Sabine, als Sievert al (te) veel melk drinkt, dan gaat warm eten er niet meer in. Dus even kijken of hij met minder melk toe kan en dan het warme eten aanbieden. Wie weet hoe goed het dan gaat, zit hij nu misschien gewoon al vol door de melk?
Megan ligt te feesten in haar bedje, op handjes en knietjes. Ik laat haar liggen, ze heeft nog niet geslapen vandaag - krijsen en spelen, dat is het Zoonlief kijkt een dvd'tje op de mini-speler en ik ga zo iets aan de schoolplanning doen (als dat lukt met die dochter van me) - jullie nog leuke plannen voor vandaag?
hey meiden linda bedankt voor je reactie over neomi d'r hoofdje. Bij Daan zie je het dus ook nog wel ietsje?Tja bij Neomi zie je het idd goed, maar ja, ik weet niet wat ik er verder nog aan kan doen...leg 'r alleen op de zij, maja zelf rolt ze soms op de rug, op de buik slapen wil ze niet echt meer dus das jammer. Haha leuk he dat gebrabbel, Neomi zat net ook met een boekje, en heeele verhalen, en soms word ze dan ook echt even boos, geen idee waarom haha Marye, okeej ik snap het. Maar wel super nieuws zeg!!!hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Ik heb geen idee of er een sprongetje is, misschien f opzoeken? kleintje, wat kna van Esmay zeg, dat word de box en bed omlaag haha Zijn er hier trouwens nog meer die het bedje en box gewoon hoog hebben staan?Hier wel namelijk, maar nu ze gaat kruipen ga ik het denk ik binnenkort maar eens doen?!?! Darcy, hahahah hier net zo'n wipkip in bed. Zo gaat dat iedere middag, dan leg ik r in bed en gaat ze eerst een half uur liggen wippen om t zo maar even te zeggen haha. hier:minder fijn nieuws. Jef red de bonus toch niet... Hij had die 2 deals binnen gehaald, maar de ene maakte die nu geen winst op, pas volgend jaar. Maar die andere zou die 25%marge op maken. Maar de partner waarbij die inkoopt, die is aan het sjoemelen geweest met de cijfers, waardoor de marge over een paar jaar verdeeld word en hij nu dus niet zijn bonus haald... Echt super balen, t was echt een hoop geld... Zijn manager probeerd n u wat bij de directie te regelen met die marge, dat Jef toch zijn bonus haald, maar of dat gaat werken......
@ ano: jee wat balen ano van die bonus dat dat nu zo loopt! Tegenvaller! Hopelijk wordt er toch nog iets geregeld... Hier staat de box ook gewoon nog op de hoogste stand. Bedjes staan op de middelste stand. Maar hier nog totaal geen pogingen tot optrekken of zitten dus zolang ze dat niet doen vindt ik deze hoogte wel ideaal hoor Ja bij daan zie ik het nog wel ietsje als ik vergelijk met jesse. Daan slaapt juist bijna altijd op zijn zij of buik, die wil niet anders sinds een paar weken. Ik leg hem gewoon op zn rug in bed maar hij woelt altijd de dekens los en ligt dan smorgens tegen de spijltjes aan op zn zij ofzo
Ano; wat ontzettend balen zeg van die bonus!! Hopelijk kan de manager toch nog iets betekenen voor Jef.. Duim met je mee! Linda; bedankt voor het stemmen. Heb je t liedje ook geluisterd? Huh Hoezo Dolfijn, ikke niej snap !? Darcy; haha hopelijk gaat ze nog even slapen. Succes nog!!
@ eliesah: nee, hihi, sorry Die dolfijn die je hebt op de achtergrond van je boerderij, die duikt in dat water zeg maar.. whaha. Van dat eskimo thema
OOOW die dolfijn wuhahahaha... Ja is vet cool he! Had van de week weer credits gekocht, te verslavend dat spel!!
@ mama's met wakkere kindjes: hier ook een feestende Jens in bed. Hij is daar straks in de auto heel even in slaap gevallen en dat is meestal funest. Maar met 20 minuutjes slaap gaat tie het niet redden tot vanavond....
@ Eliesah: whahah ik ben er nu maar zuinig mee Draai niet meer aan dat domme rad, hahah. Heb er nog 16 volgens mij
thanx meiden voor het meeduimen weer haha. ja tis wle heel erg balen, we hebben het echt hard nodig, en als we het niet krijgen pfff dan word het echt weer een krap jaar, van de bonus hadden we nog wat dingen willen betalen, ende rest hadden we over t hele jaar willen uitspreiden zodat we het wat ruimer hebben...nou we wachten het af..... linda ja Neomi slaapt ook bijna altijd op d'r zij, en dan met de armen om hoog het liefste haha. Hier gaat ze ook niet niet echt zitten of optrekken, maar gister bijvoorbeeld, bij me schoonouders, kruipt ze naar een kratje met lego en gaat bij dat kratje op de knieen zitten om zo in het kratje te kunnen graaien, dus ze word wel handiger...nou t weekend denk ik het bed iig maar iets laten zakken dan...
