Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oke :D Volgens mij beginnen hier alle kindjes zo'n beetje met die tandjes?

2. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Hier nog steeds tandloos :D
    (Wel veel kwijl en dunne poep...dus wie weet redt hij het nog net voor de 9 maanden haha :p)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx. hier ligt ze nog in slaapzak maat 70 ik heb wel 90 liggen voor straks. aangezien lisanne nog maar 67 cm is

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie ts echt niets om je druk over te maken hoor lisanne heeft ook wel eens een bloedneusje gehad. zeker nu de kleintjes wat verkouden zijn kan het voorkomen

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat fijn dat de fysio niet meer terug hoeft te komen dat is een heel goed teken.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ladies!!!

bloed bij snot:heb het ook al een aantal keer gehad hoor.
    Dan zit er gewoon heel ietsje tussen, maar das niet erg hoor, dus absoluut geen zorgen over maken!

kusje geven tijdens het slapen:haha ik ben niet zo voorzichtig hoor.
    ik loop gewoon de kamer in, leg 'r even recht, dekentje weer goed, en geef 'r een kus.
    soms word ze er wel wakker van maar slaapt dan ook zo weer verder.
    Maar ze is hier wel wat geluid gewend, als wij naar bed gaan hebben we gewoon de lamp op de overloop aan en praten gewoon met elkaar, ze word dus niet zo heel snel meer wakker.
    lisetje, bedankt voor je hele reactie haha.
    Maar jeetje das wel erg duur ja, dat kan ik echt niet betalen.
    27per maand is idd een stuk leuker, en als je dat zou doen hoef je eigenlijk ook niet eens meer te fitnessen he?hiermee val je genoeg af.
    maar idd wel vaag, dat je in gewicht niet afvald maar in cm wel.....waar gaan die cm's dan heen vraag je je af he..
    Werkse vandaag!

linda fijn dat alles goed was met de fisio!ik hoefde idd ook niet meer terug, tenzij ik dat zelf wilde.
    suc6 met de wedstrijd vanavond!

kussie, okeej alleen met slaapzak?als ik dat doe hier, ist wel een beetje te koud denk ik, tis op haar kamertje niet zo warm, dus z ligt ook altijd nog onder een dekentje.maar wat lief van je broer een nieuwe telefoon.
    Maar waarom moet je er eigenlijk 2 hebben dan?

marye, ah jullie hebben er ook wel eens gegeten, en jullie is het dus wel goed bevallen?nou hoop doet leven hahaha, nee grapje hoor.
    maar tis volgens mij ook nog eens heel duur he?zou t er niet voor over hebben denk ik....Maar ben errrgg benieuwd!

uiteten:haha bedankt voor julie reacties meiden.
    Weet nog niet wanneer we gaan maar laat julie zeker weten hoe het was hahahah

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti en Ano, bedankt voor jullie reactie!!
    Ik schrok er wel van, maar zal me er verder geen zorgen (meer) om maken!! :);) *denk ik ;)*

@ Ano, ik had al een duocard aangeschaft toen ik nog met mijn ex ging. Reed toen vaak 's avonds laat nog weer naar huis vanaf Friesland (dik uur) En had regelmatig batterij dan leeg en ik vond dat niet een fijn idee... En toen had ik besloten om gewoon een extra telefoon erbij te nemen.. Ook omdat ik voor mijn werk veel onderweg ben, en toen nog een auto had die er regelmatig mee uitscheidde...
    Dus nu zit ik gewoon nooit zonder zeg maar.. Zodoende!! ;)
    En nu ik Stan heb ben ik helemaal blij dat ik weet dat ik altijd bereikbaar ben!! :)
    En iedereen bereiken kan...

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hehe, ik ben eindelijk op de hoogte van de betekenis van Lisetje haar WWW... Super meid!! Bij deze: IK BEN OOK TROTS OP JOUW !!
    Heb je btw al een keuze gemaakt w.b je werk??

@ Kussiexx, wat is een duo card??

@ Superb, hier ook nog geen tandje maar het duurt nu niet lang meer.. Ik voel al een stukje zitten.. en zie een streepje..

@ Eliesah, wat super dat taleah vannacht heeft doorgeslapen..

@ hier, nou Milannetje ligt lekker op bed te slapen.. Nu maar eens puin ruimen en flink poetsen.. De hond is net over z'n nek gegaan.. Bah Bah!!

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Alies: Super zeg! Heeft ze er veel last van gehad?

Ano: Het is idd erg duur. Wij nemen meestal iets van 5 gangen en dan ben je echt wel samen met wijn €100 p.p. kwijt. Wij hebben het er wel voor over zo'n 2x per jaar. Maar kan me ook heelgoed voorstellen dat mensen dat niet hebben hoor.

