Jeetje, ik heb net gestem, maar als er al een 1700 stemmen heeft Dan lukt je dat niet meer, of ben ik dan te voorbarig?
Ik heb het geprobeerd bij te lezen, maar het was een beetje vluchtig... @Kleintje, ik heb geen idee, het klinkt als verkouden, maar ja, ik ben geen dokter, dus ik kan het je niet vertellen. Kijk het even een dagje aan, kan je altijd nog naar de HA. sterkte ermee! @Draaien; hier ook op het verschoningskussen, ze wil steeds draaien. Ze gaat niet zelf zitten, maar ik laat haar altijd wel zitten, dan kan ze in de spiegel kijken, ziet er zo schattig uit. @Eliesah; pfff weer een paar slechte nachten las ik? Hopelijk is het weekend jullie gegund! Hier ook vannacht gillen, ben er 5 keer uitgeweest en toen was ik het zat en heb haar tussen ons ingelegd, toen heeft ze doorgeslapen tot 8 uur. @tips; bedankt voor de action tips. Ik wil ook wel gaan, alleen ben ik dan twee uur kwijt, op zaterdag staat alles vast in het centrum, geen parkeerplekje te vinden. Ik koop dan wel de hapjes voor de volle mep bij de AH!
@ Kleintje: Ja, ik doe inderdaad Cambridge. Nu voor de tweede keer. Voor mijn zwangerschap heb ik het ook al een keer gedaan. Het is inderdaad de knop omzetten. Ik probeerden het ook wel, maar na een paar dagen merkten ik toch weer dat ik weer in mijn oude gewoonte begon te vallen. Nu is het gewoon klaar, en even doorbikkelen. @ Eliesah: Hoe is je nacht gegaan?? @ Lindavnr: Ja, 6-03-2010 op de verjaardag van Joënna stop ik weer. Dan zal er ongeveer 2 jaar tussen zitten. @ All: Bedankt voor jullie support!!!!!!!!!! Ga het hard nodig hebben. @ Mijn dieet: Gisteren dus mijn eerste dag gehad. Het viel me mee, alleen gisteravond even moeilijk met het avond eten, en 's avonds ook nog even. Zit je lekker op de bank, normaal pak ik iets te knabbelen, nu niet. Niet dat ik honger had, maar meer een gewoonte. Vanochtend chocolade mint shake op. Smaakt net als After eight. Echt heerlijk!!!! Fles water neer gezet, zodat ik zeker weet dat ik aan de 2,5 liter water op een dag kom. @ Box: Heb ik op de laagste stand staan. Op de hoogste stand gooit ze haar benen op de rand. Ach, dan maar helemaal naar benenden. Bedje staat op de tussenstand, omdat ze daar ook haar benen op de rand gooiden. @ Huishoudbeurs: Vorig jaar met mijn schoonzus geweest. Man o man, wat was het stik stervens druk. Ook naar de 9 maanden beurs geweest. Daar waren we begonnen, en toen viel het nog mee. Nadat we de huishoudbeurs over waren gelopen, nog even terug, en toen was het ook al bijna geen doen meer (had nog bijna iemand geslagen, zo nijdig was ik op die man:x. Alleen maar voordringen, en ellenbogen gebruiken). Ik weet nog niet of ik dit jaar ga.
Goodddmorning ladies!! @ Linda, hmm, eigenlijk heb je wel gelijk ook, maar weet je, het ging de laatste tijd best wel redelijk goed met Stan, en nou jah, op een gegeven moment word je ook zo flauw van al die afspraken (die hem ook alleen maar meer onrust geven) Dat ik het wel even goed vond zo!! Misschien wel laks... Hmm.. Ik zal na het weekend eens contact opnemen! @ Kleintje, Owen in het ziekenhuis Jeetje.. Zo'n klein ventje!! Ik hoop dan maar dat het mee valt! Waar had je het precies zien staan? Ennuh, neem jij niet veelste veel hooi op je vork? Gaat alles wel goed met jou, met je nieuwe baan, je nieuwe huis, de zorg voor Esmay en het huishouden? @ Gwen, ik hoop in iedergeval dat er wel wat smaak aan die shakes en repen zit!! Tjonge! En mag je na die 30 kilo weer "gewoon" eten, -aangepast- of blijf je nu de rest van je leven op repen leven? Fijn dat er met de tijd toch verbetering zit in je bekken! Hier ook nog steeds last, maar als ik jou verhaal zo lees, heb ik nix te klagen... @ hier, Maandag weer sporten... En denk dat ik het dan bij fysio binnenkort ga afbouwen en dan het zelf oppik bij de sportschool. Ook makkelijker met oppas. Nu moet ik mij aanpassen aan hun. En dan kan ik gewoon met mijn moeder overleggen. Stuk relaxter! @ Lynette, was het gezellig in de fietstas bij de Mac? @ Hier, zo, even lekker gedouched! Nu even eten, daarna Stan z'n hapje geven. Wachten tot het flessetijd is en dan naar Hveen... Op zoek naar info over een geschikte autostoel!! @ Eliesah en Superb, hoe ging de nacht?? Liefsss
