nou volgens mij vind hij t niet vervelend ik denk dat ik t de volgende x ook maar zo ga doen thnx ik wist niet dat je t zo hard mocht doen ik deed iedere x maar wat
kussie leuk die 4 in 1 stoel van winnie de pooh. daar zal hij vast en zeker veel plezier van krijgen.
@ kussie: ja ik vond het in het begin ook echt behoorlijk harde bewegingen voor zn babytje.. maar het was echt gewoon goed en daan vindt het idd prima.. en het werkt als een trein Gelukkig is het bijna nooit nodig hier
@ All, ja leuk heh!! Wat leuk Linda dat jij die ook hebt! Ennuh wat jij zegt (Linda) dat HERKEN ik zo!! Stan is ook gek op de labeltjes!! Hij sabbelt er ook steeds op hahaha!! Zo grappig!! Maar ach, een keer wat nieuws voor hem is ook leuk! Hij heeft dan ook niet zo heel veel verschillends, misschien is dat het!!
Ano; wij jou niet missen! Doe niet zo gek . Hoe gaat het verder met Neomi, de mooie meid! Superb; ow dat is nog best en redelijke nacht . Zolang ze doorslapen als je het speentje geeft is het al erg fijn. Voor de thee; ik kook altijd water, daarvan doe ik een beetje in de fles en dan koud water erbij en dan gebruik ik meestal rooibosthee. Vind ze echt lekker! Maar water is ze ook nog tevreden mee. Ow hier ook lekker emo, zelfs als ik tv kijk haha. En van de week dan bij die crematie. Pfoeh kan niet tegen huilende mensen haha. Kleintje; klopt het dat jouw avatar het niet doet? Mooie foto's zeg! Zou het echt aan de wortels liggen, misschien pigmentje? Geen idee hoor. Volgende keer vragen aan het cb misschien. Vriendlief; wat een knapperd is die Jan toch ! Mare; beterschap met Florine. Zielig voor het meisje! Heeft ze nog veel gegild? Leuk de eerste wedstrijd gewonnen. Kussie; ow ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe Willem er uit ziet, kunnen we kijken op wie Stan nu echt lijkt hihi.. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Hoe gaat het nu met je migraine? Gwen; he balen zeg van je pc! Linda; wauw gave muts van Jesse! En nog wat in de planning staan deze twee weken? is Arno ook vrij? Nijnja; beterschap voor je mannen! En hopen op een iets betere nacht! Hoeveel dagen werk je eigenlijk en je staat ook voor de klas toch? Hier; joehoei hier weer een goede nacht gehad. Even wakker geweest rond 3uur, maar ben er niet naar toe gegaan, en viel vanzelf weer in slaap en dat was ook rond de klok van 5uur. En toen moest ik dr tegen 7uur wakker maken omdat ik om half 8 moest werken. Vandaag heeft ze dr eerste kunstwerk met verf gemaakt op het kdv. Haha, echt super leuk! Nu weer fijn twee daagjes vrij !
Ja Taleah is ook helemaal weg van speelgoed met labels, er zijn daarom ook speciale labeldoekjes gemaakt . Die hebben we ook twee.
hey meiden kussie haha wat ben je toch een schat!!! En wat heb je stan verwend zeg, hij is je vast heel dankbaar! Maaruh moet zeggen, ben ook wel benieuwd naar Willem haha eliesah zo, das best een goeie nacht he, Taleah leert het wel!!!en nu ben je weer lekker 2 dagen vrij toch?nou geniet ervan!! marye wauw 5-1 goed hoor!!!ennuh wel positief blijven he, een goed begin is het halve werk hoor!!!jullie zijn vast ook een heel goed team, en maken hues wel een kans tegen de rest!!!Hoe gaat het nu met Florine?beterschap! hier:nou Neomi wil de laatste dagen snachts echt niet zonder speen naar bed, dus dacht net laat r maar even huilen, nou na 12min ben ik naar boven gegaan, speen gegeven maar ze bleef huilen(lees:krijsen) nou van alles geprobeerd, maar ze werd niet stil, heb r toen ff 10min mee naar beneden genomen, en toen weer in bed gelegd, en nu slaapt ze wel... Pff als dit allemaal bij die tanden hoort, laat er dan eindelijk maar eens doorkomen, na een weke of 4 4-5 schijtluiers per dag word ik t wel beu hoor..
