Maart mama's 2010, deel 3 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben vandaag lekker vrij heb een keuteldagje genomen :D ben ook ff bij de action geweest en heb van die badspeeltjes gekocht die je kunt opwinden en dan t bad door zwemmen voor 1.40 per stuk echt goedkoop man.

en daar stond een doos met sensitive luierdoekjes van pampers voor 11.49 per doos waar er 9 inzaten dat komt dus neer op 1.29 per pak. :$ echt goed koop en ik had net een mega doos gekocht bij de makro waar er 15 inzaten voor 23.75 dus 1.59 per pak.

voortaan haal ik ze mooi bij de action.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha toevallig kwam ook net een Action tip geven!! Nu hebben ze bij elke actions vaak niet dezelfde aanbieding, hier namelijk geen badspeeltjes en billendoekjes.. maar wel.,,,,

Olvarit stoommaaltijden, zitten er 2 in de verpakking.
    echt suuuuper goedkoop!! 49 cent!!
    Wasw ik daarna bij de appie, 2,59!!!!
    Dus ik gauw weer naar de action hahah en heb 10 van die dingen gekocht en toen waren ze op :p
    Heb nu dus 5 verpakkingen voor de prijs van 1.
    10 verpakkingen voor 5 euro, in plaats van bij de winkel voor 25 euro!! :D
    Dus....dat was mijn tip van de week ;)

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hahahaha de tips vd dag :D

action zit bij mij ook niet echt in de buurt.. nouja, op 15 min rijden haha miss vanavond maar es ff kijken dan. ben benieuwd wat ze hier hebben :D

thnx 4 de reacties op sem :D :D :D

leuk filmpje trouwens linda!! ik ben altijd te laat om dat soort dingen te filmen hahaha behalve dat tijgeren.. maar dat krijg ik hier weer niet geplaatst?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ liset: ik upload ze altijd via youtube en dan de link hier zetten :).
    Dat moet vast lukken! :D

@ hier: verde rook nog sint-inkopen gedaan! :D
    Loopwagentje van woezel en pip en verder 2 speeltjes die je op een eetblad kan plaatsen van een kinderstoel met een zuignap, en dan kunnen ze daarmee spelen :D super leuk :D
    Moet me inhouden ze nu al niet uit te pakken voor ze in plaats van in december pas :p:p

Verder bij de scapino 2 coltruitjes gekocht voor 50 cent per stuk!! whahaha. Die gaat verhuizen bij ons en dus super kortingen. Is wel maat 86 dus ze kunnen ze nog niet aan maar ach :).

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Tandjes poetsen; ook hier alle tips welkom, misschien ben ik wel vroeg en sla ik door; ik zie net een wit streepje, maar wanneer begin je EN HOE!!???

@ Lisetje, mooi joh!! Maar die cabines, dat was ná die aanbieding toch snoeiduur? Ik ga zondag voor het eerst weer zwemmen.. Tis er de laatste weken niet van gekomen, omdat het allemaal zo chaotisch en druk was.....
    Ik was blij als het zondag was en ik nix had... :)

@ Alies, shit, ik ben toch echt een Drent in hart en nieren, maar ik ken die uitdrukking ok nie!!
    Of bedoel je, "áálhoew" knapper? Dat ken ik dan weer wel!! :D

@ Linda, wat een heerlijk filmpje, en als ik dat zo zie, die twee smurfjes lijkt het me heerlijk om er 2 te hebben.. Al moet ik zeggen, vooral na vanmiddag -k vertel zo erover bij @ Hier- Ben ik toch blij dat ik er maar eentje heb!! :)

@ Action, k wil morgen gaan shoppen als het droog weer is.. Dus wie weet kom ik er nog bij langs... :D Thanks voor de budget tips overigens!! Ideaal!! ;)

@ Superb, jullie hebben denk ik al ander tijd als hier? Uurtje later?
    Of vroeger? :) Weet het nie precies...
    Maar ik vraag me ook af hoe ik dat ga doen met dat extra uurtje slaap.. Het er op aan laten komen, en kijken of Stan door slaapt, of zou die overstap te groot zijn, en moet ik wel wakker maken, maar dan gewoon ietsie later, en dan langzaam weer naar "ons vertrouwde" tijdschema toe kruipen??

