chantal leuke foto's zeg!!!! en je mag er maar 4 kiezen?nou ja de rest die je wilt kun je zelf afdrukken toch? marye dacht al dat je t daar had besteld, hebben ze idd wel leuke dingen, maar als je een hoop tegelijk nodig hebt moet je daar zeker niet zijn haha.maar fijn dat Florine weer een bedekte kont heeft, en pepijn niet met hoogwater rondloopt (ligt) hahaha hierfff neomi is nog steeds jengelig. Vandaag bij me schoonzusje is ze voorbeeldig lief geweest, en sinds ik thuis ben ist weer raak bah bah. maar ben wel blij dat ze daar wel lief was. En ze is zooo gek van d;r nichje van 4jr, echt super om te zien, ze hoeft 'r maar te zien of ze gaat helemaal schaterlachen, echt prachtig. Maar goed ze heeft vandaag 2x45min geslapen, en sinds ze thuis is bijna alleen gehuild. Heb r straks met naar bed gaan een zetpilletje gegeven, misschien helpt het wat. Owja was wel lief, me schoonzusje had 2 cadeautjes voor d;'r gekocht vandaag, een sleutlbos van nuby om in de koelkast te leggen daar kan ze dan lekker op bijten.en van nuby een setje tandenborsteld, 1echt etandenborstel, en de andere 2 hebben ipv haartjes, een soort van zachte rubberen puntjes. Die kan ze dan zelf in de mond steken en dat masseert het tandvlees en gehemelte, wat de pijn kan verlichten bij doorkomende tanden. Nou ze vind het wel wat, zit er echt volop op te kouwen. liefss
gwen lekker he die doorgeschoven kleertjes, heb ik dus ook van me schoonzusje!en idd ook dingen als replay, d&g, t hilfiger enz, das erg leuk om te krijgen, maar niet om te kopen haha. Kijk zelf ook vaak op kleertjes.com maar heb er ook nog nooit wat gekocht haha. had je mijn reactie nog gelzen op t spuugen?
@ SuperB: Leuk filmpje!! heel aanstekelijk lachje @ Eliesah: Wat is Taleah al groot in haar doen. Leuke foto's dat ze zo in het mandje zit. Joënna stort nog als een pudding in elkaar Witte rompertjes zijn inderdaad altijd welkom!! @ Lindavnr: Hopelijk gaat het zalfje zijn werk doen, en zijn je jongens eindelijk van de jeuk verlost! Lekkere gewichten! @ Ano: Hier krijgt ze gelukkig geen krampjes van de JBPM. Wel als ik de dosis verhoog een paar dagen flinke spuit luiers, en daarna weer normaal. Ik gebruik de comfort voeding van Friso en dan nog 4 schepjes erbij. Op een 200 gr potje ongeveer 8 schepjes. Dan strijk ik ze niet af, maar zoveel erop past. Zo'n klein toetje gaan 3 schepjes doorheen, daar het anders er meteen uitkomt. Lijkt net beton, maar het blijft erin. Yoghurt (de gewone) geef ik even niet meer. Hoe ik dit ook indik, ze spuugt letterlijk zuur. Het is inderdaad vervelend. Iedere dag staat de machine te draaien. Ik heb ook 5 slaapzakken en dan nog de puckabag, zodat ik nooit mis grijp. @ Chantal: Wouw wat een gave foto's!!! @ Vriendlief: Ik ben er zelf ook geen voorstander van, en laat het lichaam liever zelf iets oplossen. Het is alleen nu kiezen tussen een verbrande slokdarm of alles tot bijna beton toe indikken. Haar slokdarm heeft al een keer bijna tegen verbranden aangezeten (omdat ik geen Zantac voorgeschreven kreeg), en dit was niet grappig. De tweede keer geïrriteerd, en was na een weekje weer hersteld. Zelf vind ik het niet vervelend, en ben er gewend aan geraakt. Als ik ergens heen ga, neem ik bijna een hutkofffer aan kleding mee. Ik vind het voor Joënna vervelender. Ik merk wel dat als het er nu toch nog uitkomt, ze er in iedergeval geen last van heeft!!
