@ Eliesah, ik ken die verdelingen niet zo goed, van hoeveel d'r op een groep staan, maar ik begrijp dus dat het een relaxed dagje was!! Das wel fijn lijkt me als je zelf ook niet al te fit bent!! Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt, anders kan je het zelf ook vragen, of een puffer zal helpen?? @ Boomer, wat fijn zeg dat jou oog weer over is, en dat Fenna's oogje ook al weer "Bijkleurt!!" @ Linda, hoe gaat het nu met Daan eigenlijk, met die staven? Is dat nu afgerond? Jullie moesten toen nog een paar weken toch? Ik hoop zo dat jullie dat niet meer hoeven doen.. En dat alles nu gewoon gaat zo als het met Jesse ook gaat!! Zoals het met al onze baby's gaat!! Ik zit zo te denken, maar wat heeft Daan het goed gedaan heh!! En als je dan ziet hoe mooi hij alles laat gebeuren en alles wel prima vind (a la Droopy) Das toch heel knap!! Nix geen stressig kindje ofzo!! Heerlijk voor jullie!! Eindelijk op en top genieten van jullie kanjers! Nouw verder weet ik het zo niet, na goeie tijden gaat deze dame weer op bedje!! Groetjesss
Ik twijfelde al of je dat misschien bedoelde. Hahaha. Tja ze zeggen dat mannen wat later volwassen worden dan vrouwen...en aangezien er maar liefst 4 weken tussen Stan en Mel zit qua leeftijd zal dat het zijn.
Halloow, Vergeet ik te vertellen van vanmiddag, hoe dom! Whaha... Heb even goed met haar kunnen praten. En ze begrijpt me ook zo goed! Echt heel fijn is dat! Ze merkte inderdaad de vorige keer dat ik bij het bureau was geweest dat het niet goed met me ging. Ze vroeg me of ik indd serieus wil overwegen om iemand eens per week te laten oppassen dat ik weet dat ik dan een middag voor mezelf heb... Ik vind het heel moeilijk, maar wil het toch gaan vragen aan mijn tante... Maar dan eens per 2 weken, vind het anders wel heel vaak! En hebben het ook over zijn voeding gehad, het houd indd niet over wat hij nu drinkt, op z'n slechts gezien komt hij aan 250 cc melk, maar doordat ik hem ook wel es een toetje geef komt er toch weer zuivel bij verder legde ze uit dat ook in groente en vooral fruit veel vocht zit, dus dat Stan zo 1 2 3 echt niet uitdroogt... Ik heb al een tip van Johannal overgenomen, en vanmiddag mijn vriendin Stan zijn eten laten geven, en hij at ALLES op!!! En hij wilde nu ook eindelijk bij haar zitten, de laatste 2x was het echt drama.. Zo gek, maar het was dus toch echt een fase.. Weer wat geleerd.. Sommige dingen zijn goddank toch echt tijdelijk!! Op kerstavond heeft mijn vader ook voor het eerst Stan zijn avond eten gegeven! -oeps, was ik vergeten te melden- Ging ook goed!! Ik ben zoo trots!! En vandaag was hij weer zooo liefff!! Hij babbelt er op los, vind het zo heerlijk om te zitten, kijkt dan apetrots om zich heen! En zit te wuppen in de box!! Echt superrr!! Nou ik ga nu gauw!! DOEGGGGG!!!
kussie; wat ontzettend goed van stan zeg! hij kan t allemaal wel, de knapperd . we mogen 5 kids alleen hebben en als ze boven de 3 jaar zijn dan mag je er 8. we hadden er 14 alle leeftijden door elkaar en dan met zn 3en. en ze werden allemaal vroeg opgehaald! dus een relaxed dagje gehad.. morgen ga ik ook eens eindelijk alleen de stad in . marc heeft vakantie en was vandaag een dagje weg dus heb gezegd dat ik morgen even alleen weg wil. gaan eerst naar de ha en dan ga ik naar de stad. de i phone kopen, joehoei! en kleertjes voor taleah maat 74, want die maat 68 worden bijna buik truitjes hihi..
