Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi tot nu toe gaan 11 dec en 16 januari goed! :D

@ lisetje: werk jij zoveel weekenden of iets? hihi, omdat je maar 4 keer kan van alle datas? :p

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    chantal haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor, vind het al knap dat je het zo organiseerd!ga zo ff me mail kijken.

als ik die 2 data's hoor, lijkt mij de eerste beter, want hoe later hoe meer kans op slecht winterweer!

Superb en boomer, ow was jullie vergeten met de hyves haha, nou omdat jullie zo nieuwschierig zijn bij deze een fotootje:D

Bekijk bijlage 103205

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heb ik iets gemist? Ik denk het wel!! Waar gaat dit over dan?

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Ano; moooooiii hoor! Staat je echt goed! eerlijk!
    En je had me aangestoken, want ik ben gisteren ook naar de kapper geweest. Er is zo'n 15 cm afgegaaan en ik voel me direct weer beter!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ boomer; over een volgende meeting! Heb je toevallig een bericht van chantal via pb hier?

@ ano: had het al gezegd op hyves maar ik vind je de kleur echt ZO mooi staan! zo warm!! Echt heel erg mooi, vooral nu we de winter in gaan!!! Houden zo hoor!!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    boomer:bedankt voor je complimentje!!Ja begin het nu zelf ook wel leuk te vinden, maar dat komt toch ook wel doordat ik zo veel lieve reacties van oa alle meiden hier heb gehad:) en het begint nu natuurlijk ook een beetje te wennen!

leuk jij dus ook weer gekapt, ja lekker is dat dan he, die dooie punten er eens goed af!!

chantal is bezig met mailtjes te sturen voor een nieuwe meeting!
    Als je haar jou mailadres even pb't dan zal ze jou ook een mail sturen!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ahhh wat lief ook van jou linda, wat ik al zei tegen boomer, vind t echt kei lief dat iedereen zo leuk heeft gereageerd, en dat meen ik echt!!!!!

op de volgende meeting ben iik teminste niet meer de enige blonde, maar hoor ik er echt bij hahahaaha:p

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    volgens mij heb ik weer iets gemist!?:S

9. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Anoniempjuh; Staat je echt supergoed die haarkleur! Is blond je natuurlijke kleur? Vervelend dat Neomi zo moest huilen. Hopelijk slaapt ze nu wel lekker. Het is toch ook wat met al die snotterende kindjes.

@ Linda; Voor Jasmijn hebben wij ook een bunker. Echt een heel fijn ding. Je gebruikt hem inderdaad ipv een voetenzak. Moet wel zeggen dat we de voering bijna nooit gebruikt hebben. Maar in NL is het toch net iets kouder dan hier.

@ Meeting; Ik zou graag komen, maar ik vrees dat het lastig gaat worden. Ben wel van 18 dec tot 8 januari in NL maar ik heb dan al heel veel afspraken staan. Bovendien lees ik net dat de meeting toch waarschijnlijk niet in deze periode valt. Misschien dat we een videoconference kunnen opzetten.

@ hier; Heerlijke zondag gehad. Vanmiddag bij de Chinees geluncht en Morris heeft daar lekker om zich heen gekeken en geen kik gegeven. Nu hebben we lekker pizza besteld. Hoe slecht voor de lijn!!!

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwenolyn; Was nog vergeten op jou te reageren. Wat een leuke foto's van Joënna! Ze lijkt me een vrolijk meisje. Wat goed van je dat je meteen een afspraak hebt gemaakt bij de consulente. Heb je daar tijdens het dieet dan regelmatig een afspraak mee?

@Marye; Hoe is het bij jullie? Alweer een beetje opgeknapt?

@Lynette; Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Sla je je er nog een beetje doorheen?

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, geeft toch niks!!
    Dank je wel. Het is een super vrolijk meisje. Echt een lache bekkie.

Ja, dan kan ik meteen vrijdag beginnen.
    Je betaald 1 malig inschrijf geld, en daarna zijn de consults gratis. Stel je niet teveel voor van de consults. Even bijbabbelen, wegen, als je in een eetweek zit, krijg je recepten mee, en weer voor een week eten meenemen. Deze consults zijn gratis. Je word tot 3 á 4 weken nadat je gestopt ben met het dieet en je samen met je consulenten een nieuw eetpratroon hebt aagemeten in de gaten gehouden.

@ all: Doen jullie baby's zich ook al achterover gooien als ze boos worden? Als Joënna iets niet lukt, en ik heb haar vast, word ze zo boos dat ze zich zo achterover gooid. De eerste keer was ik er niet op bedacht, dus schrok me rot. Ze viel bijna uit mijn armen:$

Ook heeft ze een nieuw geluidje, en zit ze continu haar schouders op te trekken. Ze heeft de hele dag haar nieuwe geluidje gedaan, stond ik klaar om het op te nemen, houd ze op;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ superb: Oh dankje voor je antwoord over de bunker! :D
    Ik heb een tweelingwagen en met de voeten zakken erop liggen de kids best wel krap. Kunnen amper hun armpjes bewegen en naja, het is gewoon klein. Dus daarom op zoek naar een alternatief.

Dan ga ik eens op zoek, naar een goede 2e handse (ofja...2) hihi.
    Want om nou 2 van die nieuwe doeken te kopen, dan ben ik zo ff 200 euro verder, en dan vind ik nét iets te belachelijk, haha.