hey meiden, Zo heb me een spierpijn au au au, gister waren ze hier in de straat de bomen aan het snoeien, met zo'n electrisch ding en dat word dan in zo'n versnipperaar gegooid en weg. en laat ik nou net in me voortuin alle struiken eruit willen Ben dus toen ik ze hoorde om 9.00 me bed uit gegaan en ben eens even een babbeltje gaan maken en.....een uur later stonden ze in mijn tuin alle struiken kort te snoeien heb toen even wat lekkers voor ze bij de bakker gehaald en een bakkie koffie gebracht, en toen smiddags dacht ik nou, laat ik alle stronken er maar eens uithalen. dus hup, neomi in de kinderwagen erbij en ik aan de gang. maar tjonge jonge, ben 3 uur bezig geweest met 3 stronken en wat groen maarrrr de ene kant is nu helemaal leeg en de andere kant nog 2 stronkjes eruit. Maar heb me nu dus een spierpijn niet normaal!!!!! Maar goed als ik naar buiten kijken ben ik wel blij haha. zo dat was me t verhaal wel weer haha. aankleedkussen:ow tis hier een ramp, ze ligt alleen maar te draaien.of nou ja ze moet alles zien wat er boven d'r hoofd ligt (daar leg ik de kleren neer die ik dan aan of uittrek) en dat moet ze dan ook persee pakken. nou ja dan heb ik dus de benen vast om de billen af te vegen en zij draaid met d'r bovenlijf om...erg onhandig haha kussie haha nee stan is zeker niet de laatste, neomi heeft echt nog helemaal geen tandje of niks hoor!!! gwen jee knap hoor, is dat net iets als modifast?dat zag ik gister in de winkel, dat zijn 500cl per dag.je mag dan ook alleen milkshakes.nou heel veel suc6! kleintje zou het even in de gaten houden, en als het aanhoud of erger word idd even laten luisteren, beter een keer te veel dan te weinig! boomer hoe bevald het werken je zo de hele week?
De meeste smaken lust ik wel. Ik lust alleen geen soep (dat is zo vreselijk mega ranzig) en banaan shake. Ik lust uberhaupt geen banaan. Alleen de geur krijg ik al het gebrek van. Ik heb om de 4 á 7 weken een soort van "eet week". Dan eet ik 's avonds een beetje kipfile, eite, sla, groenten of vis. Ongeveer 300 kcal. Als je dit niet doet, gaat je lichaam in de reserve stand, en val je niks meer af. Dit is om je verbranding op gang te houden. Zodra ik de kilo's kwijt ben, word ik begeleid met het eten weer oppakken. Als je dit niet doet, en je gaat gewoon weer verder waar je gebleven was, kom je het dubbelen aan. Dat is het grote gevaar van aan crash dieet. Afhankelijk hoe je lichaam het oppakt, bouw je in ongeveer 4 tot 8 weken het eten op. Je komt dan ongeveer 3 kilo aan. Daarna kom je nog een paar keer terug om te kijken hoe het gaat, en of je op gewicht blijft. Samen met je consulten kijk je dan hoeveel kcal je nodig hebt op een dag, zonder dat je aankomt. Wel zul je altijd (maar dat is eigelijk met iedereen zo) je eten in de gaten moeten houden. Hoe gaat het met jouw bekken? Merk je ook dat Stan zwaarder word met tillen?
@ Ano: Zo jij bent gisteren lekker bezig geweest!!! Ja, is inderdaad zo iets als modifast, alleen word je hierin begeleid. de producten kun je ook niet vrij in de handel verkrijgen (tenzij een client het via internet verkoopt).
@ Aankleedkussen: Hier word ook volop gedraaid wat nog wel eens resulteerd in een aankleedkussen en dochter onder de poep. 9 van de 10 keer ben ik het wel voor, maar soms lukt het haar. @ Drama aankleden: Hier ook, alles wat over haar hoofd gaat is huilen. Snoet poetsen = nog groter drama. Nu doe ik met aankleden, dat ze met haar broek aan moet blijven liggen, en met shirt aan, zet ik haar neer, met haar rug tegen mijn buik. Dan blijft ze zitten, en "helpt ze ook mee" met aankleden. Dan is het geen drama.
