vandaag heb ik weer een kerstpakket gekregen met glazen, fles bronwater, handdoeken, massage ding en een box met bad/douche producten van een freelancer van de afdeling gekregen
zo setti jullie worden verwend op t werk zeg! concert; kon t kaartje gelukkig over verkopen, met wie ik zou gaan neemt nu dr vriend mee. dus dat is wel mooi anders was ik 55eurootjes kwijt. alies; haha lekker muis met kerst. een goeie van setti ! linda; was t etentje nog geslaagd? koorts; was bij taleah net 38.3 dus beetje verhoging. maar ja was gister overdag ook en dan rond een uurtje of 4 word t hoger. eten doet ze iets minder dan normaal maar nog niet om zorgen over te maken.. als marc straks thuis komt gaan we eerst grote boodschappen doen gelijk voor heel t weekend. als je alleen thuis bent heel de week gaat de voorraad er door heen.. moet wel mee want moeten met de auto, ach ja zijn we even buiten geweest .
@ Marye, ik wilde ook nog zeggen dat ik de foto's van jou beide kanjers geweldig vind, ik vind Florine steeds knapper worden!! Ze heeft zo'n lieve uitstraling!!
hmm ja en het weekend zullen de winkels wel dicht zijn he.. Wij gaan morgen maar even boodschappen doen. Etentje was wel gezellig met bewoners en medewerkers. Wel een rommel, maar goed, met een paar man heb je het dan wel zo opgeruimd. Maar was wel ff behoorlijk lam daarna, haha. Maar twas wel weer gezellig, haha. Werd nog ten dans gevraagd door een bewoners (syndroom van down) dus naja, daar moest ik maar aan geloven.. lichtelijk voor lul hahah maar ach, was wel lief
Deze net gemaakt toen ik naar de winkel ging!! Jeezz!! Ik kwam haast niet door die sneeuwbende heen!! BAH! Maar wat is ie leuk heh!!!
Eliesah: Super veel beterschap en wat ontzettend balen dat je niet naar Caro kunt! Johanna: Haha het ging over mij niet over Ano hoor. Maar een cryo is een ingevroren embryo. Toen wij ICSI hebben gedaan waren en 6 embryo's. 1 is er weggegooid, kwaliteit was niet goed genoeg om in te vriezen en ze plaatsen de beste terug dus daar was hij ook niet goed genoeg voor. Toen zijn er 2 embryo's teruggeplaatst (Pepijn en Florine) en drie zijn er in de vriezer in het ziekenhuis bewaard. Lindavnr: Fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad! Setti en Kussie: Bedankt voor de complimenten! Kussie: Super mooie foto's, ik blijf ook vinden dat deze haarkleur je geweldig staat! Alies: Fijn dat je de muis hebt weten te vangen, hopelijk zitten er niet meer! Hier: Pff Pepijn heeft ergens last van, maar waarvan? Gisterenavond heeft hij 2 uur lang gekrijst. Vanochtend al om half 7 uit bed, nou dat is niks voor die slaapkoppen. Heel de ochtend jengelig en vreselijk veel eten. Eerst een papfles 210+7+3 eetlepels pap. Daarna 200 gram fruit, toen 2 boterhammen met daarachteraan een fles 210+7. WOW! En nu ligt hij dan lekker te slapen eindelijk. Florine is gewoon haar vrolijke zelf, die is eigenlijk zelden jengelig, behalve op het kdv dan, maar dan merk ik er niet zoveel van. Heb trouwens gisterenavond al de meeste boodschappen voor het weekend gedaan gelukkig!
Nou muisjes mogen van mij best buiten ronddrentelen. Zolang ze maar niet in huis, op zolder of in de kelder komen. In de stal worden ze momenteel ook geweerd door een apparaatje wat hoge tonen afgeeft. Ik heb Mel al ruim een maand niet meer in de maxi cosi. Was gewoon niet meer prettig tillen. Zo op de arm is veel minder zwaar dan in zo'n maxi cosi. Pakt Stan zelf de fles niet dan? Je hebt bij de Kruidvat van die handvatjes die je om de fles kan doen. Die gebruik ik bij Melanie en zij drinkt al ruim 1,5 maand zonder hulp de fles leeg. Toevallig ben ik ook linkshandig. Lol. Maar wat ik al zei, voel je niet bezwaard. Ik wil je dolgraag helpen dat jij je rust ook even kunt nemen. Tuurlijk spreken we eerst even af om bij te praten en dan kunnen we zo een keer afspreken dat ik enkele uurtjes op Stan kan passen zodat jij even tijd voor jezelf kunt nemen. O en leuke foto's weer van Stan.
Wuhaha die Stan met een zonnebril.. Super leuke foto's Kussie! Wat een heerlijk mannetje is het toch. Met z'n mooie grote big SMILE!
