heeej meiden even heel ego want zit bij mn schoonouders maar sem tijgert sinds vandaag de kamer door!!!! vd wk nog met alies erover gehad hier op t forum dat ie vliegt haha en wiebelt op zn knieen maar sinds vanmorgen tijgert ie op zn armen echt het hele huis door.. hier bij mn schoonouders ook, hij hft alleen nog nie echt richting haha wil ie rechts, gaat ie naar links en andersom maar goed... hij gaat snel!! trots trots trots!!
setti; LEUK lisanne!!!! Chantal: mooie stoel! Jan is vandaag lekker verwend door opa! Mooie loopstoel gekregen en nog een keyboard achtig ding en rammelballetjes............Hij is helemaal happy!!!
we wonen nu in een 3 kamer appartement(huur) op de 1e verdieping. We hebben alleen in de woonkamer een gaskachel en de rest van de ruimtes kunnen we niet verwarmen(alleen door elektrische kacheltjes). De woning is gebouwd in 1950 en toen gebruikten ze geen isolatie, en de ramen zijn enkel glas. We hebben veel vocht problemen en schimmel. We wonen hier nu een jaar, ik heb vorigjaar deze woning gekregen met urgentie aangezien de woning van mijn vriend(nu man) te klein was. Ze zeiden dat als ik deze woning zou weigeren ik mijn urgentie kwijt was en het puntenaantal wat ik op dat moment had gespaard. We hebben 2 november een afspraak bij de woningbouw voor de urgentie aanvraag. Ik hoop dat we voor de kerst nog een andere woning hebben maar het ziet er niet naar uit ze hebben namelijk een groot woningtekort.De vorige keer hadden we een maand na de aanvraag een woning maarja uiteindelijk hadden we hier dus niks aan. We willen hier ook al wel een tweede kinde maar dat is nog niet verstandig. We willen eerst kijken hoe het verder met de gezondheid van samila gaat, en het erfelijkheidsonderzoek afwachten.Daarnaast word ik ook nog geopereerd( borstverkleining) in december en dan moet ik sowieso een jaar wachten, zou het na de operatie ook niet eerder willen hoor. Mijn ouders hebben al een autostoel voor ons gekocht bij de hema. Die kan liggend en zittend. En het stoeltje van mijn pleegzusje staad er ook nog. Er gaat er dus 1 in onze auto en 1 in de auto van mijn moeder. Als we moeten wachten tot ze minimaal 9 kilo weegt duurt dat nog wel even.Maar we wachten geduldig af. Samila drinkt liggend uit de tuitbeker en soms zittend. Ik laat haar nu langzaam aan een gewone beker wennen. Dan zit ze op de bank in het hoekje. Dit gaat opzich al wel heel goed ik had veel meer troep verwacht. ik houd wel zelf de beker vast anders dan vliegt het door de kamer. Haar fles vloog door de winkel toen hij leeg was groetjes amanda
Wat is er weer veel gekletst!! Zag leuke filmpjes voorbij komen. @ Setti: Leuk filmpje!! Zag ook de babywalker staan. Ik heb het bord eraf, en Joënna vind het helemaal tegek. Die zit al te stuiteren als ze hem ziet. @ 2 kindje: We hebben het er regelmatig over. Helaas is mijn bekken nog steeds niet de oude. Ze durfen ook niet te zeggen of dit ooit nog goed gaat komen. Wel merk ik dat er nog steeds verbetering inzit. We wachten tot ze een jaartje is. Dan zijn we weer een paar maanden verder, kijken hoe het dan met mijn bekken is.
Superb: Ahhh wat rot Hopelijk voelt je mannetje zich nu weer helemaal goed! Setti: hihihi leuk Hier hebben we een springend kind in de loopstoel haha! En ik moest volgens mij op nog wat mensen reageren maar ik weet het gewoon niet meer sorry Hier: Toen ik Esmay vanmiddag uit haar bedje haalde was ze heel warm temp gemeten was het gewoon 39,8 :O Zetpilletje gegeven (want we gingen vanavond met wat mensen uit eten) en toen heeft ze het uiteindelijk toch redelijk netjes gedaan in het restaurant... Net voor ze naar bed ging weer temp gemeten was het 39,6 en ze is gewoon niet helemaal zichzelf zo sneu!! Hopelijk is het morgen over want anders blijven we thuis... We zouden namelijk op kraamvisite gaan en daarna na een verjaardag, het is beiden niet in de buurt en de kraamvisite is 1,5 uur verderop en de verjaardag een half uur... Maar als ons meisje ziek is blijven we thuis! Volgens mij kan dat ook kwaad voor een pasgeboren baby een andere baby met koorts of niet ?