@ eliesah; ik dacht dak je allang een kerstkado had gegeven in je boom! Maar kon er nog 1 geven... of had je die al stiekem geopend voor de kerst? hihi. Naja, heb er nog maar eens 1 gestuurd hahah. Maar jee, ik ben wel bijna blut nu hoor met al die kado's sturen! hahah. @ ano: ja erg balen want je houdt er dan toch al gelijk rekening mee he, dat je dat bedrag krijgt. Zou idd wel het bedje een stand lager zetten omdat je daar bijna niet bij bent en niet ziet wat ze doet..
Oehh hier wel goed salaris nieuws, haha, ik zie dat ik mijn eindejaarsbonus weer gehad heb gewoon ruim 550 euro meer als anders lekkuuurr Dan ons kdv geld wat we nog een keer terug gaan krijgen (ik hoor er vandaag alst goed is wat over) dus dat is wel lekker allemaal! Afgelopen maanden elke keer wat geld van de spaarrekening moeten halen, en nu eindelijk weer eens sparen.
Hey Allemaal, ik meld mij ook weer even Vanmorgen ben ik met Stan weer op bed gedoken, weer migraine, medicijnen gehad, en nu gaat het redelijk..Ben nu toch nog bij mijn ouders, was helemaal vergeten dat ik mijn moeder naar de kerstborrel zou brengen, zodat ze een lekker pilske kon drinken.. Had ik beloofd, dus tjah.. En ze is poeslief tegen me, want ze vind me zo down, ik zei nog; ja duh, denk je dat ik een grapje maak, ik zit echt niet goed in me vel.. Ze vroeg of zij dan wat verkeerd had gedaan. Maar had er geen zin in om d'r over te praten, als ze het nu nog niet weet waar ik mee zit.. Dan weet ze het volgend jaar nog nie! @ Setti, wauw, wat leuk die armband, en wat gaaf dat je er bedels bij kunt sparen, net zo iets als pandora, maar dan anders ?? @ Bed en box stand, de box staat nog op hoogste stand, Stan haalt toch nog nix uit. Bedje wel al een stand lager gezet, al heel lang, voelde gewoon nie goed meer... @ Vriendlief, shoowwww ze, foto's!! K ben d'r dol op!! @ Franny, leuk weer van je te horen! Verder alles wel goed met jullie dan, en jij ook fijne dagen meid!! @ Kleintje, heb je wel vakantie dalijk? Dat je even bij kan tanken? Volgens mij maak jij ook flink lange dagen!! @ Setti, en jij? Heb jij ook wel vakantie? Want jij werkt ook zooveeel!!?? @ Setti, toen ik ging kijken voor een "vervolg stoel" , zei de mevrouw dat Stan nog ZAT in de cosi kan (ik had Stan toen mee in de cosi), en ik dat dus ook echt moet doen. Heb ook nu pas de verkleiner daar uit gehaald... Stan heeft nog ruimte zat... Heb ook een vrij grote cosi hoor, is met maxicosi niet te vergelijken!! Toen Stan net geboren was, vond ik hem er ook haast nie in terug, whahaha, maar vind heel lief dat je zo meedenkt!! @ HIER, wat ik nou toch heb gehoord!! Ik ben helemaal sprakeloos, woest EN sprakeloos!! :x Sprak gisteren een goeie kennis die vlak bij W. woont.. Zij was altijd echt een superr aardige meid!! (ook zo'n beetje de enige daar in dat gat) EN we hebben altijd nog wat sms contact. En gisteren had ik haar gesmst, om haar gewoon even te laten weten dat ik aan haar denk;ze zijn met kerst een zusje is verloren.. Die vonden ze in bed, ze weten nog nooit waar aan ze is overleden.. (ze was 19 geloof ik) Dus ik sms haar elke kerst... Hoe dan ook, we kregen et over W. Hij loopt daar dus rond te bazuinen dat hij niet DURFT te komen, en dat hij maar geen band krijgt met Stan en zich geen vader voelt.. OWW jonge, je wilde me niet meemaken toen... Heb haar dus even duidelijk gemaakt hoe de vork wel in de steel zit!! Dat heeft me heel wat smsjes gekost, haha, maar het was het waard!! Ik pik het toch echt niet, dat hij zichzelf als slachtoffer opsteld en zo zielig is!!! Het is een nog grotere laffaard als dat ik al wist dat hij was!! Wat een achterbaks stuk vreten!! Maar goed... Ze zei ook al, dat alles wat hij vertelde, hij het zo vertelde dat NIX aan hem ligt.. Heb haar gesmst, dat ik ALTIJD mijzelf overal de schuld van geef, en dat ALLES altijd mijn fout is en nooit een ander aan zou wijzen, (tja zo ben ik, dat weten jullie wel) Maar