Whahaha, beginnersgeluk noemen ze dat!! Nou ik zal heel hard voor jullie duimen!! K gun het jullie van harte, als jullie een miljoen winnen, krijg ik dan een euro voor het duimen!!
@ Kleintje: Leuke flimpjes!! Natuur talent @ Kussie: Ik let er nog wel op, maar even iets lossen. Na de oliebollen pakken we de draad weer op. @ Lindavnr: De vorige keer zijn we geweest en toen had ze de 5de ziekten. De HA kan er verder niks aan doen, alleen maar uitziekten, en mocht ze er last van hebben, dan een paracetmol. De vlekjes waren vandaag iets minder als gisteren. Wat een **** nacht heb je gehad. Hopelijk gaat het vannacht beter. De ene keer geef ik fruit in de ochtend en de andere keer in de middag. Hangt er net vanaf hoe het uitkomt. Soms smeer ik het inderdaad ook op brood. Ik zou je jongens er niet voor wakker maken. Wel merk ik dat ze na haar fruit heel snel weer honger heeft, dus vaak geef ik er iets van een soepstengel bij. Fruit vind ik nog lastig om vers te geven, daar ik zelf ook niet zo'n fruit eten ben. Meestal geef ik nog een potje, en in het weekend en als mijn schoonmoeder woensdag komt krijgt ze vers. Dit prak of pureer ik overigens niet. Geef gewoon stukjes uit de hand of met een vorkje. Hier krijgt ze ook jam en appelstroop op brood. Heel soms pasta, en cheddar cheese (dus van die hele gele per plakje verpakt). Vind ze ook helemaal super. Heb al een keer een sukje brood met pindakaas gegeven, en tot nu toe geen reactie, maar vind het nog wel een beetje "trickie". Tosti vind ze overiges ook heerlijk!! Bij haar brood krijgt ze trouwens danoontje drinkyohurt te drinken. Hahaha leuk die ringen, zo heb ik ze aan de handgreep hangen. Vind ze ook ontzettend leuk! @ Eliesah: De zesde ziekten is inderdaad besmettelijk. Zodra de vlekjes er zijn, dan niet meer. Heeft een incubatietijd van 10-15 dagen. De vijfde ziekten is ook gevaarlijk voor zwangere vrouwen. @ mijn kaart: Bedankt voor complimenten allemaal!!
Haha, heb gister ook 2 halve staatsloten gekocht . Met eindcijfer 3 en 7 ! Mijn gelukgetal en die van Marc... Wat doen jullie allemaal eigenlijk met oud & nieuwd. Ben erg benieuwd of Taleah er wakker van wordt! Wij blijven gewoon thuis en krijgen visite, lekker makkelijk...
@ Eliesah, owww wat spannend! Je staat dus op het punt om tante te worden!! (voor het eerst???) Mijn vriendin is ook al 6 dagen over tijd!!! K barst zowat van nieuwsgierigheid, haha!!
linda jeee wat een nacht zeg. hopelijk gaat vannacht beter. ik sta altijd vroeg op ook als ik vrij ben. ze krijgt ook gewoon normale tijd de fles dus 06.30 en dan idd tussen 9 en 10 fruit als ik dat niet doe dan loopt gelijk de rest van de dag niet meer en eet ze dr brood niet meer en ik sla liever niet de fruit over en mocht t een keer zo lopen dan geef ik de fruit als toe na de maaltijd wat een leuke foto van de boys in de auto hihi ts gelijk een auto vol he met 2 van die stoelen!! ik ga de ringen denk ik ook maar zo in de auto doen want in de box doet ze er niet echt meer iets mee alies aaahhh melanie t kuikentje hihi ik zie t al helemaal voor me met dr mondje open en dr hoofdje iets naar achter eliesah wat leuk zeg bijna tante worden en afgelopen zondag al uitgerekend spannend spannend dalijk wordt t een oudjaars of nieuwjaarskindje broodbeleg ik geef meestal smeerkaas en smeerworst en heb haar laatst gewoon een plak kaas gegeven en ze zat te smullen zelf eten lisanne vindt t echt geweldig om iets zelf af te bijten zoals banaan, mandarijn, of ontbijtkoek en dan zie je dr oogjes helemaal stralen van zie je mama ik kan zelf eten. echt geweldig kussie wat heeft stan t goed gedaan zeg. t gaat de laatste tijd volgens mij steeds beter met alle prikkels die hij krijgt of nie?
