Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Effe ego; ik had gisteren een sollicitatiegesprek en die was echt voor 40 per week. Maar het sprak me wel erg aan, lekker in de buurt, informeel enzo, leuke taken. Maar op de terugweg kreeg ik het weer spaans benauwd en mijn moeder die op Fenna had gepast sprak ook echt op me in dat ik toch echt moet afzien van 40 p/week. Dat ik daar echt ongelukkig van ga worden. En ik denk dat ze daar gelijk in heeft.

Was trouwens toch afgewezen. Was niet commercieel genoeg voor een functie als administratief medewerker :(. Ik slaakte een zucht van opluchting.

Vanochtend weer een ander gesprek gehad en ik had dus maar meteen verteld dat ik toch echt 32 uur wil ipv 40 en dat was mogelijk! Een hartstikke leuk bedrijf met fijne werkzaamheden. Zie ik zeker zitten. Ik werd net ook gebeld dat ik volgende week op tweede gesprek mag komen.

EN maandagochtend nóg een gesprek voor 32 uu.p.week bij een ander bedrijf.

Dus dat moet goed komen ;)

Eerst nu uitrusten, heb geen oog dicht gedaan vannacht.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wij hebben 4 honden, waaronder oa 1 spaans herdermixje en 1 grieks herdermixje. Via een stichting hebben we hun geadopteerd. Het dametje uit Griekenland is dus een eten jatterd waaronder ook luiers. ;) Dan gooi ik ze nog in de prullenbak, maar ze vist ze er nog uit. Daarom probeer ik als ik er aan denk de poepluiers gelijk in de container te gooien. Eten moeten we ook goed aan denken dat het niet binnen haar bereik staat.

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    dat klinkt dan toch wel weer goed meis! super dat je op 2e gesprek mag komen :D en nog een gesprek haha adelijk heb je veel te veel keus ;)

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    haha al die verhalen over hondjes die gek zijn op bloed en poep.. :p ben ik blij dat ik 2 katten hebben die dat niet zijn hahaha

wel 1 vd 2 die gek is op koffie hahahaha zodra ik de bus open doe waar de koffiepoeder in zit zeg maar.. word ie helemaal gek, als de kans krijgt, vreet ie dat dekseltje op hahaha bij wijze van dan.. haha dat ziet er echt niet gek, hij word daar echt wild van.. zal es kijken of ik er een filmpje van kan maken eerdaags :)

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    het is nog een hele klus om jullie bij te houden zeg!

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hallo, tis maar goed dat ik weer even kijk, haha, anders had ik morgen zooo veel bij te lezen!! ;)

@ Boomer, nou meid, ik heb diep respect voor jou, ik vind het namelijk al heel heftig als je vanuit "niets" opeens 32 uur gaat werken!! POEH! Ik wens je heel veel succes met het 2e gesprek bij het ene bedrijf en het "1e" gesprek bij het andere bedrijf!!
    Zal voor je duimen hoor!!

@ Superb, woeps!!! Foutje!! Chantal; bij deze; succes meid!!
    Hihi, grappig jou reactie op de naam van de dochter van mijn vriendin!! :p;)

@ Linda, hihi, meid, je moet het ook zelf weten hoor!! ;) Kan me ook wel voorstellen dat het niet "lekker voelt" omdat dat "onder" werktijd te doen! Ik hoop dat Daan strax alsnog een goeie fles leegdrinkt!!
    Ennuh, weet niet of je online komt in de vakantie, maar anders meid, wens ik je een superrr fijne week toe met je mannetje en kids, ow ennuh schoonouders ;)

@ Alies, jakkiebah!! Leve de containers! Die zijn toch haast nie los te krijgen! Maar het lijkt me indd vervelend als je constant alert moet zijn!!

@ Hier, whoeeehheej!! Stan heeft vanmiddag driekwart van een potje fruit opgegeten.. En ik geloof dat hij nog wel meer wilde!! :D Maar mama bouwt het rustig op!! Tis al pittig genoeg denk ik, voor zijn inie mini darmpjes om aan de nieuwe voeding en de groente- EN de fruithapjes te wennen!! Maar het gaat goddank goed! Hopelijk doet hij strax ook weer zijn best op het avond hapje!! (ditmaal voor de "verandering" worteltjes met aardappeltjes!!)

Liefsss

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi Superb,
    Je verhaal over je zoontje is precies hetzelfde verhaal hier.... hij wordt s'nachts gemiddels wel zeker zo's 3 tot 4 keer wakker..grrrr doodvermoeiend hij heeft geen nachtvoeding meer en als ik speentje geef gata hij gelijk weer verder maar als ik het niet doe gaat hij echt niet slapen...

