marye wat goed dat ze willen staan beide! Kropen ze ook al of dat niet? Hier nog niets van dat alles, haha. @ Loten: Deze keeer geen loten, dus wij worden nu nog even geen miljonair @ eliesah: arme taleah.. hopelijk slaapt ze vannacht lekker. Gelukkig krijgen wij geen bezoek want daar voel i kme echt te beroerd voor. Net een appel gegeten om wat vitamine te krijgen, dat gaat nog goed. Dadelijk kijken of een stukje kip erin wil.. want da's wel lekker, haha. Heb nog een uurtje geslapen van half 6 tot half 7. Ofja, niet veel geslapen maar wel lekker in bed gelegen. Dat heeft wel ff goed gedaan gelukkig. Nu hopen dat ik me een beetje oke blijf voelen tot 12 uur. En nog veel meer hopen dat ik me morgen weer wat beter voel! Mgoed.. dan ben ik wat meer in de buitenlucht, dat scheelt oo kaltijd al!
hahahah, hoop millionairs hiero!!! och och wat lijkt me dat heeerlijk om een leuk bedrag te winnen, gezondheid is het belangrijkste, maar o o o wat kunnen we het goed gebruiken! Vind het toch altijd weer een raar idee, dat diegene die een ton of miljoen of paar miljoen wint nu ook denkt dat dat hem niet overkomt, maar ja íemand wint toch echt die prijzen!! Een nicht van mij heeft 3 jaar terug 500.000euro gewonnen, ging nog wel de belasting af maar toch, ik wil het wel hebben hahahah. kussie, wat een super leuke foto meid!!!!!helemaal geweldig!! linda, veel beterschap, hopelijk knap je snel weer op. hier, wij blijven samen thuis.volgens mij is dat nog nooit voorgekomen haha, maar vind het heerlijk!!!!!! xxx
Gelukkig nieuwjaar Dat het maar een mooi jaar mag worden voor iedereen!!! Esmay slaapt lekker door het vuurwerk heen dadelijk haar maar wakker maken als we weer richting huis gaan...
En miljonairs ? Ik dacht dat ik 260 euro gewonnen had omdat ik dacht 543 te hebben ofzoiets (in ieder geval iets waar een prijs op was gevallen) ik gauw computer aangezet om te kijken is het helaas 943 Ik heb 20 euro op ieder lot 10 euro haha nou ja het begin is er (al heb ik er 40 euro voor moeten inleveren ) Nou misschien morgen de postcode loterij al is die hoop nu ook wel vervlogen haha!
Jee we hebben vijf euro gewonnen, eigenlijk tien maar we hadden een half lot haha! Gaan m'n dromen hihi.. Taleah is wel even uit bed geweest tegen half 1, niet wakker van de knallen want die waren er bijna niet bij ons . Naar beneden geweest tot een uurtje of 1. Ze vond t super leuk en t vuurwerk ook, ze keek de ogen uit! toen met een klein flesje weer lekker gaan slapen en om 7uur wakker. Pff vroeg dus straks maar met z'n 3tjes terug. Beste wensen allemaal, dat alle dromen uit mogen komen! Xxx
Goedesmorgens! Nou Mel heeft lekker door al het geknal van het vuurwerk en geblaf van onze hond heen geslapen. Om 2.15 uur lagen we op bed en om 8.30 uur er weer uit, want Alisha is met mijn man een ronde aan het lopen om mensen gelukkig nieuwjaar te wensen. Kids komen dan aan je deur en wensen je gelukkig nieuwjaar en dan moet je ze snoep geven. Dan komen er zo tussen de 25 en 35 kids in 1 keer. Om 9 uur begint het bij een huis zo'n 1 km verderop en dan lopen ze een vaste route. Als ze echt alles willen lopen, loop je zo'n 4 km, want na ons woonwijkje komen vrijstaande huizen/boerderijen die wat verder uit elkaar liggen. Maar ze doen maar een deel tot het einde van ons woonwijkje. Dan heeft ze haar rugtas al vol met snoep en soms zelf wat geld. Vorig jaar had ze 4 euro aan geld gekregen. Nu maar afwachten wanneer ze hier aankomen. Is meestal tussen 9.45 en 10 uur O ja mijn man checkte gisteravond tijdens het knallen nog of de ponies in de stal stonden. Maar nee hoor..jut en jul stonden gezellig naar het vuurwerk te kijken bij het hek net naast de stal. Ik zou niet weten wat ik nu met de staatsloterij heb gewonnen. Ik ben lid en heb een straatje loten, dus zie vanzelf wel wat er op mijn bankrekening gestort wordt. Ik zeg het straks op want ik heb nog maar 3 keer wat gewonnen in bijna 3 jaar tijd. Ben nu ook net lid van de sponsorbingoloterij. Weet ook nog niet of ik daar wat heb gewonnen.
