@ Meeting : mij maakt het weinig uit hoor, man wel of niet mee. Zoals ik zei, arrno rijdt voor mij en hem maakt hetn iet uit of ie bij ons zit of ergens in de stad zit haha. Hoger in nederland is volgens mij voor alle meiden uit brabant wat minder fijn..(hebben we ook meiden uit limburg? ...daar ist ook nie fijn voor, haha)
haha dan was t iemand die veel op je lijkt. ik dacht echt dat ik jou zag en dacht nog zal ik ff roepen maar goed dat ik dat niet gedaan heb anders had ik mooi voor paal gestaan
@ Kussie; Wat fijn dat de pappa gisteren ook even heeft opgepast. Dat geeft jou toch ook wat meer ruimte. Is alles goed gegaan? Had Stan geen poepbroek geproduceerd? @ Chantal: Ziet er indrukwekkend uit die Halti. Hopelijk werkt hij ook goed. Hebben ze leuke pyamaatjes maat 74 bij de HEMA? Ik heb mijn schoonmoeder gevraagd of ze er twee mee wil brengen als ze volgende week op bezoek komen. Hier hebben ze alleen maar van die pakken met voetjes eraan als pyama en dat vind ik nu niet meer leuk en handig voor Morris. @ Eliesah: Wij hebben de gelukkige huisvrouw nog liggen en moeten hem nog steeds kijken. Ik hoor er hele wisselende verhalen over. Misschien van het weekend toch maar eens kijken. @ Boomer: Gelukkig viel de autoreparatie bij jullie dus ook mee en het is natuurlijk helemaal fijn dat je vader zo lief was om te betalen. @ Setti; Fijn dat Lisanne toch nog haar flesjes op heeft. Kan inderdaad zijn dat ze ze alleen van jou accepteerd. Morris drinkt en eet ook veel slechter als een ander het doet. Maar ik geef hem natuurlijk ook 99 van de 100 keer te eten. Lisanne is wel gewend dat een ander het aanbiedt. @ Ano: Hoe gaat het met Neomi? Is ze al weer wat beter in haar hum? @ Hier; Goede nacht gehad. Morris kwam pas om vijf uur voor de eerste keer voor zijn speentje. Heb dus sinds tijden weer eens zes uur achter elkaar geslapen! Verder hoop ik ook dat de tandjes eraan zitten te komen want hij heeft vandaag al drie luiers vol met dunne poep geproduceerd. Helaas voel ik nog niets maar de kinderarts zei gisteren dat de tandjes er wel aan zaten te komen.
fijn dat morris weer goed geslapen heeft. Lisanne krijgt elke dag wel van iemand anders eten dan van mij ze krijgt iedere ochtend van steef en op t kdv van de leidsters daar en op dinsdag van mn moeder en iedereen in mn omgeving heeft haar wel eens de fles gegeven. vandaag gaat t gelukkig weer goed. heb de wipstoel hoes in de was zitten dus mevrouw zit in de kinderstoel voor de tv haar koekje te eten.
@ Superb, haha, nee die had ie al gehad bij mij!! Maar vond het al heel wat dat hij het deed. Hij zei later ook wel dat ie het best eng vond... Nu jah, kan ik me ook wel een beetje voorstellen!! 't Was voor hem de allereerste keer.. Hij heeft zijn nichtjes nooit verschoond dus tjah... Fijn dat je zomaar 6 uur hebt kunnen slapen!! Wat moet dat heerlijk zijn geweest!! Schrok je nu niet juist wakker van de stilte? @ Setti, goh, dan is Lisanne dus wel makkelijk qua flesjes drinken eigenlijk? Hier hebben alleen die l*l van een Danny en zijn moeder een keer in het begin de fles gegeven, en nu mijn moeder en ik... Komende zondag wil ik Willem een keer de fles laten geven.. Ben benieuwd! @ Linda!! JEEJ!!! Ik keek stiekem even naar je ticker, maar dan heeft Stan dus nog wel even!! Gaaf hoor!! Dus nu kunnen ze het beide!! LEUK LEUK LEUK!! @ All, krijg nou wat, wat is er weinig geschreven, hahaha!! Ik ga vanavond maar es vroeg op bed. Willem ging gister pas tegen elven weg.. Dus ik ben nu gebroken... Als Stan wel op tijd slaapt ga ik GTST ook op bed kijken, hihi!! Lekker warm in onder de wol!! @ hier, hihi, Stan is vandaag bij oma gelukkig een stuk beter te pas geweest... En nu is hij weer wat jengelig, maar das van moeheid... Hij heeft nu eindelijk zijn oogjes weer dicht. Zometeen even een avondhapje en dan naar huis... Groetjesssss San
zo lisanne weigerde de fles van 15.30 weer en heeft dus nu om 17.00 macaroni schotel op met tomaat en kaas. ze heeft nu een papfles, fruit, boterham, fles, koekje, macaroni en een klein beetje sap. ze heeft vandaag wel een fles te weinig naja dat is dan maar zo voor een dag hoor. ze was na dr avond eten zo moe dat ze al 10 min in bed ligt.
