ik geef haar tussen 12 en 1 een bruine boterham met smeerkaas of smeerworst en dan vouw ik de boterham dubbel en dan pluk ik steeds een stukje af anders is het zo'n gedoe met snijden met die plakzooi. ze is echt dol op brood.
wat leuk zeg lekker uiteten. nou ja maakt niet uit dat je niet veel lust er zal vast wel iets bijzitten wat je wel lust
ooeehhh wat vervelend zeg en je had t spiraal??? ik hoor toch heel gemengde verhalen. zo zijn er meiden met heel veel klachten en een paar met goede verhalen. suc-6 meid en ik hoop dat je er snel tussen kan
Het is best prijzig vind ik.. maar ik heb al rondgekeken en er zijn studio's bij die veel en veel goedkoper zijn. Nu heb ik t gedaan bij Infraligne.. oktober was een actiemaand, dus 5x gratis en daarna is de keus aan jou of je ermee doorgaat of niet.. nou ik heb dus zeker wel resultaat maar 18,- per 30 min en dat 2x in de week vind ik gewoon veelste duur! Op mijn eigen sportschool hebben ze het ook.. dat zou me voor 2x per week, 27,- per maand kosten dus dat is in verhouding super goedkoop. Nu heb ik daar vanavond een intake om te kijken hoe zij te werk gaan, of de begeleiding t zelfde is en wat ze voor me kunnen betekenen. T is best apart want in kilo's ben ik niks kwijt maar in cm dus wel.. vet% is ook omlaag en vetmassa ook dus das allemaal super positief. Je ligt dus in een warmtecabine ong 30-45 oefeningen te doen die op jou zijn afgesteld.. die zijn van te voren in een intake besproken, welke gedeeltes van je lichaam je het meeste wil aanpakken en dat is bij mij tussen buik en bovenbenen dus mijn progamma was daar ook op afgestemd Maar als je verder wil weten hoe t werkt, moet je t maar ff googlen t is lang verhaal hahahaha maar wie weet zit er bij jou in de buurt ook wel zoiets!! En t werkt echt Wat leuk dat je mee uit eten mag ik ken t alleen... haha ik lust ook bijna niks en als wij uit eten gaan, gaan wij naar restaurantjes waarvan ik weet dat ze iets voor mij hebben, dus geen michelinster restaurant haha maar misschien zit er toch wel iets lekkers bij, je weet het maar nooit @hier, sem lag gister rond 19.00 op bed.. ging lekker slapen.. rond 22.45 werd ie gillend en krijsend wakker, helemaal overstuur heb m geprobeerd te troosten maar ging niet.. zn buikje was superhard dus denk dat ie echt buikpijn had.. terwijl ie toch goed poept, vooral nu zeg maar.. toen ie iets rustiger was, heb ik m terug in bedje gelegd.. weer huilen,gillen krijsen en al. en toen leek t net of ie weer bezig was om luier vol te krijgen.... en ja hoor, weer zooooooooo dun en zoveel, echt zo sneu. hft dus gister 5x van die luiers gehad.. maar dat had hft m dus dwars gezeten.. daarna toch maar zetpilletje gegeven voor de zekerheid en klein flesje want zn laatste fles had ie ong 140cc van laten staan en daarna is ie gelukkig lekker in slaap gevallen.. en net moesten we m weer wakker maken & hij was weer zo vrolijk nou wat een lang verhaal! ik ga richting mn werk nu.. lees jullie later weer. fijne dag voor de meiden die vrij zijn & werkse voor de andere meiden!
joehoei, taleah heeft weer van 7 tot 7 geslapen. en geen 1x wakker geweest! echt super knap! werd om 6uur wakker van mn vriend die moest gaan werken en dacht echt dat het pas 3uur was ofzo haha. raar dat ik er geen 1x uit ben geweest hihi. wel super fijn natuurlijk!
Eliesah: Wat super goed van Taleah en wat heerlijk voor jullie! Ik hoop echt dat het zo blijft gaan! Lynette: Jeetje wat ongelofelijk balen, succes bij de gyn. En een knuffell omdat je dat gewoon verdiend. Lisetje: Wow dat zijn een hoop cm. Wel duur idd, maar fijn als het voor jou werkt! Ano: Eten bij een restaurant met ster is een hele ervaring, vind ik dan. Wij hebben het al meerdere keren gedaan en het is niet te vergelijken met 'gewoon' uit eten gaan. De porties zijn wel kleiner, maar ik heb nog nooit gehad dat ik met honger weg ben gegaan hoor! En ik ben echt geen kleine eter ofzo. Ik ben benieuwd wat je er van vindt als je uiteindelijk ben geweest! Franny: Hier vanaf 6 maanden een boterham met korstjes. Laagje margarine en smeerkaas, leverpastei of appelstroop.En dan op dezelfde manier als Setti. Dus dubbelvouwen en stukjes afscheuren.
