Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, verse boerenkool??
    Of uut 'n pottie?? :)

Hier sperziebonen... En zowaar hij at het, de vorige keer vond ie het niet te pruimen!! Mama TROTSSS!!

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4822 Alies05, 22 dec 2010
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
    We hebben niet veel op de planning staan. 1e kerstdag naar mijn ouders en de woensdag er op naar mijn schoonouders. Mijn man zegt zelf waarom ik zelf er niet eens vaker alleen op uit ga. Dan past hij wel op 1 of beide kids. :) Ik heb mijn man vanmiddag ook in het kort verteld over jou en je situatie. Hij kan het ook wel heel goed begrijpen dat je dan echt even je rust moet pakken af en toe.

Misschien moet je je nekspier even voorzichtig rekken? Door je hoofd voorzichtig naar links te kantelen zodat je rechter nekspier onder spanning komt te staan. En dan voorzichtig ietsie verder oprekken. En dit ook zo voorzichtig met de andere kant doen. En daarna je hoofd even 'rollen'. Dus kin op je borst en dan en dan je hoofd richting schouder draaien dan achter in je nek, totdat je het rondje klaar hebt. Ik heb ook weleens zo'n krampachtig gevoel in de nek. Voelt net alsof er bijna kramp in schiet. Heel pijnlijk.

Nou slaap lekker voor straks. :)

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Vers gemaakte boerenkool. Bij elke hap ging het van Mmm mmm zo lekker vond ze het. :D

Hier van de week ook sperzieboontjes aan Mel gegeven. Ze nam wat happies. Hangt nonchalant haar handje naast de tafel en laat 'm op de grond vallen. Hondjes erbij en weg sperzieboon. ;)

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ow ja vanmiddag in de auto zei Mel de hele tijd mam mam mam mam. Pak ik mijn mobieltje er bij om het op te nemen, houdt ze op en kijkt me ondeugend aan. ;)

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah fijn dat ze dr vriend mee kon nemen anders weas t wel zonde geweest van je geld. fijn hoor ff mee met boodschappen en dan ben je er idd ff uit. ik doe de boodschappen meestal alleen of samen met lisanne omdat ik al om 15.30 klaar ben met werken en in het weekend doen we t soms samen

linda aaa gossie ten dans gevraagd door een down echt schattig hihi ook al is het voor lul je hebt hem/haar er veel plezier mee gegeven. aaa die jesse die gaat klappen en daan die t ook probeert echt zo lief

kussie leuke foto's hoor, stan mag al in het vervolg stoeltje hoor!!!die zijn vanaf 9 maanden of 9 kilo en stan is de 9 kilo al gepasseerd. goed van je om t aanbod van je tante aan te nemen. ik hoop dat de pijn in je nek snel over is

marye zow die had honger hihi. ,

alies hahaha ik moest zo lachen om hoe je voordeed hoe kussie t weer zou voorspellen

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

he wat jammer zeg maar wat zul jij trots zijn

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Was ook voor het eerst dat ze het zo vaak zei. :) Normaal zei ze pap pap pap pap.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whoehoe mn zilveren armband van zinzi is binnen gekomen die had ik gekozen van de kerstbon van mn werk. en het leuke is dat er allemaal bedeltjes zijn die je erbij kan kopen om eraan te hangen

Bekijk bijlage 116706

9. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij. Is weer lang geleden. Het zijn weer even drukke tijden op het werk. Maar bijna vakantie!! Dan hoop ik weer meer bij te kunnen lezen en meer te kunnen reageren.
    @ all: Alvast hele fijne dagen!!

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik kom ook weer even spieken!!!!
    Hallo dus lees vanaf nu weer een beetje mee...!

Hebben jullie trouwens al nr 3 van opvolg melk????of mag dat nog niet staat name;ijk wel op vanaf 10 maanden.

Hier alles goed gelukkig alleen komen jan zijn hoektandjes boven door dus hij is een beetje vervelend.... Ben vanmiddag gaan sleeen met hem en leuk dat hij het vond! Heb ook een nieuwe camera gekocht een spiegelreflex dus kan super de puper mooie foto's maken:)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah zo gaat dat hier bij jesse ook altijd!!

