Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    FFies een snel berichtje!!!!! Rowan zijn eerste tandje is door!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed zeg heeft hij er veel last van gehad?

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even een ego-update van hier om jullie een beetje op de hoogte te houden:
    Florine had sinds gisterenavond niets meer gedronken. Vanochtend ging er dus niks in. Gelukkig kreeg ik er welk nog een halve peer in. Toen zijn we naar de drogist geweest om druppelks te halen van VSM om de poep zaxchter te maken. Ik dcaht als dat eruit komt, gaat het vast stukken beter. Dus druppels gegeven en rond 13:00 dronk mijn kleine meid dan eindelijk 100 ml melk en 50 ml roosvicee laxo. En een volle poepluier. Ze ziet er gelijk al een stuk beter uit. We zijn er nog niet maar we gaan alweer de goede kant op. Nu bied ik haar gewoon steeds kleine beetjes drinken aan in de hoop dat ze dan genoeg binnen krijgt. Iig heeft ze net voor het eerst vandaag weer gelachen, dus mijn dag is alweer aardig goed! (Y)

4. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kleintje; Ik zat ook aan worteltjes te denken. Heb wel eens gehoord dat ze daar oranje/ bruin van kunnen uitslaan. Anders zou ik het ook niet weten

@ Lynette; Wat goed van Rowan! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van gehad.

@ Hier; Heb net de tuitbeker uitgeprobeerd en Morris nam zowaar een paar slokjes! Mijn kleine stoere vent!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti ehh zal straks ff kijken naar een link van die winkel.
    Mijn jurk staat niet meer op marktplaats, was die advertentie vergeten, dus hij is inmiddels verlopen en verwijderd haha.
    Maar wat had je willen zien dan, foto's van hoe ie eruit zag?
    die staan in princiepe ook wel op mijn hyves hoor!
    Wat sneu zeg dat Lisanne ook al niet lekker was,
    gelukkig heeft de zetpil ietsje geholpen.
    t heerst wel op t moment volgens mij!

superb okeej dus eventueel nog naar een ander land?vind dat wel knap hoor, ik zou denk ik echt mijn familie hier gaan missen enzo..
    wat voor werk doet je man dan dat jullie daar wonen?
    Fijn dat je nacht een beetje is meegevallen, hopelijk komende nacht weer!

nijnja tja nee niet echt een reden, maar t komt er gewoon niet zoveel van haha.
    maar jeetje, wat een boerenlul zeg, dat ie zo zijn deur opengooide, t gebeurt zo vaak hé, dat die mensen daar dan niet bij nadenken ofzo...
    Nou 'gelukkig' was je alleen, en is het alleen bij een blauwe arm gebleven, al is dat ook niet prettig natuurlijk...

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Ik zat ook meteen te denken aan wortel. Geef het anders haar ens een paar weken niet en mogelijk dat het dan weg gaat?

Superb: Wat super dat Morris meteen dronk uit zijn tuitbeker!

Lynette: Super het eerste tandje!!!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow fijn om te horen dat t weer wat beter gaat met florine

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed zeg

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijnja: Beterschap voor Toon en Karel. En sterkte voor jou met je arm, lekker lomp van die man!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano ik kijk wel ff nog op hyves. vindt t gewoon leuk om verschillende jurken te zien bij mensen om zo een idee op te doen

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nijnja; Je hebt alle reden om even te "klagen". Wel fijn dat je man een vrije dag op kon nemen alhoewel je natuurlijk liever je vrije dagen gebruikt om leuke dingen te doen.

Wat een sukkel zeg! Kan daar echt kwaad om worden als mensen niet eens de moeite nemen om uit te kijken. Heeft hij nog wel zijn excuses aangeboden?

@ Marye; Die arme Florine, zo sneu voor haar. Hopelijk gaat het nu inderdaad de goede kant op.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Nog lief dat je naar de wedstrijd vroeg.Was alleen vergeten te antwoorden. We hebben gewonnen met 5-1, dus wel een fijne start van de competitie, al verwacht ik niet veel van de rest van het seizoen. Komen een hoop hele goede teams op ons pas. Maar het is iig leuk daar gaat het om.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hoi meiden, ik zit even zonder PC. Gisteren geprobeerd om alles eraf te halen, en dan opnieuw te installeren incl. besturingsprogramma. Helaas is er iets fout gegaan. Echt lulig. Onze vriend die dit doet is van 11.00 tot 23.00 bezig geweest. Bijna klaar, en toen kwam hij erachter dat er in de installatie is niet goed is gegaan. Pislink was hij (logisch, want hij kan nu helmaal overnieuw beginnen). Hij heeft nu mijn laptop meegenomen, dus heb nu alleen mijn telefoon. Daar gaat het niet makkelijk op om op iedereen te reageren.