@ hier, pfhoeeh! Wat een middag...
    Ging dus naar een vriendin van mij, die hoogzwanger is en een zoontje heeft van bijna anderhalf...
    Ging in het begin buitengewoon.. Stan zat zo rustig bij me op schoot om zich heen te kijken... Vond het erg interessant zo leek het. Toen zelfs nog even bij haar op schoot gezeten.. Na een poosje begon hij toch wel wat te huilen. Dus ik nam hem over om erger te voorkomen... (die ervaring heb ik al gehad, dus liever nie weer)
    En alles was dus weer bijna goed.. Begint haar zoontje te huilen.. Niet eens echt hard ofzo hoor, maar Stan schrok hier zo van.. Tjonge jonge, hij was de hysterie nabij.. Zooo zielig.. Hij huilde toch, echt met van die uithalen, hij ademde nauwelijks...
    Toen ik hem na heel wat heen en weer geloop weer rustig had, begon Dylan weer te huilen, dus het zelfde weer, maar nu nog erger... Ik hoefde ook niet meer te gaan zitten, want dan raakte hij nog meer overstuur. Dus ik bleef maar lopen -oef, dan merk je wel dat ze al zwaar worden, mijn RUGGG- Maar ik ben blijven lopen. Voor hun aquarium, voor het raam, voor de spiegel, alles wat hij normaal super vind, en hem rustig maakt, werkte nu niet.. Ik wist het niet meer.. Toen werd hij weer even rustig. En ging haar zoontje spelen met zo'n loopauto, daar zaten geluidjes in en toen ging het hek weer van de dam.. HUILEN!! Oi!! Echt zo zielig.. Ik wist het ook nie meer.. Heb hem in de cosi gedaan en hem heen en weer gewiegd, tussen mijn benen.. Rug onderhand 10delig maar blijven volhouden.. Toen werd hij rustig tot ik ophield.. Nou toen waren we onderhand bijna 3 kwartier verder en heb ik gezegd dat ik maar beter naar huis kon gaan. Dit werkte echt nie langer.. Zo zielig. K had er later in de auto zelf buikpijn van. En toen viel hij uitgeput in slaap. En hij snikte na een half uur rijden nog na in zijn slaap. Zo zielig..
    We blijven nu dus maar lekker rustig in huis. Hij ligt nu te babbelen naast me op de bank!!

Ik ga nu even lekker chocolade mousse eten, hoe slecht, maar na bloemkool (gezond) vind ik dat toch wel kunnen, hahaha!! ;)

Liefsss San en Stan

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wow das goedkoop zeg!!!!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb net 2 kaarten besteld voor de huishoudbeurs en gelijk heb je toegang tot de 9 maanden beurs 2 kaarten voor de prijs van 1

Kaartverkoop

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tandjes poetsen wij hebben zo'n tandborsten met een gat in het midden van het handvat zodat ze m zelf ook goed kan vast houden hier doet ze dan haar duim in!! wij doen de borstel eerst ff nat maken en dan een speldekopje aan tandpasta van elmex. dan doen wij eerst ff op de plekjes poetsen waar de tandjes doorkomen en al door zijn en dan de rest van haar tandvlees om t ook soepel te houden en dan maak ik de borstel weer wat nat en dan mag ze t zelf doen en volgens mij vind ze de tandpasta helemaal niet vies

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie wat zielig voor stan zeg dat hij er zo van schok zo zie je maar weer dat t net ff te veel prikkels zijn geweest. maar je probeert t tenminste wel allemaal

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ben gisteren bij de consulte geweest. Haar weegschaal was iets minder vriendelijk als die van mij:). We gaan voor de 30 kilo eraf:)

Vandaag meteen begonnen. Heel de dag best goed gegaan, maar op vrijdag eten we altijd shoarma met donner....... Mijn hemel wat ruikt dat lekker........ Dan zit je daar aan je papje:D:D, maar het is voor een goed doel!!

@ Lindavnr: Wat super dat Daan en Jesse draaien!. Leuk filmpje om te zien.

@ Lisetje: Knap ventje!

@ Kussie: Balen dat Stan zo aan het huilen was:(.

Meiden verder weet ik het even niet meer. Mijn geheugen lijkt wel een vergiet. Hebben jullie dat ook?

@ Tandjespoetsen: We hebben samen een borstel, en doen ook samen poeten, alleen zit er op mijn borstel tandpasta:D, daarom vind ze die van mij ook leuker. Als ik klaar ben met poetsen, mag ze nog even met mijn borstel poetsen.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: ohw ohw wat balen dat Stan zo overstuur ging :(
    Weer door allerlei geluiden dus. Vervelend. Hoe staat het nu met die sensomotorische dinges? Wordt daar nog naar gekeken?

@ setti: Leuk! zag net dat ik der een mail over binnen heb dus ga ook eens kijken :)

Thnx voor het tandenpoets-verhaal! :D

@ Gwen: aii..dus jij je papje en je vriend die shoarma? Da's ook lekker moeilijk. Nu zal het nog gaan maar over een week lijkt me dat killing! Wil ie zich niet ff aanpassen nu jij lijnt? dat hij niet van die veel te lekkere dingen zoals shoarma eet?

Hihi nee hier geen last van geheugen problemen :p

Oh, jij poets dus gewoon met een volwassenenborstel Joenna's tandjes?
    Heb past een eerste fase borsteltje gekocht van oral b volgens mij. Ga het vanavond ofm orgen maar eens proberen :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: Heb ook kaartjes besteld! :D en een dikkie dik tas :p whaha.

