@ Hier; De nacht was geen succes. Volgens mij zijn wij er wel tien keer uitgeweest voor zijn speentje. Jasmijn was ook heftig aan het dromen dus daar moesten we ook nog twee keer naartoe. Morris was vanochtend ook alleen maar aan het huilen. We zijn maar een stukje gaan wandelen en toen was het gelukkig wel goed. Vanmiddag heb ik hem voor het eerst pasta gegeven. Je kunt hier hele kleine pasta kopen speciaal voor baby's. Nou het was een groot drama. Keihard gillen en brullen. Uiteindelijk maar een bordje pap gemaakt en dat ging erin als, jawel, pap. Nu ligt hij al weer bijna twee uur te slapen dus hopelijk gaat het vanmiddag weer beter.
owwwwwwwwwww meiden, t is voor sem echt een k*tdag geloof ik... vanmorgen dus achterover op zn hoofd in de box gevallen... staan we net op het punt om te vertrekken.. gebeurt er weer wat.. twan zette sem ff in zn wipstoel omdat hij even wat drinken voor sem moest pakken.. ik was boven.. en ineens een keiharde knal.. was Sem uit die wipstoel geklommen (vraag me niet hoe) en voorover recht op zn gezicht gevallen.. echt zooooooooo zielig! t is wel niet hoog maar toch.. sem helemaal overstuur.. gelukkig niks roods of blauw in zn gezichtje.. nou eenmaal in de auto was ie weer bijgekomen maar vanaf t moment dat we daar zijn aangekomen (in nieuwkuijk waar we de foto's lieten maken) hft ie alleen maar gehuild en gehuild.. hij was zo ontzettend overstuur.. tranen en tranen, ik kreeg m met niks stil.. nou dat werd dus 3x niks..ze hft niet 1 foto kunnen maken van m.. na m 45 min getroost te hebben zijn we maar gegaan... nieuwe datum staan voor 16 nov... eenmaal in de auto sliep sem al, thuis in bedje gelegd en hij slaapt nu alweer een uur... ik vind zo sneu voor m. vanavond maar in een lekker warm badje.. hij huilde thuis ook niet meer maar t zit m allemaal niet mee vandaag..
smeerkaas of smeerleverworst.. en heeeel soms appelstroop.. ik vind het erg eentonig tot nu toe haha hij krijgt weleens een stukje kaas los maar nog niet op brood.. ik "scheur" zelf stukjes af, want snijden met smeerkaas of iets erop, lukt niet echt en dat geef ik sem. de korst meestal als laatste.. daar sabbelt ie eerst even op en na een tijdje is dat ook op maar als er meer tips zijn voor broodbeleg hoor ik het ook graag
@ SuperB: Balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Hoe hou je het vol. Het is een soort van havermouth papje, dus dat vind ik wel lekker, maar inderdaad de geur van shoarma, krijg nu nog water in mijn mond Sta jij je uit te sloven in de keuken, lekker vers, moet hij het niet. Hier vind ze pasta heerlijk! veel lekkerder als "gewoon aardappel, groente en vlees", hoewel gehakt er ook erg goed in gaat. @ Lindavnr: Leuk de beurs!! Slimme zet om de kids thuis te laten. Ga je met vriendinnen? Ik ga niet. Zit dan met mijn familie in de Weerterbergen
@ broodbeleg: Morgen maar eens boterhammenworst proberen. Kijken wat ze daar van vind. De onderste korst en van de zijkant, geef ik wel meteen, maar de bovenste merk ik dat ze moeite heeft om die weg te krijgen. Die krijgt ze ook uit het handje te eten. Gewone kaas: Tuurlijk kan ik ook eens proberen.
