@ linda: echt schattig die tandjes bij Jesse. En inderdaad, zie je daar op de achtergrond zo'n sneaky lachje van Daan! Die denkt: 'ohw mama, moeten die tanden nou weer perse op de foto?!' @ boomer: Ik hoop voor je dat de kosten en de tijd meevallen inderdaad. Ik heb altijd zo'n hekel aan zulke dingen. Dan besteed ik m'n tijd en geld toch echt liever ergens anders aan, maar ja het moet soms hè! @ all: we gaan zo op kraamvisite. Bedacht ik me ineens dat Jens nog een beetje verkouden is. Het loopt eigenlijk wel op een eindje nu. Maar ik heb het toch nog maar even nagevraagd en het kan eigenlijk geen kwaad. Die kleintjes hebben in de eerste paar maanden extra weerstand. En ik heb het ook toch nog maar even aan de moeder zelf gevraagd of ze het goed vond... Ik ben daar zelf misschien iets te makkelijk in namelijk, maar je kunt niet voor een ander denken hè!
Marye; fijn dat je je alweer wat beter voelt. Fijne dag vandaag! Meeting; voel ook een meeting in december aan komen hihi . Hoe gaan we het nu verder regelen, Chantal???? Linda; wat een heerlijk mannetje die Jesse. Haha en die Daan op de achtergrond! Hier; jeeee weer doorgeslapen vannacht. Echt gewoon weer van 7 tot 7. Super goed, ga dr straks nog aan wennen haha. Wel heel even om 11uur wakker, maar toen was mn vriend nog wakker dus die heeft dr tut gegeven. Nu lekker relaxen vandaag; nou ja alleen nog een grote wandeling terug naar de garage haha. En duimen dat ie gewoon normaal door de keuring komt!!
@ Chantal; Hele mooie fotos. Dat wordt nog lastig om er vier uit te kiezen. Wat is Milan trouwens groot geworden. Ik ken hem natuurlijk alleen maar van jouw banner en dan is het een heel verschil. @ Eliesah: Wow, leuk sensatie in de straat. Achteraf viel het dus allemaal wel mee. Was het iemand uit de buurt die de tip aan de politie had gegeven? Het lijkt mij ook geweldig om met Morris te fietsen. Als we met kerst naar Nederland gaan, ga ik dat ook eens uitproberen. Hopelijk valt het mee met de auto en wordt hij in 1 keer goedgekeurd. Veel plezier straks met wandelen. @ Anoniempjuh; Hoe is het met Neomi? Is ze al minder jengelig? Hopelijk heeft het zetpilletje gisteravond geholpen. @ Linda; Die Daan en Jesse het worden al hele kerels zeg. Vanmiddag komt de kinderarts hier om Morris te keuren. Heel fijn, de kinderarts komt hier aan huis zodat ik niet hoef te slepen met Morris. Ik heb hem vanochtend even gewogen en gemeten en hij weegt nu 8,4 kg en is 74 cm lang. Leuke foto van Jesse en mooie tandjes. Hier nog steeds niets te zien. Hmm, ik hoopte op hele enthousiaste verhalen over de knuffel mijn speen. Maar misschien is Morris niet zo slim dat hij bedenkt dat hij de speen er ook uit kan trekken. @ Marye; Fijn dat je weer wat opgeknapt bent. @ Boomer; Hoe bevalt het je op je werk? Is het fijn om weer aan de slag te zijn? @ Franny; Veel plezier op kraamvisite
heeft er iemand nog de link voor mij zodat ik de kinderopvangtoeslag kan berekenen hoeveel we volgend jaar meer moeten gaan betalen
de gedachte dat ik rond 15.20 weer weg kan!!! dat vind ik ech heerlijk vaak wordt t 15.30 dat ik weg ga! dan ben ik 15.50 ongeveer thuis kan ik nog ff t een en ander in huis doen voor ik lisanne op haal. want als ze thuis is heb ik me zelf erop betrapt dat ik t huis laat verslonsen en al mijn tijd aan haar geef. nu doe ik dan ff een uurtje wat in huis, bereid t eten voor en dan haal ik haar op rond 17.00 uur en hoef ik in de avond alleen nog de was te doen. gelukkig mag ik met dit werk mn eigen tijden bepalen ik werk 4 dagen en of ik van 9 tot 17.30 werk of van 8 tot 16.30 of wat ik doe maakt niets uit en de meeste van de afdeling beginnen tussen 8 en half 9 dus de tijd ervoor vind ik heerlijk om te werken ik doe veel correcties maken in de declaraties naar patienten of verzekeraars dus dan wordt ik niet gestoord en vind ik echt heerlijk. er werken er hier 13 op de afdeling waarvan er met mij erbij 4 soms 5 om half 7 a 7 uur ongeveer beginnen
