pfff maxi cosi tot 13 kg? vind m nu al niet meer te tillen haha twan belde net, was op weg voor een 2e autostoeltje want in mijn auto moet er ook 1.. precies dezelfde als die we dus al hebben, alleen helemaal zwart voor 60,- mankeerde ook helemaal niks aan... happy!! voor 135,- 2 zo goed als nieuwe autostoeltjes. dadelijk lekker the voice kijken!!!!
thnx. de priori is idd een leuker prijsje ja aangezien je er 2 nodig hebt. en je kan er hier een hoofdsteun los bij kopen voor iets van 18 euro ofzo
Wooow wat hebben jullie veel gekletst, dacht ik net ik ben er bijna komt er weer een pagina bij hahaha . Autostoeltje; wij willen die ook binnenkort halen. Ze vind cosy echt niet meer leuk! Maar zou ze daar nog niet in mogen dan in een gewone autostoel, ze weeg nog geen 9 kilo. Hmm.. Hier; vannacht werd ze ineens gillen wakker om 3uur. Ze was zo over de rooie dat ze zat te kokhalzen. Zo zielig! Toen maar een flesje gegeven en die dronk ze heel gulzig op. En toen weer verder geslapen. Misschien eng gedroomd ofzo?! Ach ja dat weet je toch niet. Boomer; jeetje dat meen je niet meid. Maar goed dat jij nu net een baan hebt gevonden! Pff lijkt me indd erg stressvol. Een hele dikke knuff voor jou!! Hopelijk kan je vannacht lekker slapen. Superb; ow hier is het zo koud! Ik wil ook weer warm weer hahaha. Settí; dat is ook erg mooie auto zeg. Jeetje! Pff alleen ik zou het er erg niet voor over hebben, 400euro. Ik denk dat onze bruiloft zoveel in totaal gaat kosten wuhahaha! Mochten we ooit een groot bedrag winnen, dan wil ik groot trouwen maar nu het liefst zo simpel mogelijk. Zou het eigenlijk wel geheim willen doen haha, maar wil vriendlief niet. Hier ook zo de voice kijken, geen audities meer dus nu word het weer leuk ! Lisetje; woow dat is indd goedkoop zeg! Ben je al weer opgeknapt? Je was ziekjes toch...
gelukkig wel.. ben alleen weer wakker geworden vanmorgen met een beginnende koortslip.. maar ja liever dit, dan dagen ziek op bed liggen.. maar gisteravond was ik zo beroerd dat ik wel dacht dat t door zou zetten.. gelukkig niet.. nu mag ik alleen gn kusjes meer geven aan sem want t is zo besmettelijk
ja moet je idd mee oppassen liset... wat balen! @ Eleisah: ik zou haar er echt nog niet inzetten, ze geven niet voor niets aan vanaf 9 maanden en 9 kilo...
ik heb t al 2x gehad sinds sem is geboren maar gelukkig is t meestal met 1 wk wel weg.. kan er helaas niks aan doen ga zo off meiden, the voice kijken dus wens iedereen fijne avond verder!
haha voor 400 trouwen haha dan kan je al niet op zaterdag trouwen dat kost alleen al 575 euries, onze bruiloft kost ongeveer 6000 euro en dan houden we t vrij simpel
@ Autostoel; Jasmijn is naar de volgende stoel gegaan toen ze 11 maanden was, ze paste toen nog wel in de maxi-cosi maar was alleen maar aan het brullen. We hebben voor haar de MC Tobi en die bevalt erg goed. Voor Morris heb ik van de week de MC Axiss besteld. Hij is bijna uit de maxi cosi gegroeid. (Hij is nu 74 cm) We hadden heel veel punten gespaard bij de supermarkt en kregen hem gratis!
Haha, dat word dus gewoon gratis . En dan een heel klein feestje thuis ! Wuhahaha.. Ach zien het wel, waarschijnlijk volgend jaar ergens! Lisetje; balen! Wel fijn dat je bent opgeknapt. Owjee nu ben ik nog geen voice aan het kijken! Doei..