Alle genoemde broodbeleg is lekker voor die kleintjes vaak is een beetje boter alleen al heel erg lekker hier was bij mijn zoon de smeerworst een succes - maar de stroop is favoriet gebleven Hier ook dramanachten... Megan huilt hartverscheurend, slaapt beroerd - veel luieruitslag en vieze luiers. Ik vermoed dat haar eerste tand eraan komt, eindelijk dan toch. Hoop voor haar dat no. 2 en 3 ook meteen doorzetten, want ze zit niet lekker in haar velletje, arm ding
@ gwen: alweer naar weertterbergen!! Nee Arno gaat mee naar de beurs! Die vind die dingen ook altijd wel leuk. vorig jaar zijn we ook samen geweest. geen van mijn vriendinnen is zwanger of heeft kind-plannen, dus die zullen het weinig aan vinden daar en naja, tis voor mij ook niet leuk om dan met hen te gaan als ze er eigenlijk weinig te zoeken hebben haha. @ Lisetje: ohhhhww wat een rot dag voor je mannetje!! Gelukkig wel een nieuwe datum mogen plannen voor de shoot. maar wat balen zeg Knuffel en een dikke kus voor sem en jou! @ broodbeleg: mogen ze dat zomaar allemaal al hebben ja? hihi Ik hou het gewoon nog ff bij smeerkaas hoor... lekker veilig En het bakje zit nog 3 kwart vol
lisetje he wat een nare dag voor Sem. misschien is het allemaal bij elkakar gewoon effe wat teveel geweest vandaag en was ie daarom zo overstuur. tis natuurlijk jammer dat je er voor niks was, maar ach volgende keer beter!!geef Sem maar een dikke knuffel van Neomi!!! floor zo wat gaat het goed met Ivar!!keurig hoor!!Neomi rold nu eindelijk wel echt de hele dag door, en af en toen als ze op de buik ligt gaat ze een beetje op de knieen zitten, of nou ja, poging tot, en dan een beetje bewegen, maar verder helemaal niks hoor!!!zitten, hahaha wat is dat?dat kan ze echt nog niet zelf!!! superb hmm de pasta geen suc6 dus?jammer. nou ja komt vanzelf, dan tot die tijd maar lekker ene papje haha. wat een beroerde nacht zeg, hopelijk gaat komende nacht beter!!!!
Kussie: arme Stan... Heeft hij na zo iets nog lang last thuis, of is hij weer meteen helemaal tevreden als hij prikkelvrij is? Lisetje: ik heb gestemd, wat een leuke foto trouwens. Maar jeetje, nummer 1 heeft al meer dan 1700 stemmen. Dan kan het toch niet anders dan dat diegene valsspeelt? Floor: Zo Ivar is goed gegroeid! Fijn dat hij helemaal op schema van een 9-maandige zit. Heeft hij helemaal geen achterstand meer (voorzover hij dat ooit gehad heeft)? Gwen: goed bezig! Al lijkt zo'n dieet me verschrikkelijk. Ik houd veel te veel van eten om me over te moeten geven aan shakes. Ik ben meer van de weight whatchers, dan mag je alles eten, alleen minder. Trouwens, ook een dieet aanrader: een week goed ziek zijn. Ik ben volgens mij een ruime 5 kilo kwijt! Ik heb ook bijna een week niet gegeten en eet nu nog maar heel weinig en als ik kon kiezen zou ik het er absoluut niet voor over hebben, maar het is in ieder geval een gunstige bijkomstigheid! Tandenpoetsen: kindertandpasta hoef je trouwens niet per se uit te spoelen, ze mogen het gewoon doorslikken. Hier: Toon had eergisternacht heel slecht geslapen en als hij wakker werd, gilde hij van de pijn, of van ongemak. Bij ons in bed genomen, maar zelfs daar wilde hij eigenlijk alleen in mijn armen een beetje slapen. 's Ochtends had hij 39.8 en heb dus maar een afspraak met de HA gemaakt. Als hij maar een staartje had van wat ik had, vond ik dat al erg genoeg. Nou om 15 uur de afspraak, koorst weg, meneer hartstikke vrolijk en levendig, niets aan de hand, haha! Nou ja, ik alleen maar blij natuurlijk. De HA heeft nog wel even de oortjes en zijn keeltje nagekeken, en alles zag er goed uit. Toon heeft trouwens een bijzonder interessante manier van voortbewegen: Hij gaat op zijn knietjes zitten en laat zich dan voorover vallen. Als een soort rupsje kruipt hij zo heeel langzaam naar zijn doel toe! Ik zal eens kijken of ik het eens op film krijg!
Hey allemaal, @ Lisetje, poeh, das inderdaad geen geluksdag geweest voor Sem, maar ook nie voor jullie! Het is niet leuk om dat te moeten zien! Jammer dat de fotoshoot wederom niet is gelukt... Maar er komen gelukkig nog dagen zat, en jullie hebben zelf ook zulke mooie foto's van Sem... @ weet ik nie meer, Stan heeft er na tijd ook nog last van hoor.. Gisteravond moeite met inslapen (huilen) en onrustig slapen... Steeds geluidjes hoor ik dan... Maar vandaag was hij weer goed te pas. Nu trouwens nie meer.. Hij is moe maar hij blijft overdag vechten tegen de slaap!!! @ hier, we hebben de Romer King Plus uitgezocht... We wachten af tot er weer korting op zit en dan gaat de vader hem kopen... Hij begon nog weer over een tweedehandse, ik dacht; hoe durf je.. Je heb nog niet een cent uitgegeven.... Dus één blik was voldoende!! Nu ga ik Stan gauw een hapje maken!! Doei meiden!!
hey Ano, Dat had je goed voor elkaar dan zeg, dat die mannen dat zomaar voor je deden. Het lag i.i.g. niet aan je blonde lokken En dat omdraaien bij afvegen herken ik ook ja. Wat Fenna doet is ook smerig. Als ik haar poepkont aan het schoonmaken ben, pakt ze vaak naar dr onderkant en zit dr handje onder Ieks!! Dus geef ik nu een klein knuffeltje en is ze afgeleid. Moet je ook eens proberen want dan willen ze zich niet meer omdraaien De hele week werken gaat op zich makkelijker dan verwacht. Gelukkig ben ik de woensdag vrij. Opstaan is natuurlijk niet lastig, dat deed ik toch al. Ik vind het alleen vervelend dat ze bijna alweer naar bed moet als ik om half 6 thuis kom.