soms spiek ik ff bij de feb mama's en daar zijn er al weer iemand zwanger is. hier hebben er een paar t er ook al over gehad. ik zelf zou iets van 2 jaar of zo nog willen wachten maar je weet nooit hoe t loopt natuurlijk
Hey allemaal, Oei, hier vandaag geen prettige dag.. Mijn kleine mannetje zit totaal niet lekker in zijn velletje, huilerig, jengelig, net weer wat gespuugd (doet hij de laatste paar dagen elke dag opeens weer , wat ook best zuur ruikt, en hij vecht maar tegen de slaap... K heb hem al dentinox opgesmeerd, want ik zie nu ook een "sneetje" waar zijn eerste tandje door moet komen.. Maar spugen heeft toch nix met tandjes te maken.. Snap er nix van.. Weet ook nie goed of ik hem nu wel of niet een fruithapje en groente hapje moet doen vandaag.. Of dat ik het bij de fles moet laten... Hoe denken jullie er over?? Of zou ik nu dan toch een zetpilletje moeten geven?? Hij ligt nu naast me op de bank. Ik typ met één hand, mijn andere hand is hij aan het fijn knijpen... (......) Ik ben even een rondje met hem gaan lopen, en heb ook even getempt.. Hij heeft 37,2 dus dat is het niet... Vind zo zielig... Heb hem nu in de box gelegd... Mobile aan en nu maar hopen dat hij even een poos gaat slapen... Zal nu op de rest gaan reageren.. Sorry voor het ego bericht...
@ Setti, drie-dubbel-dik-respect voor jou!! Zo vroeg beginnen.. Allemachtig.. Ik ben helemaal geen ochtendmens, en als op mijn werkdagen de wekker om kwart over 7 gaat vind ik dat al pittig genoeg Ik moet me echt schamen!! *Wat ik ook behoorlijk doe nu ik jou tijden weet* Super knap van jou!! En dan ook nog altijd even gezellig hier reageren, hihi!! Leuk leuk!! Ps. Natuurlijk ook weer even gestemd op je meiske!! Ik wil Stan ook gaan inschrijven voor baby van de maand november. Zal zo es kijken hoe dat moet... EN dan es zien of ik ook aan die andere dingen mee kan gaan doen.. Hihi... (of zijn er al anderen die mee doen?) @ Chantal, ik heb eerst bijgelezen, ga nu zo jou foto's bekijken! Ben zoo benieuwd! Las al zulke leuke reacties erop!! @ Gwen, jeetje, slokdarm (bijna) verbrand? Allemachtig, kan me dat stom genoeg niet meer herinneren Maar wat heftig zeg voor kleine Joenna, jij dikt de boel maar lekker in tot het beton is hoor!! Alles voor het kleine meisje!! Wel heftig dat je zowat "een hutkoffer" aan extra kleding overal mee naar toe moet slepen!! Das minder prettig!1 Ik zeg maar zo *hier een dikke knuffel voor jou, je bent een toppertje* @ Superb, eindelijk je filmpje gekeken van je kids die samen zo'n schik hebben!! In één woord prachtig!! Wat geweldig om te zien, en wat lief hoe Morris het uitschaterd!! Ik hou d'r van!! @ Boomer en Eliesah, heel veel succes met jullie auto's! Hopelijk valt het mee en blijven de kosten binnen de perken!! K zal voor jullie duimen!! @ Linda, wat een super foto!! En idd zo lief, Daan zo mooi op de achtergrond!! En ik zie de tandjes van Jesse ook wel degelijk hoor!! Stoerrr!! 8) @ hier, vanmiddag komt papa weer... Ik wilde voor tijd Stan nog in badje doen.. Zou dat prettig voor hem zijn als hij zich niet lekker voelt.. Of juist niet.. Aargghh, ik zit hier weer met mijn ondertussen beruchtte twijfels.... Liefss
@ Kussie; Als hij zich overduidelijk niet lekker voelt dan zou ik hem gewoon een zetpilletje geven. Dat helpt vaak enorm en hij hoeft natuurlijk niet persé koorts te hebben als hij pijn heeft of zich niet goed voelt. Maar goed, je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Sterkte in ieder geval!
