Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Leuk filmpje! :)

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

kussie; goed bezig. ik zit nu op mn foon dus kan t helaas niet zien, straks even op de pc kijken.. ;)

hier; pff taleah is niet happy vandaag. net met t brood eten flink kokhalzen, ik dr opgepakt en er kwam me toch slijm uit. toen dat eruit was ging ze even lekker borrelen van onder haha. fles wil ze niet, vanochtend ook al niet. heb ze toch maar in bed gelegd, hopelijk slaapt ze tot een uurtje of 4. haha, zal wel niet!
    en dan maar geen groente vandaag en geen tussendoortje. flesjes zijn belangrijker.. ;)

3. Appel en Peer

OOOW wat SUPER leuk om te zien :D!!
    Wat een knapperd zeg, erg leuk om live beelden te zien hihi..
    En wat een leuke stem heb je, heeel erg lief, en af en toe komt je accent er ook bij. Haha, leuk leuk!!
    En mooie nagels heb je ook, ;)!

Edit; die andere filmpjes zijn ook erg grappig. Met triviant haha, is uit 2008. ;)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: Ah wat balen dat het nu waarschijnlijk niet door gaat :( Ik duim voor jullie dat er toch nog iets geregeld kan worden!

Kussie: Wat een lul zeg!! Dat hij dat zomaar gaat lopen verkondigen bah!! Gewoon echt misselijk!! Maar meid laat je niet gek maken! Goed van je dat je dat verhaal van hem uit de wereld hebt geholpen.....

Wat lief dat je het vraagt maar ik heb helaas voorlopig geen vakantie! Eind februari heb ik 2 weken vakantie..... Maar het is allemaal wel te doen hoor! Alleen vermoeiend....

Ik zag foto's van Jan geloof ik? Maar welke mama hoorde er ook alweer bij? Vriendlief ? IN ieder geval mooie foto's :D

Lindavnr: Nou hopelijk wordt het nu opgelost en gaan ze niet alsnog van alles afhouden enz.....

Eliesah: ahh wat goed zeg :D Leuk filmpje!

Kussie: Ahhh wat is Stan een schatje :D Maar dat hij niet driftig wordt joh als iets hem niet lukt :p Als Esmay dat zo zou doen en het lukte haar niet dan zou ze echt boos worden denk ik :p

Eliesah: ahhh balen dat ze niet zo lekker in dr vel zit :( Beterschap!

En verder weet ik het ook niet meer....

Hier: vanmorgen nadat mijn auto was uitgegraven (hij stond voor een deel ingesneeuwd :O ) heb ik Esmay weggebracht en ben toen naar een cliënt gereden nou ja geglibberd.. Daarna moest ik naar de activiteiten boerderij waar ik moest werken kom ik daar aan zegt een collega: ja we kunnen zo weer weg want er rijden geen taxi's dus er komen geen cliënten... Dus nadat ik de dieren eten had gegeven en we iedereen hadden gebeld waren we maar weer gegaan en hebben nu een dagje vrij!

Esmay zit op het KDV en die ga ik straks weer ophalen, ben benieuwd of ze daar nu ook gestaan heeft!
    En nu ga ik maar eens gauw wat opruimen in huis heb daar de laatste paar dagen weinig tijd voor gehad....

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Stan niet driftig?? Pfoeh, daar was hij nu denk ik net een tikkie te moe voor;):D!! Reken maar dat meneertje hier de pet soms flink verkeerd heeft staan! POEH! :$:D:D
    En och, februari pas, dat duurt lang!!
    Wil wel geloven dat het vermoeiend is! Denk je af en toe wel even aan jezelf!! Even quality time! (whahaha, hoor wie het zegt)

6. Soda Pop

Mooie nagels, whahaha, jij en Linda zijn ook altijd zo heerlijk van de details!! :D:D:D
    Mijn accent? Ik heb er nog op gelet, maar vond dat ik het knap Hollands bracht, whahaha!!
    En leuke stem? :):) Vresuluk!!! :D

Maar thanks voor je complimenten!!
    Ow jeej, heb je die andere filmpies ook gezien!! Nie best!! Whahaha!!!
    Zijn idd al heeel oud!! :);)

