kussie, leuke foto!!haha had me hem ook heeel anders voorgesteld. stuk jonger, stekeltjes, beetje klunzig en een hoop puistjes hahahaha, hoe ik erbij kom, geen ideem setti wauwwww die is echt mooiiii, staat je super goed!!!!voor ik m zag dacht ik al 1 in de nek, en idd haha.nou Steef zal je practig vinden zo!!!! slaap lekker meiden
Voel me net een buitenbeentje kan gewoon niet alles zo goed volgen enz.... Maar even gauw: Tandjes: Wooww wat gaan de kindjes hier ineens hard Marye: Wat super van Pepijn Hij gaat ineens hard he! Kussie: nee ik had eigenlijk niet echt een ander beeld bij de vader van Stan, op de een of andere manier had ik hem wel een beetje zo gedacht! Kusje geven als je gaat slapen: Doe ik ook gewoon en ik aai haar ook altijd over dr bolletje, ze wordt er soms wakker van lacht dan lief en slaapt weer verder! Lindavnr: gefeliciteerd met de winst Setti: Mooie jurk En verder weet ik het niet meer.... Zo Esmay uit bed halen, aankleden, fles geven en dan haar naar oma en opa brengen en dan moet ik naar mijn werk! Wordt een druk dagje denk ik... Moet strax eerst allerlei formulieren invullen omdat ik gister geslagen ben door een cliënt pfff hoop papierwerk komt er dan bij! (niet in mijn gezicht ofzo maar op mijn arm maar wel flink hard ) tja dat krijg je soms met mensen die enorm onrustig worden als de taxi's ze op komen halen en een man die geen Nederlands kan en je dan niet begrijpt! Maar ben toch wel even flink kwaad geworden want dat pik ik niet! Fijne dag allemaal!
kleintje waar komt dit nu vandaan??? je bent verhuisd en ff druk geweest dus is het logisch dat je ff minder online bent geweest. maar je moet je niet zo voelen hoor das nergens voor nodig. geslagen???? met wat voor mensen werk je ook alweer dan?
Setti, mooie jurk!!! Kussiexx, Grappig om de vader ook een keer te zien! Erg mooie foto's van jou en Stan op je hyves!! Ik lees wel mee, maar niet veel tijd om op iedereen te reageren. En ik kijk natuurlijk jullie (van degene die ik op hyves heb dan) geweldige, lieve foto's op hyves
Hey ladies, ik lees later bij hoor. Heb het mega-druk. Gisteren mijn eerste werkdag gehad, het ging op zich wel goed eigenlijk. Rustig meegekeken enzo. Alleen was Fenna aan het spoken 's nachts en om half 6 wakker, dus zat gisteren echt moe te wezen daar. En vanacht was het al niet veel beter. ben er 5 x uitgemoeten, 2.00/2.30/3.00 uur enzovoorts vreselijk zeg!!! Direct auto keuren met mijn vader. Ik hoop dat alles goed is! Kunnen geen grote kostenpost gebruiken! tot snel dames
Nou ja buitenbeentje is een groot woord... Maar ik vind het jammer dat ik niet alles kan volgen en daardoor niet zo goed mee kan praten.... ik werk met dementerenden! Deze man was Turks en kon geen Nederlands dus dat is al extra lastig...