Lindavnr: Wat super dat de fysio niet meer komt! Knappe daan!
    Veel pelzier met de visite, tenminste ik hoop dat dat lukt. En natuurlijk bij de volleybal.

Kussie: Bloedneusje is heel normaal hoor zeker als ze verkouden zijn!

Hier: Pepijn tijgert de hele kamer door, ben zoo super trots!!!!! :D

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Melanie heeft er niet heel erg last van gehad. Ze was niet vervelend of echt koortsig ofzo. Wel veel poepluiers, waarvan amper dunne luiers en dus hele rode wangetjes ineens. Voor de rest is ze goed gemutst. :)

Cool zeg dat Pepijn al tijgert. Melanie drukt alleen haar kontje in de lucht als ze probeert vooruit te komen. Maar ze gaat niet echt vooruit. :D

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lisetje; Wow, dat gaat wel hard met die infraroodcabine. Ik vind het wel heel duur. Hier moeten ook nog steeds de laatste kilo’s eraf. Ik pas mijn oude kleren wel weer, maar ik kan niet zeggen dat alle broeken lekker zitten.

@ Ano; Af en toe mis ik Nederland best wel hoor. Vooral als het even tegenzit dan mis ik mijn familie. Voor de kinderen vind ik het ook jammer dat ze de opa’s en oma’s niet zo heel vaak zien. Maar goed, we skypen vrij veel. Verder moet ik ook zeggen dat ik niet echt een familiemens ben. Ik mis natuurlijk mijn ouders en broer/ zus wel, maar ik zit niet zo te wachten om naar allerlei verjaardagen van ooms, tantes, neven en nichten te gaan. Ik heb daar niet zoveel mee.

Lekker hoor eten in een sterrenrestaurant. Ik hou daar altijd wel van. Ik lust ook eigenlijk bijna alles wel. Zoals Marye ook al zegt, het is niet te vergeliken met gewoon uit eten gaan. Gewoon gaan en het is vast lekker. Weet je al naar welk restaurant jullie gaan?

@ Lynette; Het zit je ook niet mee de laatste tijd. Heb je de gyn al gebeld?

@ Eliesah; Het lijkt er dus op dat Taleah het doorslapen nu echt onder de knie begint te krijgen. Joehoe! Was het gezellig met je vriendin?

@ Lindavnr: Wat fijn dat de fysio niet meer hoeft te komen. Morris heeft ook maat 90 van slaapzakjes. Laat deze altijd meebrengen door mijn moeder van de Hema of Prenatal in NL. Hier worden slaapzakjes bijna niet gebruikt en als je er al 1 kunt kopen dan zijn ze vreselijk duur.

@ Kussie; Heb het hier nog nooit bloed gezien als ik Morris zijn neus schoonmaakt. Ik doe dat ook niet met een wattenstaafje maar met een dingetje waarvan je de ene kant in zijn neusje stopt en de andere kant stop je in je eigen mond en dan zuigen maar! (Nee, je krijgt geen snot in je mond!). Werkt als een tierelier.

@ Marye; Wat gaat Pepijn ineens hard. Morris is liever lui dan moe en maakt geen aanstalten om te gaan kruipen, ook omdraaien vindt hij ineens teveel moeite. Het si veel makkelijker om te schreeuwen en te wachten totdat mamma (of Jasmijn) komt helpen.

@ Tandjes; Hier nog steeds geen tandje te bekennen. Vrees dat Morris de laatste tandenloze zal worden. Jasmijn kreeg haar eerste tandje toen ze bijna 11 maanden was.

@ Hier: Redelijke nacht gehad. Begon nogal dramatisch. IK ben er tussen 10 en half 2 zeker 5 keer naar toe geweest om zijn speentje te geven. Daarna heeft hij geslapen tot half 7 en toen moesten we hem om kwart voor 8 wakker maken.

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Linda, ow jah dat wilde ik ook nog zeggen GOOO Daan, dat hij geen fysio meer nodig is! Wat een kanjer!! :D

@ Alies, superrr de wauw!! Dat word een heel ritmisch meiske!! Whahaha!! Geweldig!! Ik hou d'r van!!

