@ eliesah: hahaha de kerstboom opgeruimd OP 1e kerstdag?? pff wat balen dat het zon rotnacht is geworden. En dr feestkleertjes alweer onder gespuugd, he toch . Arm meisje. @ hier: De kids om 20.00u in bed gelegd gisteren avond, dus een uur later. Ze waren ook echt moe en jengelig mgoed, wij moesten ff gauw een voorgerechtje eten en de kids de fles geven haha. Vannacht een keer speen gegeven en vanmorgen om 6 uur..en toen werden ze om kwart voor 9 wakker voor een fles! Die gegeven, en vervolgens was het 11 uur! heerlijk geslapen dus, wij en de kids! haha. Nu brood gegeven en wij gaan lekker ragout eten vandaag lekker niks doen.. filmpie kijken, all you need is love kijken, spelletje doen..zoiets Heeerlijk
Hier standaard elk jaar hetzelfde. We gaan vanmiddag gourmetten bij mijn ouders. Altijd heeeeeeeel gezellig daaro.
Lol ik heb net voor de lol een vlechtje in Mel haar haar gemaakt. Ff 'm van bovenaf gemaakt, want anders zie je het amper. Bekijk bijlage 117126
Haha gaafff!! Dat dat al lukt joh!! Flinke bos haar heeft ze al!! Hihi, vind zo leuk! Veel plezier (en succes??) dan maar vanmiddag!! @ Eliesah, och dat is echt jammer!! Hier heb ik Stan gisteren werkelijk 3x een schone trui aan moeten doen, zo gigantisch zit hij te zeveren.. Echt dikke kwijl gewoon (sorry voor de omschrijving) Dus van een mooie feestcombi was al geen sprake meer, haha!! Ik wou dat Taleah maar es beter werd!! Tis wat heh, met kindjes dat het gewoon zoooo lang blijft sluimeren en hangen, die stomme virussen!! @ Linda, dus de "Toestand" die jullie een paar weken hadden met Daan is nu helemaal voorbij? Wat fijn zeg, en wauww, wat uitslapen daaro!!! Hihi!! @ Ano, haha, ja erg heh, was ook echt niet de bedoeling, maar mijn moeder maakte vorige week een paar foto's en die camera van haar wil gewoon nie meer.. Daar wil ze dan zelf niet aan, en ze heeft dan geen geld voor een nieuwe, maar ik ben zelf gek op fotografie en dus ook op foto's (duhh) en ik vind het leuk om mooie foto's van Stan te hebben, soms heb je daar zulke mooie situaties met de hond ook enzo... En nou jah, dan moet je wat... En ik kon dat extraatje wel op mijn spaarrekening zetten, maar dat hangt me even de keel uit! Ik wilde gewoon es wat leuks kopen. Hihi.. *rebelsss*
@ hier, ik wil even zeggen dat ik heel trots ben op mijn mannetje!! Hij heeft het super goed gedaan de afgelopen 2 dagen!! We zijn 2 nachten bij mijn ouders geweest en ik vind hem een kanjer!! Hij heeft er prima geslapen en nou jah, gewoon, ben zo blij!! En nu ga ik hem lekker knuffelen, hij heeft maar een half uurtje geslapen en nu in de box vind hij het niet meer leuk.. HIj is toch uit zijn doen door die stomme verkoudheid!!! Nix aan!! Liefsss
Hihi, geloof dat iedereen heerlijk aan het uitbuiken is hiero!! Ik ga mezelf strax maar es lekkere macaroni maken!! Je moet wat!! Hahaha!! Stan heeft vanmiddag een liga gehad en jawel, heb hem weer schone kleren aan moeten doen!! Blijf aan de gang, whahaha! Ook nog even een superr foto gemaakt;
Leeeuke foto!!! Wij zettten nu all you need aan leukk! Grieks eten besteld en dat halen we als de kids slapen Jammmmiiieee!
Wauw, is er bij jullie wat open op 1e kerstdag!! Ik hoop dat het heerlijk is/heeft gesmaakt!! En wat is All You Need weer mooi heh!! Liefsss
Mooie foto kussie: Alies haha dat vlechtje leuk! Net bij me schoonouders geweest...was wel leuk nog leuk zakcentje gekregen voor de kerst Morgen naar me vader toe heb ik ook niet zo zin in maarja is beter dan alleen thuis zitten met jan. Manlief is namelijk aan het werk!
@ Alies: Superrrr lief joh, dat vlechtje bij Melanie!! @ @hier: aaah dat was weer genieten met all you need is love. Hahah wel schattig; arno kreeg bij de eerste omhelzing al tranen in zn ogen hihi, tis helmeaal geen jankert hoor, hahaha juist niet, maar bij dit soort dingen...gelijk emotioneel scheetje
linda; haha wat lief zeg zo'n vent!! hier; hmm ze heeft maar 50cc van de papfles op. zal ze vannacht wel weer komen! net wel een flinke hoestbui gehad, zo zielig is ze! wat is ze toch aan sukkelen, van de week maar naar de ha gaan. fijne avond allemaal nog, hier zo naar bed. visite is weg ivm de sneeuw die hier weer aan t vallen is! maar was wel gezellig..
