@Eliesah; ooh leuk zeg dat Taleah zelf een bammetje kan eten! Zit zeker helemaal onder dan Fijn zeg dat je een goede nacht had, hopelijk zet ze het door. @Chantal hahahaha ik las nu ook nepel-vis, snapte hem zelf al niet meer haha @Superb; ach gossie wat sneu ja! Maar weet je, jij kan daar helemaal niks aan doen. Soms moet je ze gewoon even laten huilen, anders vallen ze niet in slaap en tja, dan kan zoiets gebeuren. Maar wel zielig ja als hij zo trilde!! @Setti; hahah tapdansen, ziet er echt grappig uit en dan met zo'n serieuze blik, prachtig! @Nepelvis; hahahah ik heb iedereen wel in de war gemaakt geloof ik @Lisetje; oooh dat wordt in de gaten houden dan! Leuk hoor! @Amanda; kl*te zeg, dat vocht en schimmel! Enkel glas is inderdaad erg koud, wij hebben het ook en als wij op de bank zitten naast het raam voel je de koude tocht gewoon! Maar geen verwarming in de slaapkamer? Hoe doe je dat met Samila dan? Kan de woningbouw niks doen dan? @Kleintje; och, arm zieltje, die Esmay! JA, gewoon thuisblijven hoor! Lijkt me ook niet goed voor een pasgeborende en daarnaast zal rust Esmay ook goed doen toch? Sterkte! @Ano; nouhou, ik heb geen hyves! @Marije; sjee, tis me wat bij jullie, nu jij weer buikgriep! Beterschap! gelukkig duurt het meestal maar 2 a 3 dagen. hopelijk ben je er snel van af!
@ Marye, jakkie, dat klinkt nix nie fijn, heel veel beterschap voor jullie allemaal!! @ Gwen, heel veel beterschap ook voor Jorgen!! Ziek zijn is toch zo bagger!! Helemaal als je een kleintje (of meerdere kleintjes) hebt rondhuppelen!! @ hier, gisteren het bedje van stan een stand verlaagd.. Hoewel hij nog niet rolt, vond k het nix nie prettig meer, op de hoogtste stand. Weet niet; gevoelskwestie denk ik! Dus mijn pa is gekomen en we hebben het samen even gefikst! Voelt nu weer een stuk relaxter! Vanmiddag naar vriendin in Arnhem.. Ik zie er als een berg tegenop! Vind het gewoon nix om met Stan zo ver weg op pad te gaan.. Heb het nu al een paar x gedaan.. Maar nee, ik vind het gewoon nix.. Maar goed... Sociale dingen moeten ook door gaan, en ik weet zeker, als ik er eenmaal ben met mijn kanjer, gaat het vast super! Dus moet hier gewoon even doorheen!! Fijne zondag meiden!! En tot snellos!! Liefs Ow jah, Chantal, ik heb je gemaild. Alleen nie via hyves. Ik checkte vanmorgen eerst mijn mail, en daar stond dat hyvesbericht ook in. Dus via de mail gereageerd!! Hopelijk is het niet onhandig, zo wel, dan stuur ik het ook nog wel per hyves! Dan hoor ik het wel neem ik aan?? Ps superrr zin in een meeting!! Doei doei!!
Verdorie vergeet ik toch om op jou post te reageren! Hopelijk zit je na een goede nachtrust nu weer wat lekkerder in je vel! En Fenna ook!! Je ging 4 dagen werken toch? Welke dagen ook al weer? Morgen weer aan de bak? Alvast heel veel succes gewenst meid!! Komt helemaal goed! Ps. Hoe is je mannetje er nu onder dat hij op straat staat? Liefs
@ Marye: Beterschap!! @ Kussie: Ik moet nog 10 zwangerschapkilo's kwijt, en als ik dan toch bezig ben kunnen die 15 er ook nog wel bij. Dan weeg ik rond de 70 kilo. Cambridge (shakes, repen en soep) kun je kiezen tussen 500 kcal en 800 kcal. Ik ga denk ik weer de 500 doen. Tja, ik weet dat het een crach dieet is, maar de vorige keer is het me ook gelukt om de kilo's eraf te houden, door daarna heel goed op mijn koolhydraten te letten. Dat is voor mij de valkuil. Ik moet gewoon even de knop omzetten. Veel plezier vandaag!! Je zit dan redelijk bij mij in de buurt. @ Last down under: Soms brand het nog een beetje.
