@ Ano, hopelijk slaapt Neomi vannacht weer lekker door! @ Alies, Trijntje heeft een goed tehuis gekregen hoor! Zie mijn post op Hyves. @ Linda, Aaah tratiatella!! Lekker!! Dat vond jullie hond dus blijkbaar ook Hij heeft groot gelijk @ Superb, Super dat alles weer goed was met Morris en wat een mooie Morris-foto!! @ Setti, Wat raar dat Lisanne weigerde te drinken!! Hopelijk gaat het dadelijk weer goed! @ Kleintje, wij zijn helemaal niet eng!! hihihi.. Ik vond het de vorige keer ook spannend hoor maar het viel me super mee. @ Kussiexx, ik zal dadelijk even op jouw ware mannetje gaan stemmen op babyplein! Natuurlijk krijgt Stan mijn november-stem op ZP ook! @ Hier, Vanmiddag ff 2 nieuwe pyama's voor Milan gehaald. Hij had nog de hele tijd pyama's in maat 62-68 aan en die waren veel te klein.. Mouwtjes veel te kort! Heb er 2 bij de HEMA gehaald in maat 74-80 dan kan hij weer even vooruit! Ook heb ik iets voor de hond gehaald..Een halti ofzo.. Mijn hond trekt heeeeel erg.. Zo erg dat wanneer hij iets in z'n visier heeft dat hij mij de straat overtrekt. Ik durf nauwlijks nog met hem naar buiten. Heb hem vanmiddag even gebruikt toen Milan lag te slapen en het werkte prima!! De halti: Bekijk bijlage 104003
Ik heb je berichtje op hyves gezien. Ik had even gevraagd waar ze nu staat. Trijntje staat nu bij pensionstal De Haarsterweide in Marum. Ken je die?
@ Alies, IK BEN IN MARUM GEBOREN!! Heb hier tot mijn 15e gewoond! Ik weet waar dat pension is maar ik ben er nog nooit geweest!
Wat grappig dat je uit Marum komt. De nieuwe eigenaar zei dat het pension er nog niet zo heel lang is. Maar als ik jouw reactie lees is dat pension er dus al een aantal jaren. Maar dat pension bedoelde je dan ook?
net een stuk van de film de gelukkige huisvrouw zitten kijken, maar ben er een beetje akelig van geworden. meer mama's die die film hebben gezien? nu maar slapen, morgen weer werken dus vroeg dag . truste allemaal!
Eliesah: Ja ik heb hem ook gezien maar vond het een geweldige film!Vond hem heel erg goed en realistisch
Als wij naar mijn opa gaan dan rijden we erlangs.. We moeten dan naar De Wilp en rijden dan via de haarsterweg. Vandaar mijn logische conclusie dat het daar moet zijn
@ Eliesah, ik heb hem nie gezien, maar ik ga hem ook nie zien... Ik ben niet zo van zulke films... Vind ze veelste confronterend.. Welterusten allemaal, Ik ga ook zo mijn mandje in!!! Morgen weer werken!! Liefs San
Ik heb nog niet verder gelezen, dus weet niet of je het al verteld had. Maar en? Hier moest de uitlaat gemaakt worden, de remmen waren gelukkig toch goed. Het was 100 piek, gelukkig heeft mijn vader een keer over zijn hart gestreken Moet weer werken doei doei
hier gelukkig wilde lisanne gister thuis wel drinken ik heb haar een fles om 16.30 en 19.00 uur gegeven beide heeft ze bijna op. zou ze in een periode zitten dat ze van niemand de fles accepteerd nou ik hoop t niet en dat t maar eenmalig is. ik heb haar matrasje iets omhoog gelegt omdat ze dr longetjes eruit hoest voor mn gevoel en volgens ons heeft t vannacht wel iets geholpen chantal fijn dat de halti lijkt te werken. t zou fijn zijn dat je gewoon weer lekker met de hond naar buiten kan. eliesah ik heb de film niet gezien maar t lijkt me wel een mooie film.
@ Boomer, wat super lief van je vader! Wees blij dat je remkabel niet vervangen hoefde te worden. Dat was vorig jaar met mijn auto wel het geval en waren we Eur. 350,- armer.. @ Eliesah, ik heb de film ook (nog) niet gezien.. Hij lijkt me wel helemaal super. @ Kussiexx, werkze vandaag!!
Voor de meiden die trouwens geen Hyves hebben, ff Milan spam! Bekijk bijlage 104109 Mijn en Linda's favoriet
Oww gaaff! Wat liefff!! Ik heb de andere foto's nog nie gezien, maar ik geloof nu al dat het ook mijn favoriet is! Heb je de link nog een keer van die shoot? @ hier, ben op werk, maar loop even helemaal vast. Bepaalde dingen waar ik nu mee bezig ben zijn tijdens mijn verlof rigoreus veranderd en mijn collega is in gesprek, dus ik dacht; ff spieken hier!! @ Setti, gelukkig dat ze toch nog die 2 flessen heeft leeggedronken!! Zat ze alsnog op 3 toch? Dus dat kan ook nog? Dat ze de fles niet willen aannemen van een ander? @ Hier, Stan's tandje is zo goed als dooooor!!! Hij laat me (natuurlijk) nix zien, maar ik voel duidelijk "ribbeltjes" boven het tandvlees uit!! Scherp ook Zou ik dan NU moeten beginnen met tandje poetsen? En hoe doen jullie dat? Na de laatste voeding? Vaak slaapt Stan hier dan al half.. Hoe pakken jullie dat aan? @ Boomer, wat lief van je vader! En fijn dat het meeviel!! Gelukkig maar, die auto's kunnen je soms malle verassingen geven!! Werk ze vandaag meid!! @ De rest, hoe is jullie nacht geweest? Hopelijk hebben al onze prinsjes en prinsesjes doorgeslapen? Stan huilde rond 12 uur vanacht in zijn slaap. Heb even gewacht en ben daarna toch maar even gaan kijken... Hij droomde vast, want hij sliep wel gewoon.. Heb hem even over zijn bolletje gedaan en de fopper gegeven.. Hij deed zijn mondje zo los, hahaha! Zo lief! Daarna sliep hij door!! Kleine ventje toch.. Poeh, het was me een dag gister. Hij was echt nie lekker!! K hoop dat mijn collega zo klaar is, wil graag weer verder!! Doegggg!! Liefs mij
tandjes poetsen: gebeurd hier na de laatste fles. Soms slaapt Jan dan ook al maar doe het toch. Hij wil absoluut niet dat zijn tanden gepoetst worden dus als hij slaapt is het voor mij makkelijker. Ik doe het soms met de tandenborstel en tandpasta en soms met een steriel gaasje om mijn vinger dan weet ik zeker dat ik alle tandjes te pakken heb!
vriendlief was jij net bij een huis aant kijken in houten???? zo niet dan was t iemand die super veel op je leek
Die hebben wij ook, zoiets in ieder geval, en werkt erg goed! Al heeft ie er flink met zijn poten aan geklooid, de eerste maanden, om hem van zijn snuit af te krijgen. Nu nog soms trouwens haha. En hij gaat ook nog altijd met zijn kop door alle bosjes en struiken heen om dat het kriebelt. Gekke hond. Als het geregend heeft, heeft ie altijd een zeiknatte kop omdat ie overal in gaat met zn hooofd haha