Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Was net foto's van Alisha aan het bekijken hoe zij er met 10 maanden uitzag. Wat een verschil. Alisha had toen nog maar 1 tandje en veeeeeeeel langer haar dan Mel.

Bekijk bijlage 117316

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    En hier een filmpje ver van de pers. Eindelijk Melanie vastgelegd die in haar handjes klapt. :) Kun je gelijk het verschil zien zo tussen Mel en Alies met 10 maanden. :)

YouTube - Melanie in de handjes klappen

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal!!

Hoeraaa!! Het forum komt weer tot leven!! JEEEJ!! :D:D

@ Setti, wat een super foto's had net gereageerd op je hyves, haha!!

@ Lisetje, dat is echt balen zeg, Twan weer ziek, en Sem die ziek lijkt te worden weer!! :( Maar misschien valt het nu eens mee met Sem! En wooww al 4 tandjes!! Leuk!!
    En wat een super lieve en mooie foto van jullie 2!! Die is echt superr!!

@ Alies, waaahhh, leuk filmpje!! Wat is Melanie toch een mooi meisje! En k vind haar al zo groot...
    Misschien komt dat wel omdat Stan een maand jonger is, whahaha! ;)

@ Darcy, oww die laatste foto!! Wat heeft Megan een lol!! Leuk!! En wat leuk om jou ook es te zien!! Maar ik had een heel ander beeld bij jou!! Haha, ik dacht dat je heel lang haar had! :D:D

@ Kleintje, och arme Rakker, tuurlijk schrik je je rot! Wat een geluk dat ze hem hebben kunnen redden, was hij niet heel erg onderkoeld dan!? En is hij ook nie in shock ofzo?

@ Boomer, och wat een nacht!! Pff en dan ook nog de hele dag werken! Ik denk aan je meid!!! *Knufff* Dat is helemaal pittig!! Verder wel een fijne kerst gehad, of is Fenna al een paar nachten zo aan het "spoken" En hoe gaat het met haar blauwe oog? En met jou onstoken oog?

@ de rest, jaiks, ik weet het niet meer... Sorryy

4. Soda Pop

Vind anders dat Mel ook al een mooi bosje haar heeft hoor!! En tjah, zij is "donker" verder vind ik ze echt wel op elkaar lijken! Vooral die uitstraling zeg maar.. Die oogjes!! :D

5. Soda Pop

@ hier, een fijne nacht gehad:)8)! wederom kunnen slapen tot uur of 8!! Heerlijk!! Daarna hoorde ik Stan brabbelen en om kwart over ben ik er uit gegaan..
    Maar hij wil gewoon niet drinken/eten 's morgens
    Heb hem nu geen fles gegeven maar pap (ik dacht, misschien is hij gewoon klaar met de fles..) Nou van de pap heeft hij dus ook maar een paar lepeltjes gehad.. Das toch nie goed! Toen ik het teruggiette in de fles had ik nog een dikke 100cc over :(:(

Fruit heeft hij wel helemaal opgegeten (200 gr.)

Gelukkig komt de wijkverpleegkundige strax...
    Ben benieuwd..
    Ik ga dalijk geen pap maar een fles aanbieden... Kijken wat hij daar mee doet...
    Hopelijk drinkt hij wat meer.. Want hier kan ik nie tegen.. Ik weet dat ik hem niet kan dwingen.. Maar verdorie, hij moet toch aan die 300cc komen.. EN dat gaat zo nie meer lukken hoor... :(

Ook is hij NOG STEEDS verkouden, snottebellen en al.. Is toch nie normaal, nu al anderhalve maand ofzo!! :(:(

En vanmiddag komt ook eindelijk mijn vriendin, haha!! We hebben nu zo vaak af moeten zeggen, dus ik heb er echt zin in!!

Zo nu even met de stofzuiger door de keet!!

Doei doei!!

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Volgens mij zijn Stan en Mel zo'n beetje even groot. :) Ze is nu.....ff meten.....73 cm en ongeveer 8800 gram.