Jeeej Melanie haar eerste tandje is door! Ik zag eergisteren al een donker vlekje links onder en net voelde ik dat het tandje er door is en ik zag 'm ook.
gisteren bijgelezen dus wat ik daar nog van weet : Eh... ohw.. da's eigenlijk wel heel erg weinig, hahah. Ehm.... Toch maar ff spieken. Ohja! @ Setti: Wat een mega lieve foto!!! @ ano: haha nope geen foto van de tandjes: dat weigeren ze hahah. Zodra ik het mondje open doe is het gelijk zo hard mogelijk dicht duwen Verder: @ ANo: haha ik ga ook elke avond even kijken voor ik slapen ga. Moet ze nog even zien dan! Maar stop ze niet in want dan ben ik bang dat ze wakker worden hihi. Ze liggen ook nog altijd prima, bijna hetzelfde als wanneer ik ze in bed leg. @ Lynette: aargh balen zeg!! Succes in het ziekenhuis morgen. @ eliesah: Jeuuuuj goeie nacht!!!!! FIJN! @ Alies: jaa leuk!! Tandje! Ook veel poepluiers gehad of valt het mee? @ hier: Alles prima. Fysio komt zo als het goed is (haha 10 minuten geleden eigenlijk). Vanmiddag bezoek en mijn schoonouders en vanavond om 7 uur fluiten en volleyen. Druk druk! Maar wel leuk, heb er wel zin in. niet zo in het bezoek, zij nee ntante en oom van me waar ik weinig mee heb, dus daar zit ik niet zo op te wachten haha. Kids liggen nu lekker in de box in hun slaapzakje. Dan draait jesse tenminste niet om, hahah. Rustig voor mama Hebben jullie ook maatje 90 nu van slaapzak? Had weekje of 4 geleden maatje 70 gekocht, maar die was al te klein! Had ik ook niet goed gepast, hij was al krap toe nik hem kocht... maar ze konden hun benen niet eens meer strekken. Dus nu hebben ze heel veel ruimte onderin haha. Staat wel mega schattig
Setti; wat een onwijs lieve foto van Lisanne! Lynette; jeetje wat balen zeg. Nu dit weer?! Succes bij de gyn. Linda; veel plezier vandaag! Ik heb maat 68/80 geloof ik van de hema. Van de week even dikke winter slaapzak halen want ze blijft niet onder de dekens liggens 's nachts haha, is dan toch best fris. Alies; joehoei, welkom bij de tandenclub ! Lisetje; wauw wat goed zeg! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Sem, knappe kerel! Ano; haha jij was dus ook blij gister dat ze op bed lag. Ik ga ook altijd nog even kijken bij dr, even dekentje goed leggen. Gister lag ze met dr hoofd aan het voeteneinde, dus gelijk maar even goed gelegd en ze sliep gewoon verder! Mmm nu weet ik t even niet meer... Hier; zo huisje is weer gepoetst en mama is weer gedouched. Baby slaapt, al denk ik dat ze wakker gaat worden. Om half 12 komt een vriending met dr kleine zoontje van bijna 2 mnd oud. Heb m pas 1x live gezien, ben echt benieuwd! Lees jullie vanmiddag weer!