hey meiden wat rustig vandaag!!!! setti zo hey Lisanne ligt wel heel vroeg op bed.Neomi ligt er ook sinds een half uur in, maar die maak ik over ene uurtje nog wel ff wakker voor een fles. kussie wauwieee Stan zijn tandje is door!!!!gaaf hoor!!!hier nog steeds niks!was het leuk gister met Willem? chantal vind die foto;s van M ilan echt geweldig, zitten echt hele leuke tussen, leuk joh ene hele grote op canvas aan de muur!waar had je dat ook s weer mee gewonnen? superb goh wat lekker dat Morris iets beter heeft geslapen, als ik zulke verhalen lees, of soms over Taleah, dan weet ik wel dat ik echt niet mag klagen, en in me handjes mag knijpen dat ze zo goed slaapt. Vind het echt knap hoor dat jullie je zo staande weten te houden na zoveel slechte nachten, snap wel dat je er weinig aan kan veranderen maar toch, respect hoor!!! en wat een leuke foto van morris!!! linda wat goed zeg van rug naar buik rollen.balen dat jullie gister hebben verloren, maar ja jullie hebben vast goed je best gedaan!!!!volgende keer misschien beter! hier:nou afgelopen nacht heeft ze gelukkig weer gewoon doorgeslapen!zelfs heel lang ook nog, ze had gister 18.15 de laatste fles en vanmorgen om 10.15 de eerste!!!!dat was wel even heel lekker op mijn vrije dag (om 8.00 was ze wel even wakker geweest hoor) Vandaag is ze ietsje beter in de hum, hoop dat het zo blijft. zit echt iedere dag te kijken en voelen in die mond, maar nada, noppes niento!!!!
ja ik zat er wel over te denken om haar wakker te maken voor de fles maar ben bang dat ze dan niet meer zo snel slaapt want we maken haar al heel lang niet meer wakker voor de fles! dit is ook echt een unikum hoor dat ze zo vroeg op bed ligt meestal gaat ze rond 18.30 a 19.00 uur naar bed. die tandjes bij neomi komen echt vanzelf wel haha ik zie t al helemaal voor me jij iedere dag ff voelen en je zal zien dat als ze er een heeft ze je bijt
probleem opgelost ze is zelf al wakker geworden dus ben ff lekker met mn meisje op de bank zitten ik kan zo genieten van dr als ze zo mak is!!! zo dus toch nog een fles geven omdat ze die vanmiddag weigerde
@Ano; ooh voor het eerst zo'n nacht? Wowwwie, dan bof je wel zeg! hahah Neemt niet weg dat het nog steeds vermoeiend is! Sterkte vanacht Helemaal met je eens, zonde van de high tea van de vorige keer! @Alies; sterkte met het verwerken van je 'verlies' Hij is in goede handen, maar het blijft moeilijk!! @Zaaltje; ik wil eigenlijk ook wel ergens anders heen. We kunnen toch niet meer buiten zitten en binnen vond ik het ongezellig eruit zien Ik neem manlief echt niet mee hahaha die wordt gek! @Superb; wow 1 fles per dag?! Jeetje..... Hier nog vier melk voedingen! Hij is goed gegroeid!! Fenna is hongerig, ik moet weer verder!!!
hallo meiden kom weer even snel kijken.. heb weer weekend, jahoee! ben er ook echt weer aan toe haha @meeting, mn mannetje gaat dus echt niet mee he haha vind ie een damesaangelegenheid en ik persoonlijk vind t ook leuker met de meiden! t zijn al zoveel mensen en liefst ergens beetje centraal met makkelijk parkeerplek, ik haat lastig parkeren hahahaha maar goed.. eerst maar eens de datum afwachten
setti: haha ja misschien keek ik(ze) ook wel niet om..... Lisanne kan ook geen behoefte meer hebben aan die fles.....misschien volgende keer ff vragen op het cb
Meeting??? Volgens mij heb ik iets gemist en voel ik me ook lichtelijk vergeten . Ik zag ergens een lijstje voorbij komen, maar daar stond ik niet op, maar ook Darcy niet, volgens mij. En ik weet niet wie Amanda is... Verder lijkt het me leuk, maar het hoeft zeker niet op dezelfde plek, hoewel we het nu allemaal natuurlijk veel gemakkelijker kunnen vinden! Chantal: wat een leuke foto's! Dit was ook een van mijn favoriete geloof ik, net als 4115, maar dat nummer zeg ik nu uit mijn hoofd... Superb: zo wat een lange man, die Morris! Zeker voor Italiaanse begrippen, of niet? Viel die dokter niet van zijn stoel? Alies: fijn dat je zo'n goed tehuis gevonden hebt voor je paardje. Kussie: ging alles goed met het bezoek van Willem? Hier: nou, ik ben toch maar naar de ha gegaan, die heeft mij antibiotica gegeven. Ik heb het nu een dag en ik knap er al behoorlijk van op! Ik kan weer een klein beetje wat eten, en drinken doet ook niet meer zo'n zeer. Pfff, wat een opluchting!
Ohw, wat zou ik graag willen dat Jens dat ook kon! Ik word er soms helemaal simpel van het terugdraaien naar de rug. Ik probeer vaak wat langer te wachten, omdat hij het zelf moet leren. Maar dan gaat hij zo 'vliegen' en nog meer jengelen.
nijnja; oow wat super slecht van ons zeg! schaam, schaam. chantal heeft een datumprikker geregeld en veel mensen gemaild via hyves, ze wist niet zeker of ze iedereen had en de andere hebben denk ik ook niet helemaal goed gekeken. en darcy ook sorry sorry! jullie horen er zeker wel bij! hier; alles goed. alleen was taleah weer gillend wakker, waarom geen idee! nu maar weer hopen op een goede nacht! morgen nog een dagje werken en dan weekend!