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hallo, ben lekker pauze aan het houden op t werk en denk ga even achter de pc! Het is hier zo rustig, zijn met 3 man leiding en 14 kids. Supertje rustig dus. Staan gezellig met zn allen bij elkaar en Taleahtje is er ook bij :D!

Met Taleah gaat het alweer een stukkie beter, heeft gisteravond bijna de papfles helemaal op en vanochtend ook :).
    De bhm wilde ze net niet maar wel weer de fles bijna op! Pff gelukkig maar. Morgen wel even langs de ha ivm het hoesten, dat is nog steeds een ramp. Vooral in de avond en nacht!\Terwijl ze wel goed heeft geslapen afgelopen nacht, om 9uur een hoestbui en toen om half 1 even wakker en toen weer om 6uur.
    Gaat weer de goede kant uit, gelukkig!

Setti; hoe gaat het nu eigenlijk met het hoesten van Lisanne? Werkt het puffertje goed, zei al tegen Marc misschien moet Taleah dat ook wel. Als ze maar stopt met dat hoesten hihi..

Lisetje; pff balen zeg nu Twan weer ziek :(. Hopelijk heb je geen gelijk en wordt Sem niet ziekjes.. Woow al 4 tandjes, stoer!
    Mooie foto zeg :D!

Darcy; wat een schatje die Megan. Leuk een foto van jou ook.

Alies; haha die Melanie. Wat een schatje! Zo die Alisha ziet er nu veel anders uit zeg, zo zie je maar hoe een kindje kan veranderen. ;)

Zo en nu ga ik weer verder en spreek, lees jullie vanaaf weer.
    Moet tot 5uur werken dus alweer bijna klaar.
    Nu fijn met Taleah spelen, want alleen zij en nog 2 andere kids zijn wakker haha..

Doeg, liefs

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ alies: Wowie die haren van Alies joh!!! Die waren super lang al!!

Wat een leuk filmpje van Melanie! hihi super leuk hoe ze klapt in de handjes.
    Hun gezichtjes leken wel veel trouwens zeg!!

@ Setti: ohhhh superrr leuke foto's! Kei schattige kleertjes :D

@ lisetje: wauw, mooie foto..

@ kussie; balen dat stan zo matig eet zeg!! Lastig..

@ hier: Gisteren naar mn schoonouders geweest. Kids daar om half 8 in campingbedjes in de huiskamer gezet achter eeen muur (wij zaten in de keuken) en ze hebben het super gedaan. Want we maakte toch behoorlijk wat geluid enzo, maar ze sliepen overal doorheen :)
    Om 10 uur wakker gemaakt en in de auto (uurtje rijden) naar huis.
    Thuis sliepen ze gelijk in bed verder gelukkig. helaas daan wel vannacht 2 keer wakker, mgoed, da's ook niet zo gek met zo'n rare slaap waar we hem wakkerm oesten maken enzo.

@ Hier; whahahahah hoe dom hoe dom hoe DOM kan een mens zijn. Nou... dom.
    whahaha.\ Zucht..schaam me dood hahaha.

Ik stuurde - dacht ik - vanmorgen een mail naar arno met: "je moet wel opnemen als die kdv-piemel belt he?"
    Nou...die heb ik dus per ongeluk niet naar Arno gestuurd maar naar....3 keer raden.... de kdv piemel.
    Oops......

Dus ik kreeg een mail, hah, dat onderstaande mail vast niet voor hem was bedoeld, hahaha.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Whahaha wat een blunder Linda. Je zult je wel rotgeschrokken zijn toen je er achter kwam dat je 'm naar de verkeerde gestuurd had. :D

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    rotfl

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    darcy wat een lief pasta smoeltje heeft megan zeg en ook nu is t een knapperd hihi

alies wat leuk om een baby foto van alisha te zien zeg en toen was t al een knapperd ., wat een geweldig filmpje zeg echt heel leuk en die geluidjes zijn echt lief dat doet lisanne ook

kussie en hoe wast met de wijkverpleegkundige??? wat zei ze allemaal en heeft stan inmiddels al wat gegeten?