hier vanochtend de maxi cosy tobi gekocht. ze adviseerde om taleah er nog niet in te zitten pas als ze echt te klein is voor de cosy. we hebben m toch gewoon al gekocht, kijken wel wat we doen . ging goed vannacht, ze werd wel al tegen 6uur wakker. netjes dus! alleen was ze rond 7uur weer zo moe, dus in bed gelegd maar het was gillen, niet normaal. ze wilde niks, toen ze na een half uur gillen toch in slaap gevallen en na 3 kwarier weer gillen wakkerm zucht! net in de auto ook gillen, dus maar geen bhm gegeven en een fles van 180 en nu slaapt ze. pfff dat was onze ochtend haha. kom later weer terug, xx
thnx meiden voor de stemmen.. heb er nu al 15 hahaha @boomer.. je hebt helemaal gelijk.. dit is ook de 2e en laatste keer dat ik (denk ik) met zoiets mee doe.. die nu 1 staat, stond gister nog op ergens in de 1500 stemmen en nu al in de 1700.. aangezien je maar 1x mag stemmen vraag ik me af hoe dat weer zo snel kan? ik ken immers geen 1500 mensen laat staan 1700.. maar ja, ik heb mn knappe kerel weer eens laten zien @ben vanmorgen met sem naar de kapper geweest hahahaha twan moest toch, dus we zijn meegegaan.. aangezien zn haren bovenop zo ontzettend lang waren, heeft ze dr mooi wat puntjes afgeknipt hahah hij vond het 3x niks.. op schoot vond ie nog prima.. die cape om ook, t was een knaloranje met beestjes dus zeer interessant, maar de kam en schaar hahaha hi wilde die de hele tijd vastpakken maar ja, dat ging niet.. dus pruillipje op en tranen hahaha maar goed.. eenmaal klaar lachtte ie alweer.... t is gewoon een ding maar we hebben zn 1e lokje meegekregen eenmaal thuis in de box gezet.. op zn billen en hij bleef super goed zitten.. maarre, toen waren we bezig met een boodschappenlijstje te maken en lette niet helemaal goed op.. en boem, sem knalde redelijk hard achterover.. ik voelde me zoo slecht.. maar hij schrok meer, huilde eigenlijk niet, heel klein beetje jammeren maar verder gelukkig niks aan de hand.. heb m wel 15 min daarna in bedje gelegd en daar ligt ie nu nog lekker te slapen.. vanmiddag gaan we naar de fotograaf, foto's maken van sem dit zouden we eigenlijk al veel eerder doen maar sem was elke x keer ziek op de data die we hadden staan.. nu gelukkig niet, dus t kan een keer doorgaan.. ben zo benieuwd! nu ga ik weer even bijlezen
hahahaha ik zie je al helemaal gaan de spierpijn trekt wel weer weg je hebt er een opgeruimde tuin aan overgehouden hihi @jongegezinnenbeurs, wij gaan as zaterdag eens kjiken... wie nog meer? @setti, wat gaaf dat je de auto al hebt besteld!! kun je nog wel wachten @lynette, uiteindelijk nog iets wezen doen? @gwen, hoop echt dat je het volhoud! maar stel.. je stopt in maart.. raakt meteen zwanger en komt weer een aantal kilo aan, zou dat dan geen zonde zijn? ik bedoel.. nu jezelf maanden inhouden en streng lijnen.. dan zou ik echt balen hihi maar aan de andere kant, wat er nu niet meer aankomt.. hoeft er ook niet meer af dus ik snap je toch wel! @woezel en pip boekje.. ik kreeg gister of vandaag een email van WIJ dat je nu een boekje kon bestellen met de naam van je kindje.. dat leek me zo super leuk dus heb ik gedaan heb gekozen voor een zachte kaft.. heb natuurlijk ook weer gezocht naar kortingscode.. had er 1 gevonden.. van 14.95 voor 10.95 dat scheelt dus mooi weer! als iemand dat ook wil.. geef maar een gil
@ broodbeleg: Wat doen jullie op brood? Hier altijd boter met smeerkaas, smeerleverworst of appelstroop. Andere vleeswaren en plakjes kaas kan ik toch ook al op brood doen? Laten jullie de korsten er ook aan zitten? Hier wel. Ze kauwt er iets langer op, maar eet ze gewoon.
lisetje; jaaa ik wil die code ook wel. zat ook aan te denken om m te bestellen, altijd leuk! leuk naar de kapper, dan staat ie zeker knap op de foto! waar laat je het doen, in waalwijk?
@ lisetje: Ik ga zondag naar de beurs zonder kids! haha vind het veel te druk om die mee te nemen. kom der denk ik amper door met een tweelingwagen. Dat mailtje van dat boekje had ik gezien idd. Erg leuk! Maar heb al een kraamcadeau gehad met een boek met de namen van daan en jesse en andere familieleden @ Gwen: ik geef pas sinds heel kort brood dus alleen smeerkaas tot nu toe. @ hier: hihi Daan ook wat stukjes brood gegeven. Heeeel klein, echt kruimeltjes Zodat ie toch ook wat proeft ervan. en ging best goed! Nu zijn het ook erg kleine stukjes, en dan gedompeld in melk zodat het heel week wordt, maar goed, wil geen risico lopen dat het niet goed gaat ofzo!!