@ vriendlief; bij het volgende lijstje sta je er wel bij; we willen weer een meeting gaan doen! :D
    Chantal heeft pb's rond gestuurd en berichtjes op hyves...nog niet gehad? moet je het ff zeggen, dan stuurt ze hem door :D

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    misschien stomme vraag maar wat is een bunker????
    Ik heb er gewoon van maxicosi een zak bij waar ze helemaal inligt, je kan m zo ver dichtdoen dat alleen d;r gezichje te zien is.

superb ja heb van mezelf blond haar, beetje zo;n saaie kleur, dus had t altijd nog wat blonder geverfd.goh lekker zeg, pizzaatje, die zijn daar helemaal lekker he!!

vriendlief, gaat over een 2e meeting.
    als je chantal je mailadres mailt, zal ze je wel een mail sturen!

chantal, volgens mij ben je eliesah ook vergeten!

gwen, was ook vergeten op jou fo'to;s te reageren, maar echt super leuk, Joenna is ook echt een vrolijke meid volgens mij!!!!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: hihi ja dat achterover gooien doen ze hier ook!
    Mij is het gelukkig nooit overkomen dat ze bijna uit je armen vallen, maar een neef van me wel! Ohhh hij viel toen op mijn neef zijn benen omdat ie die net op tijd dichtdeed, maar anders had ie op de grond gelegen.Wel erg sneu want hij lag niet bepaald goed voor zn rug toen ie zo achter over viel. :(.
    En die neef mocht gelijk mn kind weer teruggeven!! haha.

Heerlijk he, als ze weer een nieuw geluidje kunnen :p

@ hier: vandaag trouwens die griesmeel gegeven uit dat proefzakje. Ging op zich goed, nadat ik extra water bij had gedaan want ze kregen het niet uit die fles gezogen.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    een bunker is een voetenzak, kun je in elke kinderwagen gebruiken. In de maxi cosi KAN ook, maar dan is ie schijnbbaar wel érg groot.

Ik heb ook de wrappers thuis, alleen daar zitten geen gaten in voor de gordels van de kinderwagen dus die zijn niet zo handig om te gebruiken.

In de maxi cosi heb ik geen voetenzak, dus daar leg ik dan maar altijd die wrapper overheen als het ff koud is ofzo, haha.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ze deed het toen ik met haar liep. Dan zit ze op 1 arm, en met mijn andere hand ondersteun ik haar ligt. Dat ging dus bijna fout.

Echt geweldig!! Lig helemaal dubbel van het lachen. Ook toen ze bezig was met haar schouders optrekken en weer laten zakken. Dat serieuze gezicht wat ze er ook bij trekt. Helemaal super!

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    ik heb in de cosi een fleecedeken liggen. Die vind ze ook warm zat.

In de wandelwagen heb ik goedkoop een rode voetenzak van Bugaboo op de kop kunnen tikken.
    Grappig gezicht als ze nu een roze jasje aan heeft. Oranje wagen, rode voetenzak en rose jasje. Vloekt gigantisch, maar erg leuk!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow okeej, das dan denk ik zo'n ding als ik er nu al in heb???het is een zak waar idd de gordels doorheen gaan enzo, en dan zet ik Neomi daar dus in, en dan kan ik m van onder tot boven dichtritsen en zit ze dus helemaal ingepakt, eigenlijik hetzelfde als de zak in de maxicosi.

Pfieuw kan me voorstellen dat je je kindje weer zelf vast wilode houden, je moet er niet aan denken dat ze 'm laten vallen bah bah.

Neomi doet dat trouwens nog neit echt dat achterover gooien.

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

hier ook 1 die een nieuw geluidje heeft ondekt. grommen en boze geluidjes maken haha, lig elke keer weer dubbel! en ook papapapapa.. :p

ano; vind je haar ook helemaal mooi! misschien raar maar je lijkt nu wel jonger haha, weet niet of je dat positief of negatief vind ;). van de week dacht iemand dat ik 16 was, woow dat was wel erg!! hahaha.

marye; gaat t al iets beter? beterschap meis!

gwen; pff lijkt me geen leuk dieet maar hoor steeds vaker dat vrouwen dat doen. zou echt niks voor mij zijn hihi. knappe meid die joenna, zal ook eens een tuitbeker halen. goed idee!

superb; zo lekker chinees en pizza! hier ook pizza; uit de diepvries haha. pff jaloers op jou, pizza uit italie! 2x wakker worden, is erg netjes! goed bezig die morris!

hier; heb taleah net een kant en klaar pyama papje vanille gegeven. zo das nog best zoet zeg, maar ze vond het lekker en slaapt. hopelijk slaapt ze ook weer door, het gaat nu zo goed! morgen weer werken! truste

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Amanda / Amanda21
    Chantal
    Claudia / Alies05
    Eliesah
    Gerda / Gwenolyn
    Kelly / Kleintje
    Lara
    Linda / Lindavnr
    Lisette / Lisetje
    Maaike / Anoniempjuh
    Marye / Marye1986
    Priscilla / Setti
    Sandra / Kussiexx
    Suzanna / Vriendlief

Uit mijn hoofd mis ik nog:
    - Boomer
    - Nijnja
    - Linette

Boomer, Nijnja, Linette --> Mail me even jullie email adres dan stuur ik jullie ook een uitnodiging voor de datumprikker..

Deel Deze Pagina