel dat zich geen druk opbouwt in de holtes en dat voorkomt dus oorpijn en pijnlijk oogjes enzo! Dus tis wel degelijk van nut... Dat is wat ik weet... Liefsss en een dikke knuffel voor jou meissie!!!
Arno heeft net een mail getypt om haar bevestiging te krijgen met een soort van smoes dat we dat voor onze administratie moeten hebben. Hopelijk heeft zij die eikel nog niet gesproken. Volgens mij is hij haar nu ook aan het bellen, als ze aanwezig is dan. We schakelen idd maar rechtsbijstand in, maar dan moeten we wel een bewijs hebben dat het hoofd van het kdv het zo met mij heeft afgesproken. En anders moeten we ff kijken of er ergens iets staat, wnat in het contract staat niets over gemiddelde uren en terugbetalingen ofzo volgens mij.. niet wat ik kan vinden in ieder geval. zucht... ik baal zo van dit... nog eens goed berekend en tis gewoon meer als 1500 euro. Wat een teringvent... gewoon doodleuk zeggen dat dat jammer is van mijn geld
Wat rot dat het met stan niet lekker gaat... Zo verveelnd als ze ziekerig zijn, en huilerig en niet goed slapen. Zeker als je er alleen voor staat . Wel fijn te horen dat ie net weer wel wat meer gedronken heeft. Hopelijk gaat het snel wat beter. Dikke knuffel terug voor jou meis!!!
Linda, als het niet in het contract staat, dan vraag ik me af waar HIJ zich op beroept als hij zegt dat het geld gehouden mag worden door hen????? Oh, kan me goed voorstellen dat je laaiend bent! Kussie, sterkte meid. Je doet het dan wel alleen, maar je doet het hartstikke goed - moest effe gezegd worden.