Veel plezier in Arnhem!! Komt vast goed, maak je geen zorgen! Vannacht gelukkig ook weer een goede nacht gehad! Ja, ma/di/do en vrijdag werk ik, de woensdag is voor mijn en Fenna (en papa nu ook hahah) Tja, mijn mannetje gaat eerst eventjes een weekje niks doen denk ik. (het huishouden mag hij lekker op zich nemen dat wel) en dan gaat hij zich bezinnen op de toekomst. We zien wel, we kunnen gelukkig nog 3 maanden op hetzelfde inkomen teren. gelukkig.
Hey, Fenna kan al een beetje zitten! Ze valt wel telkens om na een paar minuten, maar goed. ik vind het wel leuk! YouTube - MOV01653.AVI
Goedemorgen dames, Tjonge wat is er weer veel gekletst. Niet veel zin om op iedereen te reageren. Vannacht rond 2 uur werd Alisha wakker dat ze het zo warm had. Voorhoofd heel warm, had in bed geplast, was wat aan het huilen. Dus manlief eruit om haar bed te verschonen. Hoorde ik haar zelfs nog vragen of ze een dvdtje mocht kijken. Ze was even vergeten dat het nog pikkedonker was. We zijn allemaal aan het hoesten en snotteren. Dus het gaat weer lekker. Alisha heeft ons allemaal aangestoken. Maar ik las dat het heerst.
hier ff geen tijd om te reageren want we gaan zo weg. Lisanne zegt nu de hele tijd papapapapapapa achterelkaar ts niet zo dat ze papa zegt maar dan heelveel achter elkaar. gisteraaf. sinterklaas loodjes getrokken.
Grappig. Mel zegt sinds een dag of 2 ook regelmatig papapapap. Wou ik het opnemen, zegt ze het niet meer.
Leuk om te lezen. Joënna doet het sinds gisteren papapapapapapapa. Net zou ze 1x heel zacht papa. Zou het?? @ Bordje pap: Geven jullie al wel eens een bordje pap ipv een fles? Op de dagen dat ik thuis ben doe ik het steeds vaker. Wel heeft ze daarna nog wat zuig behoeften, dus gaat haar duimpje nog even in haar mond.
Hihihi, ik hoop toch werkelijk dat Stan begint met mamamamamamama Want anders.... Nou ja, anders nix @ Boomer, jeetje wat goed zeg van Fenna. Hier lukt dat echt nog niet!! @ Setti, hihi, gister heb ik ze zover gekregen om lootjes te trekken voor kerst!! (mijn ouders ENN broer, en dat terwijl laatstgenoemde er de pest aan heeft!) Ben zooo blij, kijk er nu al naar uit!!!! Nadat ik zei dat het tenslotte Stan's eerste kerst is ging hij zonder morren gelijk overstag!! YESSSS!!!!
@ Lisetje; Super dat Sem kan tijgeren. Zo wordt hun wereldje toch weer een heel stuk groter. @ Amanda; Jeetje, wat een verhaal zeg van jullie huis. Je zou toch denken dat ze huizen zonder fatsoenlijke verwarming niet meer mogen verhuren. Hopelijk krijgen jullie snel een urgentieverklaring. Want dit is niet te doen met een klein kindje. @ Kleintje; Gourmetten, ik zou niet weten wanneer dat voor de laatste keer gedaam heb. Wel lekker. Typisch nederlands volgens mij. Wat sneu dat Esmay zo ziek is. Ik sta er ook altijd van te kijken hoe snel en goed zon zetpilletje werkt. Hoe gaat het vandaag met haar? Ik zou denk ik niet mer haar op kraambezoek gaan. @ Eliesah; Lekker geslapen ondanks het feest van de buurvrouw? @ Griesmeel; Morris krijgt s middags altijd griesmeelpap en dat vindt hij ook superlekker. Hij eet pap altijd van lepeltje. Pap uit de fles blieft meneer niet. @ Gwenolyn; Wat heerlijk dat Joenna zo goed geslapen heeft. Wat is het camebridge dieet? Pff 25 kilo is wel veel om af te vallen, lijkt me heel zwaar. Ik wil drie kilo afvallen en ik vind het al moeilijk om niet te snoepen etc. Edit; Ik lees het al. Betekent dat dat je maar 500 Kcal op een dag mag? Dat wordt hongerlijden. @ Marye; Het zit jullie ook niet echt mee de afgelopen weken. Sterkte en beterschap @ Kussie; Veel plezier in Arnhem! Gaat vast helemaal goed komen. @ Ano; Kun je hier ook niet een foto plaatsen? Ben zo benieuwd en ik heb jullie niet op de hyves. Pleaseeeeee! @ Boomer; Wat goed van Fenna dat ze al kan zitten. Morris kukelt ook nog reglmatig om hoor! Dan wil hij iets pakken waar hij niet bij kan.
