hoi hoi, eten: Jan word hier nog 1 keer in de nacht wakker en krijgt dan een fles (soms word ie ook wel eens om 6 uur wakker maar voor mij is dat ook nacht) Dan om half 10 krijgt hij een potje fruit. deze eet hij meestal niet helemaal. Rond 1 uur of half 2 een broodje met een klein flesje....meestal slaapt hij om 12 uur dus vandaar dat hij daarna pas een broodje krijgt. En dan 2 mandarijntjes of een koekje met thee of sap. Dan zijn avond eten om 5 uur half 6 met een toetje en dan daarna lekker in badje en op bed dit is om ongeveer 7 uur half 8 en dan nog een flesje van 150 ml. Ben nu de afgelopen 2 dagen me aan het uitsloven voor meneer om vers eten te koken maar eten ho maar hij mag van mij lekker potjes blijven eten! Heel leuk wij hebben upc en dan heb je een zender met jim jam met een soort animatie van barney en zijn vriendjes en als dit aan staat dan kijkt jan daar heel geïnteresseert naar echt heel leuk! Oud en nieuw: Wij slapen bij mijn schoonouders want mijn schoonvader word 60. Ik twijfel nog of ik Jan dan uit bedje moet halen.....Halen jullie je kindjes wel eruit om 12 uur?
hoi allemaal Doordat de operatie(borstverkleining) niet door is gegaan 15 december kan ik de 16 januari wel mee( ik reageer daar ook zo nog even). De operatie is uitgesteld omdat 5 december werd opgenomen met een baarmoeder ontsteking(mirena spiraal direct laten verwijderen). ik heb een dag in het ziekenhuis gelegen aan zware antibiotica. Gelukkig gaat het nu erg goed, samila is nog wel erg verkouden. Waarschijnlijk krijgen we 6 januari de sleutel van de andere woning. Dus daar zijn we nu ook nog eens heel druk mee. Samila is nu 7 kilo( thuis op de babyweegschaal). we moeten 8 januari weer naar het cb. Ze trekt zich op en loopt langs en gaat zelf zitten. Verder denkt ze zo weg te kunnen lopen als ze los laat. Wat natuurlijk nog niet lukt en dan word ze heel boos. samila zit nog in de maxicosi en daar laten we haar voorlopig ook nog wel in. wat een mooie foto's allemaal en wat een leuke filmpjes. groetjes amanda
Ik ga Taleah niet uit bed halen om 12uur! Alleen ze zelf wakker wordt. Pff net flink liggen hoesten, zo zielig maar hopelijk komt ze dan vanaaf of vannacht niet meer. Ze wordt al heel de week rond de klok van 9 wakker door t hoesten. Hier eet ze trouwens een heel potje groente en meestal 2 stuks fruit pureer ik. Hier weinig variatie op brood, ze eet t liefst smeerkaas of pasta haha.. Gwenolyn die kaas is ook wel een idee, sjammie krijg er zelf ook zin in!
Meid, poeh, jij hebt ook wel het nodige meegemaakt!! Echt heel heftig! Fijn dat het dan nu wel weer beter met je gaat! Jammer dat Samila zo verkouden is, zijn heel veel kindjes hier nu!! En wat lees ik nou; een ander huis!! YESSSS!! Wat superrr nieuws!! Dat is echt fijn!!! Want hoe jullie woonden, dat kon gewoon echt nie!!! Ben echt blij voor jullie!! En Samila dus 7 kilo? Das nie zo zwaar heh? Of zit er zoveel verschil tussen jongens en meisjes? Hoe oud is ze ook al weer? En woww zij trekt zich ook al op aan de tafel!! Whaha, wat heb ik dan nog een rust met mijn mannetje!! Liefs
Ik vermoed dat Stan wel wakker word om 12 uur! Zo niet, laat ik hem lekker liggen, zo wel, dan tsjah, hopen dat ik hem weer rustig krijg (ik verwacht eigenlijk dat hij best overstuur zal raken...) En dan maar door het raam kijken...
Nee, zolang ze blijft slapen, slaapt ze. Mocht ze wakker worden, dan haal ik haar wel uit bed. Even wachten tot het over is, flesje en dan weer lekker slapen.
Ze is nu 9 maand en inderdaad niet zo heel zwaar nee maar wel redelijk in verhouding. lijkt me af en toe wel lekker als ze wat rustiger zou zijn. ik zij vandaag tegen mijn moeder nog dat ik het idee had dat ik een aap heb inplaats van een kind. ze hangt namelijk ook aan de buitenkant vande box( trekt zig op en gaat dan met haar voetjes op het randje staan en gaat dan achterover hangen( ik schrok me kapot de eerste keer, maar ze stapt er rustig zelf weer vanaf vergeet alleen steeds een foto te maken). Geniet van de rust nu het nog kan want voor je het weet moet je ogen voor en achter hebben. je hebt trouwens een prachtig mannetje.
hmm denk dat ik Jan dan ook maar lekker laat liggen..... Kussie: ja ik geef geen bv meer maar er is geen touw aan vast te knopen de ene nacht is het 3 uur en de andere 7 uur een enkele keer is het half 9 maar dat is maar zelden.....Jan gaat ook best vroeg op bed vind ik soms ligt ie er al om 19:00 uur in!
Vriendlief; 7uur vroeg? Hier ligt ze meestal al om half 7 erin als ze de middag niet goed slaapt hihi.. Vind t een mooie tijd hoor!
hier staad ze bij de box die we om de kachel hebben gezet(bij deze box is de rand hoger dus kan ze er niet op gaan staan)
jeetje zeg wat vervelend allemaal maar erg fijn dat je de sleutel van jullie nieuwe huisje snel krijgen op naar t nieuwe jaar voor jullie waar jullie goede dingen staan te wachten, borstverkleining, nieuw huis. en leuk dat je er de 16e ook bij bent.
wat een leuke foto zeg en ze ziet er goed en gezond uit hoor dus over t gewicht hoef je je echt geen zorgen te maken hoor
2e kerstdag met haar nieuwe jurk en pop.1e kerstdag had ze een andere jurk aan (blauw). en haar 6 tandjes 3 boven en 3 onder