@ Kleintje, hier nog een buitenbeentje hoor Ik kan het af en toe ook niet goed volgen @ Boomer, fijn dat het goed ging op je nieuwe werk. Hopelijk gaat het vannacht beter met Fenna!! @ Tandjes, sinds gisteren voel ik het tandje van Milan ook echt eruit komen.. Hij is zo nog niet echt zichtbaar. Je ziet een heeel klein puntje.. Heb hem vandaag nog niet gezien omdat ik lag te slapen toen Tony hem naar de oppas ging brengen. Ga tussen de middag even bij mijn schoonouders eten.. Zal dan nog eens voelen. @ Mary, Wat goed van Pepijn. Ik ben benieuwd of Milan ook gaat tijgeren.. @ Kussiexx, ik moet ook zeggen dat ik Willem geheel anders had voorgesteld. Hij ziet er idd uit als een papa! Nu zich er nu nog naar gedragen! Slapen, ik moet ook altijd even kijken voordat ik ga slapen. Soms dan slaapt hij heel ligt en als ik dan binnenkom kijkt hij mij ineens aan met zijn grote blauwe ogen.. Dan maak ik gauw rechtsomkeert en ga gauw de kamer uit.. hahahah @ Linda, ik vroeg me eigenlijk af hoe het nu gaat met Daan z'n poepen ivm zijn operaties.. Merkt hij er nog veel van?? @ Setti, Ik zal gauw ff teruglezen, want ik heb je jurk nog niet gezien!!! @ hier, Ben nu aan het werk op de D-Reizen Chat maar het is super rustig.. Ik krijg alleen maar uitbetaald als ik meer dan 3 chats per uur haal.. Heb er voor dit uur nog niks gehad dus hopelijk komen er nog wat mensen voor informatie Vanmiddag ook nog werken van 13.30 tot 22.00 uur. En dan morgen en zaterdag lekker vrij...
@ Setti, mooooooie jurk hoor!! Persoonlijk ben ik niet zo van de kraagjes dus ikzelf had hem liever zonder kraagje gehad (ben eerlijk he ).... Maar voor de rest had ik hem ook zo uit kunnen kiezen!!! Helemaal top!
Chantal: Hopelijk gaat het nog lukken om genoeg mensen op de chat te krijgen! Boomer: Fijn om te horen dat je eerste werkdag goed is gegaan wel balen dat Fenna nu precies begint te spoken. Hopelijk gaat dat snel weer beter! Oh en ik hoop dat er niks ergs met de auto is! Kleintje: Ik ken dat gevoel wel in de weken dat ik werk heb ik ook weinig tijd. Soms een beetje lastig om dan weer in te springen he. Maar altijd leuk als je er weer bent en iedereen begrijpt dat wel hoor! Hier: Ga o op vistie bij Lara en Robine, super zin in! Verder is de verhoging over en 1 hoektandje zo goed als dooor bij Florine. Hoektandje 2 bijna. Dan zijn we echt ongeveer klaar met de tandjes JOEPIE!!
@ Setti; Mooie jurk! Je straalt nu al! Je wordt vast een prachtige bruid. @ Kussie; Ik had me, zoals de meesten hier, ook heel iemand anders voorgesteld. Hij ziet er inderdaad uit als een pappa en iemand die zich verantwoordelijk gedraagd. Maar goed, ik heb begrepen dat dat in het verleden niet zo is geweest. Hij lijkt in ieder geval wel trots te zijn op Stan. Is je telefoon al gekomen? @ Kleintje; Hoe is het met het neusje van Esmay? Ik vind het knap dat je werkt met dementerende mensen. Ik zou daar, geloof ik, niet zo goed mee om kunnen gaan. Wel vervelend dat je geslagen bent. Wat heeft dat voor een consequenties? @ Boomer; Fijn dat je eerste werkdag goed ging. Het zal wel weer even wennen zijn om s ochtends weer naar je werk te moeten. Hoe is het met Fenna gegaan? Heeft ze je erg gemist? Wel vervelend dat ze zo slecht geslapen heeft. Ik hoop voor je dat het eenmalig was. @Chantal; Heb je je 3 chats per uur nog gehaald? Wel raar dat je dan pas betaald krijgt. Je moet toch wel de hele tijd beschikbaar zijn? Je kunt moeilijk mensen naar je site gaan lokken om te chatten. @ Marye; Veel plezier bij Lara en Robine. Zij schreef toch ook mee op het forum? @ Hier; Het slapen lijkt de goede kant op te gaan. Vannacht er maar twee keer uit geweest voor een speentje. Verder begint Morris volgens mij een beetje last te krijgen van verlatingsangst want zodra ik uit het zicht ben begint hij echt enorm hard te gillen. Af en toe lijkt het wel een gillende keukenmeid. Gezellig voor de buren!