@ Kleintje: Beterschap met Esmay! Niet leuk als je meisje zo ziek is. hebben jullie trouwens ook van Nutrilon een probeer verpakking griesmeel gekregen? Ik heb hem vanochtend gegeven, en ze vond hem toch een partij lekker!! Ze had zo de fles leeg gelurkt. Wel extra JBPM er doorheen gedaan. Vanavond bij mijn ouders wezen gourmetten. Jorgen had met mijn broertje afgesproken om wat whiskeys te proberen. Nou we zaten rond 20.30 alweer in de auto richting huis. Hij voelden zich een partij beroerd........... Thuis gekomen is hij ook meteen naar boven gegaan, en zijn bed ingedoken. Echt niks voor hem.
gwen; oeh lekker gourmetten! heb ik ook wel zin in . haha, wiskey proeven. kan je indd flink beroerd van raken! spreek niet uit ervaring hoor. heb van de week ook de probeerverpakkingen gekregen, maar nog niet gegeven. eens een keertje doen! amanda; jeetje dat is toch ook wat met het huis. en nu is het nog geen eens zo heel koud buiten, laat staan over een tijdje! hopelijk krijgen jullie snel een nieuwe woning. anders bij iemand tijdelijk inwonen, want die kou kan niet goed zijn denk voor jullie! succes! heel nieuwsgierig maar waarom een borstverkleining? kleintje; beterschap! zijn jullie nog wel weg gegaan? hier; lig net in bed. hebben feest van de buurvrouw, maar pff ben gewoon echt moe. nu al haha! mn vriend is nog daar, taleah slaapt lekker. wel handig hoor bij de buren, gewoon de babyfoon mee . nu maar slapen, met al die herrie van de buren, zei al dat ze de muziek uit moeten zetten haha. truste allemaal! owja lisetje; joehoei, go sem!!
Oh dacht dat het met een lepetje moest, hihi, had nog niet goed gekeken. Hoe had je die aangemaakt? gewoon 180cc water?
@ Kleintje: ik zou het er iig niet op wagen, bij een pasgeboren baby! Zou het als moeder van de baby ook niet leuk vinden als er iemand (volwassen of kind) op bezoek komt die ziek is..
@ Eliesahe reden dat ik voor een borstverkleining kies is: ik heb al een paar jaar heel veel last van mijn rug nek en schouders.Ook loop ik helemaal krom zodat ze niet opvallen. Voor de zwangerschap waren ze al groot en zwaar( cup E) en zit nu op 80/85 G/H. Denk er al een paar jaar over en als ik geen pijn had zou ik het ook niet doen. Het liefst zou ik wachten tot ons gezin comleet is, Maar het is nu egt genoeg geweest. Ik ga volgende week bellen om de operatie te plannen ik moest namelijk eerst afvallen.
@ Amanda, och jeetje, dat is me ja wat.. @ Kleintje, beterschap voor je kleine meid! @ Linda, was het niet te wassen die vlek?? Ik heb de tobi die ik 2e hands heb gekocht ook gewassen... en hij is nu weer al bijna-nieuw
Oja meiden!! Voor de meiden die ook interesse hebben in een 2e (of voor sommige) eerste meeting... mail me even je email adres dan stuur ik je een uitnodiging voor de datumprikker.. Voor mijn email adres, check je Hyves of pb me ff.. Gr. Chantal
hey meiden ben bij me ouders vandaag tot morgen, dus reageer ff snel, maar chantal heb je al een maiol gestuurd hoor!!! lisetje wauw wat goed van Sem zeg, top hoor!! kleintje beterschao met Esmay, zou denk ik ook niet gaan!!! nou me moeder heeft net speciaal voor jullie ff foto's gemaakt van me haren, maar volgens mij hebben degene die nieuwscheirg waren allemaal wel hyvesm dus zet ze daar wel even neer, hoef ik hier niet groot met me hoofd op het internet hahaha. Ze zijn niet echt charmant, maar goed, dan hebben jullie even een idee haha
@ Eliesah: Wat ook heerlijk!! Jorgen is al ziek geworden voor de whiskey Zo te lezen leuk feestje gehad. Hoe is je nacht gegaan? @ Lindavnr: Nee, je kunt het ook gewoon in de fles doen. Vanaf een bordje 135 CC en in de fles 155 cc. Doe je het poeder erbij heb je ongeveer 200 CC. Ik had er wel iets meer water bijgedaan, daar het toch vrij dik word, en ik het nog met indikken met JBPM. Zelf ook even geproefd, en het smaakt inderdaad lekker. @ Kleintje: Ik zou het er ook niet op wagen. @ Amanda: Jeetje meid, kan me goed voorstellen dat je je borsten laat verkleinen. Spannend!! Mag ik vragen hoeveel je bent afgevallen? Zelf gedaan of onder begeleiding? @ Chantal: Gemaild @ Ano: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf je haar. Nu moet ik ook met de billen bloot. Heerlijk geslapen!! Joënna gisteren om 21.00 uur op bed gegooid en ze slaapt nog steeds. Voordag ik naar benenden kwam heb ik haar wel zien bewegen. Ik heb de knoop doorgehakt: Ga beginnen met camebridge dieet. Dit heb ik voor de zwangerschap ook gedaan. Ben het helemaal zat. Vandaag word ik gebeld om een afspraak te maken. Kijken of ik uiteindelijk 25 kilo eraf kan krijgen.