Lindavnr: Schatttig zo'n man met tranen in zijn ogen... Heeft Don ook wel eens last van bij de meest onzinnige tv programma's of films .. Eliesah: Hoe is de nacht gegaan? Zijn jullie alweer helemaal opgeknapt? Alies: Leuk een vlechtje! Hier: Gisteren geweldige 1e kerstdag gehad. Overdag bij mijn schoonouders geweest en zowel de kinderen als wij hebben een flink zakcentje gekregen. Daarna thuis met Don samen gekookt en ook opgegeten, was heerlijk! Toen hebben we de rest van de avond doorgebracht met Buzz! en Singstar en lagen om 02:00 uur op bed. En nu staan de eerste pannen alweer op het vuur voor het kerstdiner van vandaag met mijn familie. En dan gaan we ook een hele berg cadeaus uitpakken. Zin in! Fijne dag gewenst!!! Kussie: Leuke foto's!
Ik vind het doodeng allemaal! @kussiel ik las je post over laminaat. Wij hebben ook laminaat en wel wat vloerkleden nog. Maar in het begin had ze het wat lastig met kruipen, maar nu sjeest ze kruipend over het laminaat en heeft het zich helemaal eigen gemaakt hoor. Het staan doet ze voornamelijk aan de tafel en tv-tafel en daar zit vloerkleed onder, dus op laminaat doet ze het niet. Hier heeft fenna gewoon een blauw oog he!! Het wordt al iets geler nu, maar ze is dus tegen de tafel aan gevallen toen ze stond... zo zielig!! Maaar het zal vast niet de laatste keer zijn ben ik bang.
Jeetje, ben je niet erg gaar dan? pfff ik lag om half 12 in bed en om 8.15 wakker en ben nog moe :x Fijne dag Marije!!
@Hier; Fenna was zo lief gisteren. mijn ma kwam langs. Fenna heeft geen kadootjes gehad, want die was met sinterklaas al overladen. Wij hebben een playstation 3 gehad, hoe vet Vanmiddag naar schoonouders, heb eerlijk gezegd niet heel veel zin, maar dat komt meer omdat ik ook weer morgen alweer moet werken bah. En dan vind ik de zondag nooit zo leuk. ik wil altijd lekker rustig aan doen op zondag heerlijk chillen. Veel plezier vandaag dames
Dat geeft inderdaad een ander gevoel dan heh!! Als er weer een werkdag voor de deur staat! Maar volgens mij hou je het goed vol he!! Ik vind het superrr de super knap van je, van nix naar 32 of 36 (??) uur werken!! Poeh!! Harstikke pittig!!! Leuk een playstation! (geen idee wat je d'r mee kan, zal wel net zoiets als wii zijn??) En och, wat zielig dat Fenna een blauw oog heeft!! Wat zul je geschrokken zijn toen dat gebeurde! Pfoeh!! Wilde hier gister een foto maken met die kerstmuts op.. Heb ik stan even voor mijn muur gezet (een wat rustigere achtergrond voor de foto) valt ie achterover en bonkt ook zo met zijn koppie tegen de muur aan!! Oi!! Hij liet ook wel even een pruillipje zien, en een twijfelachtig huiltje; zo van, huil ik door of nie.... Dus ik gauw troosten en toen was het weer goed!! @ Marye en Linda, hihi, wat lief dat die kerels van jullie bij zulke dingen emo (kunnen) worden!! Ik moet zeggen, zat zelf na de eerste de beste ontmoeting ook al met de tranen in m'n ogen, whaha, maar ik kan op het moment gewoon ook knap weinig "hebben" @ Marye, fijn dat jullie een zakcentje hebben gekregen!! Heerlijk is dat heh, zo'n meevaller! @ Vriendlief, jullie dus ook al goed bedeeld!! Heerlijk hoor!!! Hmm wel balen dan heh, dat je man met zulke dagen altijd werkt... Maar als hij met kerst werkt, heeft hij dan oudejaarsdag bv vrij? of dat ook nie? @ Eliesah, lijkt me indd slim om toch maar es bij de huisarts langs te gaan hoor!! Vind dat Taleah ook al zo lang kwakkelt! Arme meisje, maar ook arme jullie, word je toch harstikke moe van (tenminste, ik hier wel ) @ Linda, hier was de shoarma tent en alles dicht.. Vandaag is alles daarentegen als het goed is wel weer los... @ Hier, och wat is mijn ventje toch verkouden. Hij rochelt en het rommelt maar door... Ik bel morgen ook de huisarts weer op.. Ik vind het niet normaal, het word eerder erger dan beter met die verkoudheid.. Dikke snottebellen hier Das toch zielig!! Hebben vanacht voor het eerst in een dikke maand de hele nacht doorgeslapen!!! Stan had geen hoestbuien (Althans ik hoorde nix,) En vanmorgen ging om kwart over 8 de wekker en hoorde ik hem een beetje brabbelen.. Maar ik was me toch duizelig.. (heb ik wel vaker na een migraine aanval, of voor een nieuwe aan) Dus ik doe maar even rustig aan vandaag.. En gek genoeg ben ook ik hier nog steeds zooo moe!! Pfff ik kan wel es een lekkere uitslaapdag gebruiken, whahaha! Stan wilde ook de fles weer neit hebben, dronk maar 50/60cc Word je toch moedeloos van.. Dus heb maar pap gemaakt en hem dat proberen op te laten lepelen... Heeft hij wel wat van gehad, maar veel kan ik nie zeggen Zucht... Als hij vanmiddag ook de pap niet goed eet, bied ik hem in de namiddag gewoon een extra fles aan. Juist als ze ziekjes zijn moeten ze goed drinken toch? Liefss
Gets, wat ist hier rustig Ik hoop dat jullie allemaal fijn genieten!! Ik ga lekker spammen nu!! Haha.. En ik ben ook weer een video aan het uploaden voor de liefhebbers!