@ Linda, Stan heeft nu een 80cm slaapzak thuis, en bij mijn ouders een 90cm slaapzak. En daar heb ik er zelf ook 2 van. En ik heb er nu ook eentje met mouwtjes gekocht! @ Alies, wauw, Melanie ook al een tandje!! Volgens mij hebben alle beebs hier al tandjes!! Stan niet!! Maar die krummelt hiero achter iedereen aan, hahaha!! Dus ik maak me er geen zorgen om!! Hahaha!! @ All, meiden, ik ging net Stan's neusje schoonmaken met zo'n tip-wattenstaafje.. En toen kwam er met het snot ook een beetje bloed uit.. Hebben jullie dat ook wel es gehad? Is dat normaal? Of zou ik huisarts/CB moeten bellen? Heb er hier niemand nog over gehoord? Het was ook niet dat hij echt bloedneusje heeft hoor (goddank) maar sommige "beetjes snot" waren rood... Iemand tips of ervaring? @ Eliesah, WOWWW!! Wat goed zeg!! Gewoon van 7 tot 7 geslapen!! Gaaf hoor!! Dat is wel een driewerf hoera waard; HOERA HOERA HOERAAAAAA!!! @ Amanda, ik geloof dat het indd normaal is hoor dat er nu wat langer tusen zit.. Ik moest met 1 mnd.2 mnd.3 mnd.en 4 mnd. Toen met 6 mnd en nu met 7,5 maand weer... En daarna weet ik nog nie, hahaha!! Hihi, dus jou meiske heeft haar vriendinnetje (pop) gevonden!! Dat beloofd wat!! K hoop maar dat dat andere meisje die pop dan niet gaat missen! Ennuh, k zou er ook maar eentje extra aanschaffen.. Zo van wat ik gehoord heb, moet het een ramp zijn in pocketformaat als kleintjes hun favo knuffel kwijt zijn... @ Hier, ik wacht op mijn nieuwe telefoon.. Dat zal ook wel weer een drama worden, weten jullie dat nog wel, dat ik toen weeeeeeken heb gewacht op mijn Black Berry, ik verwacht een herhaling van... @ Lisetje, Wauw!!! 19 cm!! Das nie nix!! Gaaf hoor!! En zulke aanbiedingen, daar heb je nog es wat aan, 5x gratis!! Als dat hier ook es is, dan weet ik wat me te doen staat!!! @ Superb, misschien waardeert je man het juist wel extra hihi, dat je hem er zo bij gaat betrekken 's nachts (voor zolang het duurt, hahaha) Maar ik hoop natuurlijk ook dat Morris gewoon door gaat slapen!! Dat is veel beter!! @ Gwen, hoeraa!! Je bent weer online!! Das fijn zeg!! Ga je ook een foto plaatsen van je nieuwe look, of staat er misschien een foto op hyves, zal zo es even spieken!! @ Lynette, ik begreep er nix van eerst, je draadjes verhaal.. Maar het gaat zoals Setti al vroeg over een spiraaltje? Gewoon eruit laten halen meis!! Ennuh die nuva ringen? Wat is dat ook weer precies? Ik hoop dat je ook indd met spoed terecht kan bij je Gyn!! Want dit is nix!! @ Marye, lekker genoten gister op de bank met Don!!? En wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad! En misschien dan wel niet super veel baby-kleertjes gezien, maar jullie zijn voor jezelf ook goed geslaagd meende ik te lezen!! En ach, gewoon er even uitzijn is al heel wat waard, toch!! Dit was een nuttige besteedde spijbeldag als ik het zo lees Liefsss
Ohja, Ano, ik ga elke avond eigenlijk wel meerdere keren even om het hoekje kijken!! Daar voel ik me gewoon veel beter bij! En ik stop hem verder niet in, omdat hij alleen in een slaapzakje ligt.. Mocht hij scheef liggen, tegen de rand aan, dan leg ik hem weer recht, maar anders blijf ik op afstandje... Maar zonder te gaan kijken kan ik indd ook nie slapen hoor!! Dat hoort nu gewoon bij het "naar bed gaan"
Melanie had soms wel 3 a 4 poepluiers op een dag. Ze kwijlde af en toe wat en gisteravond had ze alleen haar linker wang rood. Toen zei ik al tegen mijn man dat het vast niet lang meer zou duren voordat haar tandje door zou komen. Gisteravond voelde ik het puntje nog niet en vanochtend dus wel. @ Lynette: Het zit je momenteel niet echt mee he? Succes in het ziekenhuis morgen. @ eliesah: Jeeej een goeie nacht!!!!! Het gaat al beter.
Pfff hebben jullie deze maand ook ineens zoveel rekeningen? Jeetje we zijn echt blut gewoon.. Hahah, gelukkig is het weer bijna het einde van de maand!
Waar zit 't tandje Alies? @ Eliesah: hmm volgens mij geen extra rekeningen ofzo hier... althans, is me niet opgevallen haha. @ Hier: Fysio geweest en alles gaat goed! ze komt niet meer terug omdat daan het prima doet. Joehoe! Zn hoofje is prima aan het herstellen dus dat gaat hartstikke goed. Ook zijn ontwikkeling gaat prima. Hij is gewoon wat later als jesse door de operaties maar ook door zn karakter, tis gewoon een rustiger mannetje. Hij ligt nu de hele dag ongeveer op zijn zij, en draait net niet door. Maar komt goed Woops, jesse is in zn spuug aan het zwemmen hahah daag