Hey Girls, even snel, the voice begint weer. Boomer: *knuffel* voor jou wat ontzettend balen zeg! Wel extra fijn dat jij nu een baan hebt denk ik zo..? Lisetje: Wat super van dat autostoeltje! Superb: Ik wil ook wel een supermarkt waar je kunt sparen voor zo'n mooi autostoeltje!! Autostoeltje: Ik ga ze zo lang mogelijk in de cosi houden ookal zijn ze al wat lang. Ik heb ze liever iets te krap in de maxi-cosi dan te ruim in het autostoeltje, als je dan hard remt, vliegen ze al echt zo naar voren... Eliesah: Hopelijk gaat het deze nacht weer wat beter met Taleah en hoeft ze niet zo hard te huilen... Ben weer the voice kijken!
Hallo allemaal!! Hier ook the Voice aan het kijken!! Blixems, ze zijn wel aan elkaar gewaagd! Poeh!! Spannende avond! @ Boomer, meid ik heb het echt met jou te doen!! Iedereen hier zegt dat je vast heel blij bent dat jij nu in ieder geval een baan hebt (wat natuurlijk ook zo is) maar voel je nu ook niet juist extra druk dat het wel goed moet gaan? Meer dan je best doen kan je niet heh, dat wil ik je gewoon even zeggen! *knuffel* En ik vind het ontzettend balen dat je nu al 2 van die beroerde nachten hebt gehad, terwijl dit ook nog es je eerste werkweek is! En dan krijg je ook nog dat knap beroerde nieuws van je mannetje!! Vind echt heel erg voor jullie!! Das gewoon TO MUCH! Hopelijk vind hij gauw iets anders weer!! Ennuh, ik weet nie wie het hier ook al zei, maar gezien hij nu toch bij huis is, kan hij er dan nie beter vanacht uit gaan als Fenna van streek zal raken? Jij moet even bijtanken meis!! Sterkte en succes hoor!! @ Autostoeltje, ik ben ook al aan het rondkijken. Het is de bedoeling dat "papa" deze gaat betalen, dus voor de verandering hoef ik es een keer niet zo heel erg naar de centen te kijken. Al wil ik wel wachten tot er zo'n 15% korting actie is! Ik zit te twijfelen tussen de Römer King en de Maxi Cosi Tobi... Zucht... Ik weet het echt nie! @ Setti, ik heb vandaag 2 maal op je meiske gestemd!! @ Eliesah, kokhalzen? Jeetje, das schrikken!! Maar ik denk het wel hoor dat ze echt al "boze dromen" kunnen hebben! Fijn dat het flesje hielp, maar als ze die zo gulzig dronk, had ze misschien honger? Tis inderdaad gissen.. Soms weet je het gewoon niet!! @ Trouwen, ik zou zo graag op een vrijdag willen trouwen, achter in de lente... Maar jah, waar heb ik het over haha, ik moet me eerst maar weer es durven/willen settelen... @ Hier, vandaag de hele dag thuis geweest. Ik wilde Stan een dagje even van zoveel mogelijk prikkels ontzien... Dan is de dag wel lang.. Weet dan soms echt nie meer hoe ik hem bezig moet houden. Pfff... Maar het is uiteindelijk toch nog weer snel gegaan!! Ik ben apetrots op hem, want ik vind dat hij het super doet! Hij eet zijn hapjes al harstikke goed. En kan al best goed zitten in de kinderstoel... Al was dit gewoon even eenmalig dat ik hem in de kinderstoel zijn hapje gaf... Ik wil er nog even mee wachten, maar ik dacht, es kijken hoe hij het doet... En hij bleef harstikke goed zitten. Op het laatst leunde hij wel naar links Toen maar gauw er weer uitgehaald! Liefsss
Dat ligt dus niet aan mij dat het me steeds zwaarder valt, ik dacht dat ik gewoon geen kracht had, maar indd, ik vind het ook heel pittig!! Wat word dat ventje van me al groot Vooral omdat ik een bovenwoning heb. Ik vervloek die trap regelmatig, haha!!