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda ow dat is idd weinig dat je ze naar t kdv breng dan en idd dan ben je goedkoper uit.

wat goed van daan zeg

hier haha ik ben vanmorgen om 8 uur als een wervelwind door t huis gegaan: afgestoft de tafels afgenomen, gestofzuigt, de vloer gestoomd, wasje gedraaid en 2 gevouwen en weer een wasje opgehangen en nu draait de laatste was en die moet zo nog de droger in en verder ben ik lekker de laatste boodschapjes wezen halen voor 2e kerstdag men wat was het druk. ga zo eerst ff een tukkie doen want ik was al om 05.30 op

marye zou t een sprongetje zijn?? ik vind t niet erg hoor want ze is vanzichzelf geen grote eter dus ze kan wel wat extra hebben. en ze is gelukkig verder vrolijk.

kussie wat lief van je om je oude camera aan je moeder te geven maar die had je toch niet zo lang?? die andere was toch gestolen? haha leuk filmpje maar volgens mij vind hij t kleed veelste lekker liggen hihi

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kreeg ik net een sms vwb vanavond en kunnen we pas om 7 terecht bij vrienden voor t eten pfff dus nu hebben we maar oppas geregeld en logeert lisanne vannacht bij opa en oma want we vinden t een teveel gedoe om haar op te houden tot 7 uur en dan nog daar op bed te gooien en dan weer wakker te maken om naar huis te gaan. dus brengen we haar rond 18.00 bij mn schoonouders. en daar zouden we morgen toch al zijn alleen baal ik omdat ik haar nu zelf dr kerstoutfit niet aankan doen!!!! en ik wilde graag nog een foto maken van haar met die outfit voor onze boom :x dus maar hopen dat ze morgen dr kleren schoonhoud en dat ze t zondag nog eens aankan op een schone romper en maillot na dan.

9. Appel en Peer

Hahaha, het klinkt ook gewoon Nederlands hoor maar af en toe hoor je wel je accentje. Maar dat is alleen maar leuk toch! ;)
    Ja, wij zijn van de details :D!

10. Appel en Peer

Aaah wat jammer dat je dr feestjurk niet zelf aan kan doen :(.
    Maar komt helemaal goed toch, wel lekker even bijslapen als het laat word vanaaf! Of slaapt Lisanne altijd lekker uit..
    Iig heel veel plezier!

Zo en jij bent al goed bezig geweest vandaag, ga nu maar lekker uitrusten! ;)

11. Appel en Peer

Hier; hmm net maar een uurtje geslapen. Ze bleef maar gillen en wilde echt niet meer. Fles weer geprobeerd maar weer bijna niks op, hmmm...
    Nu maar weer in bed gelegd anders houd ze het nooit vol tot half 7/7uur vanavond.
    Maar betwijfel of ze gaat slapen, ze begint al weer met huilen..

12. Soda Pop

Zo is het wel een hele lange dag zo!!! :( Meid, wat vervelend dat ze zo uit d'r doen is!! :( Vind zo zielig!!
    En jij natuurlijk ook helemaal aan het eind van je latje zo!! Pfff!! Ik zeg maar zo; even een dikke knuffel voor jou!!

@ Setti, pfoehie, dat vreet ik in een week nog nie uit!! Whaha!! Je bent wel een harde werkster, ook thuis... Respect hoor!!! Pfoeh!!

Ik wil wel net als Linda een hulp in huis!! Hihi!!

En jep het klopt, ik had toen een nieuwe gekocht (van mijn verjaardagsgeld, wat ik toen eerder kreeg ergens eind juli/Augustus was dat ofzo...) , een 12 megapixel maar ik vond het geen prettig toestel... Hihi, ik ben dan wel een amateurfotograve, maar ik mag wel graag een mooi toestelletje hebben! En deze is echt mooi.. En normaal had ik het niet gedaan, want het kan helemaal nie uit, maar ik wil gewoon dat als oma oppast er ook leuke foto's worden gemaakt van mijn ventje!! Hihi! En met dat extraatje en de nodige berekeningen kon het net!! :D:D:D Dat word weer bezuinigen op andere dingen!! ;) Maar dat heb ik er graag voor over!!