oud en nieuw wij zijn bij mijn schoonouders en daar blijven we ook slapen. ze zijn voor t laatst in nederland want ze hebben een camper gekocht en gaan na de bruiloft van steef zn broer in eind mei rondtrekken en komen voor onze bruiloft terug en dan gaan ze weer. dus hun laatste oud en nieuw in nederland dus vandaar. ik maak lisanne wel even wakker om te kijken naar het vuurwerk en de dag erna kan ze ook nog genoeg slaap inhalen mocht ze t nodig hebben
De kaart, jaiks, helemaal vergeten om op te reageren !! Maar ik vind hem ook zoo mooi!! En persoonlijk vind ik dus de tekst ook heel mooi!! Ik ben zelf ook geen fruit eter, maar zal er vanaf de 6e toch aan moeten, gezien de dietiste me heeft uitgelegd dat juist een combi van fruit, tarwe, ei, vis en die hele toestand belangrijk is, denk dat ik Stan dan ook wel "vers" ga geven.. Maar vind het wel goed dat hij potjes krijgt, want dan krijgt hij echt allerlei smaken en soorten... En datzelfde geld voor de groente potjes, hij krijgt dingen waarvan ik nie eens wist dat het bestond!!
Wij hebben ook een oudejaarslot gekocht. Je weet maar nooit. Hoofdprijs hoeft niet, maar een troostprijs van een paar duizend zou ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer welkom zijn8)
heey amanda ook weer eens online??? hoe is het meid? heb je nog in het uitstapje topic gekeken en ga je nog mee de 16e?
Alle stoelen waren al verkocht bij de prenatal! Maar we hadden Fenna bij ons en ze paste heel erg lekker in de tobi, dus zijn we naar huis gegaan en heb ik hem nu online gekocht, was maar 165 euro incl. verzenden. Ideaal. Sorry, verder geen reacties, ik ga mijn mannetje vragen of tie wil komen kroelen
@ Setti, het klopt, dat idee heb ik ook dat het iets beter gaat... Ik durf het niet te hard te roepen... Maar ik geniet er zo van, dat Stan nu LACHT bij andere mensen ipv overstuur raakt! Het is zoveel leuker om op pad te gaan nu! En ik ben zo trots op hem elke keer weer! Maar het wisselt nog wel es, met de prikkels, kan best zijn dat hij later vanavond overstuur wakker word, of morgen niet zichzelf is... Hij heeft het of bij de mensen zelf gelijk al, of later thuis.. Dus ik schreeuw nog niet te hard! @ Setti, oeehhh meer als een euro!! Ik ga nog een slaggie harder duimen!!
Dank je Ik eet iedere dag fruit, alleen maar vanwegen Joënna. Verder kook ik iedere avond vers voor haar, ook dingen die ik zelf liever niet eet, maar wil graag dat Joënna alles leert eten. Ik heb een hekel aan zeur pieten met eten. Tuurlijk heb ik ook dingen die ik niet graag eet, of niet lust, maar zal het bij een ander altijd eten. Er zijn maar 3 dingen die ik weiger om te eten, dat is stukken tomaat, banaan en vet aan vlees (dat snij ik er dus vanaf). Verder eet ik alles. Dat wil ik Joënna ook graag mee geven.
Volgens mij is bijna iedereen online nu, haha inhaalslag na de kerst!! @ Amanda, ik zie je naam ook onderin staan. Hoe is je operatie gegaan meis? Die was toch voor de kerst? Ik hoop dat het je is meegevallen!! *knuf* @ Oud en nieuw, daar heb ik dus wel zin in, onze kerst was echt geen drol aan (zie my lonely op het forum rondhangen, wahahahaha) Maar dan ga ik dus met Stan bij mijn ouders logeren en komen mijn oom en 2 tantes.. We gaan dan Trivianten.. EINDELIJK eens een keer spelletjes doen op oudejaarsavond, zoals je het ook leest in boeken en ziet in films! Heb er echt zin in! EN mijn oom heeft oude dia's omgezet in foto's dus die gaan we op tv terug kijken, er schijnen ook foto's bij te zitten van dat broerlief en ik nog heel klein waren! Dus jullie snappen wel, ben ergggg benieuwd!!
je hebt groot gelijk hoor daar mag je zeker trots op zijn!!!!! ik duim ook met je mee want een gedeelte van de prijs die we winnen gaat in de trouwpot zodat we nog met vakantie kunnen dus wie weet blijft er nog wat van over dan
Het gedeelte wat jullie winnen!! Whahaha!!! Je bent er al zeker van zie ik!! Komt dus helemaal goed!!!