Ook mijn oudste had precies hetzelfde..hij is nu 2 jaar en dat is wel helemaal goed gekomen nu slaapt hij prima dus er is nog hoop... voordat dat goed ging was hij wel al 14 maanden dus met dat vooruitzicht heb ik nog even te gaan! Wel fijn te weten dat er meer meiden last van hebben voelt toch beetje als gedeelde smart!

liefs Nina

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou dat is zeker goed werk van hem ;) Het komt helemaal goed joh!
    Pak je kleine potjes of grote?

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zou ik nou te weinig melk geven denken jullie?

8.00 uur Borstvoeding
    10.00 uur 100 gram fruit
    11.30 uur borstvoeding
    15 uur 180 cc + 6 comfort voeding
    18 uur 100 gram babymaaltijd vanuit een potje olvarit
    (sperziebonen met kip en aardappels)
    19.30 uur Borstvoeding

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lindavnr: Veel plezier!! Wij hebben het wederom gigantisch naar ons zin gehad.
    hebben jullie ook babypakket bij geboekt? Joënna vind die box helemaal te gek!! Nog geen minuut in gehuild, terwijl ze het thuis al heel snel zat is. Ze heeft zelfs geslaapt in de box:$. Doet ze anders nooit.......

In het zwembad zijn genoeg babyfloaten aanwezig. Scheelt weer sjouwen:D. Ook de familie omkleedkamers zijn erg handig, alleen jammer dat de 2 grootste niet op slot kunnen.

Ik heb trouwens ook bij het KDV een eigen fles staan met reserve speen. Dan weet ik zeker dat ze drinkt, en de goede speen heeft ivm JBPM en even terug met krampjes.

@ SuperB: Gaaf dat Morris los kan zitten. Hier stort ze meteen naar voren, en steunt ze op haar handjes:D.
    Vind het een leuke naam van je zoontje. Even weer wat anders.

@ Marye: Wil Pepijn zijn zusje inhalen met tandjes?:D

@ Lynette: Jeetje wat ga jij nog een heftige periode tegemoet!! Heel veel sterkte meid!

@ Alies: Oohhhhh, vreselijk ba, ba, baaaaaaaa. Hier laten ze de poepluiers gelukkig met rust (klop het meteen af). Ben 1x zelfs vergeten om het zakje in de grijze container te gooien. De volgende dag lag het nog keurig op zijn plek. Hield me hart al vast.

@ Boomer: Gaaf een 2de gesprek. Leuk!! Ik moet zeggen dat 40 uur mij ook veel lijkt.
    Naar mijn idee geef je niet te veel melk. Boomermelk mag onbeperkt:D

@ Kussie: Stan gaan in 1x als een speer met zijn eten:D. Heb je nog een keer bloemkool geprobeerd:p

@ Jonge gezinnen beurs: Zit te twijfelen. Dat weekend zitten we met mijn familie in de Weerterbergen. Heb dan eigenlijk niet veel zin om van Weert naar Utrecht te rijden. Wetend dat ik ook terug moet rijden, en 's avonds niet meer op of neer kan vanwege de bekkenpijn. Laatste heb ik er wel voor over, maar vind het voor mijn oma's en opa ook niet echt gezellig.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Heerlijk midweekje gehad, maar ben helemaal gesloopt. Maandag erheen gegaan. Later weg als gepland, daar Joënna besloot om langer te slapen als normaal.

Dinsdag zijn we naar Roermond geweest. Daar hebben ze een Toys XL en nog een hoop andere winkels.

Woensdag met Joënna wezen zwemmen. Ze keek haar ogen uit:D. Ze heeft een klein half uurtje in het water gelegen. Op een gegeven moment begon ze door te krijgen dat als ze met haar beentje beweegt ze door het water kon "lopen". Ze vond het prachtig om naar de andere kindjes te kijken.
    Vervolgens zetten ze het op een brullen:$. Flesje erin, leeg gedronken, en de komende 4 uur is ze niet meer wakker geweest.
    Besloten om haar ook niet aan te kleden. Droge handdoeken omgewikkeld, warme deken, en we hebben haar zo meegenomen. Nog een frietje gegeten, maar ze heeft nergens iets van meegekregen.

Donderdag voorzichtig Weert in geweest. Leuke binnenstad om te winkelen!!

Vandaag weer naar huis.

Joënna eet op het ogenblik als een bootwerker:$. We vonden het een mooi moment om met een boterham te beginnen. Nou de eerste dag een halve, en daarna peuzelt ze rustig een hele weg.......... De ene keer drinkt ze daarna nog wel een beetje melk, maar vaak ook niet.

Donderdag was ik vergeten om een boterham voor haar mee te nemen. We zaten lekker op een terrasje in Weert. Beiden wat te eten besteld, en toen zag ik dat ik voor Joënna alleen flesje had meegenomen. Dus voor haar een boterham met roomboter besteld. Ze zat lekker aan tafel haar boterham op te peuzelen:D:D.