Gespaard bij de supermarkt? Voor een autostoel?? Gaaf!! Hier kom je nie verder dan sparen voor een boodschappendoos, waar spullen in zitten die nooit een hond gebruikt!!!
Ik heb ook een autostoel en 1 heeft me schoonmoeder was 2 voor 65 euro bij de makro!!!! Zijn wel goede stoeltjes stond ook in de anwb top nog wat!
MC dus tot 13 kg oké.... Nou dan kunnen we nog even spieren kweken even weer een vraag: Krijgen jullie ook soms steeds meer kriebels voor een eventuele 2de ? Ik geniet zielsveel van Esmay, vind het helemaal geweldig maar nu vrienden van ons een 2de kleintje hebben heb ik ook echt zo'n gevoel ohhh ik wil ook weer! (eigenlijk best vreemd aangezien mijn zwangerschap en bevalling dus niet helemaal super zijn gegaan!) Voorlopig gaan we dat nog niet doen hoor (als het aan mijn vriend ligt dan pas als Esmay 2 jaar is, of hij moet strax bijtrekken als we op kraamvisite zijn geweest haha ) maar ik heb wel steeds dat gevoel! Denk dat we er maar eens over gaan hebben als Esmay 1 jaar is
@ Autostoeltje, ik ben ook al aan het rondkijken. Het is de bedoeling dat "papa" deze gaat betalen, dus voor de verandering hoef ik es een keer niet zo heel erg naar de centen te kijken. Al wil ik wel wachten tot er zo'n 15% korting actie is! Ik zit te twijfelen tussen de Römer King en de Maxi Cosi Tobi... Zucht... Ik weet het echt nie! Wij zijn toch maar voor de Maxi cosi Tobi gegaan. Ik vond de Römer wat breder en groffer overkomen. En het zijn toch al wel van die megagevaartes vond ik. Gelukkig kunnen deze in de auto blijven zitten en hoeven we daar niet meer mee rond te slepen!
Mijn reactie staat er een beetje raar, maar hij is voor Kussiexx..... Komt omdat ik de rest weggehaald heb denk ik.
heyy meiden!!! Autostoeltjes:wij hebben de maxi cosi tobi gekocht, voor 179eur.Maar we gebruiken m nog niet hoor! setti ja weet niet waarom ik al dacht dat jij een jurk in je nek wilde, maar zo;n idee had ik gewoon haha.maar hij is prachtig hoor!!!en wat een mooie auto, word vast een prachtbruiloft!! lisetje he das balen een koortslip, daar moet je idd mee oppassen!en je bent ceker leuk geslaagd voor die autostoeltjes, toppie hoor!! marye jeetje ja 100,-pp voor uit eten is een hoop geld, ik zou het er niet voor over hebben haha.maar voor een restaurant met een ster vald het nog wel mee volgens mij, een collega van jeff was laatst geweest en die was ruim het dubbele kwijt!fijn weekend met je gezinnetje! kussie fijn dat je telefoon binnen is meid!qwa tuitbeker, geen idee gebruik hem nog niet haha.nog wat leuks doen het weekend? linda wauw goed oor dat jullie hebben gewonnen!Ik heb ook gekeken voor de maxo coxi priosi xp, maar die is maar 10eur goedkoper als de tobi, en de tobi heeft en hoofdsteun, dus vandaar dat wij de tobi hebben gekozen! vliegen:haha Neomi ligt er vaak net zo bij, alsof ze gaat vliegen haha hier:ik heb me haren geverfd!!!!!3tinten donkerder en rood!!!!!wel heel erg wennen, weet eigenlijk nog niet wat ik ervan vind haha....owja, en een flink stuke raf, t was zo dood als een .... Neomi is nog steeds aardig snotterig, maar ligt nu wel weer een keer helemaal zonder speen gelukkig.