Hier 2 drukke kerstdagen achter de rug, en nu een week fulltime werken voor de boeg (leidinggevende is geopereerd, en mijn collega neemt een deel van haar taken over, dus komt ze niet aan ons werk toe). Daarbij is het KDV ook gesloten, dus op een dag ook redelijk wat reistijd om Joënna naar mijn ouders te brengen en weer te halen. Vrijdag kun je me opvegen. Zag leuke filmpjes en foto's voorbij komen. Leuk om Stan te zien bewegen!! Leuk ventje! Lisanne haar Hello Kitty setje: Helemaal te gek!! Vind het super leuk staan. Zo nog even de honden uitlaten, en dan mijn bedje opzoeken.
Owww wat leukk!!! Lekker even alleen op pad!! EN ook nog de Iphone 4 halen!! SUPERRR!! Hihi! Leuk is dat heh, wil wedden dat je er naar uit kijkt!! En joh, zit Taleah nu nog in 68 Tjah, mannen zijn natuurlijk ook groter!! P Alies) Stan heeft sommige 74 kleertjes al strak om de billen, whahaha!!!
Meid meid!! Jij kan ook nie meer dan meer.. Je moet ook aan je bekken denken heh!! Pff, ik geloof je helemaal dat jij vrijdag aan het eind van je latje bent, is er niet een andere oplossing? Een gulden middenweg noemen ze dat geloof ik???!! Tis natuurlijk super dat je fulltime wil werken, maar als je ook nog stad en land af moet reizen om Joenna goed onder te brengen, en de honden nog moet uitlaten 's avonds, das ja geen doen!! Dikke respect en knuffel voor jou!!!! En thanksss voor je compliment over Stan *glimmm* Hihi!!
Ow jah, Setti, ik ben blij te lezen dat die puffer zijn werk doet!! Is Lisanne nu ook een stuk vrolijker? Of was ze dat toen ook wel gewoon? Het lijkt me toch wel heel prettig om niet steeds meer te hoesten!! Ennuh, droom je al over je bruiloft?? Heb je al schoenen in de goeie maat? (of heb ik dat gemist ) Liefss
hee kussie, jij zou niet meer reageren hier en naar bed gaan! foei!! hahaha.. gwen; pff heel veel succes deze week. vervelend dat t kdv dicht is. was bij ons ook altijd maar sinds vorig jaar niet meer.
hahaha lief dat je t vraagt ik heb 2 paar besteld 38 en 39 en de een is de klein en de ander te groot dus moet 38.5 hebben en die ga ik volgende week bestellen. ze was eigenlijk al vrij vrolijk door de hoestbuien heen
setti wat een mooie foto's van Lisanne, wat een scheetje is het zeg!!!!!Heb je een foto van die nike's?klinkt wel leuk, ga ook eens ff kijken. Linda hahahah lig helemaal in een deuk hier, wat een blunder joh!maar ach dan weet ie het meteen.Arno kon er zeker wel om lachen? Eliesah, shopze morgen!!!leuk als Taleah zo bij je in de groep zit. Darcy, leuke foto van jou en Megan, zien we jou ook een keer haha. kleintje, jeetje das schrikken zeg met rakker, fijn dat het allemaal goed is afgelopen hier:alles prima, Neomi sjeest het hele huis door op de knieen hha.ze heeft ook een loopkar gekregen, erg schattig!!! Verder hebben we leuke dagen gehad. Erg rommelig, en ze lag 3 dagen pas een uurtje of 9 in bed, maar ze heeft het super gedaan!!! xxx
@ hier: whaha nouja.. gaat net de telefoon bij de bewoner inde huiskamer, dus een client hier pakt. Komt ie naar kantoor mij halen want er is telefoon. Spreek ik met 1 of andere vage radiozendr ofzo die ik niet ken en zij zegt ja ik heb een stelling en je hoeft niet te antwoorden, maar als u op het toilet zit, propt u dan of vouwt u dan uw toiletpapier???!!! Ehhh?!?! Dus ik zeg: mevrouw, u belt met een woonplaats voor verstandelijk gehandicapten... Ohw ohw ohw...sorry...euhh..ja da's niet zo handig, sorry..euhh..ja.. dan wens ik jullie nog een fijne kerst, daag! hahaha. wat een schaap?!?! En wat een belachelijk iets!! Mgoed. Even reageren en dan is mn tijd vol en mag ik naar