Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

hier ook weer een teken van leven, red het de laatse tijd niet zoveel om mee te schrijven, maar ach jullie missen me toch niet haha:p

chantal:ja altijd leuk de, de h&m, hebben ze idd leuke kleertjes!!
    Maar kan me voorstellen dat zulke dagen best moelijk zijn, is je vader al lang overleden?Nou iig een dikke knuffel van mij en Neomi voor jou!

marye och jee, beide kids niet lekker en huilerig, dat is niet leuk!En Florine heeft dus ook geen zin in eten?Nou ja zou het even goed in de gaten houden, en als het de lang duurd even de ha om advies vragen.
    En anders vaker een flesje, maar dan een kleinere?hoe was je wedstrijd gister?

lynette, had jouw hele situatie nog niet meegekregen, tot het weekend dus.
    jeetje meid wat heftig allemaal.:(
    Maar denk wel dat je er goed aan doet!iemand die je bedriegt is jouw niet waard!!!
    Maar kan me wel supergoed voorstellen dat het gewoon heel moelijk is om ook echt die stap te nemen.
    Maar net wat andere meiden al zeiden, als je die stap eenmaal hebt gezet en het is zover, dan komt er denk ik echt vechtlust bij je naar boven, dat je echt gaat denken van ik red het wel!!!!!Ben beter af zonder jou als met jou, en ik kom er alleen ook wel...en ik weet zeker dat jou dat ook gaat lukken!!
    en wat een mooie kater zeg, echt prachtig, maar die anders die je al had is ook errug mooi!!

linda welkom terug weer van je vakantie:D!!fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, en je schoonouders dus toch de hele week geweest haha?en geen poep in het zwembad van Jesse:p?
    Wat een super leuke foto's van jullie 2 kanjers op hyves!!

eliesah he balen dat de nachten toch nog steeds niet lekker lopen, je zal er misschien wel een beetje aan gewend zijn , maar toch, fijn is het natuurlijk niet, zeker niet opo de dagen dat je ook moet werken..hoop dat jullie kleine meisje het toch snel doorkrijgt!

boomer gefeliciteerd meid met je nieuwe baan!!!!en nog een paar tientjes meer ook, das helemaal lekker!!maar het zal idd wel even wennen zijn om Fenna wat minder te zien, maar komt vast goed hoor, even eruit en geen moeder zijn en hoeven te zorgen voor iedereen is ook best lekker!en bruin brood is juist goed!!hier moest dat ook van het cb!

superb wat een prachtige kinderen heb je!!!echt iets om trots op te zijn, maar dat zijn we natuurlijk allemaal uiteraard:Den de mooiste van de wereld?tja daar denk ik anders over:p
    Hoe is het weer daar nu?iig beter als hier he haha.
    blijven jullie daar voorgoed, of ene bepaalde periode?

kussie wat goed zeg dat alles goed was met Stan, das toch een hele opluchting!!!!
    wat balen dat het weer wat minder gaat met je broer?toch niet weer om die ex he?nou hoop dat ie zich snel weer wat beter voeld!!!
    en met Willem gaat het dus nog steeds goed?ben benieuwd naar de foto's:D

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja setti vergeet jou helemaal.
    wat een vette auto zeg voor jullie trouwen!!!!
    Echt super cool!!!!
    over mijn jurk, ik heb m in een winkel in arnhem gekocht, das een winkel waar ze allemaal jurken hadden, avondjurken galajurken enz, en ij was maar iets van 150euro!!!!!!das nog goedkoper dan je auto hahahaha.veel plezier met passen woensdag!!!

owja mijn neef is ook in een porsche getrouwd, dus kan prima hoor!!!!!

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Vriendlief; Wow, wat kan Jan al goed zitten? Het lijkt al een hele kerel zo. Ik denk dat als ik Morris op zo’n fietsje zou zetten hij er binnen 30 seconden vanaf zou kukelen.

@ Kleintje; Wat een mooie foto’s!

@ Lynette; Leuk idee om voor Rowan een boekje bij te houden over wat er allemaal speelt in zijn leventje. Dat wordt vast een hele waardevolle herinnering later.

Lexus is dus de nieuwe vent in je leven (duurde even voordat ik dat doorhad). Hopelijk brengt hij je meer geluk dan je ex.

Hoe gaat het nu met je? Hou je het nog een beetje vol? In ieder geval een knuffel voor jou.

@ Setti; Ik stem trouw iedere dag.

@ Kussie; Fijn om te lezen dat je weer beter contact hebt met de vader van Stan. Misschien dat je het al wel eens geschreven hebt, maar hoe reageert Stan op zijn vader? Begint hij hem al een beetje te herkennen? Kom maar op met de foto’s!

@Boomer; Goed van Fenna dat ze haar boterhammetje lekker heeft opgegeten. Geniet nog even van je laatste daagjes thuis met haar.

@ Marye; Balen dat Florine toch nog ziek geworden is. Succes vandaag. Hopelijk knapt ze snel een beetje op en steekt ze Pepijn of jou niet aan. Heb je al een zetpilletje gegeven?

@ Darcy; Hier is ook nog geen tandje te bekennen

@ Anoniempjuh; We blijven hier nog tot maart 2011 en wat we daarna gaan doen is nog een grote vraag. Als het kan willen we nog wel een poosje in buitenland blijven wonen. Wellicht naar een ander land?

@ Hier; Zijn er al mensen die drinken uit een tuitbeker geven en hoe gaat dat? Ik heb er gisteren eentje gekocht en wil het vanmiddag eens gaan proberen. Lees ook regelmatig dat mensen thee geven, maar hoe maak je dat dan?