Lisetje: Super knap van Sem! Amanda: Jeetje wat een gedoe met jullie huis, moet er niet aan denken. Eliesah: Fijn dat het feestje leuk was, ondanks dat je om 23:00 al moe thuis zit Kleintje: Beterschap voor Esmay Hier: Pfff ik heb buikgriep heb me echt in tijden niet zo beroerd gevoeld. Florine zit ook totaal niet lekker in haar vel en Pepijn snottert ook wat af. Gezellig hier dus...
@ All, gister wel gelezen maar niet gereageerd, nu dus erg veel hihi.. Ik hoop dat ik het allemaal nog een beetje weet!! @ Kleintje, als Esmay koorts heeft zou ik helemaal nie op pad gaan.. Als je zelf koorts hebt ben je ook te beroerd om op pad te gaan toch? Lekker thuis blijven met de kleine meid!! Ik hoop dat ze gauw weer beter is!! @ Lisetje, whoeeheeej!! Tuurlijk ben jij trots, kan ik me helemaal voorstellen!! Kan nie wachten tot Stan ook weer "een stap verder gaat" met zijn ontwikkeling qua bewegen... Hij rolt nog steeds niet, en tijgert of kruipt al helemaal niet... Gewoon geduld hebben hier!! @ Ano, ik zag de foto's op je hyves!! Nou meid, ik vind het echt geweldig mooi hoor!! Wat staat je dat goed... Je gezicht word er ook helemaal nie bleek van heh? Vind super mooi!! @ Setti, oww wat een geweldig filmpje van Lisanne, ik heb hem 3x bekeken!! Vind hem zoo leuk!! Hahaha en hoe je het ook zegt "tapdansen" Tis inderdaad net echt! @ Gwen, wooww, 25 kilo er af! Dat is me nogal een doel!! Hier is mijn streven 10 kilo. Vind dat al een zware strijd! Wens je heeeel veel succes met het Cambrigde dieet -geen idee wat het inhoud- @ Amanda, jeetje meid, wat een spannend maar wijs besluit dat je een borstverkleining wil laten doen! Het is toch nix als je helemaal krom loopt en ook veel pijn hebt! Ik hoop dat ze je gauw in kunnen plannen!! En jullie huis; sorry, maar ik vind dat de woningbouw zich de ogen uit de kop moet schamen!! ZULKE SLECHTE HUIZEN verhuur je toch helemaal nie!! Die laat je dan toch eerst renoveren, en al HELEMAAL voor een gezinnetje met een kleine baby! Ongelofelijk!! Het zou nie meer dan NORMAAL zijn als jullie een nieuwe urgentie krijgen!! Jullie moeten echt weg daar!! Succes ermee hoor!! @ Marye, jeetje meid, wat spannend "de eerste ronde" Wat zou het toch een geweldig mooie verassing zijn als het ook nog zo spontaan zou lukken. Hebben jullie al uitslag van het onderzoek dan? Don is toch "geweest"? @ Een tweede, oh god!! Echt nie... Moet er niet aan denken... Ik heb nog zoveel te verwerken etc. Nee, ben er totaal niet mee bezig! Dat zou ik echt nie aan kunnen!! En ach, gezien ik geen man heb, zal het er ook nog lange nie van komen, hahaha!! @ meiden die gewoon bevallen zijn; jeetje, nog steeds last down-under? Daar schrik ik van!! Alle kids hier zijn toch al wel een half jaar (geweest) Had ik nie verwacht! Lijkt me vreselijk!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik in dat opzicht blij ben dat ik geen man heb, brrr sex, moet er niet aan denken!! Geen gepluk aan mijn lijf!! Jakkiebah! Ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten!! Veel liefssss