Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Boomer en Linda: bedankt voor de slaapzakkentip, gaan we eens proberen!

Kussie: leuk filmpje weer. En wat zit Stan goed zeg! Toon kan dan wel staan en rond de tafel lopen, maar hij kan nog niet zo goed zelf zitten, haha! Zo zie je maar weer dat ze het allemaal in hun eigen tempo doen!

Gisteren hebben we eerst met mijn familie en mijn schoonmoeder bij ons thuis geborreld, toen zijn mijn ouders, broer en schoonzus uiteten gegaan en hebben wij met mijn schoonmoeder thuis gegeten. Was erg lekker en gezellig. We mochten ook wel mee uit eten, maar ik zag een vijf-gangendiner met de kinderen niet zo zitten. Dit was wel zo relaxed!

Nu wilden we gaan klussen in ons nieuwe huis, maar de kinderen dachten daar anders over, want die zijn beiden gaan slapen. Nou ja, hebben we even vrij!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier vrijdag op zaterdag heeft lisanne dus bij mn schoonouders geslapen en ik heb een ander setje kleren gegeven om aan te doen en heeft ze t mooie jurkje vandaag aan :D dus steef heeft net een paar foto's gemaakt en die zal ik morgen ff plaatsen want mn ouders komen zo.

kussie nou dat is een mooi toestel . hoe ist nu met stan. ik zie dat hij t super heeft gedaan de laatste 2 dagen echt goed hoor en wat een schattige foto

vriendlief das balen zeg juist nu een koortslip hopen dat t snel weg trekt

ano wat een mooie foto

alies haha t vlechtje is echt cute

kan verder niet reageren sorry

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; haha leuke filmpje van Stan. Die geluidjes die die maakt komen erg bekend voor ;)!
    Hier ook ineens een slechte melk drinken, hebben maar de huisartsen post gebeld wat we nu het besten konden doen. Ze drinkt wel sap en water dus dat is goed, ze hebben vocht nodig dan maar even dat. Wel de fles gewoon aanbieden maar verder niet pushen ofzo..
    Maar vind het ook maar niks dat ze zo weinig melk drinkt!
    Ze is verder wel gewoon vrolijk dus ja..
    Zat te twijfelen of ik nou wel gewoon hapjes en groente moest geven of dat juist laten en alleen flessen. Maar dat hoefde niet zei ze, dus jaa...

Morgen even de ha bellen of we dinsdag langs kunnen komen. Morgen moet ik weer werken, pff zo geen zin in. Maarja tis een rustig dagje gelukkig, veel kindjes hebben vakantie ;).

Hier; vannacht een redelijke nacht. Net voordat ik naar bed ging even huilen en toen pas tegen half 5, en toen weer om half 8. Gisteraaf geen papfles op, vannacht 90cc, vanochtend 90cc van de papfles op en middagfles ook maar 30cc ofzo. Is toch helemaal niks.....

Net bij de zus van Marc geweest en twee neefjes. Nou ze vond het helemaal leuk. Ze hebben ook een konijn en Taleah vond dat wel errrug interresant. Ze aaide lief en ineens trok ze zo bijna zn haren eruit haha, toen schrok ze toch wel even omdat wij zo schrokken hihi..

Boomer; vet een playstation!! :D Leuk he morgen weer werken, bah bah. Vind t maar niks kerst in het weekend...
    Aah germ die Fenna met een blauw oog!

Nijnja; nog wat kunnen klussen? Wanneer zijn jullie van plan om over te gaan..

Marye; succes met koken. En heel veel plezier!

Hmmm en verder weet ik het even niet! :)
    Ga weer gezellig bij manlief zitten en straks heerlijk eten..

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Haha, goed opgelost!! Ben benieuwd naar de foto's!!
    En ja, het is echt een superr toestel!!! Ben d'r ook echt heel blij mee! :)

@ Eliesah, ja in groente en fruit zit ook vocht heh!!
    En misschien vind ze de fles zelf gewoon niet meer leuk?
    Ik geef Stan nu 's morgens en 's middags maar pap, vanmorgen dronk hij ook maar 50cc heb er toen maar pap van gemaakt en op gelepeld! Dat ging redelijk...
    Maar hij is ook zo verkouden, en dan krijgt hij ook haast geen lucht als hij door zijn neusje moet ademen.. Lijkt me ook nie relaxed drinken. + dat Stan gewoon wil SPELEN met de fles.. Zucht...

@ Nijnja, ja ik vind ook hoor dat hij super goed zit!! Dank je! :) En hij probeert ook steeds vaker zelf om hoog te komen, maar dat lukt jah nooit, hij rolt namelijk dan niet eerst op zijn zij, nee hij wil dan vanaf dat hij op zijn rug ligt omhoog komen.. Nou dat lukt mij niet eens met mijn slappe buikspieren, whahaha!!
    Och, wil je klussen vallen de kids in slaap.. Haha, zul je altijd zien!! Nou even je rust nemen dan maar toch!!

@ hier, ben nu bij mijn ouders. Ik had natuurlijk weer van alles laten liggen... Dus even op en neer.. Maar toen was Stan hier bekaf en hij ligt nu op bedje, en ben ik even met mijn broer een uurtje naar de zwarte markt geweest hier... Even d'r uit!!
    Was wel leuk en gezellig!! Maar ik ga nu gauw mijn ventje wakker maken, even knuffelen!! En hij mag zo ook eten!