Gelukkig schijnt de zon weer, dus vanmiddag weer lekker op stap.

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vannacht sinds lange tijd weer een redelijk fatsoenlijke nacht gehad. Om half 1 eruit voor zijn speentje en daarna heeft hij even tussen 5 en half 6 liggen spoken. Vanochtend was hij pas om kwart voor 8 wakker.

Voel me even geen zombie meer:D

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

he wat vervelend zeg. beterschap voor florine en hopelijk doet pepijn niet de hele dag mee.

gisteraaf hadden wij t dus ook zo en echt alleen maar krijsen ik had t idee dat ze echt pijn had dr buikje was knoerthard. en moest zelf huilen omdat ze ontroostbaar was. terwijl ze toch 2x gepoept had gister.

hopelijk voelt ze zich al wat beter.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

leuk hoor nieuwe kleertjes weer en de kast weer op geschoont.

leuk zeg is het een kindje van jou kant of die van toni

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ow das goedkoop zeg!!! heb je nog een link voor me???? of staat jou trouwjurk nog te koop dan ga ik nog ff spieken heb je hier ook nog een link van?

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

dankje

ja ik geef heel wisselend een tuitbeker met flexibele tuit en dat gaat goed. ts maar net hoe mn bui is en ze speelt er meer mee dan drinken maar zo krijgt ze ook wat binnen ;) ze vindt t heel interessant om gewoon uit een plastic beker te drinken dus als ik vind dat ze weinig gedronken heeft dan geef ik haar ook wel eens uit een gewone beker

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat fijn dat hij ff voor zijn doen een goed nacht heeft gehad is voor jou ook wel lekker

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Gatsie, Lisanne voelt zich dus ook al niet lekker. Zou er dan toch iets in de lucht hangen? Heeft ze vannacht wel lekker kunnen slapen? Je voelt je zo machteloos als je ziet dat ze pijn hebben en je kunt ze niet troosten. In die situaties heb ik ook al menig traantje laten lopen. Ben sowieso veel emotioneler geworden sinds ik mamma ben. Soms best wel irritant.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even gauw een vraag (kom strax weer even wat bijlezen):

Esmay heeft een bruin / oranje achtig neusje, het ziet er opzich best schattig uit maar het is niet weg te poetsen ofzo....
    Zal dat nog door de zon kunnen komen ofzo?
    Ik zag het laatst al maar toen was het niet zo erg als nu... En het is echt alleen haar neus!

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Lynette: mooie kat!

Ano: ik had je al gemist, hoor! Is er een speciale reden dat je zo druk bent?

Superb: dat emotionele dat ken ik wel. Ik kan veel minder hebben, vooral als er iets met een kindje gebeurt of met een ouder, zoals bij Antonie Kamerling, dan denk ik meteen aan die arme kindjes...

Hier: nou, weer even klagen, je hebt drama nachten en dan heb je drama nachten.... Hier zijn beide kindjes ziek, spugen, koorts etc. Vannacht kwamen ze om en om, op een gegeven moment met zijn allen in het grote bed, maar toen ging Toon krijsen, dus ben ik toch maar met Toon naar beneden gegaan. Nog wel een beetje op de bank gedut. Gelukkig is vandaag mijn vrije dag en heeft mijn man ook vrij genomen, zodat we in ieder geval de beide jongens aandacht kunnen geven. Zo zielig, als ze gewoon snikken van narigheid.
    O ja, ik heb gisteren ook nog een klein ongelukje gehad: een of andere idioot gooide zonder te kijken zijn portier open terwijl ik langs de auto fietste... Mijn hele arm is dik en blauw. Gelukkig zat ik zonder kindjes op de fiets, ik moet er niet aan denken wat er dan gebeurd zou zijn.

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kleintje: eet ze veel worteltjes ;)? Nee sorry, even serieus, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, het lijkt mij ook gezonder om bruin te geven, maar misschien 'loste' wit beter op in het modje ofzo, ik weet niet...

Leuk leuk traktaties! Mijn moeder maakte vroeger ook altijd van die leuke dingen. jummie. En wat heb je gemaakt dan?
    haha, ik baalde er altijd van als sommige andere mama's van kindjes in de klas van die gezonde traktaties hadden gemaakt, met worteltjes o.i.d. haha

15. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mijn schoonmoeder vertelde me dat tie in Etten-Leur erg groot was, klopt dat?

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja gelukkig een half uur na de zetpil heeft ze toch nog lekker kunnen slapen ze heeft alleen nog niet gepoept sindsdien dus ik wacht t wel af wat ze op t kdv gedaan heeft.

ja je voelt je dan zo machteloos. en idd ik begin tegenwoordig om alles te huilen wat ik niet leuk vind. dit alles is na de bevalling gebeurt dat ik veel emotioneler ben geworden maar dat is volkomen normaal heb ik begrepen maar soms ist best irri

verder voelde ze zich wel goed vanmorgen dacht ik

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Volgens mij plakt wit brood juist sneller aan het gehemelte omdat het zo droog is.

Ik had een Lu cakeje en een uitdeelzakje Haribo beertjes met een gekleurd buigstaafje (waar je figuurtjes mee kunt buigen) vast gemaakt met daaraan nog een kaartje met een beertje die een taart vasthoudt. Daarbij heb ik 'Hoera!! Alisha is 5 jaar!!'er nog boven gezet.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

beterschap voor de kinders. en idd wat een idioot zeg je kijkt toch eerst voor je de deur opengooit tenminste ik wel

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

klinkt leuk zeg

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Esmay krijgt eigenlijk helemaal niet zoveel wortels...
    hooguit 2 x per week iets waarin wortels in zijn verwerkt...

Deel Deze Pagina