Wortels / eenzijdige voeding: Het lijkt me eigenlijk niet dat Esmay maar eenzijdige voeding krijgt want ze krijgt iedere dag een ander potje... Met weer wat anders erin! Linda in die link van jou staat dat namelijk dat het duidt op eenzijdige voeding... Het kan toch ook bijna niet dat het door de wortels komt? Er zit maar zo weinig wortels in die andere potjes en gewoon wortel met kip krijgt ze eigenlijk maar 1 x in de week en soms nog niet eens.....
owja labels, hier ook 1 die er dol op is!!!!zit er altijd aan te frunniken, maar de labeldoekjes???haha nee hoor, daar vind ze niks aan, ja alleen aan het echte labeltje wat eraan zit!!! en ze heeft nog wat nieuws, ze loopt de hele dag te puffen, en dan bedoel ik dus echt puffen zoals ik bij de bevalling deed haha, hoe ze erbij komt?gene idee, maar tis schijnbaar erg interessant...
Hallo allemaal, Hier nog eens even snel een berichtje van mij/ ons. Ik moet zeggen ik kom maar weinig aan het forum toe met het werken nu erbij. Vind het nog steeds best druk allemaal! Maar vaak lees ik wel 'stiekem' mee. Ik hoop dat het met alle beebs en mama's goed gaat. Met Jens wel in ieder geval, vandaag alweer 7 maanden geworden! Groetjes aan iedereen ook van Jens!
franny haha ja grappig he dat blazen, ook leuk om te horen dat er dus meer dat doen!!fijn dat met Jens alles goed gaat!!
en de laatste, Neomi aan het paardjerijden op de verjaardag van d'r grote nicht ga nu lekker slapen, trusten mensen!!! Bekijk bijlage 101999
@ ano: irritant ish et he, die tandjes op komst en ze komen maar niet. Hier ook echt zoooo veel poep gehad. Gelukkig is het nu weer over. hihi 12 minuten, je hebt het wel precies bijgehouden he . Hier nog niet aan het oefenen met slapen zonder tut. Ze zijn niet echt tut verslaafd ofzo dus ik laat ze nog maar lekker ff doen . Daan doet hem eigenlijk nooit in snachts.. die gooit hem er uit of speelt er mee. Jesse slaapt iets vaker met tut, maar ook niet altijd. ach. @ eliesah: Arno is ook vrij! Heb nog niet echte plannen, ofja.. Vandaag ff uurtje of 2 naar de stad geweest en bloedprikken voor mijn duizeligheid. (al is die nu eigenlijk zo goed als weg) Morgen ff naar de dierenarts voor inenting van kai. Woensdag komt er nog (jaja) KRAAMvisite... donderdag naar een vriendin en vrijdag komt mijn nichtje op bezoek. whaha. Maar zij nallemaal korte dingen, en geen uitstapjes Komt het weekend en de week erna wel. Week erna moeten we trouwens ook naar de kinderarts voor de eczeem van de kids. @ kleintje : Denk ook niet dat het aan de voeding ligt van esmay! In zo'n grote hoeveelheden krijgt ze die wortel idd niet binnen. @ ano: ohw..whaha, labeldoekjes vindt ze dus niet leuk? hmmm, da's ook wat!! wat een suuuper leuke foto's van je meissie!! Lang geleden, neomi spam!! leuk leuk!!! Die met dat paard is ook leuk zeg