Hey meiden!! JAAAAHHAAAAA mijn telefoon is binnen!! Gisteravond om 10 voor 6... Maar dus wel bij mijn ouders afgeleverd (omdat mijn broer daar natuurlijk het afleveradres heeft) Dus vanmorgen kon ik hem bewonderen!! En hij is gaaffffff!! Er zitten ook geen krassen op!! HOERAAA!! (heb ik namelijk altijd wel, zelfs bij een nieuwe telefoon) Dus ik ben nu helemaal happy er mee!! @ Setti, oooh wauww!! Dat is helemaal mijn smaak!! Ik zou ook een halterjurk willen als ik ooit ga trouwen (zie dat nie gebeuren, haha, maar dromen mag) Maar dan wel een platte kraag! Vind hem helemaal mooi!! En wat is de kleur nou precies? Tis nie spierwit toch? Ik zelf vind champagne en ivoor zooo mooi!!! @ Reacties op de papa, hahahaha!! Lang en slungelig? Puistjes? Korte stekeltjes? Uhhh nee dus, niet echt!! En idd hij lijkt heel volwassen en verantwoordelijk, ik had me er dus net zo in vergist als jullie nu doen!! Maarrrr hij doet nu echt heel erg zijn best, en hij zegt zelf; ik heb veel fouten gemaakt en daar moet ik nu voor boeten --> daarmee doelt hij op het feit dat ik hem niet terug wil! Dat vind hij heel erg! @ Kleintje, lieve meid, dat is natuurlijk onzin!!! Jij (en ook Chantal) bent/zijn geen buitenbeentje(s) Jullie horen hier net zoals meubels in een huis!! Kortom een deel van het interieur!! Hihi!! Wat heftig dat een client je sloeg! Maar idd, dat gaat veel te ver, dus vul die papieren maar goed in. Al wist die man (waarschijnlijk-op dat moment-) niet wat hij deed... @ Marye, wat leukkk naar Lara!! Heel veel plezier!! @ Alies, meer filmpjes van de honden, darn, die heb ik gemist denk ik!! Balen!! Hihi ben ook wel nieuwsgierig!! @ Superb, hoeraaa, ook hier verbetering te merken!! De babies leren het wel!! Geloof dat Taleah ook de smaak te pakken krijgt, Fijn hoor!! Ik gun het jullie zo van harte!! Ik knijp mijn handjes dicht met mijn kanjertje!!!! @ Chantal, en hoe gaat het "thuiswerken" Bevalt je dat? @ de rest, gatdarre, ik vergeet het weer!! Sorryyy!!! K ben druk, zometeen weer mijn moeder naar haar werk brengen. Dit is al de 3e week... Weet van voor nie meer dak van achter leef, haha!! Maarrr, vanavond krijgt mijn broer hopelijk zijn auto weer!! En is dat heen en weer gerace weer voorbij!! Liefssss mij
Kleintje: hier ook iemadn die niks volgd hoor!!! Setti: echt super mooie jurk! Beetje mijn smaak alleen was mijn jurk roze......(staat ook foto op mijn hyves) Jullie zullen wel denken roze maar hij is erg mooi hoor Vind het altijd wel grappig dat iedereen een heel andere jurk kan kiezen.... <setti hij is niet wit toch maar ivoor?of zie ik het verkeerd? vind die kraag heel mooi! Marye: sjeej florine heeft dus gewoon haar hele melk gebitje al????? Kussie: ben je nou weer samen met willem dan of niet.....Ik volg dat hele verhaal niet meer hoor sorry Wel hele leuke foto's!!!!! Leuk dat Stan nu ook dan at meer contact met zijn vader heeft! Boomer: en ging de 1ste dag werken een beetje? zal wel wennen zijn! ook voor fenna!
ja meid t zal wel wennen zijn voor je . jammer dat fenna dan ff een slechte nacht had waardoor jij ook moe was.
tuurlijk ieder zn mening en smaak he. de kraag kan ik 6 weken van te voren er nog op laten zetten hij wordt los meegeleverd.
thnx. fijn dat t slapen beter lijkt te gaan nu maar hopen dat t niet voor 1x was. dat verlatings angst is heel normaal hier heeft ze er een maand a anderhalf last van gehad en ik heb er maar een soort van kiekeboe spelletje van gemaakt en ging steeds verder bij dr weg maar dan wel praten zodat ze me hoorde en dit is goed gegaan en nu nergens meer last van