Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wauw wat doet Taleah dat al goed zeg! :$

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    sabine: een hapje in de appelmoes duwen en dan laten eten . Het is heel vies maar als Jan niks wil eten dan dip ik het soms in een danontje en dan weet ie niet hoe snel het op moet :D

Marye: haha dank je Jan vond de slee gelukkig ook heel leuk!

Ik weet niet of er sprongetjes zijn deze tijd...wel beetje vervelend!

Ano: bah wat vervelend ik hoop dat er nog wat te regelen valt en jullie alsnog de bonus krijgen!

Linda: is het nou al zeker dat je dat geld terug krijgt van dat rare kdv..?

Eliesha: zijn jij en thalea alweer een beetje beter????

Kussie: tja ik volg het hele verhaal niet zo hoor(sorry) maar vind die M denk ook een hele rare man....(K)

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Eliesha: Wat een geweldig filmpje!!!!! WAt een meid al he Taleah!

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    #4864 vriendlief, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
    heb trouwens ook gestemd verwachte een rap ofzo maar het is echt een leuk nummer lekker zomers:D en gezongen met een zachte g :D
    alleen die 2de stem hoor je niet zo goed nee....

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Linda, ik ben blij dat er toch een soort oplossing voor jullie kdv-probleem is! Nu goed uren bijhouden, ze moeten het netjes verrekenen, hoor!
    Wat een gedoe, he...

Ben 'blij' te lezen dat er meer beddansers zijn onder de maart baby's ;) Die dochter van me maakt het heel bont...

Ga lekker bankhangen, manlief is naar de kroeg om zijn geliefde AZ op groot scherm te kijken :)

Fijne avond!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dames sorry ik heb even geen puf om bij te lezen :(

WIlde wel even zeggen dat Esmay vandaag tot 2 x toe zichzelf heeft opgetrokken tot staan :) De 3de x zag ik het pas toen ze stond en toen ik erheen liep is ze hard met dr hoofd tegen de spijlen gevallen :(
    Maar ik had even gauw een vraagje: Is het eigenlijk niet meer voor de hand liggend dat kindjes eerst zelf leren te zitten voordat ze zich optrekken ? Esmay kan dus wel zitten maar gaat nog niet uitzichzelf zitten maar trekt zich nu dus wel op tot staan (vanaf haar knietjes )met als Gevolg dat ze niet meer weet hoe ze moet gaan zitten en dus omviel en echt met een klap tegen de spijlen aan kwam (hopelijk is ze nu niet bang geworden om weer te gaan staan! )

Hoe deden jullie kindjes dat voordegene waarbij de kindjes zich ook optrekken tot staan ?

Sorry dat ik verder niet reageer, ik kom morgen ofzo wel weer even! Echt sorry!

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti; Leuk armbandje!

@ Ano: Sinds de castratie druppelt hij inderdaad niet meer. Echt een zaligheid!!!
    Balen van de bonus:(

@ Lindavnr: Leuk zo'n eindejaarbonus:D

@ Eliesah: Wat een ontzettende snelle meid hebben jullie!! Leuk om te zien. Mini mens on the move:D

@ Marye: misschien groeispurt, dat ze daarom zoveel eten? Schijnbaar hebben ze het dan even nodig.

@ Sabine: Hoeveel flessen geef je? Hoelang weigerd hij al zijn avondeten?
    Persoonlijk zou ik me er niet zo druk om maken. Komt vanzelf wel weer. Wie weet waar hij in zijn koppie mee bezig is. Tandjes misschien?

@ Opvolgmelk nmr. 3: Ik stap niet over naar de opvolgmelk nmr 3. Ze doet het nu goed op de friso comfort 2, en dan moet ik weer met nutriton gaan lopen klooien. Geen zin in.

@ Cosi: Krijg haar er nog steeds ingepropt.

@ Bedje, box: Staan hier beiden in de middelste stand. Hoewel het bedje het weekend helemaal naar beneden gaat. Ze doet nog geen pogingen om zich op te trekken, maar vind het wel reuze interessant om te proberen de bovenkant vast te pakken.

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

kleintje; wat super knap van esmay! :) weet zo niet meer wat taleah eerst deed, zelf zitten of eerst optrekken. ze is ook zo snel haha!
    maarre hier ook in t begin veel vallen hoor, ineens hebben ze t dan door en gaat t allemaal van zelf. heeft gewoon tijd nodig, maar let op op een dag heeft ze dat ineens onder de knie. net zoals nu met dat optrekken. wat zijn ze dan ineens 'groot' he als ze gaan staan ;).

darcy; geniet van je rustige avondje! :)

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Kleintje: Hier is Jan ik weet niet hoe vaak op zijn hoofd gekletterd omdat hij ging staat en niet meer terug kon....heb uit wanhoop nog een keer de huisartsenpost gebeld omdat hij zo hard en vaak viel. Uiteindelijk heeft hij zelf geleerd om na het staan weer te gaan zitten en dit ging eerst dat hij zich gewoon op zijn kont liet vallen.