Liefss

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden,

Even een teken van leven :)

Voor zover ik terug heb gelezen, heeft iedereen lekker genoten vd kerst en het lekkere eten ;)

Onze kerst was ook leuk..alleen jammer dan Twan sinds gisteravond beroerd is, vanmorgen ging t wel maar vanaf vanmiddag is t weer niks en zijn we maar rond 7en vanavond naar huis gegaan en nu ligt ie alweer een uur op bed..

jammer! t zit de laatste wknden niet mee... sinterklaas ik ziek, ons wkndje weg.. hij ziek en nu met kerst weer :( maar ja!
    met sem gaat t goed.. hft nu totaal 4 tandjes.. zn 2 boventandjes zijn flink stukje weer door..

wel apart zo'n eerste kerst.. vorig jr was ie er nog niet.. hihi en nu is t zo'n scheetje!! al heb ik t idee dat ie nu ALWEER ziek begnt te worden.. weet t niet zeker maar ergens voel ik t.. maar ja, de 1e nieuwe wk vd maand zit er aan te komen dus t zal wel dan..

meiden, ik ben weer foetsie! wens jullie nog een fijne avond en miss kom ik morgen weer ff...

knuffel van ons

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: wat een leuke foto en video :)

Verder reageer ik even niet sorry...

Hier ook leuke dagen gehad! Gister zijn mijn ouders hier komen gourmetten, vanmorgen zijn we naar het trucks eindejaars festijn geweest (was niet zo maar goed :p ) en daarna naar mn "schoonouders" was ook leuk!

Vanmorgen kreeg ik alleen een sms dat onze hond door het ijs was gezakt :O (hij heeft bij mijn ouders geslapen ) hij was met een andere hond aan het spelen, en er lag sneeuw op het ijs daar zijn ze zo opgerend, honden werden terug geroepen de ene hond rende meteen naar zijn baas, Rakker rende nog een stukje verder en draaide zich toen om om terug te keren maar hij zakte door het ijs :( Meteen hebben ze de brandweer gebeld en zijn ze gaan proberen hem eruit te krijgen... Gelukkig is dat na een minuut of 7 gelukt nog vlak voor de brandweer er kwam! Geloof dat ze iets met een dranghek hebben gedaan die er stond! Pfff ik schrok toch wel toen ze het vertelde hoor :(
    Maar nu hebben ze hun les wel geleerd want ik heb zo vaak gezegd: laat die hond nou niet los! Als hij iets ziet ofzo dan is hij zo weg... Nou steeds ging het goed maar nu dus niet toen hij zo het ijs op rende!
    Gelukkig is het allemaal goed gekomen en lijkt hij nu nergens last van te hebben...

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    nijnja: nieuw huis heb ik iets gemist????nog wel in Haarlem?? Balen maar ff uurtje vrij is ook lekker toch?!

Kussie: wat een enig filmpje en die voetjes hoe die bewegen!

KLeintje: Jee dat is zeker schrikken!!! gelukkig kregen ze hem er nog uit!

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kussie; schattig filmpje zeg! Wat een rust straalt tie uit zeg. Hier kan fenna echt niet zo stil zitten, ze is altijd bezig met draaien, kruipen en staan, geen moment rust, dus geniet jij er maar effe lekker van nog!

@Kleintje; ooooohhh wat een toestand met je hondje zeg! Gelukkig is alles goed gekomen. Misschien heeft tie wel een angst ontwikkelt nu voor water? Jeetje, schrikken was dat zeg!!!

@Lisetje; beterschap voor Twan

@Hier; bah, sinds 4 uur wakker! :( Fenna alleen maar huilen en jengelen. In bed wilde ze ook niet. ze had echt wel pijn denk ik. Om half 7 er maar uitgegaan. Manlief ging er eerst uit, maar ze begon nog harder te huilen, dus heb ik het maar overgenomen. Fles gegeven en nu speelt ze in de box. En ik ben dooooodop en moet zo werken :(:x:(

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lust tie geen extra water dan?

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lisetje beterschap voor twan. Leuke foto van jou met sem

kleintje gelukkig leeft rakker nog maar 7 minuten in het ijskoude water jeey zeg t zal lang geduurt hebben voor hij t weer warm had. dat is zeker schrikken zeg

slecht slapende kinders dikke knuffel voor de mama's met slecht slapende kinders

hier ik ga nu ff spammen

dit was 1e kerstdag

Bekijk bijlage 117289

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Setti Mooie foto's! :) Leuke outfitjes.

@kleintje dat was schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen met jullie hond.

@lisetje beterschap voor Twan. En leuke foto van jou en Sem.

Hmmmm laat ik me eens gaan aankleden. We zitten met ons allen nog gezellig in de pyjama. 8)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ah, Setti... wat een leuke foto's :) Lekkere uk, ook al van die spekbeentjes (staat zo schattig in een maillotje :))

Kerst weer voorbij... en hier ook nog een pyama aan, ga er gauw iets aan doen :)

Fijne dag allemaal!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Okay, even een pastasmoeltje spammenc:)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En nog eentje, lekker dollen met mama :)

Deel Deze Pagina