@ kussie: lekker in bad is vaak rustgevend en vermoeiend...slaapt ie straks misschien wat. Hapje, sja, waarom zou je het niet geven? Probeer gewoon en als ie het niet hoeft, dan niet. Zetpil..sja, ik geef die niet als ze geen koorts hebben.
je hoeft je niet te schamen hoor!! ik kies er zelf voor! of hij nou ziekjes is vind hij t misschien juist lekker om ff in bad te gaan
hey meiden kussie dat spuggen kan volgens mij ook wel bij de tandjes horen hoor, dat hoor ik teminste om mij heen ook. Stan klinkt echt even hetzelfde als Neomi, die heeft ook geen koort, zo'n 37.2 of ietsje hoger. Veel spuugen en heel jengelig. hoop dat Stan zich ook snel beter voeld. gwen jeetje das ook heftig dus bij jullie.5slaapzakken?haha dat heb ik nog net niet, maar was hier ook wel een hoop af hoor. en idd met veel jhbm word t net beton, maar als Joenna daar gewoon goed op reageerd ishet prima toch! Door de groente en fruit doe ik niks, maar misschien moet ik het toch eens proberen boomer en eliesah hoop ook dat het meevald met jullie auto, zijn altijd kloote dingen he, mijn auto heeft vorige jaar bij elkaar zo'n 1300eur gekost, als t in 1 keer allemaal was geweest had ik m misschien wel weggedaan, maja het zijn steeds kleine beetjes he... superb en hoe is de nacht weer gegaan?volgens mij heb ik erov erheen gelezen, sorry. En nog steeds druilweer daar? hier:Nou ik heb nu ook ervaring met een baby die snachts wakker word haha, Neomi is vanacht voor het eerst sinds de geboorte echt wakker geworden. Rond 23.00 begon ze te jengelen, maar ze lag helemaal bovenin opgepropt, dus denk zeligt niet lekker, dus ik leg r goed, ga weer naar bed, en weer huilen, ik er weer heen, speen gegeven even gekroeld en weer naar bed, nou 5min later weer huilen, en t werd echt krijsen. Nou toen maar eruit gehaald, en een klein flesje gegeven, want dentinox opgesmeerd, luiertje verschoon en rond 00.15 lag ze er weer in, na even jengelen is ze gelukkig weer in slaap gevallen. Een keer wakker worden snachts is natuurlijk helemaal niet erg, maar omdat het nooit gebeurd zegt het denk ik wel dat ze toch wel echt ergens last van heeft... maar nog steeds geen tand te zien hoor haha. Maar die borstels wat ik gister vertelde vind ze wel geweldig, daar zit ze echt op te knagen. o mevrouw huild alweer, ga r maar eens op bed leggen
Nou onze shetlandmerrie is opgehaald. Het was toch wel even slikken. Hele tijd ging het goed tot het moment dat ze weggingen. Nog zo voorgenomen om niet te huilen. Moest toch een traantje laten. Ze zal het super goed krijgen. Samen met 3 shetlanders bij een pensionstal. Het ga je goed Trijntje.
zo ze ligt op bed maar slaapt nog niet... Meeting:leuk leuk het zit er dus alweer snel aan te komen zo te horen. Effe over het hoe en wat. Vorige keer hadden we die high tea met het zaaltje, de high tea was iets van 22eur en t zaaltje 13eur. Mijn mening is dat die high tea van mij niet had gehoeven. Ik heb misschien 2 stukjes brood op en 2 mini tompouce, verder niet, niet omdat het niet lekker was, maar tja je bent druk met van alles en t kwam er gewoon niet echt van. Daarom is mijn mening meer dat ik net zo lief alleen een zaaltje huur en dan iets te drinken of eten bestel wanneer ik daar zin in heb. Dan is het zowieso een stuk goedkoper voor iedereen, maar nou ja dit is mijn mening hoor, msischien denken jullie daar wel heel anders over???!!!!