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    even spammen :D deze zijn met me nieuwe toestel gemaakt :D

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    en nog 1 van de slee

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hihi, daar zit ie wel lekker klem in!! Geweldige foto!!
    En geeft niet hoor dat je het niet volgt, had ik ook nie verwacht :p Maar tjah, ik ben heel blij dat ik het hier delen kan :)

@ Linda, nouw, vind het nog niet netjes dat het nu zo gaat, dus ik zou alles maar goed noteren! Jij kan toch aan het eind van het jaar ook nie zeggen strax dat je niet gaat betalen!! Maar goed!!!
    Ennuh, hansworst? Whahahaha!!!!

@ hier, ben nu bij mijn ouders en mijn mams staat naast me en zegt; ik ga je de komende dagen maar es lekker verwennen, zodat je bij kan tanken!! NOU SCHIET MIJ MAAR LEK!! :D:D

Ik begrijp er nix meer van!

@ Eliesah, allemachtig, kan er nix aan doen, maar sta er weer van te kijken!! Stan weet werkelijk nog steeds niet dat hij beentjes heeft hoor.. Trekt zich niet op, staat niet, ook nie als ik hem op mijn schoot omhoog hou, nix van dat alles... :) Hij is lekker nog een beetje baby bij mij!!! Ennuh, dat huispak, sexxyyyy hoor!! :p:D

@ all, sorry dat ik verder niet reageer, ik ben film aan het kijken, while you were sleeeping met Sandra Bullock, love Sandra Bullock, maar kom d'r nog niet echt in.. Ik kijk erg uit naar morgen..
    All you need is love!!! :D

@ Darcy, tis wat, een wipkippie! :);) Stan doet dat gelukkig nog niet..
    Van de week vond ik hem voor het EERST op zijn zij in bedje te slapen, daar schrok ik al van... ;) Nix gewend hier!

Liefsss

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Eliesah: Wahhh!!! Kijk jullie meisje gaan joh!! hahahah..dat kannn toch niet joh!!! :$:$ Gek ding!

hihi ach zo loop ik er ook altijd bij hoor als ik een dag vrij ben en thuis blijf :p

@ Vriendlief: ipv dat ze het geld terug storten, verrekenen ze het met de uren komende maanden.
    Maar dat was een eenmalig iets ofzo, want t was niet de bedoeling zo. Erg vreemd geregeld allemaal, maar het zal wel. We zetten de uren nu zo laag mogelijk en dan zetten we het geld zelf wel apart en betalen we wel bij aan het eind van volgend jaar.

@ Darcy: ja wordt idd goed bijhouden. Ze hadden nu ook alweer 3 dagen die we blijkbaar niet geweest zijn met de kids...was rond daan's ziekenhuis periode dus ik weet r niks meer van, maja, dat zal dan wel..dan houden ze die uren maar.. zolang ik de rest dan maar gewoon goed terug krijg via die uren.

@ Kussie: Nou, dat is precies wat ik tegen die lullo aan de telefoon zei: Ik krijg mijn teveel betaalde geld niet terug... hoef ik dan ook niet bij te betalen als ik te weinig betaald heb???
    Ja, zo werkte dat niet, was zijn snuggere antwoord... dooie hond.

Hansworst, ja hahah, ken je dat niet :D..hmm, misschien iets plaatselijks dan?

Fijn dat je ma zo lief doet. Lekker van geneiten!

Daan doet precies hetzelfde als Stan hoor: die gaat ook meestal niet staan als ik hem op schoot zet en vast houd onder zn armen zeg maar. Dan zakt ie gewoon door zn beentjes heen meestal. Soms dan staat ie er even op, maar niet langer als een seconde of 5-10

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4874 Alies05, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
    Hansworst ken ik als noordeling wel. Was ook het eerste woord wat bij me op kwam toen Kussie net over W begon. Of een klootviool is ie ook wel. :D

Kussie Nou ja misschien heeft je ma er toch over nagedacht. Waarom zou ze anders zo lief doen? ;)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vraagje trouwens; dragen jullie kindjes overdag van die stevige slofjes of iets? Of gewoon sokjes? Want ik heb ze eigenlijk nooit iets aan overdag, behalve sokjes.`..en dat vroeg ik me eens af :)

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Meestal heeft Melanie alleen sokjes aan. Ik doe haar soms als haar voetjes wat koud aan voelen even haar Nike slofjes aan.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    bij de action hebben ze hele leuke slofjes, heb 2 paar van me zus gehad!

vriendlief leuke foto's!!!

gwen, heelrijk lijkt me dat, ga er ook maar eens over informeren, want baal er echt van...

eliesah, wauww wat goed van taleah zeg!!!!

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Stan heeft altijd sokjes aan, die altijd afzakken, zucht, ik blijf aan het hijsen, en zodra we op pad gaan krijgt hij slofjes aan!!!

Ennuh, ik heb wel es gehoord van Hansworst, maar haha, lang niet gehoord zeg maar Vind hem wel grappig!!!
    En Klootviool is hier ook wel bekend hoor!!! Whahaha!!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Inderdaad echt een zaligheid!!! Voorheen liep ik continu met doekjes te poetsen om de druppels om te ruimen, en nu niet meer.
    Zeker nu ze lekker over de grond tijgerd hoef ik me niet meer druk te maken dat ze erdoorheen tijgerd.

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb een maillot aan onder haar broek en dan slofjes. Volgens mij komen ze bij de zeeman vandaan (in de vorm van berenpoten). Lekker warm.

Deel Deze Pagina