Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha wat dacht je dat je er toch nog een boven op roan moet hebben om te knuffelen:D haha ik wacht geduldig af ;)

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

haha wat spannend maak je het lynette ;)! ben erg benieuwd!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Lynette, Ik ben ook knetter nieuwsgierig!! Kom op met die foto!! :D;)

@ Kleintje, super mooie foto's! Ik had ze via mijn tel al gezien op hyves, maar kon toen niet reageren.. Tel liep vast...

@ Lynette, ja valt nie mee met m'n broer! Vind het echt best eng nog steeds hoor!!
    Dus ik probeer hem zo goed mogelijk te steunen!

@ Setti, ik wilde stemmen, maar moet nog 44 minuten wachten :D Dus als ik het strax nie vergeet stem ik dan natuurlijk nog even!!

@ Hier, Stan heeft vandaag ook groente gehad uit een 6 mnd potje, maar hij was zo moe!
    Dus hij heeft niet zoveel gehad, maar hij at het wel.. Het was worteltjes met rijst en kip.. Vond het zelf smaken naar champignonnen soep! :D
    De vader is hier ook al vanaf vanmiddag! Hebben nog leuke foto's gemaakt...
    Zal kijken of ik nog wat kan plaatsen!!

Groetjessss

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou niet te geloven, maar ze heeft een kwart op denk ik! Ze slikte het gewoon door! Ik dacht echt dat ze zou gaan kokhalsen enzo, maar ze vond het lekker. :)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik twijfel nog voor w.b. brood geven - Megan heeft nog geen tanden :D kwijlt als een beer, maar er gebeurt niks :(
    Misschien eens een korstje geven aan tafel :)

Lynette, het IS toch een kat...? :D

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Psst Setti het is RoWan :p hihi

Foto;s komen er aan

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
  8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wauw das een mooie 'vent' :D

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    En hierbij samen met me andere Merkkat:

Bekijk bijlage 101801

Bailey(s) is een dame en een kruising van heilig birmaan met een halve brimaan/huiskat.

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
  11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aahh wat een beauty zeg en die oogjes echt super mooi

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Dat is mooi geregeld met de oppas zeg. Als ze ooit naar het kdv gaat, past je schoonmoeder dan nog maar 1x op? Of wordt dat voor een andere dag?

Superb: Ondanks dat je niet werkt heb je het dus druk zat zo te lezen. En leuk zo vaak bezoek uit Nederland!

Kussie: Fijn dat het zo goed ging met Stan gisteren!

Kleintje: Mooie foto's!

Vriendlief: Leuk dat fietsje!

Lynette: Lexus is een knapperd hoor!

Hier: Pfff 2 zieke kinderen. Florine drinkt en eet nauwelijks. Krijst echt alleen maar. Pepijn kan er niet goed tegen als Florine overstuur is en gaat dus gezellig meedoen.
    Dit beloofd een erg lange dag te worden. Hopelijk voelen ze zich snel wat beter.

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Heb jij trouwens nog dat filmpje over die massage? Florine heeft al 3 dagen niet echt gepoept. 2x een heel klein keuteltje. En wil haar graag helpen op die manier, maar ben het filmpje kwijt en een beetje vergeten hoe het precies moest....;)

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Darcy; Fenna heeft ook nog geen tanden hoor! Ik heb eerst twee weken nu korstjes gegeven. Alles zit dan onder ;) En nu dacht ik ik zal eens een bammetje proberen zonder korstjes dan he. Ik geef trouwens gewoon bruin brood.

Is dat erg dames? Of moet ik per se witbrood geven?

@Lynette; ooh mooi hoor die twee katten. Lekker kroelen zeker?

@Marije; Ja, als Fenna naar het kdv gaat past mijn schoonma 1x per week op. Het liefste heb ik dat nu al, maar tis even niet anders. Ik geloof dat het wel een halfjaar kan duren voor er een plekje vrij is. Maar schijnbaar bij 1 dag (vrijdag) kan het sneller gaan.

Oooh meid, alweer te pakken??? Jemig, het ging toch net weer wat beter? Sterkte vandaag en knuffel voor Florine. Ga je nog naar de HA? Is het niet het maagje ofzo of darmpjes als ze niet wil eten en niet poept?

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Goedemooooooooooorgen Dames!!

Hebben we allemaal een leuk weekend gehad??
    Hier wel.. Wij zijn zaterdag gezellig met z'n drietjes de stad in geweest.. We hebben afgelopen september een H&M in Etten-Leur gekregen en die geef ik toch iedere keer weer een bezoekje als ik in het centrum ben.. Ze hebben zulke leuke kleertjes voor Milan.

Ik heb z'n kast uitgeruimd. Meneertje zit nu officieel in maatje 74 dus al het 62 en 68 eruit gehaald. Kan ik ook niet meer misgrijpen.

Gisteren ook nog naar de verjaardag van ons petekind geweest.. Ze is alweer 9 geworden.

Was ook overigens de sterfdag van papa.. Is altijd vreemd dat soort dagen en vandaag die van mijn lievelingsoma...

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik denk dat je beter bruin dan wit brood kunt geven, want van wit brood heb je kans dat ze dan moeilijker gaan poepen.

Gisteravond de traktaties klaar gemaakt voor Alisha. Vandaag gaat ze trakteren op school. Ben je ruim een uur bezig met de boel klaarmaken en binnen 5 seconden is het weer uit elkaar geplukt. ;)

@marye sterkte met je kids.

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lynette: mooooiii :D SUper zeg!

Marye: beterschap :( misschien even langs de HA gaan met Florine als ze ook bijna niet wilt eten ? Sterkte!

Chantal: En H&M in Etten-leur :O Wow ik wist niet eens dat die er kwam :p Waar zit die dan ? *niet dat ik daar nu nog wat aan heb maar mochten we ooit nog eens naar Etten-leur gaan ;) *

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kleintje, hij zit in het winkelcentrum (overdekt) in het pand waar eerst de Doelen speelgoed in zat..

Deel Deze Pagina