G E L U K K I G N I E U W J A A R Seph heeft ook overal door heen geslapen... Ongelooflijk! Maar wel fijn.... Zelfs heel zoet gaan slapen en niet meer wakker geworden... #fase voorbij??? I Hope So!
Goeiemorgen ladies!!!! Happy New Year allemaal!!!! Stan heeft door alle knallen heen geslapen, al was hij wel onrustig in zijn slaap, ben iets van 4x bij hem gaan kijken! Heb eindelijk weer es een fijne jaarwisseling gehad, leuke foto's van jaaaaren geleden gezien en Stan lijkt echt op mij en mijn broertje!! Zooo gaaff!! Ook spelletjes gedaan en das echt mijn ding, helaas normaal gesproken geen spelletjes fanaten in mijn omgeving, dus ik fleurde helemaal op!! Lag om 1.30 in bed en ben tot nu toe verbazend fit!! Terwijl ik gistermiddag om 15.00 uur al helemaal inkakte, hahaha!! -ouwe bes die ik ben- Vanmorgen werd Stan om 6.15/6.30 uur wakker, maar hij huilde niet, kletste en morrelde wat, ik heb hem mooi laten liggen, haha en toen ik om half 9 (ja ja, heerlijk) bij hem kwam sliep meneertje als een roosje!! Dus een super nacht gehad! En dat bij mijn ouders! Ben echt trots op hem!! Tot zover mijn storie!!
@ Alies, whaha, jut en jul keken naar het vuurwerk Terwijl dieren er normaal toch bepaald geen fan van zijn!! Dus dat moet wel een heel mooi en lief gezicht zijn geweest!! Ik ben ook benieuwd waar Alisha mee thuis kwam! Jij was trouwens wel heel vlot na 0.00 uur online!! @ Eliesah, hadden jullie Taleah dan wakkker gemaakt ofzo? Of heb ik het nu verkeerd gelezen, meende dat er stond dat ze door de knallen heensliep, maar ze was toch tot 1 uur beneden Hopelijk is de koorts nu in ieder geval gezakt!! @ Johannal, oef, wat een opluchting voor je, en wat fijn ook dat Seph er nix van heeft meegekregen! Scheelt een hoop prikkels!! @ Marye, Oww wat leuk!! Wat worden ze dan groot heh, als ze weer zo'n grote stap maken!! En jij mag daar 2x van genieten!! Gaaff!! @ Miljonairs, ik geloof dat het nogal tegenvalt! Heeft mijn geduim dus geen drol geholpen!! Zunde!!! @ Kleintje, dromen moet je altijd houden heh!! @ Ano, ik ben het met je eens hoor, zonder een goede gezondheid ben je nergens, maar soms een paar duiten extra hebben is ook nix mis mee!! @ hier, een jammerend kind, ga hem even aandacht geven!! Liefssss
Lekker hoor Kussie dat Stan je ff tot 8.30 uur heeft laten slapen. Nou de kids zijn geweest. Dit jaar niet zo veel. 24 stuks. Had 42 Maoam repen daarin zitten 3 kleine pakjes Maoam, a 5 snoepjes erin, gegeven. Dus nog behoorlijk wat over. Nou dat wordt dus zelf opeten.
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!!! Vriendin vertelden gisteren dat ze 10 weken zwanger is!! erg leuk. 2 augustus is ze uitgerekend. Joénna is wakker geworden, maar we hadden ook een hoop ilegaal wat onder haar raam werd afgestoken. Bij de laatste knal werd ze wakker. Ik was buiten, en een vriendin heeft haar uit bed gehaald. Als ze dit niet had gedaan, was ze vrolijk weer verder gaan slapen. Ach, ze bedoelt het goed!! Laten tegen 03.00 erop en om 08.15 was ze alweer wakker.
Mijn man zei dat ze saampies heel gezellig en ontspannen stonden te kijken. Ik moest toch binnen blijven bij de honden, dus zodra de rest hun jassen aan gingen doen om vuurwerk aan te steken, ging ik snel even online om jullie gelukkig nieuwjaar te wensen. @Johannal lekker hoor de Seph nu weer door heeft geslapen.
Kussie; nee Ik ging even kijken bij dr ivm dr hoesten en koorts en toen lag ze wakker in bed. Als ik de had laten liggen was ze wel nog in slaap gevallen denk ik hoor. Maar vond t wel leuk op zon speciale nacht !