Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Whahaha ik moest al 2 keer lezen, ik dacht huhhj...hoezo jens zijn "papa"! hahah maar dat was als een quote van kussie bedoeld! :D hahaha

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: hmm ja ik zat ook bij die tobi te kijken maar ik las bij recensies hier op zp en andere sites dat die gordels te ver open staan en kindjes hun armpjes eruit kunnen wurmen..omdat die gordels automatisch zijn ofzoiets.
    Vandaar dat mijn oog meer viel op de priori. Maar die heeft idd weer geen hoofdsteun, haha.

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, fotoooo van je nieuwe look! Ik ben wel heel benieuwd, jij rood.. Kan me er zo geen voorstelling bij maken!! Wel gewaagd lijkt me!! :D

@ Franny, hihi, ik las ook al raar.. Ik dacht, goh, nog iemand met dezelfde situatie als ik!! Whahaha! Wat dom!
    Even later zag ik het wel hoor!!! :D

Ik ga ook nog wel eventjes opzoek naar recensies etc.

Liefssss en truste!! Ik ben bek-af!! K ga zo naar bed, maar tjah, the voice is zo spannend!!! 8)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    truste meid!

@ ano: jaah b en ook wel erg benieuwd!
    Nu heb ik je niet in het echt gezien maar toch! Op de foto's ben je blond dus da's een hele verandering! Ik heb ook mn haar paar jaar geleden geverfd van donkerblond naar bruin. Was ook ontzettend wennen maar wel erg blij mee na een paar daagjes ;) :D hahah Tis nu nog steeds bruin :p

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahaha, weet niet of ikt wel durf te laten zien:)

Tja bij de date was ik de enige blonde, dus den k voor er een volgende date komt maar de haren verven:p

linda idd had ik ook gelezen, maar t schijnt dat dat op dit nieuwe model is aangepast, zei setti dacht ik ook??!!!

een 2e kindje: haha hier kriebeld het ook al vaak....Mijn man wil het ook wel hoor, dus dat scheeld, hij zegt steeds dat ie welw eer wil beginnen als Neomi 1 jaar is, opzich zou ik dat ook wel willen, maar weet niet of dat financieel haalbaar is...das dus eigenlijik een beetje de reden,....

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

kleintje; ja hier hetzelfde hoor. toen ik net bevallen was en een zwangere zag dacht ik ow wat ben blij dat ik niet meer zwanger ben en nu denk ik; ow ik zal ook wel weer willen. haha, maar duurt nog wel even hoor ;)! eerst wil ik dat taleah kan lopen en een beetj kan praten en we hebben nu nog maar 2 slaapkamers dus moeten dan een vaste trap naar zolder maken. eerst maar sparen en hopelijk een tijdje doorslapen haha ;)!

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ja foto!!!!!Ik word morgen eindelijk gekapt :D

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow leuk vriendlief, wat ga je doen???jan is ook gekapt he?mooi hoor!!!!

ja ik wilde echt eens wat anders, maar omdat het erg blond was kan t niet zomaar donkerder want dan word het groen, dus er moest ook wat rood in, dus al met al is het nu een flinke verandering....me vriend weet ook nog niet zog oed at ie ervan moet vinden....ik ook niet.....

zal morgen als ik durf wel een foto proberen te maken....

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: oh wel? Dat heb ik ff gemist dan!

@ nog een kindje: whahaha, hier is dat echt een heeeel-ver-van-m'n-bed-show ;)
    We zijn er beide eigenlijk over eens dat het zo eigenlijk gewoon goed is. Maar hebben ook beide zoiets van: zeg nooit nooit, want misschien is het over een paar jaar wel anders omdat het er in 1 keer 2 waren. Dat is nu niet te zeggen. Maar we hebben altijd gezegd dat we heel graag 2 kindjes wilden..en die hebben we nu al! hihi. Dus ik denk dat wij het mooi hierbij laten! :D
    En mocht dat nu veranderen, dan zal dat wel pas zijn als jullie je 2e kindje al een heel eind hebben ;) hahah. Als deze 2 naar de basisschool gaan ofzo :p.
    Maar da's echt klein kansje, want ik denk dat we het zo beide perfect vinden! :)

Wel leuk zeg dat het hier kriebelt bij meiden!! :D:D:D
    WOrdt er gelijk gespannen van, al dat getest en gevrij in de goeie periodes en zo! hihi.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zie net weer t voorstukje van ushi en loesie morgen, ahahaha ben erg benieuwd.....

ga nu lekker naar bed, zal zo wel weer even schrikken worden met tandenpoetsen :)

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha getest en gevrij, pfff moet er nog niet aan denken, dat moet bij mij echt heel stipt op tijd, ivm hormoonpillen die ik wel weer zal moeten nemen......

maar idd met een twelling heb je er ineens 2, en als dat is wat je wilde, tja dan ben je er al he haha

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Lijkt me ook erg leuk ja, loesie! :D

haha douchen is ook altijd leuk met donker haar...helemaal rood water als je je haren uitspoelt na de shampoo :p

En vaak ook nog na een paar dagen wat op je kussen dat nog af heeft gegeven :p haha

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    haha zal ook wel ff schrikken als je morgen ochtend in de spiegel kijkt!!!! O ik ga niks speciaals doen hoor heb nu eigenlijk best wel lang haar maar totaal geen volume dus ga er even heeeeeeeeel veeeeeeel laagjes in laten knippen!...

