Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, een geweldige dag gehad!! Foto's geplaatst op mijn hyves!!
    Mijn vriendin heeft ze bewerkt! Ze zijn echt super mooi geworden!! Oww wat heb ik toch een knap ventje!! En hij deed het zoo goed!!
    Harstikke relaxed was hij!! Ongelofelijk!!
    Zou hij er misschien dan toch overheen groeien, of komt het omdat we vrijdag en zaterdag nix hebben ondernomen?
    Ik ben heel benieuwd!! Hoe dan ook, ben zoo trots op hem!!

@ sex.. Hihi, zou nie weten hoe het gaat met de wond tijdens sex (nie geprobeerd :p) Maar ik mis het gewoon niet!! Voor geen meter eerlijk gezegd!!!! Erg heh :( Ik heb er nooit veel mee op gehad...

@ hier, sorry dat ik verder niet reageer, word steeds afgeleid door Notting Hill, dus ik ga die maar lekker verder kijken!!

@ zieke mama's/baby's; heel veel beterschap!!

Liefss en welterusten!!!

2. Soda Pop

Ik kan hem wel opvreten!! :):) Ben zo gek op mijn mannetje!! ;)

3. Soda Pop

4. Soda Pop

Nog ééntje van ons samen!!

5. Soda Pop

Mijn allessie

6. Soda Pop

Reclameeee dus ik heb nog even!! :D:D:D

Ik ben nu wel heel benieuwd naar dat geluidje!! En dat ze zich achterover gooid, bedoel je dan met holle rug? Dat ze zich overstrekt ofzo?
    Gelukkig dat het goed is gegaan en dat ze niet is gevallen!!

Nou nu ga ik echt!! Nog ff op hyves spieken en dan lekker onderuit op de bank voor de tv!!

Liefs

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Da's gewoon de voetenzak zoals de meeste hem hebben ja :)

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Kussie mooie foto's van jou en Stan. Mooi manneke is het. :)

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Kussiexx, mooie foto's hoor!!!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    kussie wat zijn het toch heerlijke foto's!!! Vind ze zooo mooi!

@ sex: hier ook nog niet echt voor mij wat het geweest is. Voelt vervelend waar ze hebben ingeknipt. Het gaat wel, maar heb ook veel minder zin als eerst, haha.
    Ach, zal vast wel weer een keertje wat beter worden allemaal!
    Hihi dan merk ik trouwens wel dat mijn conditie drámaaatisch is... hou het echt niet lang vol, whahaha.

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Overstrekken doet Melanie ook als ze boos is. Dan trekt ze haar hele rug hol.

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

chantal; heet in het echt (haha) elisah. ;) iedereen staat er zo mooi met hun echte naam in t lijstje!

kussie; wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad :). veel plezier met de film, blijft mooi! en wauw wat een mooie foto's, maar wat wil je met zo'n knapperd!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo ben ff van 5 pagina's aant reageren sorry als ik iemand vergeet.

chantal allereerst super dat datum prikker echt een top idee van je!

alies ja idd dan probeer ik de camera stil te houden en mn lach in te houden maar das erg moeilijk hihi. Beterschap ook voor jullie

marye ooww 1 nov is het over anderhalve week al dat gaat ook hard. ben benieuwd. ik hoop echt dat t zin heeft en jullie de molen niet weer in hoeven. beterschap meid voor jullie allen

vriendlief wat lief van opa dat hij jan zo verwendt heeft.

amanda ik hoop echt dat jullie snel een andere woning hebben. en wat lief van je ouders zeg dat jullie t stoeltje hebben gekregen. ik kan wel begrijpen dat je een borstverkleining wilt hoor alles voor je gezondheid zou ik zeggen

gwendolyn ja dat vind lisanne ook leuk hoor als het bord gewoon op de grond ligt maar nu kan ze goed zitten en dan zet ik haar op haar bips ervoor en zit ze overal op te rammen :D

kleintje he wat vervelend zeg dat ze koorts heeft gehad hopelijk gaat t al weer wat beter met haar.

griesmeelpudding nutrilon ja hier vind ze m ook super lekker

lisetje wat super van sem zeg!

papapaapapa mijn moeder heeft t opgenomen maar ik weet niet hoe ik het over moet zetten op de computer.

kussie haha ja leuk he hoe we nu al uitkijken naar de eerste sint en kerst.

1e sint hahaha we hebben haar eerste hondje al we hebben een chicco hondje gekocht voor haar die kan blaffen en met staartje kwispelen en de pootjes en oortjes bewegen als ze m voort trekt. ts pas van af 12 maanden maar goed maakt niet uit was maar 6 euro bij de kruitvat.

superb fijn dat morris beter kan slapen

sinterklaas we vieren het al jaren bij mijn oom en tante en dit jaar dus ook en dan trekken we loodjes en kopen we kadootjes voor 15 euro en mijn moeder vind het leuk om een echte sint te huren en als het goed is horen we daar de datum nog van

kerst is bij ons altijd zonder kadootjes ikzelf vind het leuk staan als er wat onder de boom ligt dus ik koop altijd voor steef en mezelf een kadootje en nu voor lisanne dus ook. nu wilden ze bij steef in de familie ook loodjes trekken dus dat doen we dit jaar ook .we doen altijd kerstavond met vrienden dan eerste kerstdag bij steef zijn ouders en tweede kerstdag bij mijn ouders.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha oh ja dat wilde ik nog vragen!
    Kopen jullie al sinterklaaskado's, en zo ja, wat??? :D

Ik wil denk ik een loopwagentje kopen (hebben er nu 1) en verder weet ik 't niet zo goed.