huis @ kussie: We gebruiken de staven nog steeds bij daan, al doen we nu ipv 2 keer meestal 1 keer per dag omdat het gewoon super goed gaat. Het moest ongeveer tot de 8-10 maanden en naja, daar zitten we nu midden in. Dus ik denk dat we de volgende keer mogen stoppen als we op controle gaan in januari. Daan vindt het overigens prima, die voelt er niets van. Lief dat je het vraagt trouwens Ja tis echt geweldig en ook heel bijzonder om te zien wat voor een lief en makkelijk mannetje daan wel niet is, ondanks alles wat hij heeft meegemaakt. En ook dat hij alles zo goed doet, brood eten enzo..dan boffen we echt want vaak is daar echt pas met het jaar sprake van. Heel fijn om te lezen dat Stan vandaag je vriendin hjet eten liet geven en hij het goed vond! @ Eliesah: Bij daan en jesse op de groep waren ze maar met 6en vandaag.. idd erg rustig nu rondom de kerst. Wel fijn, krijgen ze mooi alle aandacht Veel plezier morgen in de stad! Leukk, nieuwe teelfoon! Met abonnement? @ Gwen: Kdv gesloten?! Jee, das lekker onhandig! Belachelijk ook trouwens...op feestdagen snap ik nog, maar gewoon door de weeks?? @ ano: Wat leuk dat ze nu het kruipen helemaal dooorheeft!! Arno kon er wel om lachen, maar vond me ook wel een behoorlijke muts haha. @ kussie: hahah wat onthoud jij toch altijd van alles goed over iedereen! Vind het zo leuk en lief! Over de schoenen van setti en daan met zn staven. en nog veel meer... erg leuk @ hier: Ik ga naar huuuuuuuuiis Aju!
Hier ook het kdv dicht... En dat terwijl ik het eigenlijk hartstikke druk heb (met een spoed opdrachtje en misschien misschien een hele grote klus voor januari maar daar krijg ik vandaag evt. de opdracht bevestiging van hoop hoop - denk het niet hoor was een hele flinke offerte). Ik snap het wel want als alle kindjes zo'n kort lontje hebben als Seph niks is goed hij heeft een ultra kort lontje en wil steeds niet gaan slapen (brullen!) en eten heeft ie ook nog zin in.... pfffff Best jaloers op Steef dat die gewoon mag gaan werken... Ben kapot... (en Sandra ik vind mezelf nog steeds geen slechte mama hoor ondanks dat ik best even zonder Seph zou willen) Hij heeft gewoon heel erg last van die twee drukke agen met 2 x heel veel drukte met veel mensen. Hij heeft zich super gedragen! Maar ja hij is nu dus behoorlijk van de leg.... En dus lekker thuis blijven en proberen dat ritme er toch weer in te brengen. Zat net een beetje in de overgang naar 2 slaapjes maar nu is hij en vroeger en slaapt hij korter dus is hij aan het einde van de middag kapot maar dan wil hij al helemaal niet meer slapen.. Denk dat het aan het einde van de week net weer goed gaat en dan gaan we weer logeren lekker met vuurwerk in zijn camping bedje en dan daarna heb ik hem weer alleen... Kan ik weer overnieuw beginnen... Maar hij is heel druk met 'kruipen' Na twee weekjes tijgeren wil hij steeds maar op zijn knietjes! Deden/doen die van jullie dat ook zo snel achter elkaar? Met de rest was Seph veel trager... ik had verwacht dat hij wel eerst een paar maanden zou tijgeren..? Oh nou precies in 5 minuten getypt en nu is zijn aandacht alweer op... in de box. pfffff Later! Fijne dag allemaal
Johannal, Neomi is ook niet een hele snelle ofzo, maar ze kruipt nu sinds een week of 2, maar heeft volgens mij nooit echt getijgerd.Weet nog steeds niet goed wat dat is haha. setti, zijn echt leuke schoentjes!!!en dat voor 14euries!! Zo moest Neomi vanmorgen wakker maken om 9.25, tis toch wat he. Meestal word ze half9 9uur wakker uiterlijk,ook al lekker, maar dit was nog lekkerder hahaha. vandaag lekker van me vrij dag genieten!!!