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, wat zeg je nou, wij missen jou toch nie!! :$:( Ik vind harstikke leuk om ook van jou en Neomi te horen hoor!!
    Dus FOEI, nie meer zo denken!!

@ Gwen, bah, dat is enorm balen zeg!! Kan me voorstellen dat die man pislink was!! Zou ik ook worden!! Heb zo'n hekel aan als iets mis gaat!

@ Nijnja, auwww, dat zal flink pijn doen een deur tegen je arm, die dingen geven nix mee!! Wat ontzettend stom van die chauffeur!!
    Kan me voorstellen dat jij echt opgelucht was dat je je kids nie bij je had, wat nie wegneemt dat dit ook erg genoeg is!!

@ Marye, oef, gelukkig dat die poepluier toch wat verlichting leek te geven!! Ik hoop dat Florine nu weer een beetje vrolijker is!! Het is nix als je kleintjes ziek zijn!! En al helemaal zwaar als de één het gejengel van de ander zo erbij overneemt!!
    Ennuh poeh, met 5-1 gewonnen!! KEURIG hoor!!
    Is het dan ook wel ontspanning, of zware inspanning!! ;)

@ Superb, wat fijn zeg dat de afgelopen nacht tenminste redelijk te noemen was...
    Ik ben ook wel benieuwd wat jou man voor werk doet, want hij gaat er niet uit 's nachts heh?
    Je zei er meen ik al wat over, maar weet het niet meer..
    Ennuh, Stan vind zijn vader erg interessant ;) Hij vind momenteel alle mannen trouwens interessant, maar hij mag Willem geloof ik wel!!

Foto's volgen nog! Ben nu niet op mijn eigen Laptop!

Heb ik nu iedereen gehad?

Ik heb vandaag inkopen gedaan voor Stan.. (van spaargeld wat ik het afgelopen half jaar voor hem gespaard had) Hij heeft van Winnie de pooh Speelgoed 814008 Winnie de Poeh 4 in 1 Loopauto een loopauto van me gekregen!! heeft hij nu nog nix aan, maar strax natuurlijk wel!! En dat zijn nu natuurlijk aanbiedingen voor sinterklaas al, k dacht, daar moet ik bij zijn, verder ook nog wat kleine speeltjes gekocht. Krijg het idee dat hij uitgekeken is op de spulletjes die hij nu heeft, hebben jullie dat idee ook wel es?

Ik hoop dat ik nu op iedereen heb gereageerd!1

Ow ja, kleintje, ik herken het niet, een oranje neusje!! Kan je het googlen?

Liefs San

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaa, komtie

YouTube - darmpjes masseren :)

succes ;)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hahh die heb ik ook, die winny the pooh wagen! Gekregen van collega's! :D Vind het echt een leuk ding! :D Maar wordt nog niet gebruikt hoor ;)

haha hier zijn ze nog altijd niet uitgekeken op hun speeltjes hoor!
    Belachelijk, maar bij ieder speeltje wat er ligt... vinden ze het ALLERleukste: De LABELTJES die eraan zitten!!! hahahah
    Die hebben ze altijd vast tussen hun vingertjes, echt maf!! Die vinden ze zoooo leuk, veel leuker als het hele speeltje zelf.
    Bij sommige heb ik ze eraf gehaald voor de veuiligheid, al kunnen ze nu nog weinig er mee doen, maar sommige zitten gewoon super goed vast enzo..dus dan spelen ze maar lekker ermee ;)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hihi vandaag een nieuwe muts voor jesse (of daan..maar op de foto heeft jesse 'm op haha) gekocht!! :D:D:D

Ik ben er verliefd op :) hihi is zo'n mutsje die je onder zn kinnetje met klittenband dicht kan maken, of je kan de flapjes bovenop doen. hahah ik vind hem zoooo leuk :D:D

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nijnja: je mag best klagen hoor! Beterschap met je mannen en wat een aso dat ie niet even kijkt!

Superb: Wat goed zeg dat hij meteen uit een tuitbeker dronk :)

Marye: Hopelijk gaat het nu alleen maar beter met Florine!

Kussie: leuk zeg dat je allerlei spulletjes voor Stan hebt gekocht :)

Lindavnr: haha leuk mutsje :p

HIer: Ik ben eens op de potjes gaan kijken en nu blijkt in het meeste dus iets van wortel te zitten :O Dan staat er b.v op het etiket courgette, rijst en tomaat maar blijkt er alsnog wortel in te zitten!! En zo zijn er nog meer van die potjes...
    Dan is het maar een aantal % maar misschien is dat toch teveel ?

Ik ga vanaf nu maar beter op letten! En haar vooral groene groenten geven (hopelijk krijgt ze dan geen groene neus haha )

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhhh hihi volgens mij was dat maar een grapje van dat teveel wortel.....toch? :D

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Deel Deze Pagina