Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, meid, ik zou gewoon even het CB bellen, en het es vragen! En eenzijdig voedsel? Je moet alle voeding toch ook eerst een paar x achter elkaar geven?
    Ik begrijp er soms nix meer van!

@ Nijnja, ik heb er geloof ik overheen gelezen dat je kids ziek zijn, maar k wens jullie veel beterschap daar!!

@ Franny, wowww, ook al 7 maanden? De tijd vliegt ook zo!

@ Ano, was het nou Neomi die puft?? En hihi; scheitluiers?? Lomperd, hahaha

@ all.. Ik heb een hele stomme vraag..
    Ik heb dee laatste tijd weer een nieuwe angst; wat als ik mijn kleine ventje niet goed opvoed? Wat als hij niet zal luisteren?? Wat als hij een grote mond krijgt?!
    Soms overvalt me echt het gevoel dat ik het me allemaal nooit gaat lukken... Herkennen jullie dat?

Veel liefs San.

Ps. Foto's volgen nog :). Komt goed!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk zeg en wat voor kunstwerk???

nou taleah doet t steeds beter he met slapen

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou dat kan ik wel begrijpen hoor dat je dat zat begint te worden. hopelijk komen ze snel door.

en natuurlijk missen we jou wel doe niet zo gek!!!;)

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat is het toch een mooie meid ik sta iedere x weer paf als ik haar zie. ze is zo mooi

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk zeg en wat een schattig bolerotje

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

met dat soort vragen zit iedereen volgens mij wel. zolang je maar consecuent bent moet t helemaal goedkomen volgens mij

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier whoehoe mn meisje is vandaag 8 maanden wat gaat de tijd hard zeg. ze had vanmorgen ff mijn banaan vast omdat ik nog de rest in moest pakken in mn tas voor mn werk en die banaan is nu beurs zag ik hihi.

8. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    @ setti gefeliciteerd met de 8 maanden gaat hard he
    hier gaat het wel sievert is ziek geweest weer heel erg last van astma gehad ooronsteking erbij hele weekend koorts alleen hij wil s,nachts niet meer slapen

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

setti; gefeliciteerd met de 8 mnd van lisanne! haha scheelt gewoon 2 mnd met taleah.
    zal eens een foto maken van t kunstwerk hihi.
    haha lekker zo'n banaan ;)!

ano; wat een prachtige meid zeg! hoe doet ze het nu met brood?

sabine; beterschap voor sievert!

hier; weer een goede nacht! nou ja wel 2x ownee 3x wakker geweest maar dan alleen een tutje en weer verder slapen! gaat de goede kant op.
    even een vraagje aan jullie; we hadden t er vorige week nog over. ik ben ineens sinds vrijdag elke ochtend ongesteld. of tenminste ik verlies bloed, het is alleen maar in de ochtend. 's middags is het weer over! zit in de 2de week van mn pil. heb dit nog nooit gehad, vind t echt vreemd en erg irritant! is dit normaal?

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey Dames,

Lindavnr: Super bedankt, wist niet meer waar ik mijn hand ook alweer neer moest zetten en ze had al zo'n last dat ik het niet verkeerd wilde doen :)

Kussie: Die gevoelens zijn vast heel normaal hoor, je wilt het toch zo goed mogelijk doen en dat kan je heel onzeker maken. Als je het egwoon met veel liefde doet, denk ik dart het echt wel goed komt hoor! En zoals Setti zegt consequent zijn.

Ano: Is niet zo dat ik ons heel slecht vind hoor, maar we spelen in een competitie met bijna alleen maar mannen. Wij hebben best veel vrouwen en zijn dus iets zwakker... vandaar die gedachte.
    Leuke foto's van Neomi, wat een ontzettend knappe meiod. En ik vind dat bolero'tje ook echt helemaal super.

eliesah: Fijn dat de nachten iets beter lijken te gaan. Is toch een mooie stap vooruit!

Setti: Gefeliciteerd met de 8 maanden P&F waren dat zondag, was eigenlijk een beetje aan me voorbij gegaan ...