@ Kussie: hier drinken ze de fles zonder die handvaatjes, maar ze moetne het gewoon ff doorkrijgen. Gewoon elke keer als je de fles geeft, zijn handje erbij nemen en onder de jouwe leggen. Zo leert ie dat ie de fles vast heeft en leert ie het ook zelf misschien wel Kind in de maxi cosi tillen is idd echt niet meer practisch.Veeel te zwaar, ik deed het trouwens al bijna nooit. Tilde altijd gewoon kindje eruit. Daan zit ook nog in de maxi cosi maar die komt bijna nooit de auto uit hoor, dat ding. Ik laat hem altijd staan en til dan gewoon Daan eruit naar binnen. Waarom doe je dat ook niet met stan en laat je de mc in de auto??
hahaha super lief, bij serious request is nu het kabaouter plop lied.. en jesse begint gewoon spontaan mee te klappen, hahah zo lief Daan probeert ook vort pogingen tot klappen, die doet zn handjes wel bij elkaar elke keer, maar net niet klappen haha
@ Alies, dan moeten we in het nieuwe jaar maar es met de agenda's in aanslag! Lijkt me wel super om weer bij te kletsen hoor!! Over bijkletsen gesproken, heeft ieman de link van de meeting zo 1 2 3 bij de hand? Hoe staat het er voor?? @ hier, vanmiddag bij mijn tante geweest (DE tante), ze bood het wederom aan om op te passen, en heb haar dus toen ook gauw gezegd dat ik er graag gebruik van wil maken GOED OF GOED?!! Pfoeh, het was een stap, maar nu durf ik het ook wel door te zetten.. In het nieuwe jaar, ga ik dus maar es pogings tot doen!! Vanmorgen was mijn moeder bij haar, en tegen haar had ze ook gezegd, dat ik niet voor deze situatie gekozen heb, en dat ik een jonge meid ben die af en toe ook lekker onder de mensen moet zijn, en een (leuke vent) moet leren kennen, hihi!! Wat een schat niet!! Vond ik zo lief.. En tegen haar zei m'n ma dat ze altijd voor me klaar staat M'n moeder vraagt zich nu ook af of ze wat verkeerds heeft gedaan. Heb maar nix meer gezegd, maar ik hou wel afstand.. Want ik doe alleen mezelf er maar pijn mee... @ Marye, allemachtig!!! Ik ben geshockeerd!! Wat een eetlust heeft dat ventje zeg!! Das ja nie normaal!! Nu jah, hij zal het wel nodig zijn nu!! Maar wat raar dat hij opeens zo aan het krijsen was, als hij dat normaal eigenlijk niet doet... Tjah zeg het maar wat het kan zijn.. Had hij gister ook al zoveel gegeten, dat hij misschien gisteravond krampjes had ofzo? Vermoeiend is het wel, dus ik hoop dat het gauw weer over is!! Succes meiss!! En thanks voor je compliment! Mijn haar is nu ietsie minder fel rood, dus ik kan er zelf nu ook mee leven, hahahaha! @ Linda, wat heb je een leuke ticker!! Ennuh heb jij ook een filmpje dat Jesse zo aan het klappen is dan? En Daan die pogings tot doet!!? IK WIL ZIEHIEEENN!!
@ De cosi, hmm, goeie vraag, misschien moet ik dat ding inderdaad es in de auto laten staan!! Zou helemaal nog nie zo verkeerd zijn, haha!! Ik ga het eens proberen!! K weet ook nie waarom ik hem altijd IN de cosi mee neem naar boven.. Heb ik altijd zo gedaan!! Thanks voor de tip @ De fles, oww Stan houd hem regelmatig zelf vast hoor, maar hij houd er hele gesprekken tegen, ipv dat hij dan gaat drinken, whahaha!! ZOOO LIEFFF!! Maar jah, het schiet geen klap op!!
Goh, die Piet, hij komt nu ook tot de conclusie dat het een witte kerst word, wat een bal!! Ik voorspel dat al weeeeken!! En tjah, Sandra de weermuts heeft ALTIJD gelijk!!
Bij gebruikersinstellingen links bovenin je scherm kun je je topics zien waar je op geabonneerd bent. En dan bekijk alle onderwerpen met abonnement. Nou dit jaar kunnen we ook wel een datum prikken als volgend jaar nog te ver weg is. Ik moet morgen nog werken, en dan ben ik tm 3 januari vrij. Misschien moet jij de nieuwe Drentse Kussie Paulusma worden? Hier en doar un beetie snei. We krieg'n un witte kerst. Ut wordt morg'n -5 groaden. Dit was Kussie Paulusma met ut weer. Tot morg'n. Mooi dat je tante het voor je opgenomen heeft. Alleen weer jammer dat je moeder weer zonodig een veer in haar eigen derrière moest steken. Nou Melanie heeft net boerenkool gehad. Ze vindt het heerlijk.
Whahahaha, moet zo lachen om jou Kussie Paulusma!! Zou ik zo voor door kunnen gaan ja!! Hihi! I'm goodddd!! 8) Hebben jullie nix gepland dan voor- tijdens en na de feestdagen? Liefssss Ps. Mèèèn ik heb een zere nek.. Nie normaal, ook al 2 dagen nu.. Pfff, kan mijn kop haast niet draaien.. Ik denk dat ik dalijk toch maar 2 paracetamol inneem. Ik had mij eergister ook verdraaid, en toen kreeg ik een soort van kramp in mijn nekspier, misschien komt het daar wel van!! Doet verrekte zeer!! Bah! Moet morgen mijn moeder naar de kerstborrel brengen, was ik allang weer vergeten, maar ze vroeg me vanmiddag toen ik even langs huis was gereden om wat op te halen of ik dat nog "wel wou doen" (die heeft wel wat in de gaten denk ik zo) Nou en dat doe ik dus gewoon wel... Hier begint er iemand te jengelen! Ik ga hem weer bezig houden!! Nog een dik half uur 8) Dan een heerlijke papfles, en dan duiken we op bed!! Kan er nu al naar uitkijken!! Ben toch moe!!