@Setti leuke schoentjes. Zo de kids zijn al vanaf vorige week vrijdag elke dag netjes aan het uitslapen. Elke keer is het 8.30 uur. Heerlijk! Nou Mel wou vanochtend even weer laten zien dat ze het in de handjes klappen nog niet verleerd is. Zodra ze bij ons op bed kwam begon ze al weer in de handen te klappen.
@ Alies en Ano, heerlijk heh, hier was het vanmorgen ook BIJNA half 9! Das toch wel errug lekker!! En nu ligt hij weer op bed, en ik duik er ook nog even een uurtje in!! Heb tenslotte vakantie! @ Alies, owww wat leuk, hihi, even showen dat ze het niet verleerd is, zooow schattig!! @ Linda, hihi, lief dat je dat zegt , maar ik vind dat iedereen hier heel begaan met elkaar is en geinteresseerd!! Allemaal kanjers dus! @ Setti, 38,5?? Gut dat heb jij weer, bestaat dat eigenlijk wel eens? Ik hoop het voor je!! @ Ano, geniet inderdaad maar lekker van je vrije dag! Heerlijk toch!!Hihi! Ik ga vanmiddag es even lekker naar de winkels!! @ Johannal, och Seph helemaal van de kaart.. Dat is inderdaad zoo zwaar dan! Dat je kapot bent wil ik wel geloven!! En ik vind je OOK GEEN slechte mama, sterker nog, ik vind het voor jou (en anderen) altijd niet meer dan logisch dat ze af en toe tegen de muren op willen klimmen, en even zich terug willen trekken, maar weet je, ik ben de enigste die voor Stan zorgt, zijn vader laat hem ook al zitten, en dat maakt het denk ik ook zo van; dat ik er gewoon voor hem moet zijn van mezelf! Weet je wel, dat hoort zo, ik wil niet dat hij denkt of het gevoel krijgt dat ook zijn mama het af laat weten... Dat kan toch nie!!! Dus tjah.. Ik hoop in iedergeval dat Seph gauw weer zichzelf is! Weet helaas maar al te goed hoe het is... Dit zijn vreselijke vermoeiende en wanhopige dagen!! Sterkte meid, dikke knuf!!! @ Eliesah, ben je al naar de stad toe?? Heb je hem alll??? Hihi!! Vind zo leuk voor je!! @ Kleintje, hoe gaat het nu met Rakker? Heeft hij geen terugslag gehad? @ hier, nou vanmorgen dronk hij nog geen 30cc Ik heb er toen pap van gemaakt en daar heeft hij nog een paar hapjes van gehad.. Maar toen waren we ook al dikke 3 kwartier verder. Das toch nie normaal! Dus ben d'r mee gestopt! En ik hoop maar dat hij vanmiddag zijn pap wel eet! Zijn fruit hapje ging wél weer schoon op!! Apart heh! Zow en nu ga ik gauw even weer onder de wol, anders hoeft het al nie meer, haha, hoop echt dat hij even een goed uur slaapt, want hij is vanmorgen ook al in badje geweest!! Het was weer een actieve ochtend voor mama SAN!! Whahaha!!