Heerlijk om zulke kleertjes te krijgen!!! Inderdaad veelste duur om zelf te kopen. Daar ze het toch maar een paar keer aan hebben. Mijn kledingkast is echt veelste klein. Krijg er net alles ingepropt...... ja, heb ik gelezen. Ben ondertussen ook bezig met opruimen. Zie hier boven mijn reactie.
@ marye: ik heb de laatste keer een jasje van bfc bij kleertjes.com besteld. Ik was ook erg tevreden over de snelle levering en de service die ze bieden. Maar lekker hoor, jezelf even laten gaan en mooie spulletjes voor je kleintjes bestellen. Dat heb je wel verdiend als je zo ziek bent toch?!
Chantal: Hele leuke foto's! Boomer: Cake Walk heeft inderdaad ook leuke dingen al ben ik meer een wat rustiger type Wel koop ik eigenlijk super vaak wat daar. Soms nog tegen een redelijk prijs. Maar soms laat ik me gaan, denk ik niet teveel na en heeft Florine dus ineens een jurkje van 80 euro. Heb ik wel weer een reden in mijn hoofd om dat goed te praten haha.
Jesse is blij hihi foto is niet heel scherp maar als je goed kijkt zie je zn tandjes onderin. hahha ik had 5 pogingen gedaan om zn tanden op de foto te zetten maar hij staat het niet toe.. elke keer die tong ervoor en de 'foto's die wel lukte van zn tanden, waren super onduidelijk omdat ik bewoog Maar ach, is uiteindelijk een leuke foto uit gekomen
linda: hahaha leuke foto en ook leuk Daan Gwen: jee ik wist niet dat het zo erg was dat ze zelf een verbrande slokdarm kon krijgen!!!!!poeh
@ vriendlief: heb je al een bericht van chantal gehad voor de meeting? Jij bent de enige die nog datums in moet vullen 8)
ojeej zitten jullie allemaal te wachten op mij sorry ik ben bij me moeder in brabant en heb geen idee hoe me agenda eruit ziet......Maar eigenlijk Kan ik altijd hoor!!!!!(denk ik) waar wordt ie gehouden of is dat nog niet bekend??? Dus pik maar gewoon een datum!
ooh hahah geeft niet hoor. en volgens mij zaten we nog niet echt te wachten! Dus geen probleem hihi. Zag toevallig dat jij de laatste bent. Hebben het nog niet gehad over een locatie nee! Zijn 2 datums dat tot nu toe op 1 iemand na iedereen kan. Volgens mij 28 november kan lisetje niet en euhh..11? december kan setti niet... Ik ga mn bedje eens opzoeken Truste!
wwwooooowwww wat zijn er veel foto's gemaakt ze en er zitten zulke mooie bij hoe kan je er nou 4 kiezen??
in december kan ik wel hoor alleen ik had van niet ingevuld omdat het al zo'n dure maand is! mocht t toch in dec. worden ben ik er wel gewoon bij waarschijnlijk
Ik voel een meeting in December!!!! Lindavnr: Ik zie duidelijk tandjes hoor, leuke foto!! En super super lieve krabbel van je!! Hier: Joeehoooeee, ik voel me weer aardig oke! Vandaag mijn vrije dag, dus lekker nog wat in huis rommelen met de kinderen en straks even een boodschap doen. Dan morgen er weer tegenaan.
@Setti; hoe doe je dat toch, iedere ochtend voor je werk te posten? Heb je het niet erg druk 's ochtends? @Marije; fijn dat je je weer oke voelt! Mijn verkoudheid is gelukkig ook weer gezakt, neus zit nog dicht, maar daar kunnen we mee leven. @Hier; ieks! zo direct moet mijn auto naar de garage, was nog niet goedgekeurd, want er moet een remkabeltje vervangen worden. Ik hoop echt dat de kosten meevallen! En dat het kort duurt, want tis mijn vrije dag vandaag en wil van Fenna genieten
Hee, heb net ook de auto naar de garage gebracht. Moet apk gekeurd worden, pff hoop ook zo dat er niks aan is. Kan eigenlijk geen geld extra missen! Pff moesten nog een eind terug lopen want ging er echt niet op wachten, dus vanmiddag weer terug lopen !