Hier kriebelt het ook totaal nog niet hoor! Wil er wel 2(als het lukt dat weet je nooit) maar moet er echt niet aan denken vind de sex ook nog niet zoals het wezen moet dus wil er al helemaal niet nog een kind daar uit laten komen :S,
    Ook moeten we verhuizen als we een tweede krijgen dus dat komt nu nog niet zo goed uit.... Nog een paar jaartjes wachten dus

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahah hier ist van onder ook nog niet helemaal hersteld hoor, dus moet er nu ook nog niet aan denken haha.

En idd als het allemaal lukt natuurlijk, dat is altijd afwachten, weet er een hoop van, maar goed heb een kindje dus mij hoort u niet klagen haha.

ja ik heb voor weer wat lagen, ook weer wat volume!

Nou veel plezier met je haren doen morgen en ben benieuwd, we zien de foto wel hahahaha.

linda hahaha, nou ben benieuwd, denk dat het wel meevald met afgeven, volgens mij is dat meer met van die pakjes verf...

ga nu echt slapen, trustne meiden!!!!!!!

15. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, even heel kort.. Ik kom morgen weer wat uitgebreider reageren...

Vandaag Milan's Maxi Cosi tobi binnen gekregen... Zojuist de bekleding afgehaald en morgen in de wasmachine gooien.. Hij is moooooooooi!!!

Bekijk bijlage 102897

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhhh

chantal, das toch de priori of zie ik t nu niet goed?
    Maar hij ziet er iig mooi uit, leuke kleuren!
    Moet je de bekleding de eerste keer wassen???

Pffff toch wel even scrikken vanacht en vanmorgen toen ik ging plassen.....maar pfff als ik t weer blond wil word dat een hele klus....

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja inderdaad ingebouwd bovenop het karretje. Keileuk, want als ze erin ligt kijkt ze heel hoog en kan ze alles goed zien. Meestal staan die maxicosy-karretjes elders in de winkel. Mocht je er ooit met één van de twee zijn (óóit) dan moet je het maar vragen daar.

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah; kan je niet in Las Vegas gaan trouwen ofoz? Door zo'n nepelvis :D

@Lisetje; klote dat je een koortslip hebt zeg. Mijn man heeft het ook 1 a 2 x per jaar. Sterkte ermee, hopelijk droogt tie snel uit.

@setti; wow 6000 piek. De onze was gratis (maandagochtend) ik kreeg een rok van mijn moeder en we gingen voor 59 euro 3 dagen naar een caravan in de Ardennen :p Dás pas een goedkope bruiloft hahahaha. Jij krijgt een echt droombruiloft, prachtig mooi.

@Superb; lekker zeg als je zoveel punten bij elkaar kan sparen voor een autostoel! Dat lukt hier niet op de bonus :)

@Kussie; bedankt voor je lieve reactie. Ja, mijn man gaat er voortaan uit hoor om haar tutje in te doen. Alleen het probleem is wel dat ik hem echt wakker moet maken als ik wakker ben geworden door Fenna, want hij slaapt er dus gewoon doorheen helaas... Maar ja, kan ik wel blijven liggen in ieder geval. En die druk voel ik gelukkig niet zo hoor. Ik heb gewoon een halfjaar contract en weet dat ik de baan wel aankan. Het is een pittige functie maar ik heb er vertrouwen in!

Goed dat je Stan in de kinderstoel hebt gezet en lekker laten wennen. Dus iedere dag effe een paar minuten, speeltje erbij enzo! Dan komt het goed.

@Kleintje; ik zou inderdaad ook al best weer zwanger willen worden. Ik ben de ellende van de bevalling en de kraamtijd eeen beetje aan het vergeten besef ik me. Maar er komt nog geen tweede zeker nu niet.

@franny; hahaha ik snapte inderdaad niks van jouw reactie haha

@Ano; oooh is het blond eraf? Jeetje, heb je geen foto? Ben benieuwd!!

@Vriendlief; ik voel het ook nog steeds bij de sex hoor. Best vervelend soms. Ook wij zouden moeten verhuizen en nu we net dit huis gekocht hebben kunnen we het no way verkopen. En trouwens, zonder werk van mijn man krijgen we toch geen hypotheek meer :(

@Chantal, mooie stoel inderdaad. Deze ziet er toch wel veilig uit moet ik zeggen

@The voice; het was echt leuk gisteren!

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Hier; op zich een goede nacht gehad. Heb meer kunnen slapen gelukkig. Was ook wel nodig. Gisterenochtend had ik echt een breakdown. Ik was Fenna aan het verschonen en het ging allemaal niet zoals het moet en moest zo huilen enzo. En gisterenavond kwam ik thuis en manlief ging weg, ik was alleen en fenna moest erg huilen en ik wilde eten maken maar dat ging niet. Ik werd echt boos , niet op FEnna hoor, maar ik trok het gewoon niet.

Gelukkig voel ik me wel weer oke nu. Vandaag lekker rustig aan

Fijne dag!!

20. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Chantal, dat stoeltje lijkt idd wel verdacht veel op de priori XP. Die hebben wij nl. Hebben trouwens geen extra hoofdsteun oid, ook nooit gemist. (Wist niet eens dat je die er los bij kon kopen ;))

Deel Deze Pagina