Hier: Met Florine gaat het echt beter! Gisterenmiddag heeft ze een schaaltje yoghurt op, 'savonds prak en yoghurt. En Ook de papfles ging bijna helemaal op. Vanochtend weer een groot stuk van de papfles op en de koorts was weg.
    Nu is ze samen met Pepijn op het kinderdagverblijf. Don is ziek gemeld, al spijbelt hij eigenlijk gewoon, want we gaan even samen naar Breda shoppen voor de kids, samen lunchen en dan de kinderen weer ophalen. Ben er wel aan toe!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

thnx. beterschap voor de kleine man

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

volgens mij is dit niet normaal hoor ik zou ff de ha bellen misschien is die pil nu te licht voor je. want je bent toch al langer aan deze pil?? en anders nog ff aankijken

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx. jij ook nog gefeli8maanden dag! ik was t eigenlijk een beetje vergeten van P&F solly

wat leuk zeg ff samen shoppen.

ik heb er vaak geen tijd voor dus heb net de halve h&m leegbesteld hihi tijdens werktijd!!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kleintje: Ik was laatst bij het cb en toen zei de arts van zo jan krijgt zeker veel worteltjes te eten????? Jan heeft ook een oranje neusje Jan had toen vrij veel pompoen op en worteltjes zit bijna in elk potje...Dat ik heb althans dus daar kan het zeker wel door komen!!!!

15. Soda Pop

@ Setti, dankje meid, voor die lieve woorden!! Ik vind het toch fijn te lezen dat jullie het wel herkennen!!
    Soms bevliegt het me gewoon zo!! :(:) Maar indd. dat consequent zijn is heel belangrijk!! Streng maar rechtvaardig, hihi!! ;)
    En haha, een beurse banaan!! Lisanne heeft hem dus goed onder handen genomen!! :D:D
    Ow en gefeliciteerd met dat ze al 8 maanden is!! WOWW wat gaat het toch hard!!

@ Ano, wat een super foto's!!!
    Echt zooo lief, en wat de anderen ook al zeiden; wat een super leuke bolero!!! Maar ik wil echt niet stom doen ofzo, maar jij vind jezelf te dik?
    Lieverd ik ZIE niet eens een buikje!!!!
    Sorry hoor, maar ik kreeg laatst van mijn moeder te horen dat ik wel 5 maand zwanger lijk.. -mijn buuf is 20 weken zwanger en ik ben een keer zo rond als haar!! :$ Geloof me.. Jij ziet er super uit!!

@ Marye, och, wat fijn te lezen dat Florine zich beter voelt zeg!! Harstikke mooi!! Ennuh, geniet van deze spijbeldag!! :p Lekker hoor!! Even saampies op pad! Moet kunnen!!

@ Eliesah, hoeraaa, de nachten worden beter!!!!
    JEEJ!! *blij voor jou!!*

@ Hier, ben op het werk, ga gauw weer wat doen, maar moest gewoon even spieken hier!! Hihi!!
    Ps. Mijn telefoon is WEER kapot gegaan, weer het zelfde euvel als wat ik met die andere 3(!!) ook had! Ben er helemaal flauw van! Gister naar winkel gebracht. Vandaag gaan ze me bellen over hoe dit op te lossen!! Ik zei dat ik liever gewoon helemaal een ander TYPE toestel wil.. Deze hebben allemaal het beeldscherm nie goed!!
    Baal er flink van! Ben altijd zo zuinig op mijn tel...
    -een tic van mij is namelijk dat ik niet tegen krasjes kan:):)-
    (mensen met een angststoornis hebben vaker een -controle-tic, en bij mij is dat met krassen op bv. telefoon/laptop) *schaam*

Liefs

16. Soda Pop

K heb ook even gestemd op zowel Jan als Lisanne!! :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx

zo ik liep ff met mn collega's naar de brink dat is het restaurant in het umc. en daar zag ik haring mmm jammie dus maar een lekker wit bolletje met haring en uitjes mee genomen en ts echt super lekker. t wordt alleen de rest van de dag kaugom eten :D

18. Appel en Peer

Wuhahah, lekker broodje haring!
    Indd lijkt het me ook niet normaal, vanochtend ha gebeld maar kwam er niet doorheen. Straks maar even proberen ;).

vanochtend samen met Taleah lekker nog van 9 tot 11 geslapen :D, heerlijk! En net boodschappen gedaan, pff flink gesjouwd. Gelijk maar voor heel de week, hoef ik zaterdag nog maar een beetje te doen!
    Straks komt mn vader even op visite met zn vriendin, hebben Taleah al weer even niet gezien. twee weekjes denk haha.

Kussie; jeetje wat een gedoe met je telefoon. je had toch een blackberry? Ow die wil ik zo graag hebben hahaha.. :p

19. Appel en Peer

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk je ziet ook echt de veegjes van de vingers echt schattig

Deel Deze Pagina