in DIT HELE GEVAL, treft mij NIX geen blaam!! Er is er maar 1 die hier schuldig, fout of waardeloos bezig is en dat is HIJ!!! Godver, ik heb hem zoveel kansen gegeven, ik haat hem, maar ik kook voor hem zodat hij Stan langer kon zien, ik haat hem, maar reed naar Friesland zodat hij Stan kon zien, ik haat hem, maar zeuren over alimentatie deed ik niet.. Heb hem niet 1 strobreed in de weggelegd, en nu is HIJ zielig!! Ben zooooo boos!! Waar haalt hij het lef vandaan???!!! :x Nu jah, heb het ondertussen weer naast me neer gelegd, het heeft mij nog sterker gemaakt en ook weer kracht gegeven dat ik het ALLEEN wel kan!! Wat overigens niet wil zeggen dat ik uit mijn dip ben hoor, hihi, maar toch... Gelukkig is Stan al weer 2 dagen vrolijk en meer aan het lachen, en ik merk dat dat ook gelijk veel invloed heeft op mij!! Voel me toch beter nu!! Liefssss
@ Ano, sorry dat ik het zeg, maar dat is toch belachelijk! Eerst is het zeker dat hij de bonus krijgt, en nu opeens is het maar zoveel % en een andere berekening!! Dat kunnen ze toch niet maken!! Das indd een dikke tegenvaller!! Bah! Ik hoop dat ze met dat gesprek nog iets recht kunnen trekken!!! @ hier, woow, Stan ligt al 2 uur te slapen!!! Ben net wezen kijken, maar hij is nog in dromenland.. Das lang geleden dat hij zo lang sliep!!! Wel lekker, hihi!! Kan ik even rustig alles bij lezen op mijn mail en hier en op hyves, haha!!
Tsss wat een hansworst is die W. ook!!!! GRRR!!!! Stomme kerel!!! bah!!! @ hier: Hmm moet richting werk! Net kdv nog gesproken. Nou twas troch echt niet de bedoeling zoals het hoofd het met ons afgesproken had maar ja, zij wist niet beter en heeft het toegezegd dus t wordt wel geregeld. ALleen niet middels terugbetaling, maar via uren verrekening. Nou, ook prima. We betalen dus de komende maanden minder uren dan dat we afnemen en zo moet het rechtgetrokken worden. Ben benieuwd hoe 'snel' dat zal want ze hebben ook een minimale afname per week voor flexibele opvang. Ach, we gaan het wel zien allemaal. Ik ga er maar in ieder geval een mega administratie over bij houden want kwil elke cent terug zien!! 13 jan. hebben we nog een afspraak met haar om door te spreken hoe we het dan de koemnde tijd gaan doen want volgend jaar gaan ze dus niets meer terug betale n als er teveel betaald wordt. Belachelijk, want waar slaat dan flexibel op!! Magoed, wij gaan gewoon de minimale uren betalen en niet meer, en dan betaal ik op het eind van het jaar wel bij, das aleen maar handiger. Zetten we dat wel apart. geouwehoer!
Kussie; jeetje dat meen je niet!!! Echt niet te geloven... Lees dit met open mond!! Dat kan er ook nog wel bij. Meis wat heb ik het met je te doen, vind het zo rot voor je! Wel fijn dat je mams nu poeslief doet. Een hele dikke grote knuffel voor jou!!!!!!!!!!! Hopelijk helpt dat een beetje. Hihi! Linda; jaaa had m al geopend hahahaha, kreeg ik weer een beloning voor. Maar erg bedankt, moet er nog maar 1. Hopelijk krijg ik die nog... Hmm beetje vaag allemaal van het kdv. Hou het iig maar goed bij ja! Wij hebben geen flexibele opvang meer, was wel altijd fijn voor de ouders maar goed. Hier ook lekker wat meer gekregen, 400 eurootjes. JOehoei, ga dinsdag gelijk de I-phone kopen, heb ik wel verdiend!! Hier; alles wel oke. Nog steeds niet 100% ( niet dat ik dat anders wel ben ). Taleah nog wat last van dr oogjes en verkouden. Maar geen koorts meer ! Nu ik morgen ook nog ziek thuis ben kunnen we wel lekker gourmetten, anders kwamen we daar niet aan toe. Dus weer een voordeel van ziek zijn hihi.. Chantal & Lisetje; WAARRR ZIJN JULLIE??? Hihi..
@ Eliesah: oh, hmmm, kun je niet wat mensen een bericht sturen of ze een kadootje willen geven en dat je er 1 terug geeft? of heb je niet meer genoeg geld?
Kijk dan wat een gek meisje wij hebben. Die gaat gewoon even achter dr paardje lopen.. ! YouTube - VIDEO0012 Owja let niet op mn mooie huispak haha, zo loop ik er al heel de week bij !