eliesah wat fijn dat t weer wat beter gaat met taleah!!! met lisanne en t hoesten gaat t een stuk beter alleen had ze vannochtend echt een mega aanval dus gelijk maar t pufje gegeven en binnen 5 min was het over!

linda hahahaahah kdv piemel sms hihihi idd beetje dom maar dat geeft niet t is toch gewoon een piemel hihihihi

fijn dat de jongens het zo goed hebben gedaan en overal doorheen sliepen

hier ik heb zwarte nike met roze gekocht mt 19 voor lisanne bij de intersport met 60 % korting dus kwamen nu maar op 14 euro echt weinig man. en voor steef heb ik k swiss gekocht met die korting en voor mezelf een hele esprit outfit

ze heeft vandaag de fles geweigerd op t kdv en heeft maar een halve boterham op maar wel de fruit en een koekje en een beetje sap. maar aangezien ze vanmorgen om 04.45 kwam werd t wel tijd voor eten toen ik haar ophaalde om 16.30 dus thuis heb ik haar tagiatelle met groente gegeven en een danoontje en toen had ze nog honger en heeft ze nog een 90 cc flesje op

12. Soda Pop

@ Setti, misschien stomme vraag, maar hoe weet jij dat ze dan nog honger had? Ik bedoel, gaat ze dan ook huilen ofzo? Of hoe geeft ze het aan...
    En wat was het vroeg dag vanmorgen!! Allemachies!!

@ hier, vanmiddag geen pap maar een fles gegeven.. Uiteindelijk, (na het weer opgewarmd te hebben) dronk hij 140cc! Toch nog iets!

@ Linda, whahahahahaha dom? Ik vind het hilarisch!!! :D:D:D:D
    Ik lig helemaal dubbel hier!! Prachtige actie!!!
    En die droge reactie van hem ook!! Super hoor!!! :D:D

Wat fijn dat de kids het zo goed deden!! Ik vind ook knap dat jullie die gok hebben gewaagd! Het lijkt me voor Stan nix om dat te doen... (met dat slapen enzo)
    Super hoor dat ze er zo goed op reageerden!! 2 voorbeeldige mannen heb je!! Ow wacht, ik bedoel 3:p

Sorry Stan wakker, reageer later verder!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Huh? hihi

@ alies: haha ja ik kreeg het spaans benauwd.
    Ik had het niet eens door; tot ik een mail van die kerel zag: "deze mail was vast niet voor mij bedoeld?" hahah

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: haha naja was niet echt over nagedacht hoe we het gingen doen met de kids. Wij zijn daar allemaal niet zo meoilijk in. We hebben zoiets van; we nemen de bedjes mee en kijken wel hoe het gaat, hoel aat ze naar bed gaan en waar ze naar bed gaan.
    We hadden eerst bedacht boven, maarja, beneden was net zo handig dus maar gewoon neergezet en ging prima dus.
    Maar die van ons vinden meestal alles wel prima dus dan wordt je ook wel gemakkeljiker.

Nou, kga weer verder werken ;)

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    ROTFL betekent Rolling On The Floor Laughing :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooohw whahaha ik dacht al dat er iets mis gegaan was met het bericht sturen ofzo, whahah.

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Aaah wat ben je lief om er naar te vragen:p

Ze slaapt al het hele weekend slecht, maar vannacht was het wel errug slecht. Ik denk dat ik haar vannacht een zetpilletje geef als ze weer zo jengelt.
    Blauwe oog is ook al aan het afnemen, het zat er al een aantal dagen. En mijn oog is weer de oude gelukkig!!!

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

das geen stomme vraag hoor maar ik weet nu inmiddels uit ervaring bij lisanne als ze van die geluidjes blijft maken van: uhm uhm uhm en dat constand ts een beetje moeilijk uitleggen maar steeds als ze dat doet en je bied de fles aan dan drinkt ze m leeg

fijn dat stan toch nog 140cc gedronken heeft

20. Soda Pop

Hihi, ik bedoelde eigenlijk groot in haar doen en laten, hihi!! Stan is namelijk 74,5 en bijna 9300 gram :p:p Whahaha! Moet er zelf om lachen

Deel Deze Pagina