Vanmorgen lag ie in bed bij mij..en zei ie: mama, mama! gewoon 2 keer, zoooo lief!! :D

hihi daan daar en tegen houdt hele verhalen, waar geen touw aan vast te knopen is. En dan doet hij dat ook alsof het heel erg is. Zo van, luister eens eventjes, want ik ben het hier níet mee eens!
    Heel erg schattig. maar filmen, ho maar, dan stopt ie gelijk en moet ie lachen haha.

@ KUssie; haha nee heb helaas niet gefilmd dat hij zwaaide bij het liedje. En dus ookniet van daan die een poging doet :p haha.
    Volgende keer zal ik er aan denekn ;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Op het cb zeiden ze tegen mij dat je niet echt moet kijken naar de minimum maand of gewicht.
    Maar dat je moet kijken hoe je kindje kan zitten.
    Als ie na een minuut of 10 naar voren zakt en dus op de handjes gaat leunen en met krom ruggetje zit, dan zijn ze nog niet echt aan zitten toe en kan je ze beter nog in de maxi cosi laten.
    Vandaar dat daan er dus ook nog in zit...die zit wel steeds beter, en mag er bijna in, maar vindt het nog net niet goed genoeg. Tis belangrijk voor hun rug dat ze goed kunnen zitten zelfstandig, voor ze in die stoel gaan.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even gauw heb weinig gelezen;

Esmay stond vandaag in de box :O alleen jammer dat ik het zelf niet heb gezien (das klote! ben ik aan het werk doet ze zoiets!) en mijn moeder geen foto kon maken omdat ze te snel omviel... Dus hopelijk doet ze het morgen weer :p

Oh en klappen: gebeurt hier nu ook alleen niet met platte handjes maar met vuistjes tegen elkaar :p

En nu ga ik naar bed, ben net een uur klaar met werken en ben doodop... Welterusten!
    En tot morgen ofzo...

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Mooie armband!

Alies: Ohh wat schattig, jammer dat je het niet kon filmen!

Lindavnr: Leuk hè die hele verhalen. Pepijn en Florine doen dat tegen elkaar en tegen hun knuffels. En wanneer ze naar het kdv zijn geweest is het extra erg..:D

Vriendlief: Ik ben sinds vandaag over op nummer 3. Zag op hyves foto's van Jan op de slee, erg leuk hoor!

Hier: Hmmz ik heb niks veranderd aan het eetpatroon van de kinderen. Ze hebben gisteren alles op, Pepijn zelfs iets teveel. En ze waren vanmorgen om half 7 al wakker, hadden honger, hebben meteen een papfles gedronken en slapen nu dus ook weer... Is al de 2e dag op rij. Terwijl ze normaal niet voor 8 uur uit bed komen en dan drinkt Florine al zeker geen hele papfles leeg. Zit er een sprongetje rond deze tijd?

15. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    ik heb een vraaag ik krijg bij sievert voor geen mogelijkheid warm eten na binnen weet iemand wat ik daar aan kan doen ?

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat bedoel je met warm eten ? Potje olvarit of mee met de pot?

Hier eet fenna maar moeilijk mee met de pot, potjes daarentegen vliegen er binnen 5 minuten in. Moet ik zeggen dat wij zelf pas rond half 7 eten, want ik moet eerst van mijn werk komen en gaan koken. Fenna eet vaak haar potje al om 17 uur bij de oppas op bij papa

17. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    potjes en met ons mee eten hij wil niks hebben

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou ik toch effe het CB bellen wat je nu het beste kunt doen,succes ermee.

19. sabinelovesven

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    jah dan moet ik die maar weer bellen die hadden gezecht dat ik met grote stukje moest proberen en dan laten affbijten maar dat werkt ook niet zal vandaag wel even weer bellen want hij zot nu op te veel flesje melk maar toch bedankt

20. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Meiden heb een vraagje aan jullie;

Zouden jullie op een goede vriend van mij willen stemmen..
    Abdul Gorong - Dat moment
    Hij heeft een super mooi nummer & videoclip gemaakt.
    Hij staat nu nog op plek 27 maar moet natuurlijk verder omhoog.
    De 2de stem zingt trouwens Marc, maar is moeilijk te horen.
    Weet zeker dat jullie dit nummer ook mooi vinden :D ;)!

XChart

Alvast super bedankt, xxxx

Deel Deze Pagina