Ik heb eerlijk gezegd pas 4 keer ofzo een boterham gegeven. Met smeerkaas. NU is manlief thuis, dus had ik die boterham effe achterwege gelaten, wil het vanaf volgende week weer invoeren. Is appelstroop niet te zoet dan? zit toch veel suiker in?
Aaahh sneu zeg!! Dat huiltje moet door je hart zijn gegaan..... Knuffel voor jou en Sem, kan gebeuren natuurlijk, gelukkig is er niks ernstigs gebeurt, maar schrikken doe je altijd!!!
He Boomer, hoe is het trouwens met de bv? Overdag al volledig afgebouwd of moet je nog kolven op je werk? Of geef je helemaal niet meer?
@ Boomer: Ooohhh, dat is ook heel ranzig....... Appelstroop is inderdaad zoet, maar zit ook bordevol ijzer. @ Lisetje: Meid wat een vreselijk dag. * Knuffel * @ Kussie: Mooie opvolgstoel!!
Ano, zitten ging hier ineens heel snel, de ene week zat hij nog heel wiebelig en viel hij steeds om en een week later zat hij ineens super stevig! Nijnja, Tot nu toe heeft Ivar nog geen achterstand gelukkig! Maar het zou nog kunnen dat zodra hij naar school gaat dat hij dan bijv. wel moeilijker meekomt, maar daar kunnen ze nu nog helemaal niets van zeggen en dat zien we dan tegen die tijd wel! Hij had in ieder geval geen zichtbare schade aan de hersentjes opgelopen zagen ze toen in het zikenhuis op de echo. Fijn dat Toon weer snel opknapte! Boterham, Ivar eet zn boterham eigenlijk ook nog steeds alleen met boter... Hij vindt het heerlijk haha. (En appelstroop heb je met alleen fruitsuikers. Dus zonder toegevoegde suikers, die zijn nog niet goed begreep ik...)
Ik wilde vanavond even reageren, maar het moest snel snel, omdat Stan zijn hapje wilde... Hihi, dus hier ben ik weer! @ Ano, hihi, woww, dat had je goed voor elkaar!! Kan me voorstellen dat je nu mega spierpijn hebt! Hopelijk ben je dat gauw vergeten en kan je helemaal volop genieten van die opgeruimde tuin! @ Boomer, ik heb dikke respect voor jou! Zo'n omslag van 0 naar 32 uur! Poeh!! En dat je het dan ook nog goed volhoud! Maar als ik het alleen al lees dat je Fenna dan nog maar zo kort ziet 's avonds.. Dat lijkt me zoo moeilijk... @ Gwen, ja ik heb nog wel last van mijn bekken. Maar niet perse bij het tillen van Stan, vooral bij het opstaan van een stoel of van de fiets afstappen. Dat is echt een drama.. Doet me nog steeds heel veel pijn... En soms heb ik nog heftige steken in mijn lies.. Maar verderrr..... Neuh, ik heb geen klagen meer!! Gelukkig!!! @ Hier, zow, ik heb vandaag behoorlijk gerekt met alles. Zodat Stan nu wat later op bed ligt... Hopelijk slaapt hij nu dan dat uur extra door.. Ik ben heel benieuwd! Vind het maar knap lastig dat de tijd nu verzet word.... Maar goed.. We zullen zien!! Hahahaha, ik heb net Ushi en Loesie weer gekeken!! LEUKKK!! Je lacht je rot!! Wat is Wendy toch knetter goed!! Groetjessss
@ik weet niet meer wie maar fruitmix op brood??? fruit uit een potje of fruit hagelslag @kussie, ik zei t al op hyves maar die stoel hebben wij ook.. wel via mp dan maar ze zijn super hoor! er mankeerde niks aan en we hadden er 1 voor 60 en 1 voor 75 dus dat was mooi.. maar bij jou is t heel fijn dat willem m betaald hihi @sem net op bedje gelegd na zn badritueeltje en al.. hij was echt op.. lag met zn fles al te slapen.. wel de hele fles leeg en dus tot kwart over 8 kunnen rekken.. ben beneuwd hoe laat/vroeg ie wakker word.. vooral omdat t dan een uur eerder is.. hoop echt dat ie nie rond 7 wakker wordt want dan is t pas 06 maar we zullen zien