Zit alleen nog een beetje te klooien met een tussendoortje tussen haar boterham en avond eten.

Ben nu helemaal op....... Lekker TV kijken!!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Een spuitluiers, niet normaal. Had voor 2 weken kleding mee genomen ivm spugen. Beter mee verlegen als on verlegen. Per dag lekten ze minimaal 2x door. Zelfs haar slaapzak en beddengoed vies. Vanochtend haar laatste schone spullen aangetrokken, en we kwamen thuis, zelfs de cosi onder.
    Hopelijk zetten de tandjes snel door nu.

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Gwen; fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Heb je nog een foto dat Joënna op zo;n matje in het zwembad ligt? Lijkt me schattig om te zien.
    Leuke leeftijd nu om naar een bungalow te gaan. Wij zijn half juni geweest, toen was ze 2 a 3 maanden en dat was toch nog te vroeg, ze kon zo weinig.

Ga lekker televisie kijken! Ik ga zo de hond uitlaten, zit me toch een partij ranzige scheten te laten:( en daarna op bed the voice kijken, manlief op de bank voetbal international.

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O Gwen, mijn vraag was juist of ik niet te weinig melk gaf :)

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Solly:). Nee volgens mij niet. Je geeft 1 flesje melk, en de rest kan je niet controleren. Zolang ze tevreden is zou ik zeggen dat ze genoeg krijgt. Het lijkt mij dat als ze niet tevreden is ze vaker komt voor voeding.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nee helaas niet...... Ik heb amper foto's, was de goede camera vergeten.
    Inderdaad leuke leeftijd. Druk aan het ontdekken, en druk bezig. Ook haar omgeving en de geuren vond ze prachtig.
    In het zwembad was ook een baby van 5 weken aanwezig. Dat vond ik echt veeeeeeelste jong. Al die herrie, en de chloor lucht. Lijkt me echt niet gezond.

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja nu ik ook zo opgeschreven terug zie, was mijn vraag wellicht overbodig en ben ik het met je eens. :)

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    5 weken lijkt me ook te vroeg ja. Pfff, dan ben je zelf nog geen eens hersteld van de bevalling toch?

Toen Fenna 2,5 maand was dan, vond ze het water ook niet speciaal. Dr was eigenlijk niks aan om met haar in het water te gaan zitten.

Ik ben nu niet meer gaan zwemmen eigenlijk. Maar dat komt ook omdat ze in bad gaan ook leuk vind. En ik heb zo;n badzitje nu en met badeendjes spelen enzo. Net zo makkelijk.

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

woow gek, wat had ik jullie gemit zeg haha :p. Hoe verslaafd aan zp haha.
    moest veel bijlezen, maar zit weer op mn tel dus kan niet goed trg reageren. sorry, morgen weer :).

hier; taleah hoest nog flink en daardoor aan t klooien met de flesjes. pff word er gek van, ben blij dat we dinsdag naar t cb gaan. snap er soms niks meer van. nou ja komt wel goed!

nijnja; wat goed van toon zeg! hopelijk snapt ie t nu na dit nachtje ;). indd fijn om te lezen dat we niet de enige zijn.
    denk dat ik hier ook nog een x in elkaar stort, ben soms echt chaggie door t slaap terkort. maar ja de ene dag gaat t toch beter dan de ander hihi.

linda; heeel veel plezier met je gezinnetje. geniet er van! :) en ga maar snel bloed prikken! hier geen last van poepluiers, tandjes zijn bijna door. voel al echt een scherp puntje! ;)

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Boomer, hij krijgt nu nog 4maanden potjes, omdat we ook al later ermee zijn begonnen, maar als dit goed gaat duurt het niet lang meer voor ik overstap hoor! En ik denk dat ik volgende week ook maar ga beginnen met een broodkorst :)
    Spannend!!

Ennuh, nee, ik denk niet dat je te weinig melk geeft, tenminste. Ik weet natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgt als je BV geeft.. Hoe "voel je dat zelf eigenlijk aan"?

@ Gwen, wat heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! En wat goed zeg van Joenna dat ze zo goed eet!! Woww!! Dat gaat ook met sprongen nu! :D Leuk hoor!!
    En ohhwwnee, die bloemkool dat doen we nie weer, als ik het zelf een keer ga maken dan zal ik hem een stukje in het vuistje geven zodra hij meer gaat kauwen!! Maar die potjes komen hier nie meer in huis!! BRRRR!!

@ Nina, wat apart is dat heh, dat zowel Senna en Noah dan allebei niet gelijk doorslapen, zou dat erfelijk bepaald zijn ofzo!! Ben blij dat Noah nu dan in iedergeval wel doorslaapt!! Hopelijk krijgt Senna het sneller in de gaten!!

Liefss

Deel Deze Pagina