@ Gwen, vind het harstikke knap van je! En als voor jou een Crashdieet wel werkt, gewoon doen toch? En nee, hier nog geen pap.. Maar zal er binnenkort toch maar es mee beginnen... Kan dat ook wel ipv de fles van 12 uur? Of moet dat perse ipv de ochtendfles? Want dan is Stan vaak nog zo moe!! @ Alies, jakkiej, ook al verkouden daar!! Gelukkig hebben wij het weer gehad! Al moest Stan vanmorgen toch weer vaker niezen en hoesten als "normaal" Beterschap voor jullie allemaal!! @ Boomer, vind het pittig hoor, die baan van jou!! (maar nu is het voor mij ook wel moeilijk om me dat voortestellen, omdat ik zoiets alleen maar in combi kan zien met heeel veel migraine aanvallen.. ) Maar jij hebt er vertrouwen in, en wij hier ook, haha, dus het komt helemaal goed!! Geniet maar lekker van de komende woensdagen met het hele gezinnetje!!! Je moet er maar het beste van maken, toch? Nu je mannetje bij huis is!! Liefs
Hier ook mamamamamaa.... Maar tis niet persoonlijk hoor. Ze doet het overal en bij iedereen. Haar oma denkt telkens dat ze oma zegt. Dikke neus, dat wíl ze ja Gourmetten, heerlijk! Ik heb afgelopen week voor manlief nog een gourmet met kaarslichtjes als verrassing gemaakt toen hij uit zijn werk kwam. Skyradio aan, Fenna in de kinderstoel erbij, keigezellig was dat!
@ Setti; Leuk Sinterklaas! Vieren jullie het altijd uitgebreid? Hier liggen de winkels vol met kerstspullen. Kerst wordt hier heel uitgebreid gevierd met heel veel kadootjes etc. @ Hier: Morris is gelukkig niet ziek geworden. Ik weet niet wat er aan de hand was. Hij kan zich de laatste dagen alleen niet meer zelf vermaken. Als ik hem bezighoud is alles goed, maar zodra ik even iets voor mezelf wil doen is het brullen geblazen. Slapen gaat gelukkig wel goed. Meestal hoef ik er maar 2 keer uit voor zijn speentje en dat is toch een hele vooruitgang vergeleken met twee weken geleden. Buurman had gisteravond een feestje. Zijn woonkamer grenst aan onze slaapkamer dus wij konden tot drie uur niet slapen van alle herrie. Zijn we dus nog niet uitgerust. Voor iedereen die de afgelopen week jaloers was op het mooie weer; De herfst is hier nu ook begonnen. Koud en guur, niets aan.
Gwen, sjezus, 500 kalorieen? Jakkie zeg, moet er niet aan denken pffff... Denk je dan niet de hele dag aan eten? Ik at vroeger wel eens van die maaltijdrepen, met chocolade die waren wel lekker.
Morris zegt ook heel vaak mamamamamama. Maar dat doet hij nog niet echt bewust. Hij vindt het gewoon leuk om een beetje te brabbelen.
gwen: Die proefverpakking is toch voor een bordje???? AFVALLEN: Ben er geen ster in heb respect voor mensen die het volhouden....wil er wel nog 5 kilo afhebben! Woningbouw: als de woning ouder is dan een bepaald iets en alles stamt nog uit die tijd dan zijn ze toch verplicht om dat te vernieuwen????Misschien kan je dat eens informeren. Toen ik vroeger nog bij me moeder woonde moest de badkamer ouder dan 17 jaar zijn en dan werd ie vernieuwd. pffff ben alles alweer vergeten.......
@ Superb: Yep, 500 kcal op een dag. Het is de eerste 3 á 3 dagen inderdaad honger lijden, daarna niet meer. Je raakt dat in ketose zoals dat zo mooi genoemd word. Dit houd in dat je lichaam het overtollige vet gaat aanspreken en opmaken. Hierdoor heb je geen honger. Geef jij gewone griesmeel? Ik hoop dat Morris zo zijn nachten blijft voortzetten, en je er alleen even uit hoeft om hem de speen terug te geven. Als je er een lapje aandoet, pakt hij hem dan niet zelf? @ Kussie: Je kunt pap geven wanneer jij dat wilt. Daar zijn echt geen "regels" voor. @ Boomer: Wat super romantisch Jeetje wat zit Fenna al stevig! Soms is het best lastig. Zeker als iedereen lekker zit te eten, en jij met je soepje/shake/reep of papje zit. Dat zijn wel de doorbijt momenten. Maar het moet er gewoon af. Ben het spuug zat.
@ Vriendlief: Kun je ook gewoon in de fles doen. Staat ook op de achterkant. Ik heb er alleen meer water bij gedaan, daar er hier nog een lading JBPM in moet.