Ennuh, Das vloerbedekking bij mijn ouders, geen kleed, hihi!! :p

13. Soda Pop

14. Soda Pop

@ hier, nouw, hier zo zielig.. Hoewel het vanmorgen nog prima ging met Stan, was het vanmiddag toen ik hem uit bed haalde (hij huilde flink) helemaal mis.. Rooie wangen en huilerig weer.. Zo zielig.. Dus weer druppeltjes gegeven van VSM voor het hoesten, ook wat luuf gesmeerd en zoutoplossing in zijn neusje... En later ook nog dentinox... En toen kreeg hij toch een poepluier!! Dus ik naar boven en ook getemperatuurd...
    Hij was net bij de 37,6 en toen plaste hij er over heen en was het gebeurd met de thermometer.. Dus hij heeft verhoging, maar weet nie hoeveel... Na een uurtje ging het weer iets beter, heeft de hele tijd bij me op schoot gehangen, en nu heb ik hem weer in bedje gelegd.. Zo zielig...

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Jaja ikke ben de mamma van jan kleintje!

Eliesha: bah bah bah taleah loopt ook niet zo lekker met er gezondheid wat vervelend zeg!!!

Kussie: en Stan ook al niet lekker die kleintjes moeten maar snel opknappen...

Ik voelde gister opeens wat op mijn lip...niet zo erg maar nou word ik vanmorgen wakker en wat tref ik aan!!!!! Een mega grote lip echt heel dik gewoon een dikke vette koortslip waar ik nu echt niet blij mee ben!!! Arme ik en jan die nu mijn kusjes moet missen(hihi vind ie vast niet erg)

verder ben ik het een beetje vergeten

o Linda: wat een stom kdv zeg echt heel raar idd dit jaar zo min mogelijk betalen dan kan je altijd nog bij betalen.....raar dat dat wel moet eigenlijk ;)

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0

Hey Linda,

Ik heb voor Seph babyslofjes van aapje om precies te zijn deze: Leren babyslofjes | Babyschoenen
    Ik ik vind ze helemaal super. Seph draagt ze elke dag al heel de winter. Hij kan er goed mee tijgeren en hij heeft er lekkere warme voetjes in. Verder kan ik er eigenlijk niet zoveel van zeggen. Hier werd op het kdv echt aangeraden om ze schoentjes aan te doen ipv alleen maar sokjes omdat dat wel erg koud is.... Tja en deze blijven goed zitten en hebben lekker schapenvacht aan de binnenkant.

Dus ik ben er erg tevreden mee... Nu ik je post nog eens lees vraag ik me af of je eigenlijk wel op zoek was naar ervaringen hihi maar goed bij deze...

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meiden, een heel fijn kerstweekend gewenst met jullie gezinnetjes!
    Ik hoop dat deze dagen rust en bezinning mogen geven - en vooral het bewustzijn, dat we zo gezegend zijn met onze kleintjes.
    Geniet en veel gezelligheid gewenst! :)

18. Appel en Peer

darcy; dank je wel! jullie ook hele fijne kerstdagen.. :)

hier; taleah geen groente gegeven dus je zou denken dat ze honger heeft maar nee hoor weer maar een halve papfles op. zucht!
    ze is nu weer flink bezig met hoesten, pff krijgen dr wat van hier!
    hopelijk drinkt ze morgen weer beter want dit is niks, ze heeft alleen goed fruit op en 1 bhm verder wat sap en dus niet veel melk!

wel net lekker gegourmet, sjammie was lekker! nu onze buikjes vol op de bank hihi.. en all you need is love op de buis! ;)

fijne avond nog allemaal! hier gaat het een lange nacht worden ben ik bang! :(

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    FIjne dagen allemaal:

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    haha iedereen all you need is love gekeken ? :p Het was hier zo rustig ;)

Bij All you need is love zag ik trouwens een oud collega van mij toen ik in het ZH werkte (paar jaar terug ) dat was dat vrouwtje die een tweeling had gekregen waarvan er 1 overleden was :(
    Heb verder geen contact meer met haar maar ik schrok er toch wel een beetje van! (al doe ik dat ook als ik die verhalen van vreemden hoor )

Deel Deze Pagina