Weet ook wel dat ze niets snappen nu van sinterklaas, maar vind het toch wel leuk om te vieren voor ze :D

Kerst doen wij gewoon lekker eten enzo en idd paar kado's onder de boom omdat dat leuk staat.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo heb t eerste reactie gedeelte maar geplaatst voor ik t kwijt was :D

linda wat goed van jesse zeg en gelijk ook echt niets eruit geduwd zeg echt super . daan mag natuurlijk nog geen brood.

gwendolyn wat ga je doen voor afval programma volgens mij heb ik er overheen gelezen. :) wat een lieve foto's weer van joenna

ano wat gaaf je haar echt waar t staat je super goed alsof t bij je hoort

achterover gooien ja hier heb ik er ook zo een

hoesten ach lisanne hoest dr longetjes er nog eens uit snachts ts net een zeehondje gelukkig hoest ze overdag bijna niet omdat ze ook al kruipt als een zeehondje hihi

kussie wat is stan toch een lekkerding. echt die foto is echt cute en die van jullie samen in sepia echt super mooi

sex heerlijk gelukkig nu geen last meer van heb ik wel vrij lang gehad alleen soms zit t een beetje tussen mn oren hoor

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    verder kopen we niet veel voor haar hoor ze word in feb al 1 en ongetwijfeld krijgt ze wel een loopauto of dergelijk iets voor haar verjaardag en ik zie mn moeder er wel voor aan om een roze hello kitty motor te kopen ofdergelijke :D

nee snappen doen ze er niet veel van maar wij vinden t gewoon leuk hihihihi we slepen haar er wel in mee

17. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Eliesah, sorry , ik zag het idd net toen ik het had opgeslagen. Ik kan het alleen nu niet meer aanpassen volgens mij :$ Hihihi.. Nou, dan heet je vanaf nu maar gewoon Eliesah ;) ;)

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zooww wat hebben jullie weer veel gepraat zeg :O
    Even snel wat ik zo nog weet:

Bunker: Die heb ik pas binnen en eigenlijk nog niet in de wandelwagen gedaan :p Maar dat wil ik wel gaan doen, ga ik morgen denk ik maar meteen even doen hij voelt wel lekker warm aan!

Gwenolyn: Ik las iets over afvallen ofzo toch? (of heb ik het verkeerd begrepen) succes!

Ano: Moooiiii :)

Meeting: Ik kan op veel dagen wel maar de dagen waarop ik heb aangegeven niet te kunnen kan ik ook echt niet dus hopelijk kan ik dit keer wel mee en is het op een data dat ik kan!
    Januari weet ik nog niet wat mijn diensten zijn (die lijst is wel al uit maar ik heb nog geen tijd gehad om te kijken)

Kussie: Moooiii :D Ik heb Stan op de mogelijke toekomstige partners van Esmay gezet haha!

Hier: Vannacht een slechte nacht gehad, Esmay werd om 4.00 huilend wakker, enorm warm en had weer koorts, pyama broekje uitgedaan een zetpilletje gegeven, slaapzakje weer aan en een klein flesje toen is ze weer in slaap gevallen! Ik dacht vannacht: Morgen gaan we niet!
    Maar vanmorgen toen ik bij haar op de kamer kwam was ze hartstikke vrolijk, geen koorts meer en ze oogde hartstikke goed! Even overleg gepleegd met de moeder van het pasgeboren kindje maar die vond het geen probleem, ook niet dat ze wat verkouden was want het broertje van de baby was ook flink verkouden...
    Dus zijn we gegaan... Esmay heeft het erg leuk gehad! Ik vond het alleen jammer dat ik de kleine niet heb vast gehouden, ze bood het niet aan en tja ik ga dat ook niet zelf vragen :p
    Daarna via een toeristische route (over een of andere lange dijk ergens in Flevoland ) naar andere vrienden van ons gereden en onderweg nog langs het water gestopt bij een restaurant..
    De andere vrienden van ons hebben ook een jongentje die is 2 en die sjouwde van alles naar Esmay en zei ook zo schattig haar naam!!
    Toen ik aan hem vroeg: Vind je Esmay lief ? Zei die: Ja dus ik vroeg: Gaan jij en Esmay trouwen ? Toen zei die: Ja wij gaan later trouwen :p haha!
    En aan het eind toen we weg wilde gaan hadden mijn vriend en ik erover wie er zou rijden en toen zei hij ineens: "Zal ik rijden" :D
    Heerlijk die leeftijd! Al is hij ontzettend eigenwijs en soms beetje vervelend hihi!
    Esmay is ook de hele dag lief geweest en vrolijk en vond het helemaal geweldig die aandacht van de 2 jongens (bij de eerste vrienden van ons die is 1 en die van de andere vrienden is dus 2, die vond ze net wat interessanter ) ze heeft nu ook geen koorts meer, dus wat het nu is geweest ?

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh nog wat reacties:

Sinterklaas: Ja wij doen er wel wat aan (maar meer omdat mijn ouders en zus dat graag willen ) maar ik ga niet al te gek doen met kado's (denk ik :p )

Seks: Ik heb er geen moeite mee! En mijn vriend hoor ik ook niet klagen dat het te weinig is ofzo haha!

Oh ja nog 1 vraag: Weet iemand waar we goedkoop een reis naar disneyland kunnen boeken? (met een bus die extra beenruimte heeft ) wij willen misschien in Februari / Maart 2 dagen ofzo naar disney land (waarschijnlijk zonder Esmay omdat die er toch nog weinig aan heeft )

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje fijn dat esmay weer wat beter is!!! je kan bij peterlanghout reizen kijken en verder ben ik niet bekend met busreizen soms heeft d-reizen ook leuke aanbiedingen

Deel Deze Pagina