En dan binnenkort nog de gegevens invullen zodat we die woezel en pip dvd ook krijgen! :D

Grappig dat je dan ook naar de huishoudbeurs mag. Benk nog nooit geweest :)

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nee, met een babytandenborstel, maar ik heb er 2. 1 voor Joënna en 1 voor mij. Kunnen we samen poetsen.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nee wil hij niet:(. Tis even doorbijten, maar dan gaat het vanzelf.

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Al knapper en knapper zegggen we dan. Dat van jou is dan echt plat drents volgens mij. :)

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
  17. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    in wat voor periode ga je voor de -30? wens je veel succes !! maar dat gaat goedkomen.. al snap ik dat shoarma zo op je eerste dag dan erg lastig is haha mag je wel eten of echt alleen shakes enzo?

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoi allemaal, zijn we weer! Jeeee ik heb weekend :D, heerlijk!
    Het enige nadeel is, dat het altijd zo snel weer voorbij is haha.

Tanden poetsen; hier heeft Taleah een eigen baby borstel, doe ik dan wat tandpasta op, van nijntje (zendium) en eerst doe ik even poetsen en dan geef ik het dr zelf en eet ze de tandpasta op haha. Lekkere kwijl boel is het elke keer :p! Als ik zelf tanden poets waar ze bij is, ligt ze altijd helemaal dubbel.

Action; ow ben ik al lang niet meer geweest. Dat word van de week even tijd dan, hopelijk hebben ze bij ons ook leuke aanbiedingen!
    Billen doekjes moet ik ook hebben, nog 1 pak liggen..

Kussie; balen zeg van vanmiddag. Wat zei je vriendin er van? Begreep ze het toch wel? haha, en een chocolade mouse mag zeker, vooral na het gezonde bloemkool :p.

Gwen; succes met het dieet! Mn collega doet het ook en was in een week tijd al bijna 4 kilo kwijt. Is echt super veel!

Lisetje; pff hier ook werk drama; Wil zo graag ander werk, wat ik nu doe, dat doe ik gewoon 24/7 en ben dat zo beu. Ik ben onderwijsassistent maar is bijna geen werk in te vinden, zou dat zo graag willen! Maar goed ga ook niet zomaar van baan veranderen, verdien nu vrij goed en heb een vast contract. Maar ja plezier in je werk moet je natuurlijk ook hebben. Moeilijk he!?

Mooie foto zeg van Sem! :D Lekker ding.

Linda; oei wat een knapperds zeg. Dat filmpje helemaal super. Hoe Jesse ook ligt te kijken en die beentjes heen en weer! :) En dan Daan die ineens het boekje te pakken heeft, echt leuk om ze zo bezig te zien! Haha, jullie huis staat ook lekker bomvol met baby spullen of niet :p. hier is dat ook hoor!

Superb; haha denken ze dat ie een alien is. Die gekke Italianen toch! Is ie in vergelijking echt zo groot? Jeetje.
    OW die klok ja, ben er ook al bang voor wat dat gaat brengen! We wachten het af. Hier ook weer 2 nachten drama :( en het ging zo goed! Helaas.

Omkleden; oow hier bijna altijd drama. Ze draait gelijk naar de buik en kleed dr dan zo verder om of ze gaat zitten. Bij de luier is het vaak gillen want die kan ik echt niet ondersteboven aan doen.
    Ook altijd gillen als ik dr na het badje moet afdrogen, groot drama. En als ik dr neus moet poetsen, nog grote drama! :D wuhahaha!

Hier; Taleah is weer 2 nachten aan het gillen. Vannacht om 4uur gillend wakker, toen heeft mn vriend maar een flesje gegeven, was ze wel weer even in slaap gevallen maar werd al snel weer wakker. Toen tussen ons in gelegen, viel ze af en toe wat weg. En uiteindelijk maar om 6uur de papfles gegeven, gelukkig toen nog even kunnen slapen tot 8 uur. Toen sloeg ze me ineens wakker haha, en gelijk heel mn hoofd onder gelikt :p. Wel leuk om zo wakker te worden hahaha..
    Hopelijk gaat het vannacht weer beter! Het ging zo goed.....

Morgen een drukke dag, zondag is papa heel de dag weg. moet optreden met zn band dus lekker relaxen dan :). Heerlijk!

Fijne avond allemaal..

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    lysett: Jeetje wat een knapperd.....Wha jij heb de box nog hoog klimt hij daar niet uit!!!!

Eliesha: Hier aankleden ook altijd drama en helemaal met een vochtig doekje het neusje en gezichtje schoonmaken is zeker geen succes hahaha

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hem gestemd op sem

Deel Deze Pagina