Hoi Meiden! Ik ben net ook maar even naar de action geweest Hier ook de aanbieding van die olvarit hapjes! Dus meteen maar 10 ingeslagen Dank voor de tip! Meeting, Ik kijk wel even welke datum het wordt, maar ik denk toch niet dat ik kom, mij veel te spannend Zitten, Ivar zit nu ook goed en stevig, maar als hij moe is valt hij ook nog wel is achterover. Ik heb dus altijd het voedingskussen om hem heen liggen, valt hij lekker zacht Dan speelt hij gewoon liggend verder... Ivar is van de week weer goedgekeurd op het Cb! Doet keurig wat een 9 maand oude baby moet doen! Behalve rollen ziet hij het nut niet van in. Maar omdat hij wel goed stevig kon zitten en tijgerde enzo was dat niet zo erg en hoefde hij niet naar fysio ofzo. Hij mag nu ook kleine stukje mee op de fiets! Leukleuk, nu nog wachten op droog weer... Hij is 9 kilo en 71 cm! Heerlijk knuffelbeertje Autostoel, Ivar gaat vandaag over naar de Priori XP, Hij zit met winterjas aan echt klem in de maxi cosi hihi heel zielig gezicht, maar hij kan er zelf wel om lachen haha. Maar omdat hij nu 9 maanden en 9 kilo mag hij ook over naar de volgende stoel gelukkig! Euhm..nou verder kan ik jullie niet bijhouden qua reacties, maar ik blijf lekker meelezen!
@ Kussie; We hebben hier gewoon dezelfde tijd als in Nederland hoor! Maar vannacht wordt de klok toch een uur teruggezet of heb ik dit nu helemaal fout? Ik hoop eigenlijk dat de kids allebei lekker lang slapen. Ik ga ze in ieder geval niet wakker maken. Balen dat Stan gisteren ineens zo overstuur raakte. Hoe is het vannacht met hem gegaan? Jullie mogen best mijn bevallingsverhaal weten hoor. Is helemaal niet zo spectaculair. Ik zal het een dezer dagen eens hier plaatsen. @ Tandjes poetsen; De laatste keer dat ik in Nederland was heb ik van Difrax van die speciale dingetjes gekocht om de eerste tandjes mee te poetsen. Ik hoop dat ik ook snel aan de slag mag, want alle tekenen zijn er; Op alles knagen, veel poepluiers en erg hangerig. @ Gwenolyn; 30 KG eraf. Jeetje, ik vind het erg knap van je. Ik weet wel dat ik dat nooit op deze manier zou kunnen. Als ik aan een papje moest eten terwijl mijn vriend lekker shoarma at dan zou ik absoluut overstag gaan. Spannend om in maart weer te stoppen met de pil. @ Lisetje; Gestemd. Gaaf zeg dat je al voor de eerste keer naar de kapper bent geweest. Hier nog steeds coupe biljartbal. Ben al blij als ik voor de eerste keer zijn haartjes kan kammen. Hier gebeurt het ook nog wel eens hoor dat Morris ineens achterover valt. Volgens mij huilt hij dan meer van de schrik dan dat hij zich echt pijn heeft gedaan. @ Eliesah; Balen dat je weer twee slechte nachten had. Fijn dat het de afgelopen nacht wel weer iets beter ging, maar wel vervelend dat ze zo'n slechte ochtend had. Hopelijk heeft ze lekker geslapen en is ze vanmiddag weer helemaal gezellig. Neus schoonmaken is hier ook een groot drama. Het lijkt dan wel of hij vermoord wordt zo hard krijst hij dan. Maar goed, wat moet dat moet. @ Setti; Gaaf dat jullie de Maserati geboekt hebben. Zo komt de bruiloft steeds een beetje dichter bij. Wow, 5 euro voor een Esprit trui. Dat is echt goedkoop. @ Kleintje; Ik moest stiekem ook wel lachen om het verhaal van de pen. Ik hou ook voor beide kinderen een boek bij over hun eerste jaar. Bij Jasmijn schreef ik eerst ook alles heel netjes en met dezelfde pen. Inmiddels schrijf ik met allerlei verschillende pennen en ook niet meer zo heel netjes. Het is best een rommeltje maar ik schrijf vaak even snel een klein stukje als ze weer iets bijzonders hebben gedaan of meegemaakt. Ik denk dat dat sowieso een leuke herinnering is voor later. @ Anoniempjuh; Goed geregeld dat de werkmannen je tuin snoeien!