@ Marye, okeej, ik had er hier ook nog nooit over gelezen, dus ik wist het niet, en ik dacht, voor ik weer hysterisch naar de dokter bel :):) Eerst even met de experts hier overleggen!! :D:D

@ weet ik even nie meer, een duocard is 2 simkaarten maar wel het zelfde nr. Als je dan de ene tel uit zet en de andere weer aan doet, ben je gewoon weer bereikbaar op hetzelfde nummer, dus geen gekl**t met het wisselen van Sim in de telefoons... Snappu!! ;):D:D

@ hier, ik ga koken. De vader van Stan komt zo!! Ik ga maar es lekkere macaroni maken! Oei wat heb ik daar een zin in!! ;):D:D
    Ow en mijn tel is dus NIET gekomen.. Of het moet nu nog last but not least komen
    Liefssss

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Leuke foto van Lisanne in de wasmand:D Jeetje alweer 8 maanden. Grote meid aan het worden.

@ Kussie: Wat een drama met je telefoon:x
    Als Stan verder niet bloed uit zijn neus, zou ik me er geen zorgen om maken. Misschien heeft hij wel per ongeluk met een nageltje iets beschadigd in zijn neus, waardoor het is gaan bloeden.

Oja, moet nog foto's plaatsen van mijn nieuwe look!!

@ eliesah: Zit met volle verbazing te lezen hoe goed Taleah slaapt. Meid, echt super, kun je eindelijk bij tanken 's nachts.

@ Marye: Wat leuk dat Pepijn aan het tijgeren is!! Zometeen ook Florine erachter aan.:D

@ amanda21: Gezellig dat je ons ook weer gevonden hebt!
    Leuk dat Samila tijgert!! Vind dat erg gezellig.

@ SuperB: Zo te lezen heb jij ook een "gezellige" dag gehad. Kan me heel goed voorstellen dat je blij was dat ze op bed lagen.

@ Alies: Leuk eerste tandje bij Melanie:D. Vind het ook zo schattig staan.
    Hahahahaha, geweldig dat filmpje.

@ Ano: Joënna vond het helemaal geweldig om te zwemmen. Ze lag op mijn arm, zodat ik haar wel boven water kon houden, en ze lag ze te spartelen. Wel een paar keer koppie onder geweest omdat ze zich in 1x omdraaiden:). Ach ze gaf er niks om.
    In het babybadje had ik haar op mijn benen neergelegt zodat ze een beetje kon "tijgeren". Vond ze ook hartstikke leuk!!

Leuk dat je man gewonnen heeft!!

@ Lynette: Meid, kan er ook nog wel bij dat je spiraaltje is uitgezakt:(. Hoe gaat het verder met je?

@ Slaapzakjes: Ik gebruik hier de puckabag, en slaapzakjes maatje 68/80. Opzich past ze er nog prima in, maar ik vind het soms toch wat krap worden om die armen erin gefrot te krijgen.

@ Naar bed gaan: Ik ga altijd bij haar kijken voordat ik ga slapen. Wil zeker weten dat ze adem haalt.
    Ook als ik 's nachts naar het toilet ga, ga ik daarna bij haar kijken. Ik hoef alleen maar te horen dat ze ademt, en dan is het goed.

@ Brood eten: Ik ben begonnen met een boterham van 2 dagen oud. Hier wat boter op gesmeerd, dubbel vouwen en scheuren maar. Vind het geen doen om te snijden.
    De korstjes zelf uit de hand laten opeten.
    Ze heeft nu al een keer appelstroop en smeerleverworst op brood gehad, en vind het heerlijk. Ook laat ik de korstjes eraan zitten. Soms geef ik het ook met een vork, en dan mag ze zelf mee helpen met naar haar mond brengen.
    Ze eet een boterham per dag.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo wat goed zeg ja daar mag je trots op zijn ziet er stoer uit he. straks gaat hij zich overal aan optrekken en zit hij zo op zn knietjes

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha zag er echt super lief uit en dr hoofdje en dr beentjes gingen nog gelijk ook ze heeft gewoon nu al gevoel voor ritme.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    meiden ik heb een super mooie bruidsjurk gevonden en t was de 2e die ik paste en erna heb ik er nog zo'n 6 aangehad en dit is m gewoon en wat nog t leukste is dat ik m van mijn ouders krijg. :D vind ik echt super lief want hij was gewoon 2x mijn budget :$

ik kan straks wel ff een foto plaatsen maar steef zit binnen

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

oeh, seti ik ben super benieuwd! heb je m dan ook aan op de foto? spannend allemaal zeg! en wat super zeg dat je m gewoon krijgt, dat scheelt al heel veel kosten hihi.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja ik heb m aan op de foto alleen ik heb de stof van de ene jurk en dan is het weer de andere jurk hihi om t allemaal ff ingewikkeld te maken.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jaa setti foto foto foto, en das een leuk cadeautje zeg!en dan nog dat geld van je schoonouders, nou jullie houden straks een hoop centjes over!!!

kussie waar blijven jou foto's???

Deel Deze Pagina